- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #23097 üzenetére
Hmh, ugy tunik elsiklottal a kerdesem felett : a Spectrum Project-ben, neked a 7200-as ajto utan kinyilott a masik ajto is, ami a laborba visz ? mert nalam a tarsam csak alldogal elotte, es nem tortenik semmi, az ajtora nincs szerelve F gomb, hogy ki lehessen nyitni...Mi lehet a gubanc ?
op.erik nofene, es kit vagy mit lottem fel, es hova ? talan a Holdra ?
AK-k : ugy tunik, hogy jobb oldalt a 3ik AK modell erdekelni fog, ha a jatekban is igy nez ki a modellje, mint ahogy a hatizsakos kepen latszik.
Bal felolrol meg alulrol folfele az 5ik fegyver.
Szinten bal felol a pisztolyoknal meg tudnad mondani, hogy fentrol a 4ik elso fegyver az mi ?
Es az 5ik sorban az 5ik valami a 2 taska alatt az szinten pisztoly, vagy valami egyeb ?Na es a legfontosabbat elfelejtetted, hova is lotted fel ? Asszed iranyitok vagyunk es gondolatot tudunk olvasni ?
-
op.erik
aktív tag
válasz Antonius1978 #23103 üzenetére
Természetesen a MEGA-mon van az SGM 2.2-nél!
AK-k sorban lefelé:
AKM, AKMS, AK-74, AKS-74, AK-74M, AK-74M (Álcafestett), AN-94, AK-47, AK-101, AEK-971, AK-103
A nagyobb sötét színű pisztoly: HK USP Match
A kisebb szürke: PMM - a Makarov Pisztoly modernizált változata[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz op.erik #23105 üzenetére
Fene, most nezem az alairasodban ott van a Megas cimed
Picitt beszamolnal hogy melyik mod milyen ? A Halal Leplerol is volt szo, az milyen ? De a tobbi is erdekel.Ennek a HK USP Matchnak jo hosszu csove van ? Ugy ahogy latszik a kepen ?
En nem a 4ik keprol - PMM - beszelek, hanem ami utanna jon, a ket szerszam alatt kozepen.Vagy az nem is pisztoly hanem granatveto, vagy valami egyeb cucc ? -
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23093 üzenetére
Addig még nem jutottam el, most meg fordítok. El fog tartani pár napig.
A Fertő tetszik, ez lesz a neve. Van párja is: Antibiotik. Ő meg Gyógyász lesz, amúgy is ő a helyi doki...
A Doki is jó lenne, de az ő neve a ShoC óta foglalt...STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23103 üzenetére
Bocs, azt hittem a Bárban valami ajtó...
Az X5 laborban a kódos ajtó után nekem nem kellett nyitni egyet sem. Lent, ahol a halott katona van a liftben, el kell válni Borlandtól, le kell menni egyedül és bekapcsolni az áramot, hogy ő le tudjon menni a lifttel. Aztán csak menni lefelé, hol egy lépcsőn, hol egy lyukba beugorva. Amikor legközelebb találkoztok, ő bent van egy ablak mögött, az ajtót nem tudod kinyitni. Állj kicsit hátrébb, mert be fog robbanni. Bent lesz egy jó kis pofozkodás, az egyes ajtók kulcsai az elhullott monolitosoknál lesznek. Érdemes benézni mindenhova, mert van egy jó kis raktár, tele finom cuccokkal. Az itt-ott lezárt széfekhez nem találtam kulcsokat. Innen megint egy lyukba kell leugrani, majd egy létrán le, aztán egy beomlott rámpa szerű csövön fel.
Előtte az artifactokat szedd össze, van vagy 4, jobbnál jobbak. Némelyiket nem egyszerű kicsalni a helyéről...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
op.erik
aktív tag
válasz Antonius1978 #23106 üzenetére
Jaaa... Az egy AG-36-os gránátvető a G36-os gépkarabélyhoz.
Az USP Match-nek valamivel hosszabb a csöve, illetve egy 3 hosszvágásos kompenzátor (csőszájfék) van rajta.
A Halál leple alatt egy sajnos nem teljesen kiforrott mod. Én szívem szerint nem bánom a fordításba belefektetett időmet, csak kár hogy nem fejezték be normálisan.
Egy küldetésszálat visz végig egy csomó új pályán (sok a Los Alphában is használt). -
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #23108 üzenetére
No várj csak, Kicsit mintha rémlene még egy ajtó, amihez van kód, de azt fel kell törni.
Az egyik szobában van egy halott, nála egy spéci elektronika. Ha az a hátizsákban van és ennek az ajtónak a kódpaneljéhez mész, felugrik egy kis kezelőpanel, amivel meg lehet hackelni a zárat...Más: Borlandod hogy szabadítottad ki? Leadtad a felszerelésedet (előtte érdemes lecuccolni Szidnél), vagy bevállaltad a kimérát. Ha ez utóbbi, akkor Wolf-nál lehet szerezni kiméra parfümöt, ami talán segít. Én már a kiméra kinyírása (4 gránát, meg 6 telitalálat a sörétessel kellett bele) találtam rá, így nem tudom, mit segítene. Valami feromon, amitől a hímek bevadulnak, a nőstények meg nem tudom micsinálnak, még nem jutottam el addig a fordításban.
Egyébként egyre jobban gyanakszom, hogy az angol nem pont ehhez az 1.05-ös verzióhoz van. Pár helyen az orosz egész másról szól, mint az angol. Ez utóbbi sokkal rövidebb, egyszerűbb, vagy egész mást jelent. A vége persze mindig nagyjából ugyanaz a mesének, de a köztes magyarázatok eltérnek erősen.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Megintcsak fordítás: Kordonban az ATP-t (ahol a ShoC-ban a banditákat kell eliminálni első feladatként) mire szoktátok fordítani. Nekem az egy Tsz központnak tűnik, gépműhellyel, mérlegházzal. Szívem szerint gépállomás lenne (tudom, a fiataloknak nem sokat mond, de anno nem minden Tsz.nek volt saját kombájnja, meg traktorja, hanem a gépállomások szolgáltak ki több környező tsz-t ilyenekkel. Ők javították, tárolták a gépeket ott voltak a traktorista lányok is, akik dolgoztak velük, ahol szántai vetni, aratni kellett, oda mentek.)
Aztán ezeket idehaza már talán a '60-as években felszámolták, de nem kizárt, hogy Ukrajnában még a '80-as években is léteztek ilyenek. Én '80 körül 4 évet egy állami gazdaság gépműhelyében melóztam, az pont ilyen volt, de már csak magának az ÁG-nak dolgoztunk.
Szóval: maradjon ATP, vagy lehet gépállomás?STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #23107 üzenetére
Habar nem teljesen jo, de Antibiotic lehet meg Ellenanyag vagy Hatoanyag esetleg.
Labor : ez a csatornakban levo labor, ahogy megynk lefele a lepcsokon 3 zombi van ott, es a lepcsohazban legalul a lepcso alatt a kalibralo cucc. Akkor kovetkezik a szamzaras ajto, a 7200as koddal, az ajton bemenve van egy kis szoba, 2 vezetek log a falon, a 3ik le van szakadva, es van egy ajto ahol Borland megall es nem csinal semmit, beszelni sem lehet vele, lehet az a baj ? Az ajto nem nyilik, nem tudom miert, lehet ott palyavaltas kovetkezik esetleg, nem tudom.
Borlandot ugy szabaditottam ki, hogy eloszor osszekapartam a 30 ezret, odamentem leadni a zset, de kozbe elcsesztem Szido egyik kuldeteset, es mikor szembesultem, hogy meg 10 ezer kell vagy a kimera, akkor visszatoltottem, es 40 ezerrel mentem oda, igy elengedtek Borlandot.
OP ERIK : igen erre gondoltam, akkor granatveto, csak hasonlitott a Danvia magyar pisztolyra kicsiben, azert kerdeztem ra.
USP kompenzatoros : es kezben fogva is tenyleg olyan mint a kepen ?
Halal Leple : de azert megeri vegigvinni, nem ? Na es tobbi mod ? Majd az SGM-et megcsinalom egyszer, tiszta Enotnak tunik. -
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23113 üzenetére
Ha nem felejtem el, este ránézek...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23115 üzenetére
Spoiler, ha nem érdekel, ugord át, de ha nem olvasod el, lesz némi szívás...
Ha majd továbbjutsz, a laborból kimenve a duty-sok elkapnak. Mielőtt Borlanddal beszélsz pakolj le a kocsi melletti ládába, csak a védőruha, a fő fegyver, pár tárnyi lőszer, meg kötszer legyen nálad, mert futni kell sokat, oda-vissza, közben némi pofozkodással. 3 perced lesz életbenmaradni és életbentartani Borlandot. Aztán beljebb megint lesz egy jó futás a szuper blowout elöl, így gondold át, hogyan pakolsz. A lent található egyik artiffact ad 25 kg többletet, 6 sugárzásért cserébe, egy másik viszont levesz 3 sugárzást, így pár percig jó lehet. vagy vedd fel a raktárban a "herkulest" és használd azt.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23117 üzenetére
Megvan. Elég csak elég közel lépni az ajtóhoz és felugrik a következő szintre vivő képernyő.
Felraktad innen a két javítást?
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #23118 üzenetére
Na, azokat nem, mert csak a forditas irta valaki, mar nem tudom hogy te, vagy Dhampir ?! Elfelejtettem.
Akkor meg azt sem tudtam hogy mit szedek le, utanna kellett keressek a neten hogy ez egyaltalan milyen mod, aztan a fomenuben irta, igy megtudtam
Remelem a regi mentest nem befolyasolja, esetleg egy labor elotti mentest kell visszatoltsek... -
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23120 üzenetére
Passz. A második képen van az az ajtó, amihez ha jó közel megyek (kb 30 centi a zsanérok felöli oldalon), akkor beadja a "szintváltó" képernyőt. utána egy Controller randalírozik...
lehet, hogy te nem is az 1.05-tel játszol? A javítások ahhoz kellenek és az items.7z-ben lévő nélkül el sem indul. A másik az alábbiakat javítja:
- Wrong model Bronicas CHN
- Wrong model jackets beginner
- Incorrect icon when upgrading jackets beginner
- Incorrect icon when upgrading Bronicas CHN
- There is no description for CSG
- Missing after the fight in the Arena knife ( now available in the Bar)
- The lack of night vision for " Seva " and scientific helmet
- The weight of helmets
- No icons merchant bandits Mite
- The sound of opening \ closing armored steel doors of the Arena (and that was from the wooden furniture doors)
- Haunting phrases Sidorovicha on location Cordon arising out of nowhere
- Incorrect names recording autosave - BAR 100 X-RAYS , Hazardous duty , important cargo diversion , Sturm ( quotes because the game could not create saves with these names)
- Nitrogen upgrade all Bronicas and helmets , plus Daemonwood not be steeper Van - they equalized in opportunities
- Coordinates of documents icons x14 ( not displayed those that were )Added:
- Ukrainian voice for the speaker based on the military cordon.Ezek közöl egyik sem az, ami nálad.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Telda
addikt
Hali!
Emlékszik még valaki hogy az SGM 2.2-ben mi kellett ahhoz, hogy Janovban valamelyik frakció befogadja a Monolithosokat? -
sklopp
őstag
Pl. a Szolgálatosoknál be lehet vágódni, ha még Zatonból nálad van Morgan PDA-ja és átadod Shulgának, aztán a janovi hűtőtoronynál kiszabadítod a térbuborékból a halott szolgálatosokat (ehhez kell a sárga detektor), így hozzád kerül a Szolgálatot alapító faszi PDA-ja és átadod azt is Shulgának, szintén neki fújod be Szarkát aki gazember és Gonta keresi. Ezek jó eséllyel elegendőek ahhoz, hogy Shulga megbízzon benned, így kezeskedhetsz a volt Monolitosokért.
-
Telda
addikt
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23122 üzenetére
Emlékeim szerint ez lesz az.
A mega oldalamról leszedett item.7z tartalmára cseréld le a textures/item könyvtárat. Abban 4 fájl van, a tőlem letölthetőben csak kettő, de ez lesz a jó. A négyet töröld ki és tedd a helyére a kettőt.
Aztán told rá a másik javítást (gamedata.7z), meg az angolosítást.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Aarpok
őstag
Igen a zsoldosokat el kell távolítani.Menj a Jupiter üzemhez és keresd meg az adminisztrációs dokumentumot amikor felveszed megjelenik a 7 zsoldos akik a bunkernál vannak.Kinyírod őket.Ezután ha beszélsz Hermann - al megjelenik a "mi történt az őrökkel" sor és ekkor felajánlhatod,hogy szerzel újakat illetve a doksit is leadhatod.Ekkor elmész a szabadsághoz és megkérdezed Lokit nem e őriznék a tudósokat.
A fehér karikán jelzi a helyét a doksinak.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #23131 üzenetére
Oke, amint hazaerek kiprobalom.Az jutott az eszembe, hogy elkepzelheto , hogy a 0.25-ben azert nem tdtam tovabblepni, mert a jatek csak odaig tartott, azaz csak odaig volt elkeszitve.
Neked vannak menteseid a labor elottrol ? Habar lehet az lesz a legjobb ha ujrakezdem, mert lehet bovult a fegyvertar, kldetesek stb... -
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23133 üzenetére
Mivel automatikus mentéseket csinál minden nagyobb vállalkozásnál, van pár.
A fegyvertár gyakorlatilag az alapjátéké, meg egy 7.62-es AK könnyűgéppuska, oszt slussz. Bár a fegyvereket tartalmazó szövegfájl jóval többet tartalmaz a text\rus mappában, mint a magyarításban ugyanez. Még nem tudtam teljesen összefésülni a kettőt, de nem fogom az oroszban azokat a szövegeket is lefordítani, amik már magyarul is megvannak... Viszont a játékon belül nem találkoztam mással és a config\weapons mappában sincs több, mint az alapjátékban.
A küldetések talán több kimenetelűek (pl Borland megmentése legalább 4 féle lehet, attól függően, hogy mennyi pénzzel és mikor mész vissza érte)..
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23135 üzenetére
Felraktam, ez pont az az ajtó. A szerszámkészletért még menj vissza, mert azt nem vettem fel, és ha már átléptél, nem tudsz visszajönni.
Ahogy fordítgatom, kiderült, hogy van egy fajta történet a játékban, érdemes úgy játszani, hogy érted is, mit miért.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23137 üzenetére
A mentést a többi fájl közé.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
kekeeci
senior tag
válasz op.erik #23142 üzenetére
Csak úgy mellesleg kérdezném, ha már úgyis általában a fi-csoport fordítása az alap, miért nem lehet az általuk használt lokalizáció szerkezetet (hun mappa a txt-ben, _hu végződésű betűfájlok a textures\ui-ban, és a localization.ltx-ben a nyelvnél hun, a betűtípusnál _hu)?
Ez vonatkozik a SoC modok fordítására is.
Rögtön nem lenne problémája hubai1979 fórumtársnak sem.[ Szerkesztve ]
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #23116 üzenetére
Erdekes, hogy amint jovnk fel a melybol, a letra - amely a Szemettelepre vezet a Szolgalatosok koze - melletti szobaban van egy olyan kepzodmeny, ami -10 sgarzas, es +6 elme vedelmet ad...
Az neked vajon elkerulte a figyelmed ?
Igy batran lehet cipekedni a felszinen a +25os kepzodmennyel, csak kar hogy nem a fegyverszoba elott kapjuk, mert igy csak loszert es a mesterloveszt tudtam elvenni.A nalam levo fegyverek fejlesztesebol itelve nem talaltad meg a kozepso szerszamkeszletet, az osszeomlott hid elotti malom vagy minek a tetejen van egy szobacskaban, az alapjatekban ott egy kepzodmenyt lehetett talalni ha jol emlekszem.
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23139 üzenetére
Már megválaszolták, hogy a karakterkódolás okozza, de adok egy ötletet, ami nálam bevált.
Amikor az orosz fájlból fordítok magyarra, a notepad++-ban beállítom, hogy az F5-re Windows-1250, az F6-ra Windows-1251 legyen a kódlap. Így a 1251-gyel olvashatóak a cirill betűk (viszont olyanok lesznek a magyarok, ahogy nálad is látszik), majd amikor megvan a magyar fordítás, azt 1250-re váltva írom be. Így ugyan a cirill betűk lesznek zavarosak, de a magyarok jók. Mentés, vissza 1251-re orosz szöveg olvasás, i ták dálse...Ahogy látom, a f.i csoportban is voltak olyanok, akik elkavarodtak a kódlapok között. Pár magyar fájlban nincsenek ékezetes betűk. Ez akkor jön elő, ha a magyar szöveg beírásakor a 1251-es kódlap volt érvényes (a ciril betűk olvashatók), majd a mentéskor visszaváltott 1250-re. Ilyenkor a notepad++ visszaváltja az ékezetes betűket az ékezet nélküli párjára...
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #23145 üzenetére
Ha jól emlékszem, azt az artit nem találtam meg.
A híd előtt egy terményszárító van (mindenki liftnek fordítja, merthogy elevátornak nevezték oroszul, de az nem lift, hanem egy futószalag, a magfelhordó, ami a szárító tetejére viszi a magot és onnan lefelé haladva kirostálják, meleg levegővel megszárítják és utána megy a mellette álló magtárba. (Ennyit mára mezőgazdasági szakismeretekből). De az sem kizárt, hogy malom volt, bár mindkét funkcióhoz kicsit alacsony az építmény A tetejére nem tudtam felmenni, mert egy ponton "túl magas" volt a karakter és nem találtam meg a "mélyguggolás" gombot hirtelen, mert az opcióknál valami más a neve. Azóta rájöttem, melyik az.
Majd ha már meglesz a fordítás, úgyis elkezdem elölről, mert minden pontot tesztelni akarok, hogy jó lett-e a szöveg, illik-e az az értelmezés, amit kihámoztam az orosz és angol keverékből. Néhol az angol egész másról szól, mint az orosz, de ezt már fentebb is írtam.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz kekeeci #23143 üzenetére
Hmmm.. Amit leszedtem fi-csoport féle magyarítást (2.0 verzió), abban nem találtam betűfájlokat. Vagy nem jól emlékszem. Este megnézem.
Még gondolkodtam is azon, hogy ha a szöveg Windows-1250 kódlappal mentve mutatja jól a magyar ékezetes karaktereket a játékon belül, akkor az xml-ekben miért 1251 van a headerben és nem 1250...A hun almappát és a hun lokalizációs beállítást használom hozzá egyébként.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
hubai1979
őstag
Skacok a kereskedők neve melyik fájlban található.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
SaGa59
őstag
válasz hubai1979 #23149 üzenetére
configs\gameplay\characters_valami.ltx-ekben. A "valami" az adott terület neve...
Ha jól emlékszem...
Ezen kívül vannak még karakternevek a configs\text\nyelv\st_characters.xml-ben is.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Házimozi belépő szinten
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- alza 404 akciók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen