- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Videó stream letöltése
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #14463 üzenetére
Melyik a jobb a SGM2.2 vagy az SGM2.2 ENOT?
Én eddig csak a SHoC-al játszottam, most a Call of Pripyat S.N.I.P.E.R.-t tolom.
Ha megmondod melyikkel érdemesebb játszani akkor azt feltelepítem és megnézem az ékezetes kiírást.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #14470 üzenetére
Mást nem változtattál rajta, csak esetleg nem emlékszel rá?
Nekem is az a problémám, hogy a modokhoz a fordításokat nem tudom rendesen felhasználni, mert minden ékezetes karakter ciril lesz. Pedig jó lenne megoldani ezt a problémát.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #14496 üzenetére
Én kifogom próbálni. Még azt is kellene tisztázni melyik verzióját használod a modnak. Mások nem panaszkodtak erre a hibára, lehet hogy más verziót használnak mint mi.
Az a helyzet, hogy én a SHoC Oblivion Lost 2010-nek akarom összehozni a fordítást és az ékezetes karakterek ott is ua. mint nálad, sőt sokkal rosszabb.
Tegnap valami szerencse folytán jó lett, abban a modban már ezer féle próbálkozásom volt, gondoltam egyet és letöröltem és teszek fel egy szűz verziót. Ekkor estem pofára, az ékezetes karakterek eltűntek. Végül is késő éjszakára már alakult a dolog.
A 2010-ből két verzióm van és nem mindegy melyiket rakom fel.
A játékhoz összeválogattam, módosítottam és átírtam több fájlt is és egyet még le is cseréltem. Még mindig van két fájl ami agyon csapja a játékot, de ha minden igaz akkor annak is már tudom az okát.Remélem hamarosan összejön a dolog.A Te javított fordításodat mindjárt ki is próbálom.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #14496 üzenetére
Gratula, jól működik a javításod!
Erre ezután én is figyelmet szentelek, mert a S.N.I.P.E.R.-ben is van ilyen hiba, amikor a beállításokat megváltoztatom akkor jön a kis ablak "Biztos hogy megváltoztatod a beállításokat?" vagy ilyesmi és ott is karakter hibák vannak.
De szerintem más modoknál is hasznos lehet.
Nekem is bántja a szemem az ilyen hibák.
Meg 1x gratula és köszi!S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
hubai1979
őstag
válasz xFreex #14678 üzenetére
[wpn_m14]:identity_immunities,weapon_probability,default_weapon_params,mod_m14,mod_m14_damage,mod_m14_sounds,mod_sniper_particles,cost_wpn_m14
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "weapons\m14"
$npc = on
$prefetch = 8
scheduled = off
cform = skeleton
class = WP_SVD
ef_main_weapon_type = 3
ef_weapon_type = 11
default_to_ruck = false
sprint_allowed = true
weapon_class = sniper_rifle
;-----------[Ăëŕâíűĺ ďŕđŕěĺňđű]----------------;
inv_weight = 5.1
inv_name = st_wpn_m14
inv_name_short = st_wpn_m14
description = st_wpn_m14_descr
inv_grid_width = 6
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 35
inv_grid_y = 0
upgr_icon_x = 1850
upgr_icon_y = 150
upgr_icon_width = 300
upgr_icon_height = 150
ammo_elapsed = 0
ammo_mag_size = 10
fire_modes = 1
ammo_class = ammo_7.62x51_fmj, ammo_7.62x51_ap, ammo_dumdum
;-------------[Ěîäĺđíčçŕöč˙]-------------------;
upgrades = up_gr_firstab_svd, up_gr_firstc_svd, up_gr_firstd_svd, up_gr_firste_svd, up_gr_firstf_svd, up_gr_seconab_svd, up_gr_seconc_svd, up_gr_second_svd, up_gr_thirdab_svd, up_gr_thirdcd_svd, up_gr_thirdef_svd, up_gr_fourtab_svd, up_gr_fourtcd_svd, up_gr_fourte_svd, up_gr_fourtf_svd, up_gr_change_components_svd
installed_upgrades =
upgrade_scheme = upgrade_scheme_svd
scope_status = 1
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0
zoom_enabled = true
zoom_rotate_time = 0.25
scope_zoom_factor = 12
scope_name = wpn_addon_scope
scope_x = 80
scope_y = -2
;--------------[Äčńďĺđńč˙]---------------------;
fire_dispersion_base = 0.06
control_inertion_factor = 2.0f
crosshair_inertion = 9
cam_return = 1
cam_relax_speed = 4.5
cam_relax_speed_ai = 360
cam_dispersion = 2.5
cam_dispersion_inc = 2.5
cam_dispersion_frac = 1.0
cam_max_angle = 15.0
cam_max_angle_horz = 3.0
cam_step_angle_horz = 0.25
zoom_cam_relax_speed = 0.75
zoom_cam_relax_speed_ai = 120.75
zoom_cam_dispersion = 0.2
zoom_cam_dispersion_inc = 0.2
zoom_cam_dispersion_frac= 1.0
zoom_cam_max_angle = 6.0
zoom_cam_max_angle_horz = 3.0
zoom_cam_step_angle_horz= 0.25
fire_dispersion_condition_factor = 8
;--------[Äĺđćŕíč˙ ńňâîëŕ â đóęŕő ÍĎŃ]---------;
strap_position = -0.15,-0.15,0.45
strap_orientation = -25,-189,65
strap_bone0 = bip01_spine2
strap_bone1 = bip01_spine1
position = -0.026, -0.077, 0.00
orientation = 0, 0, 0
;-----------[Äđóăčĺ ďŕđŕěĺňđű]-----------------;
use_aim_bullet = false
time_to_aim = 1.0
hud = wpn_m14_hud
misfire_probability = 0.005
misfire_start_condition = 0.6
misfire_end_condition = 0.1
misfire_start_prob = 0.0055
misfire_end_prob = 0.055
condition_shot_dec = 0.0055
condition_queue_shot_dec= 0.0055
hand_dependence = 1
single_handed = 0
PDM_disp_base = 1.5
PDM_disp_vel_factor = 4.0
PDM_disp_accel_factor = 4.0
PDM_disp_crouch = 1.0
PDM_disp_crouch_no_acc = 1.0
reload_dof = 0.0, 0.5, 5, 2.2
holder_range_modifier = 2.15
holder_fov_modifier = 1.0
min_radius = 0
max_radius = 100
hit_probability_gd_novice = 1
hit_probability_gd_stalker = 1
hit_probability_gd_veteran = 1
hit_probability_gd_master = 1
slot = 2
animation_slot = 2
kill_msg_x = 0
kill_msg_y = 0
kill_msg_width = 98
kill_msg_height = 23
fire_point = 0.0, 0.129, 0.942
fire_point2 = 0.0, 0.129, 0.942
rpm_empty_click = 200
shell_point = 0.0, 0.129, 0.192
shell_dir = 0.0, 0.0, 0.4
startup_ammo = 10
visual = dynamics\weapons\wpn_m14\wpn_m14.ogf
light_disabled = false
light_color = 0.6,0.5,0.3
light_range = 4.0
light_var_color = 0.05
light_var_range = 0.5
light_time = 0.2
ph_mass = 3
silencer_light_color = 0.6,0.5,0.3
silencer_light_range = 0.01
silencer_light_var_color= 0.05
silencer_light_var_range= 0.5
silencer_light_time = 0.2[wpn_m14_hud]:hud_base
zoom_hide_crosshair = true
attach_place_idx = 0
item_visual = dynamics\weapons\wpn_m14\wpn_m14_hud
hands_position = -0.063500,-0.150999,0.099000
hands_orientation = -0.049999,0.750000,1.550001
hands_position_16x9 = -0.058500,-0.165999,0.045000
hands_orientation_16x9 = 0.650000,1.200000,0.800001
item_position = 0,0,0
item_orientation = 0,0,0
shell_point = 0.025,0.055,0.221
shell_dir = 0.0, 1.0, 0.0
shell_bone = wpn_body
fire_point = 0,0.043,1.002
fire_bone = wpn_body
aim_hud_offset_pos = -0.052500,0.016499,-0.123000
aim_hud_offset_rot = 0.000000,0.000000,0.000000
aim_hud_offset_pos_16x9 = -0.053500,0.024000,-0.055500
aim_hud_offset_rot_16x9 = 0.000000,0.000000,0.000000
gl_hud_offset_pos = 0,0,0
gl_hud_offset_rot = 0,0,0
lean_hud_offset_pos = 0,0,0
lean_hud_offset_rot = 0,0,0
anm_show = svd_draw
anm_hide = svd_holster
anm_shots = svd_shoot
anm_reload = svd_reload
anm_bore = svd_idle_bore
anm_idle = svd_idle
anm_idle_aim = svd_idle_aim
anm_idle_moving = svd_idle_moving
anm_idle_sprint = svd_idle_movingMinnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
LeoDelux
csendes tag
válasz xFreex #14683 üzenetére
Feltöltöttem az egyész mappát:
http://rapidshare.com/files/462738620/sgm_nano_weapons.zip
A nano modban itt található a hitpower és társai:
gamedata/configs/weapons/weapons/w_sections.ltxMég pontosabban: megnyitod a w_sections.ltx -et és jobb oldalt a görgetősávot lehúzod a felétől kicsit lentebb, és ott vannak ezek a beállítások.
-
félisten
válasz xFreex #14862 üzenetére
A Lápost én is csak az alapjátékban szenvedtem meg. Nagy ötlet a küldetés elhalasztása, és a jobb fegyverrel való visszatérés. Sajnos Zulut egyszer sem találtam meg. Mindig másfelé kalandoztam el. Összesen kétszer játszottam végig az alapjátékot, de többször is újra belekezdtem.
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #14970 üzenetére
Bütyöktől visszatudtad szedni a cuccodat?
Akkor én is készülhetek rá hogy meglop. A szarházi egyszer nekem ugrott a Szadovszkon hogy elloptam a fegyverét akkor elhajtottam és nem áll szóba velem ugyanúgy mint a bandita vezér. Ez már az osztozkodás után volt. Sajnos nem jöttek ki a hajóról.
3.5 tonnát is elbír, mert ennyi van a janovi ládámban?S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #15774 üzenetére
Én bárki segítségét szívesen fogadom és köszönöm.
Megtaláltam a sort: condition_shot_dec = 0.0055
Alatta van egy ilyen sor is: condition_queue_shot_dec = 0.0055
Esetleg ezt is ua. értékre változtassam? Sajnos ciril betűs megjegyzés van mindkét sornál.Van egy sor ami szerintem az az érték amikor a fegyver kezd "csütörtök"-öt mondani. Akkor ezt is érdemes megváltoztatni.
misfire start condition = 0.6
Jól gondolom?Ma találkotam a cimbimmel aki elég jól vágja az englisht, elé toltam az arsenal_mod.xml-t. teljesen felesleges sok szöveg van a fegyverek leírásában ami a játékot nem befolyásolja. Pl. az AK-47-nél mikor kezdték gyártani, mikortól kezdték fejleszteni, hány verziója van, mennyien fejlesztik saját szájuk íze szerint..stb..stb...Ezért a már meglévő fordításokból ezeket kölcsön kel venni. Esetleg a részletesebb leírást kell választani valamelyik fordításból.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
PeL
addikt
válasz xFreex #16670 üzenetére
Az SGM 2.2-ben speciel voltak plusz szövegek a következő alap fájlokban is:
st_quests_zaton.xml
st_quests_jupiter.xml
st_dialogs_zaton.xml
st_dialogs_jupiter.xmlBele kell nézni fájlba majd az alap játék szövegfájljába is, hogy ugyanazok -e a stringek, mert ha nem akkor valószínű lesz ott eltérés.
<string id="jup_a6_azot_quest_mech_end_complete_dialog_36">
<text>Akkor, sok szerencsét!</text>
</string>Pl ez egy string, az első sorban van a header vagy ID, azokat kell összenézni hogy az alap fájlhoz képest van e benne új.
-
PeL
addikt
válasz xFreex #16675 üzenetére
Hát nem öt perces munka az biztos Mi is csak azért végeztünk Leo-val viszonylag gyorsan az SGM 2.2-vel mert az 1.7-ből és a 2.0 nagy részét át tudtuk ültetni, de még így is elég tetemes mennyiségű szöveg maradt google angol. Ha mindent nulláról kellett volna csinálni biztos eltelt volna 2-3 hétig mire végzünk vele még kettőnknek is.
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16687 üzenetére
Akar igy is lehet, mondom, hogy magyarul tobb ertelmet/arnyalatot is tudunk adni neki.
A detektorok elemmel való működtetésének bekapcsolása. ---> ez igy azt sejteti, hogy van nekunk egy tapkabelunk ami be van dugva a halozatba, es jelenleg arrol mukodik a detektor, de mi most azt akarjuk, hogy ne a halozatbol, hanem a sajat elemjerol mukodjon.Szoval azt sugallja, hogy halozatbol es elemrol is tudjuk mukodtetni.Namarmost a jatekban csak elemmel megy a detektor, szoval ilyen felallasban a mondatnak nincs ertelme, egyszoval ertelmetlen.
not allowing - ne engedd, vagy nem engedelyezett a detektor mukodtetese elem nelkul ?
Vajon ki a rossznyavaja forditotta angolra a ruszki szoveget ? Ez egy ertelmetlen hulyeseg.Csak egy idiota nem tudna, hogy elem nelkul nem fog mukodni a detektor...
Es raadasul nem is engedik, engedelyezik, hogy elem nelkul mukodtessuk, ez aztan a sztalker technika (akit megerintett a zona, a szemunkbol villamok csapdosnak es azzal megy a detektor, meg tuzanomaliakat fingunk ki futas kozben ), kepzeld el, ha mindent elem nelkul is tudnank mukodtetni[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16692 üzenetére
Hat tudd meg, hogy en mar a tegnap ota ezt forgatom a fejemben, ma delelott meloban mar errol a magyar mod-rol almodoztam.Raadasul magyar gyartasu fegyverek lennenek benne,es + olyanok, amelyet a magyar
rendorseg es a TEK stb hasznal.
Mar Leo mesternek is irtam egy privat uzenetet, feltettem neki par kerdest.
Az alapotletet 2 dolog szolgaltatna' : 1. Yantar Undergroundban talalkozunk egy uj szornytipussal, ezek
a zombik. 2.Par napja a Facebookon Fonyodi Tibor (alias Harrison Fawcett) iro megosztott egy
hivatkozast.Ket magyar srac irt egy konyvet, melynek cime "Holtak Vilaga".
http://hu.wikipedia.org/wiki/Holtak_Vil%C3%A1ga_%E2%80%93_A_j%C3%B3slat
Szoval, ugy kepzeltem, hogy a mocsaras palyan kezdunk (ahol az Enotban az aknakeresovel kell maszkalni a katonai cucc utan). Na es mi kell egy ilyen posztapokaliptikus szeru vilagban a tuleleshez ?
Kaja, viz, fegyver (+hozza loszer). Szoval, fater (mert egyutt elunk egy kis tanyan a mocsarban) elkuld
minket, hogy szerezzunk nemi hust, hogy pl csabai, vagy gyulai stb kolbaszt tudjunk tolteni
Meg tiszta szerencse, hogy a mocsar tele van vaddisznoval.Fater ad nekunk egy vadaszpuskat (csak a jo
isten tudja hogy honnan van neki) es hozza 10 soretpatront.Tud egy jo helyet, ahol legalabb 5 vaddiszno
tanyaszik, szoval 2 lovesx5 vaddiszno =10 soretpatron, szoval eleg lesz.Na, le is vadasszuk a
vaddisznokat, a fater maris nekifoghat szalamit gyartani . Van azonban egy kis bibi, hogy mit igyunk
a szalamira ? Hat kerem szepen, finom tisztitott vizet , amit a szivattyutelepen allitanak elo, ha
meglenne valamilyen bizbasz, egy kutyu, ami szuri a vizet, na de az epp nincs.Szoval a technikus, aki
meg a fegyverekhez is ert, elkuld minket olyan szuroert valamerre.Miutan azt is megtalaltuk, a
technikus ellat minket vizzel. Az ujabb problema a loszer, meg valami + fegyver.
Fater ert a soretpatronok gyartasahoz, de ahhoz kell egy eszkoz, valamint olom, meg puskapor is.
Kent es faszenet meg csak talalnank a mocsarban a puskaporhoz, na de olom es a ketyere az nem terem
minden mocsari bokorban.Olmot valoszinuleg a Szemetdombon, mig a loszergyarto eszkozt valamifele
gyarban talaljuk majd meg (pl Sotetvolgy).Mivel kajaval es vizzel el vagyunk latva, akar neki is
indulhatnank hogy beszerezzuk ezeket a dolgokat, de mi van akkor ha megserulunk ? Fater erre is tudja a
valaszt, o nem egy kezratetellel dolgozo termeszetgyogyasz vagy mi, hanem olyan pofa, aki ismeri a
gyogyfuveket.Na szoval, hamarjaban el is szalajt minket par helyre, ahol az a fura virag terem, oszt
csinal nekunk koromvirag kenocsot, de olyat, hogyha leszakad a labunk es a helyet bekenjuk, akkor
mindjart 2 no vissza 1 helyett
A fater rank bizza maradek toltenyeit es egy halnyuzo kest, es elmondja, hogy jo lenne ha egyuttal egy
radiot is szereznel meg valami fegyvert.Ekkor aztan elindulunk, es a kis alaguton keresztul atmegyunk egy olyan helyre, ahol a fout menten egy rendorsegi megallitopont, valamint egy kis falucska, valami TSZ allomas meg attol tavolabb meg par ilyen-olyan epulet talalhato. (ez Kordon ugyebar).
A rendorseghez erve szomoru kep, meg nehany rossz pofaju zombi fogad minket.Miutan lehenteltuk oket,
szetnezunk picitt. Sajna a zsarukat elkaptak a zombik, igy csak egy valamifele rendorpancelt/oltozetet
es nehany pisztolyt es a hozzajuk osszegyujtott loszert zsakmanyolunk. A radiot sajna a gaz zombik
valahogy osszetortek, igy szomoruan kullogunk az uton a kis falucska fele. Az uton - hat mar sehol
sincs nyugta az embernek ?! - megtamad minket nehany olyan vaksi kutya, csak a jo eg tudja hogy miert
neznek ugy ki mint azok a rohado husu dobermanok a Resident Evil-bol, melyet meg gyerekkorodban lattal
, amikor a nagybatyadnal nyaraltal Szegeden. Szerencsere ezekkel a rendorsegi kezifegyverekkel hamar
kicsinalod oket, es mar meg is erkeztel a kis faluhoz.
Sajnos ott is osszefutsz par zombival, el is intezed oket, es a lovesek hangjara egy lezart pincebol
elomereszkedik Jani ba, a helyi kiskereskedes tulaja (alias Szidorovics). Az oreg elmondja, hogy a
racsok mentettek meg a boret lenn a pinceben, mert azon a zombik nem tudtak behatolni.
Beszedbe elegyedtek az oreggel, es amikor elmondod hogy mennyi szalami es friss viz van nektek otthon,
az oreg is szivesen vasarolna belole, meg epp egy radioja is akadna feleslegesen, amit szivesen oda is
fog adni, ha hozol neki egy aksit az egyik teherautobol a TSZ allomasrol, mert halvanyan eg mar a
neonja, es szart se lat majd a sotetben ezutan.Na, nagyjabol ilyesmi lenne a bekezdes, szoval valodi eletbol meritettem, hogy valoban mi kellene egy
ilyen helyzetben. Aztan meg ti is torhetitek a fejetek, ha akarjatok, hogy a sok otletet osszeirjuk, es
az a magyar srac ha vegez azzal az uj moddal, mar ha kijon egyaltalan, akkor nekiallitjuk a World of
Death (WOD), azaz Holtak Vilaga magyar modnakUI : bocsi, elkurodtak a sorok, txt allomanyba irtam be a meset. A kovetkezo ablakban meg jonnek a magyar fegyverek.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16707 üzenetére
Ertem. Azaz Photosoppal tuti egyszeru lenne, de az nekem nincs.
Esetleg te, vagy Pel berakhatnatok nekem azt a nyavajat, ha tudjatok es van kedvetek.
Akarmikor jo lesz, esetleg akar ki is probalhatjatok - ha van mentesetek es a WIP van felteve, ha nem, akkor majd en. Az eredetit elmentettem, tehat azt vissza tudom tenni.
Eleg ha ezeket a kepeket hasznaljatok - a toltennyel lapozzatok.
[link]Ertem. Nem is kiserletezek.Majd valaki megcsinalja nekem, s ha nem, akkor annyi
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16711 üzenetére
Mar probalom, ezzel amit Pel ajanlott, hat nagyjabol ez egy Photoshop.
Be is illesztettem a cuccot, itt a kep is, elso oszlop, alulrol a 4ik fegyver, de nem tudom, a feher kep okes, de a Paintnetben hianyzik a fegyver alol a Background Layer, azaz a hatter reteg, azaz csak feher es nem kockas.De lehet hogy az nem baj...Ime a kep akkor : -
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16715 üzenetére
Sikerult megoldanom az este.Magic wand-al rakattintasz a hatterre, magatol korbegavja a fegyver korvonalat, akkor invert selection, kijeloli a fegyvert, utanna delete, es ami a fegyveren kivul esik az torlodik, es maris megvan az atlatszo hatter.
A gond most az, hogy a fegyver tul elenk szinu, amolyan ezustos csillogasa van, nagyon elut a tobbi fegyver matt szinetol, vajon ezen hogy tudok segiteni ?
Esetleg egy masik keppel, de ez a kep tetszik a legjobban.PEL : az lenne a kerdesem meg, hogy a jatek mi szerint kesziti, vagy olvassa be a .dds palettat ?
Jobban mondva, honnan tudja, hogy melyik kepet kell tarsitsa az adott targgyal ? -
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16733 üzenetére
Igen, igazad van, a fegyver kepe csak kimondottan feheres-szurkes-feketes, mert ilyen a fegyver, nincs benne mas szin.
Most berakok 2 kepet, azon latszik hogy mit mesterkedtem
A nagy palettarol kimasoltam a fegyver bekeretezett kepet, es csinaltam egy uj allomanyt.
Az uj allomany epp akkora felbontasu lett mint a kivagott fegyver.
Nekifogtam es pixelenkent atjavitottam ezt-azt.
A domboritas es belso arnyek - ezeket milyen cimszo alatt erem el, es hogyan kell alkalmazni oket ? -
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16736 üzenetére
Akar tudja a Paint Net, akar nem, az a baj, hogy EN nem tudom
Mindegy, kiserletezgetek akkor tovabb a kontraszttal meg a fenyerovel, stb.
Amugy nem nosztalgiazni akarok, hanem ha mar annyi tipusu fegyver van benne, akkor lehetne kozottuk magyar is.Ha minden igaz, az amcsik megvizsgaltak a kezukbe kerult AMP-69-et es a felmereseik alapjan megallapitottak hogy felulmul minden mas valtozatot - talan meg magat az AK-47-et is.
Amugy voltam katona 99-2000-ben, csak epp a roman hadseregben.
Ott AKM volt (Automat Kalasnyikov Modernizat), Dragunov fele tavcsoves (PSL a neve), es olyan PKM szeru golyoszoro.Csak az elozo kettovel lottem a katonasag alatt.UI : eloszor a legalsoval dolgoztam, az csunya lett.A legfelsot en is epp most talaltam meg, es egy masikat is
Sajnos ezt nem lehet korbejelolni, mert a jeloles belefut a fegyver fekete reszebe is, es azzal annyi...
Mindenesetre a felso keppel is fogok most kiserletezgetni[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz xFreex #16742 üzenetére
Szupi.Nagyon fasza hogy talaltal egy kepet ilyen szogbol, en is eszrevettem egy ilyen szogben beallitott palettat, epp oda fog kelleni
Amugy most csak kiserletezgetek, hogy szep szine legyen a fegyvernek.
Ugyanis mint regebb bevagtam a forumba, az AMD-65-nek nagyjabol az Enot AKMS fegyvere felelne meg, marmint a fegyver animacioja.Sikerult kis sikert elernem a masik AMD es a fafogantyus AMD-vel, ime :
A fanyelunek az a baja, hogy a fegyver ferden van lefektetve
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Gyúrósok ide!
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- További aktív témák...