Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeketePok
tag
válasz Aarpok #35622 üzenetére
OK koszi az informaciot,csak azert akartam kiprobalni mert lassan semmi olyan mod nincs amit erdemes jatszani es ne probaltam volna ki.Most legutobb ujra elovettem az SGM 2.2 Sniper verziot de a franc tudja miert a Cyborgos kuldetesnel nem tudom felszedni az elet vizet ugyhogy lehet hagyom a francba vagy kiirtom a monolithos bandat azt meglatjuk tovabb bugzik-e.Talan a szovetseg ideje 3-at kellene kiprobalnom de ahoz nincs angol vagy magyar forditas oroszul meg nincs ertelme jatszanom semmit nem ertek meg belole.
egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je
-
Csokishurka
őstag
válasz Aarpok #35453 üzenetére
Hát keresek de nem találok hozzá térképet ahol meg lennének jelölve a spawn helyek, valakinek nincs esetleg?
Eddig csak egy artifactot sikerült találnom ami valami küldi kellett hozzá. Azt most újra meg lehet találni, van respawn timeja az artifactoknak? Vagy ha egyszer megtaláltam akkor cső van."Megtanulta (millió lélekváltó árán): akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán."
-
Sensut
őstag
válasz Aarpok #35273 üzenetére
Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy a kivonulás előtt a Prométeusz szobornál levő rejteken hagyok egy jó fegyvert sok lőszerrel, páncélt meg mindent, amire szükség lesz egy kiadós bunyóhoz, és csak azután vonulunk ki. Amint kiraboltak, ezt a cuccok ott helyben felveszem és mehet tovább a menet. Az SGM-ben itt rengeteg zombit ki kell majd nyírni és nem csak ezen a pályán, hanem az összesen. Vagy úgy 400-at, ha jól emlékszem.
-
Papa Joe
tag
válasz Aarpok #35267 üzenetére
Aarpok, Rétisün! Nagyon köszönöm a segítséget! Azt feltételeztem, hogy az eredeti játéknak megfelelően a kivonás után, feladatokat már nem igazán lehet felvenni, csak bolyongani. Mondjuk aki kitalálta, hogy a helik indulása után elveszi a tuningolt spéci szervómat, fegyvereimet, és ott hagy egy Sevában, egy MP5-el a zombik, és a Monolith között, annak egyszerre legyen hasmenése, és tüsszögési rohama egyszerre egy tömött plázában... Újra kellett kezdenem, és a mosodában a ládámba kellett hagynom mindent, amit meg akartam tartani. Mindenesetre már pusztítom a mutáns hullámot, szóval még egyszer respect a segítségért!
-
Dhampir
félisten
válasz Aarpok #35177 üzenetére
Nyilván, hogy van, ezzel valamennyire tisztában is vagyok, csak most felfedeztem olyan részleteket, amikre korábban nem terjedt ki a figyelmem.
Ha játék, ha nem, számomra etikusabb a szemtől-szemben való megütközés, mint a hátulról való lelövés, de ez itt egyéni probléma lehet.
Most valahogy kicsit műanyagízűnek éreztem a játék elejét, a sztalker hangulat kevéssé jött át. Lehet, hogy például a Clear Sky mégis hangulatosabb?
-
sklopp
őstag
válasz Aarpok #35132 üzenetére
Én úgy szoktam, amint megérkezem a Szkadovszkra, leccucolok a ládámba, elsőnek körbekérdezek mindenkit, nyilván Kardánt is, először megyek Bárkást keresni, plusz a barlangban körülnézni mert több arti is van, meg szokott lenni egy zsebteleporter is. Utána megyek a cimboráját megkeresni. Így még sohasem fordult elő hogy eltűntek volna. Szerintem ott van az oka a gyors eltűnésnek, ugye a hullák többsége bizonyos idő után eltűnik, de néhány megmarad, akinek szerepe van a történetben később is. Úgy néz ki, Bárkás véletlenül az eltűnők csoportjába került, programhiba lehet.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #35078 üzenetére
jól emlékszel, csak úgy működnek 'rendesen' a régi mentések, ha a ezt a mappát is elmentjük, ebben tárol a játék olyan dolgokat, mint pl. mennyi pénzed van, melyik rejtekhelyeket találtad már meg, talán még a végrhajtott fejlesztéseket is, meg még ki tudja miket.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #35050 üzenetére
alpha csapat: úgy emlékszem, működik, annak idején én próbálgattam. valaki (talán SaGa?) írt róla elgég részletesen:
"Vegyük Zatont például (minden mapon külön kellesz ezeket beállítgatni a kívánt értékekre!!!)
Zatonban az alfa csapatok 7 helyre spanolhatnak le és mindegyik helyen max 2 csapat lehet (egy csapat 6 tagból áll) így az jön ki, hogy Zatonban egy időben 84 alfa harcos lehet (ez elég durva).
A következő fájlokat kellesz módosítani: gamedata\configs\scripts\az adott map (esetünkben Zaton)\smart\ Itt találunk 7 fájlt aminek szám van a végén. A számok a spawnolási helyeket mutatják. Megnyitjuk rögtön az elsőt zat_sim_9.ltx
Ezeket látjuk rögtön az elején:
[smart_terrain];zat_sim_9
...
max_population = 2
...
max_population = 2 - ez azt jelenti, hogy egy spawnolási pontra 2 alfa csapat spawnolhat egyszerre. Érdemes átírni 1-re.Tovább nézzük ezeket a sorokat:
[zat_alfa_force_novice]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_novice
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(0:100)} 1, 0[zat_alfa_force_regular]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_regular
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(100:200)} 0, 0[zat_alfa_force_experienced]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_experienced
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(200:350)} 1, 0[zat_alfa_force_veteran]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_veteran
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(350:600)} 1, 0[zat_alfa_force_master]
spawn_squads = zat_alfa_squad_1_master
spawn_num = {+opt_activate_alfa_force =check_actor_rank(600)} 1, 0Most jön a fontos része! A fentebb leírt sorok mutatják, hogy hogyan spawnolnak az alfa csapatok a játékos rangjá-hoz mérten! A harmadik sorok végén az 1, 0 azt jelenti, hogy 100%, hogy lespanol az alfa csapat. Értelem szerüen a 0, 0 esetében egyáltalán nem spanol le az adott pontra. Szóval ugyanígy át kell írni a többi fájlban is zat_sim_ zat_sim_10 zat_sim_14 zat_sim_15 zat_sim_16 zat_sim_21 zat_sim_24a kivánt értékekre rangonként, aztán Jupiter és Pripyat területein is ugyanígy át kell írni minden spawnolási ponton az általad kívánt értékre. Kicsit hosszadalmas, de hát ez van. Arra figyeljünk, hogy a ranghoz mérten írjuk át mindig az értékeket, nehogy aztán amikor már jobb cuccaink vannak túl könnyű legyen az alfavadászat Ha valami nem érthető kérdezz nyugodtan Vagy ha más valamit szeretnél megváltoztatni a scriptekben/config fájlokban, valószínű az is megoldható."
igen, a doksiknál nálam is előfordult, hogy 4-5 alkalommal is újra kellett kezdeni a keresést, mert nem spawnolta be mindhármat. volt egy poszt régen, amiben benne voltak a lehetséges spawn helyek.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
borovi
aktív tag
válasz Aarpok #35013 üzenetére
Sajnos ez már nem az első alkalom, hogy ezzel a feladattal szopok. Amikor a mod megjelent, már akkor is gondom volt vele, csak akkor még nem jártam ide tanácsot kérni, hanem hagytam a küldit a fenébe. Hát, most is az lesz. Viszem tovább a játékot, esetleg később ismét megpróbálom ezt a feladatot.
-
Csicska32
csendes tag
-
Erdő
tag
válasz Aarpok #34988 üzenetére
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha pont a Hajnalnál lenne olyan, hogy ad pár munkát, majd nem ad, de később megint lesz valami. De, ezek szerint, érdemes kilépni, ha nincs munka, és legfeljebb később megint belépni és megkukkantani, hogy van-e.
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #34885 üzenetére
"remélem egyszer még lesz kedve folytatni a fordítást."
azt hiszem, nem a kedvvel, inkább az idővel van baj, a könyvek fordítása mellett (amit ezúton is nagyon köszönök/köszönünk ) erre már nem igazán lehet ideje.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
borovi
aktív tag
válasz Aarpok #34799 üzenetére
Hát ez az! Én is pont a Solyankára gondoltam! Annál nagyobb szopást és bughegyeket még nem láttam. Persze ezt az évekkel ezelőtti emlékeim alapján mondom, lehet, azóta már más a helyzet. Abban meg igazad van, hogy ha nem okoz örömet, akkor ne erőltessük. Én is csuklóból törlöm, ha az első 2-3 óra nem azt hozza, amit várok. De Sensut más. Ő akkor is végig küzdi magát a játékon, amikor már mindenki más feladta.
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Aarpok #34782 üzenetére
Na, ezt nem is tudtam, és a honlapot se ismertem! Itt mindig tanulhat az ember valamit.
A szerszámkészlet nekem nem volt továbbra sem Vaserdőnél. Visszakerestem, és már 2015 márciusában is ezzel szoptam, és kértem segítséget az itteniektől. Akkor Smaragdon, egy bokorban találtam meg a cuccot, lehet, hogy most is így lesz. -
borovi
aktív tag
válasz Aarpok #34774 üzenetére
Köszi! Néztem már, de megnézem megint, Stalker modoknál, ugye, az ember sosem "tudhassa", egy-egy elkésett script, miegymás bármikor beleszólhatt... Egyébként azóta már átugrottam Janovba - szó szerint és átvitt értelemben is. Ez az a mod, ha emlékszel, ahol az Erdőgazdaság egyik épületének a tetejéről át lehet teleportálni a vasútállomásra, és onnan meg el lehet jutni egy másik teleporttal Pripyatba, noha ezek a pályák nem is részei a modnak. Most megyek át Pripyatba, megcsinálom ott az "ismeretlen fegyver" küldetést (Gauss puska), és akkor Zatonban be tudok majd menni Vaserdőn a földalatti laborba.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
nagyúr
válasz Aarpok #34768 üzenetére
Köszi a tippet, lehet ránézek, bár most kicsit elbizonytalanodtam.
Nem biztos hogy felrakom, most ránézve és visszagondolva, nagyon nyomasztó a játék. Régen jobban bírtam az ilyesmit, és jobban vonzott ez az elpusztult világ koncepció.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Antonius1978
addikt
válasz Aarpok #34644 üzenetére
Ertem, ezt nem tudtam, viszont a Sniper itt szoba kerult, gondoltam majd egyszer kiprobalom, de akkor folosleges...
Dhampir nem, en nem forditottam, habar egyszer kozosen probaltunk egy szovegbol kisutni, hogy az mi lehet, de ennyi...Viszont megkertem az arat, Erdo cserebe leforditott vagy 2 oldalnyi toltelekdumat a CseKro-bol (hulyulok, azaz hulyeskedek, na...habar az elobbi is elkepzelheto )
sklopp igen, mar ertem. Hat a sima Enotban egy behajthato valltamaszos AK-val kezdunk (AKMS) az volt a kedvenc fegyverem...teljesen felfejlesztve sima iranyzekkal is olyan fejloveseket lehetett csinalni, hogy csak na...es azt a fegyvert be akartam tenni az alap COP-be, xFreex segitett, es igy jott az otlet a kettonk (befejezetlen) Turul modjahoz.
-
Dhampir
félisten
válasz Aarpok #34570 üzenetére
Ah, értem, köszönöm.
(#34571) borovi
Meg fogom nézni, köszönöm.
Más:
A kutatócsoport felé elindulva a Vörös-erdőben nagyon elkezdett laggolni, szakadozni a játék. Azt tudom, hogy gyenge gépen futtattam, de hogy ennyire... Az alapjátékok nem gyötörték így meg.
Nálatok is jobban igénybe vette a gépet az a rész?[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz Aarpok #33697 üzenetére
A híd javításához szükséges javítókészletet tudtam, hogy hol találom, csak a híd javítási feladatot nem tudtam hol kapom. Nem emlékszem, hogy lett volna rá utalás.
Erdő a limanszki zsoldosokkal lesz még dolgom?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Dhampir
félisten
-
Erdő
tag
válasz Aarpok #32926 üzenetére
Egen. És el is fogytak a feladatok. Illetve még két különleges képződmény kellene (a hatból) a tudósoknak, de már unok körbe-körbe járni, hogy ráleljek egy újabbra és közben a hétezredik zombit is lelőjem...
[ Szerkesztve ]
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
hubai38
aktív tag
válasz Aarpok #32246 üzenetére
Aarpok,köszönöm szépen a segítséget.
Mirr Murr,igen használok,de valami olyat zsedtem be ami még a vinyót is kiütötte.Ki vettem a gépből úgy sikerült ujra rakni a gépet,még ide a prohardvere sem tudtam be lépni.De nem is csodálkozom amenyit néha keresgélek.
[ Szerkesztve ]
-
Erdő
tag
válasz Aarpok #31997 üzenetére
Kösz, akkor nem aggódom, illetve, más miatt: nem találom a Fúró képződményt. Már kétszer végigmentem az átjárón Omega keresővel. Nincs ott sem, ahol egyszer már megtaláltam, a kupolás teremben, a konténereknél. Szokott máshol is lenni?
Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz Aarpok #31918 üzenetére
Nem a vitáról van szó, hanem a téves információ másokat is befolyásolhat, akik még ezután játszanának vele Ez az internet átka, sok mindent össze lehet olvasgatni. Amúgy itt van az összes kiadott Sigerous Mod (SGM) és mutációi a hozzáadott pályákkal:
SGM 1.7, COP.
SGM 2.0, COP & Sötét Völgy = Geonezis - Diverzáns.
SGM 2.1, COP, Sötét Völgy, X-18, Katonai Raktárak, Agroprom & Agroprom underground.
SGM 2.2, COP, Sötét Völgy, X-18, Katonai Raktárak, Agroprom & Agroprom underground, Vörös erdő, Kordon & Mocsár (CS) = Enot, Sniper.
Én az összeset végigjátszottam az idő során
-
shield
Topikgazda
válasz Aarpok #31856 üzenetére
67%-nál megállt. Pedig átraktam a saját fiókomba, de így is fizetésre akarnak kényszeríteni.
Ezt csak akkor tudjuk kijátszani ha darabolva rakjuk fel ezután a cuccost. Ezután kénytelenek leszünk darabolni.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Aarpok #31847 üzenetére
Én kivártam az időt, de akkor meg már nem volt mit folytatni. Most a chrome-mal töltöttem le, de nem volt folytatási lehetőség. Megint kezdhetem elölről, de lefog jönni az egész!?
Szerintem az lesz majd a megoldás, hogy az ekkora fájlokat legalább 3-4 részre daraboljuk és úgy töltjük fel. Akkor simán ki lehet játszani az IP változtatással.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
-
shield
Topikgazda
válasz Aarpok #31156 üzenetére
Köszi, javítom. Gyorsan belinkeltem, mert már halott volt, másokkal együtt. Sok dolgot töltök fel a tárhelyeimre és annak megfelelően javítom az összefoglalót. Sajnos megszűntek oldalak és tárhelyek.
Ha van érdemes dolgod, amit megosztanál, szívesen megoldom, persze ha hosszútávon elérhető lesz.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz Aarpok #30665 üzenetére
CPU Control ? Az a World of Tanks-hoz ajanlottak, de mintha kiprobaltam volna a Stalkerrel is,de nem tudom mekkora sikerrel, habar ha valamennyire tehermentesiti az a magot amivel fut a jatek, akkor talan kellene legyen egy kis eredmenye, nem ?
SaGa59 : mi is az a prefetch, olyan ismeros a megnevezes, de nem tudom mit takar...
-
szabog4
aktív tag
válasz Aarpok #30612 üzenetére
+xFreex
Köszönöm!
Az Ex-monolithosok hova mennek? Megcsináltam minden küldetést majdnem (kitérek rá mindjárt, mert az egy másik kérdésem lenne) ; de nem engedték be Janovba a bandát. Viszont elbuktam a küldetést, mert, amikor ki kellett menteni a Lonert, úgy gondoltam ráhúzom a Monolithos bagázsra. Ez bejött, betámadtak a konténer raktárba vagy mi az, ott pusztítottak és most nem tudom hol vannak. (Ott bújtak el, vagy visszamentek?) Nem néztem nagyon körül, mert a Loner visszavitt.
A tudósok adtak 2 küldetést, az egyik képződménygyűjtős, de nem figyeltem oda és eladtam a kellő cuccokat, szóval az várat magára illetve volt egy olyan, hogy Janov feletti résznél rádióüzeneteket fognak, hogy 2 napra elegendő élelmük és vizük van, siessünk a segítségükre. Egy anomália gömbbe vannak bezárva. Úgy rémlik speciális detektor kell, hogy megcsinálhassam, de nem tudom honnan szedjek olyat.
Mintha eredetileg a tudósok adták volna a küldetéshez, nem?[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
speki1982
tag
válasz Aarpok #30451 üzenetére
Jól írtad, ez az Üres helyek benépesítésének kikapcsolása menüpont. Vicces, ha kiírtok mindenkit a tisztítónál, akkor hamarosan benépesül a hely megint, ellenben ha meghagyok egy-vagy két zsoldost, akkor ők később sem kapnak erősítést, maradnak ketten.
Amúgy már a harmadik Svrarogot találtam meg (ezt épen Pripyatban), de az összekötős küldetés végén megadott rejtekhelyen egy igazán b*szó Omega detektor van. Na, ha ezt 12 ezerért feltuningolod Novikovnál, a Svraogokat is eladhatod, mert feleslegesek lesznek...
Amúgy egész jó ez a Diverzáns, csak kavarodós a sztori, és bosszantó mentési-visszatöltési problémák vannak vele. A jupiteri Szolgálatos-Szabadságos párhuzamos küldik, valamint az új mutánsokkal kibővített pripjatyi alagút pedig kifejezetten érdekesek voltak, ijesztőek a pókok és a többi új mutánsok (Halálkarom, valami vérfarkas, új kiméra stb.), tök jó új relikviák vannak. (lehet, hogy ezek már benne voltak a Geo-ban, de éppen azzal nem játszottam még.
(A mutánsok ellen szerintem a legjobb fegyver nem a gránát, vagy a gránátvető, hanem a lángszóró... égjetek, k*ccs*gök )[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Aarpok #30441 üzenetére
Persze, többször is... de mindig újratermelődtek. (valamelyik modban németül is beszéltek, olyan kiejtéssel, mint a Wehrmachtosok, komolyan) De a velest csak nem adta Bagoly, furcsa, de tényleg ez van. Neki a tisztítóból kellett elhozni az elején valamit, asszem táskát vagy laptopot, de azóta nála semmi.
nagyon furcsán jönnek a küldetések, teljes káosz (legalábbis nálam)[ Szerkesztve ]
-
speki1982
tag
válasz Aarpok #30435 üzenetére
Köszi, ezt nem tudtam, a Geo-val még nem játszottam. Csapajev már halott, várom a detektoros küldiket. A jupiteri bioradaros quest alig akar összejönni... előbb a megszerzett vérszopó-csápokat nem akarta elfogadni (mindegyikből legalább tíz volt a tatyóban), most meg egy húscafattal vesződök, mert a kitöréseknél nem jelennek meg új artik az anomáliákban
-
speki1982
tag
válasz Aarpok #30427 üzenetére
Igen, köszi, ez kiderült már, shield is írta. Sokáig próbálkoztam mindenféle kajával, amikor odamentem hozzájuk, akkor a párbeszédpanelen csak a kérdés látszott, a válaszok helye pedig üres volt, egyszerűen nem volt válaszlehetőség. Ezért gondoltam, ez egy bug, így akkor csak egy megoldás van: a halál
Így mondjuk elestem a zsoldis küldetéssortól, ami a sima SGM 2.2-ben is benne van, és amibe belekeveredik a Szolgálat és a tudósok.. asszem. -
Antonius1978
addikt
válasz Aarpok #30404 üzenetére
En is meglepodtem a dolgon, mert ugy frissiben nem is jutott a dolog eszembe, csak akkor mikor lementem a laborba, hogy elvileg ki kellett volna akadjon.
De van egy lehetseges magyarazatom, mert tudom, hogy nem torodtem az ilyen aprosagokkal.
Elvileg egyes modoknal van, ugy emlekszem egy .ini allomany, amiben valamit at kell tenni OFF-ra, vagy ON-ra, mar fene emlekszik.Na en az ilyesmivel nem torodom,semmit sem allitottam at, de mindig ment minden mod.
Talan ez kavarhat be azoknak, akik kovettek a leirt utasitasokat.En nem, es lehet ebben keresendo az hogy nalam statikussal is ment. -
Antonius1978
addikt
válasz Aarpok #30386 üzenetére
De az az erdekes erted, hogy en mindig statikus modban jatszom, mert csak ugy birja a gepem (kivetel a sajat modunk, mely bizonyos csokkentett - ertsd : bizonyos dolgokat kikapcsolva, egyes csuszkakat lejjebb huzva - modon Dx10-ben is eleg jol megy, szoval mindketszer statikus modban vittem vegig a WIP-t.
Ha hiszed, ha nem.Es nem volt semmi gond, egyszer sem ugrott ki az asztalra, nem fagyott ki soha. -
rétisün
veterán
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #30109 üzenetére
egy küldi kapcsán kellene ez az arti (a szvecsenko-n az egyik tag (halott barátjának?) a lányát ezzel lehetne meggyógyítani) mivel a fő szálhoz annyira nem fontos, amíg a főszálat befejezem a különböző klánoktól felvehető küldik teljesítésével együtt, addig keresgélek, aztán ha nem találom meg mind a 10-et, akkor legfeljebb az a mellékküldi nem lesz teljesítve....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Aarpok #29973 üzenetére
igen, jupiter akart lenni
a kis g**i.....akkor el is adom a másik képződményt, ha találok. mindenesetre az előreláthatóan tetemes kiadások fedezésére (tárolók feltöltése) feltettem egy hullakizsebelős modot, pontosabban kettőt, mert az első nem működik
ha más nem, gyűjtögetés céljából lehet átteleportálok jupiterre.....
a másodikként próbált mod ( CoP_CS_ShoC__lootcorpsemoney_mod.zip ) működik, igaz kilépéskor kaptam egy ilyent:
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...e.r_halál_ellen\gamedata\scripts\bind_stalker.script:170: attempt to index global 'toolbox' (a nil value)azt hiszem, itt a topikban linkelte valaki. ha jól emlékszem, CoC-al ez sem akart együttműködni, pedig ott még ínségesebb idők járnak a stalkerre
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SaGa59
őstag
válasz Aarpok #29620 üzenetére
Hibákat találtunk az OS/2-ben eleget, míg fejlesztették. De az IBM azonnal javította is őke. Nem véletlen, hogy jó egy évtizedig OS/2 volt az ATM-ekben és nálunk a mai napig működik olyan program, ami 2.11-es, azaz 1993-as verzió alatt működik, mindenki megelégedettségére.
A MS a Windows NT4-gyel jutott el arra a szintre nagyjából, ahol az OS/2 3, Warp járt, előtte jó két-három évvel. Az NTFS a HPFS (ez volt az os/2 fájlrendszere) kicsit megspécizett verziója, de csak az NT4-ben sikerült rendesen implementálni, addig csak szűkített képességekkel ment. Pl 2 GB fájlméret korlát. Ilyenek a HPFS-ben nem voltak. Majd az IBM kég kihozta az OS/2 4-et, a Merlint, amiben pl benne volt az a beszédfelismerő rendszer, ami a windowsokba a mai napig nem tudott bekerülni. 1996-ban. Angolul, németül, franciául és spanyolul diktálni lehetett a gépnek és az akár egy titkárnő, hiba nélkül leírta a szöveget. Még azt is, amit én mondtam neki, pedig a kiejtésem nagyon gyenge. Na ez is ment a kukába a Merlinnel együtt, amikor 2000 körül az OBM eladta az egészet egy kanadai cégnek, akik még egy kísérleti példánnyal (e-commerce) kijöttek, aztán leállta vele. Sajnos.
Nem játék, hanem szerver és munkaállomás oprendszer volt, jóval a windows előtt váltott valódi multitaskra és 32 bitre. 16 bites változata talán nem is volt, de ebben lehet, hogy tévedek. Rég volt.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Musicking
aktív tag
válasz Aarpok #29106 üzenetére
A hiányos ismereteidre felépített hozzáértő tanácsod lehet nem olyannak kéne elsütni aki már egy kicsit jobban belelát hogy ténylegesen mi van a motorháztető alatt. Az átlag usernek az is elég amit a marketing letol a torkán , aki meg a játékon túl egy profibb célhardver-szoftver kombóval részben munkára is akarja használni az vagy kompromisszumot köt bizonyos dolgok esetén vagy marad a régebbi kiforrottabb megoldásnál amíg rendesen össze nem kalapálják a 10est.
[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Dhampir
félisten
válasz Aarpok #28987 üzenetére
SGM modban, például a Brazban legalább ki lehet kapcsolni a "túlzásokat", ha valakinek nem a teljesítménytúrázás jelenti az élményt, (habár nem minden opció kikapcsolását hajtotta végre, például bázison fegyverrel nem tudtam közlekedni, lehet, hogy új játékot kellett volna kezdeni).
-
CJ4567
nagyúr
válasz Aarpok #28578 üzenetére
De érted, a kaja drágább mint egy medikit, pedig egy kenyér sokkal könnyebben beszerezhető, elkészíthető mint egy medikit
Olvastam éppen hogy a chimera vagy bloodsucker hús a legjobb, fertőződést ad de tápláló, csak éppen az a rossz hogy a karakterem RENGETEGET akar enni
És ez a rookie mod, a sérülés viszont tetszik, hogy én is de az ellenfél is gyorsan hal, meg nincs detektorom az elején hanem oda megy a lámpa, meg a kés a fegyver helyére megy, de ez a kajás dolog picit felhúzottHa nem válik be a mod akkor megyek Arsenal Overhaul + AF3-hoz.
AF3 nélkül viszont nem Zóna a Zóna már, a kitörés nagyon durva, főleg az utána lévő viharfelhő, a köd, az időjárások, a kitörés utáni vihar közbeni napsugarak effekt kihasználása, a grafikán döbbentem, a kihalt kinézet is illik a ZónáraVagy ez import kaja lenne?
Olcsónak meg boar vagy flesht ajánlanak csak a boar több radot ad.
1500mSv-ig nem vesztek életet, és a chimera adja a legtöbb radot, tehát egyek mutáns kaját?
Viszont nálam Tremor kiverte a biztosítékot, még ő mondja hogy meg tud gyógyítani ezt ennyiért, majd utána hogy többit is megtudja de ahhoz még megint pénz kell hogy mást is gyógyítson
Ez tényleg szenvedés.
Ja, és nagyon lassan magától is eltűnik a radioaktivitás.
A nem egészséges kaja elvesz a HP-ból, ilyet valóságban nem láttam még
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
SaGa59
őstag
válasz Aarpok #28530 üzenetére
Nem. A kitöréseket az O-Tudat generálja, kisebb-nagyobb rendszerességgel. Ekkor bővül a Zóna néhány méternyit minden irányban, ilyenkor kerülnek a helyükre a mutánsok, mozdulnak el az anomáliák, stb...
Érdemes elolvasgatni a modokban található feljegyzéseket, azokból sokminden kiderül.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
CJ4567
nagyúr
válasz Aarpok #28533 üzenetére
Jó lenne a sorrend, megcsináltam, csak nem akartam új játékot kezdeni, maradnak a kitörések, meg a gyári időjárás.
Érdekes mód most napárnyék + alacsony napsugarakkal is simán megy a játék. Amíg meg nem tréfál és megint belassul velük
Szerintem ezzel a moddal végig fogom vinni, de az új fegyvereket csak találni lehet a pályákon, ellennél nem is lehetnek?
No Sana No Life
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest