- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
zivorad
csendes tag
Sziasztok!
A napokban kezdtem használni a Revolut kártyát, nem is volt baj, míg Szerbiában fel nem vettem 1000 dinárt (RSD). Ahhoz képest, hogy elvileg ingyenes a kp felvétele ez 500 dinárba került, igaz jelenleg ez az egész még függőben van, az 1000 dinár viszont a zsebemben. Lehetséges e, hogy amikor itt lesz az ideje és vége lesz a függő státsznak visszaadják az 500 dinárt, vagy ez már a bankoké? A live help azt írta, hogy várjuk ki az egy hetet. Van e valakinek ilyen jellegű tapasztalat? A válaszokat előre is köszönöm.
-
zivorad
csendes tag
Ma a K&H is lekönyvelt 1 dupla top upot. 6-án töltöttem fel egyszer természetesen a Revolut számlán látszik is, jóvá is íródott, viszont kétszer könyvelték a K&H-nál. Meg is reklamáltam mindkét helyen, várom az eredményt.
-
zivorad
csendes tag
Nem jött sms a másodikról, sőt egyikről sem mert úgy van beállítva, hogy csak bizonyos összeg felett küldjön sms-t, nem is terhelte csak egy feltöltéssel. 4 nap múlva, mikor lekönyvelte akkor láttam, hogy kevesebb a pénzem mint kellene, megnéztem hova lett és akkor láttam, hogy kétszer könyvelték és ekkor terhelték be a számlát a második - nem létező feltöltéssel is. Tehát nem csak "függőben" (vagy valami ilyesmi), hanem "könyvelt"- ként szerepel. Az első feltöltést mindjárt le is vonták akkor amikor itt volt az ideje, függőben volt 4 napig, ez így jó is lenne. A Revoluton csak egy látszik. A K&H-s ügyfélszolgálatos azt ígérte, hogy két nap múlva jóváírják, de be kellett mondanom, hogy egyetértek azzal, hogy ha mindezek ellenére mégis valós a terhelés, ami később még szerintük kiderülhet, akkor automatikusan levonhatják majd valamikor a kérdéses összeget.
-
zivorad
csendes tag
Nekem zároláskor - közvetlenül a feltöltés után a helyes összeget mutatta, Revoluton meg is jelent ugyan az az összeg, egyenleg is rendeben volt mindkét helyen, a K&H könyveléskor duplázta. Vissza eddig még vissza nem adta, a Revoluton azóta is a helyes egyszeres összeg szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
Jóváírták az egyik feltöltést. Ez a szöveg jött hozzá e-mailen:
"You may have recently noticed a double charge on some of your card top ups between the 6-8th July 2019.
This was an issue with our partner, and we're really sorry. If you look at your bank account statement and see a second payment to Revolut, you should see a refund on the same day.
Rest assured, the duplicate payment has already been refunded. Thank you for your understanding."
-
zivorad
csendes tag
No K&H ismét. Épp most próbáltam feltölteni elővigyázatosságból már csak a minimum összeggel, a K&H számla megterhelődött, de a Revolutra nem érkezett meg. Revolut chat azt írta, hogy ők nem terhelték be a kártyát, kérdezzem a K&H-t. Hozzá kell tennem, hogy eddig ment mint a karikacsapás, csak ráböktem, hogy töltse és már rajta is volt a pénz, most meg kb. 10 percig gondolkodott. Tegnap a feleségem ugyan így járt. Eddig neki is mindig sikerült, tegnap neki is kétszer terhelte...csak ő nem fog vacakolni, hogy hívogassa az K&H-t. Kezdem azt hinni, hogy a K&H-nak nem tetszik a Revolut és ezért vacakol.
-
zivorad
csendes tag
Úgy sikerült most feltölteni,hogy a Curve alá beraktam a K&H kártyát és onnan. De ez már nekem a kínlódás kategória. Ha így folytatódik akkor ráhagyom egy időre aztán majd látjuk. Különben az előzőre a K&H ügyfélszolgálata azt mondta, hogy sikerese kártyatranzakció, a Revolut pedig azt, hogy nem terhelte a kártyát. Akkor ki terhelte?
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
-
zivorad
csendes tag
Szerbiában az Intesa Bankban (Bancaintesa) ingyenes a kp felvétele, szerb Dinárban, jó árfolyamon.
-
zivorad
csendes tag
válasz kokokka #6444 üzenetére
Nekem a K&H-nál levonásra került egy ettől kisebb összeg, a Revolutnál pedig nem került jóváírásra. Azt írták, hogy sztornőzták. A K&H-nál viszont levonták és le is könyvelték. Ott is reklamáltam, kivizsgálás alatt van még, képernyőképet is küldtem nekik, várom mi lesz.
Más: a Curve mögé tett K&H kártyával töltöttem fel a Revolutot pont ezért mert így vacakolt a múlt héten, így sikerült ugyan de a Curve számlán azt írja, hogy pending, a K&H-nál nyoma sincs az összegnek, le sem vonták. Mindegy a pénz megvan, várom mi lesz. Különben a múlt héten a Curve is vacakolt valamit, mert szerb autópályát is fizettem vele, az is pending már egy hete.[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
Nekem is van ilyenem a Curve kártyán 3 tranzakció is, 2 K&H-s 1 Revolutos már 1 hónapja pending. Majd lesz vele valami. Szerintem ezen gondolkozzanak ők, a megfelelő összeg mindkét kártyán a rendelkezésre áll, vonják le ha gondolják, az övék. Ha nem vonják le akkor úgy is jó, szerintem előbb utóbb le fogják vonni. Nem is bánnám, nem szeretek tartozni.
-
zivorad
csendes tag
Annak idején mikor nyitottam a TW-t a K&H bankból először kártyával tettem rá valamennyit, működött de van valami költsége. Utána K&H számláról utaltam a megadott számlaszámra, közleményben az én TW azonosítómat írtam, ez a TW részéről ingyenes a K&H részéről van valami költsége. Mikor Revolutot nyitottam erről is megy a feltöltése kártyával, (akrá a virtuálisról is) de költsége van a TW részéről. Abból kiindulva, hogy ha sikerült rá forintot utalni a K&H-ból próbáltam eurot utalni a Revolutról a TW-ra és ez is sikerült, nincs költsége egyik részről sem. Felbátorodva a fentieken IBAN kalkulátorral megkerestem a megfelelő IBAN számot a számlámhoz, mikor megvolt, ez a szám alalpján kikerestem a BIC/SWIFT kódot és a Revolutról utaltam forintot magamnak, ez is sikerült másodikra, elsőre csak azért nem mert elfelejtettem a közleménybe beírni az azonosítómat, telefonon beszéltem velük, nagyon rendesek voltak és 10 perc múlva ott volt a pénz. Ma is utaltam, Szintén a Revolutról, nem tellett bele egy órába sem és ott volt a pénz a TW-n, költsége nincs egyik részről sem.
-
zivorad
csendes tag
-
zivorad
csendes tag
Egy érdekesség a fizetési linkkel kapcsolatban, hátha valakinek segítek vele: amikor megvan a link már csak ki kell másolni oda ahonnan meg akarjuk osztani, ami lehet e-mail, Skype, Viber, Whatsapp...stb. bármi amivel ilyesmit meg lehet osztani. A következő szöveget adja hozzá: "Szia! Kérlek, küldj xxxx US$ összegű pénzt a Revoluttal. Ezt a következő fizetési hivatkozással teheted meg: https://rev.money/r/lkVSNKMC87. Pár koppintás az egész." Megfigyelhető, hogy a link végén van egy pont, amit bemásol és a böngészőben is ott lesz. Ha rákattintunk akkor egy üres fehér oldal jelenik meg. A megoldás, hogy mikor már bemásoltuk a böngészőbe akkor a pontot ki kell törölni és akkor megjelenik a helyes oldal, ahonnan kártyával lehet fizetini. A Revolutot nem használók felé pedig úgy kell küldeni, hogy már a megosztáskor a pontot töröljük a végéről, akkor helyesen működik. Nem volt ez midig így de ma kétszer is így jártam, korábban nem.
-
zivorad
csendes tag
Sziasztok, sokat használom a fizetési linket pénzbekérésre. Ma nem igazán akar működni, egyik ismerősöm akinek küldtem, hogy küldje amivel tartozik nem tudta használni, nem tudja miért, küldtem másikat 6562 Ft a kérdéses összeg. Az applikációban jól írja, de mire link lesz belőle 2 nullát hozzátesz és így már 656200 Ft lesz a kért összeg. Lényeges különbség. Tudtok e rá valami megoldást, vagy megjavul magától idővel?
-
zivorad
csendes tag
válasz kmarci25 #16507 üzenetére
Efrem eddig dolozott a linkes hibán, továbbította a releváns csapatnak, lejárt a munkaideje, most Paul vette át, de, egyikük sem kapott még választ a releváns csapattól a megoldásra. Efrem még javasolta ugyan, hogy szedjem le és telepítsem újra az alkalmazás, de közben kijött egy új verzió a 6.20-as, de ez sem oldotta meg ezt a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
K&H-s vagyok, eddig még nem számoltak fel semmit a feltöltésért, ugyan úgy működik mint eddig. Próbáltátok e már fizetési linkkel? Hátha úgy nem tekinti készpénz felvételnek.
-
zivorad
csendes tag
Nálam is eltűnt az eddig látott Revolut partnerek kb. fele. Eddig ha a + jelre böktem megjelent a névjegyzékből mindenki akinek van Revolutja, most kevesebb mint fele látszik. A telefon névjegyzékében benne maradtak szerencsére. A világon semmit nem csináltam ennek érdekében, remélem majd megjavul.
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
Fizettem volna a virtuális kártyával, ám valamiért nem engedi megnézni a kártya adatait. Rábökök, ujjlenyomatot felismeri és nem történik semmi. Próbáltam kóddal, ujjlenyomat nélkül, akkor azt írja ki, hogy nem jó a kód. A kód jó és az ujjlenyomattal fel lehet oldani a telefont is és az appot is, de a kártyaadatokat nem engedi. Van rá megoldás, vagy majd megjavul?
-
zivorad
csendes tag
Válasz a saját 22614 számú bejegyzésemre: megjavult magától, valami hitelesítési problémája lett, az okát nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
Sziasztok!
Lehet, hogy volt már szó korábban az alábbiakról, de csak régi bejegyzéseket találtam ezért írok.
Kérném a segítségeteket, a következőben: saját hibámból a régi Wise Raiffeiesenes számlájára utaltam, magamnak, hogy ne legyen ilyen egyszerű még a Wise azonosítómat sem írtam a közleménybe, siettem, tudom hibáztam...legközelebb jobban figyelek.Jeleztem a Wisenek, hogy van egy ilyen, azt mondták semmi gond küldik vissza a Revolutnak, el is küldték elmondásuk szerint. Küldtek is róla egy "transfer comfirmation"-t, ez egy pdf dokumentum e-mailen kaptam.
Ezt elküldtem a Revolut chatban az akutális ügyintézőnek, először azt mondták, hogy semmi gond ne aggódjak 5 munkanapon belül jóvá lesz írva, aztán azt, hogy nincs ilyen határidő.
Nos eltelt, már több nap is, de a pénz még sehol, nem is nagyon akarnak tudni róla, azt írják menjek a Wise-hez. A Wise-nél elmondták, hogy létezik egy közvetítő bank, lehet, hogy ott akadt el a dolog, de ezt a Revolutnak kell intéznie egy "recall"-t kell kérnie, ezt mind leírtam a Revolutnak, de nem nagyon hajlandóak foglalkozni vele.
Járt e már valaki így,vagy hasonlóan mostanában és hogyan oldotta meg a problémát?
Előre is köszönöm a válaszokat. -
zivorad
csendes tag
válasz zivorad #35760 üzenetére
Visszakaptam a pénzem kb. 3 hét után. A Revolut nem tudott a helyzettel mit kezdeni, viszont a Wise kért egy - talán recall-nak hívják. Az történt, hogy még időben rájöttem a hibára, jeleztem a Wise-nek, hogy érkezni fog egy ilyen utalás, az az enyém kérem, hogy írják jóvá. Ígéretet kaptam, hogy minden rendben lesz, erre másnap kaptam egy e-mailt tőlük, hogy visszaküldték a feladónak, csatolmány is volt róla. Ezt küldtem a Revolutnak akik nem találták a pénzt. Megint beszéltem a Wise ügyfélszolgálatával ők sem tudtak vele mit kezdeni, de nem adtam fel, addig addig írtam nekik, hogy végül - gondolom visszahallgatták a beszélgetést és ők kértek egy recall-t azoktól ahova küldték a pénzt, végül visszakaptam.
-
zivorad
csendes tag
Sziasztok!
A fiam betöltötte a 18. évet és egy nappal a születésnapja után próbáltunk neki Revolut számlát nyitni. Azonosítás ahogyan kérték egyszer sem sikerült, írták, hogy próbálja ismét, próbáltuk néhányszor, többek között ma is nappali fénynél, hátha a kevés fény volt a hiba. Jött tőlük egy üzenet, hogy ellenőrizték a számlát, inaktiválták (nem tudom mit mert nem is lehetett rá feltölteni semmit) és nem áll módodban igénybe venni a szolgáltatást. Ilyenkor mi van?
A Wise-t sikerült egyből megnyitni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
Újabb fejlemények a fiam számlájával kapcsolatban: május 23-án nagy nehezen zöld ágra vergődtünk az ügyfélszolgálattál, kegyesen jóváhagyták a regisztrációt, a fiamnak. Mindent úgy csináltunk ahogy kérték a regisztráció csak sokadszorra sikerült, úgy, hogy a "live agent" gondolt egyet és jóváhagyta. Átküldtem neki mindjárt annyi összeget, hogy a kártyát is meg tudja rendelni, meg is rendelte, meg is érkezett néhány napja. Igen ám, de két nappal a kártya érkezése előtt kapott egy e-mailt, hogy a számlát inaktiválták, tehát a kártyát aktiválni sem lehetett már. Addig nem is használta semmire, várta a kártyát. Hogy mi a bűne, nem írták meg, annyit írtak, hogy két számlája van, ami ugye lehetetlen és, hogy majd augusztusban lezárják a számlát, addig vegye ki a pénzt, vagy visszautalják oda ahonnan jött, azaz nekem. Írta neki, hogy nincs két számlája mert nem is nyithat kettőt, főleg nem ugyan arról a telefonszámról és e-mailről, de ha mégis, akkor csukják be a másikat ezt meg engedjék használni. Innentől kezdve a "live agent" annyit írt, hogy nem adhat több információt, lezárta a beszélgetést és többé nem elérhető. A pénzt kiutalta a saját magyar számlájára és bezárta a számlát, megelőzvén, hogy ők zárják be. Érdekesség, hogy a családban mindenki használja, soha semmi gond nem volt senkinek vele.
Írtam egy visszajelzést a Trustpilora, pár óra múlva jelentkeztek, további infót kérve, megkapták, meglátjuk mi lesz belőle. -
zivorad
csendes tag
Csak azt írta, hogy inaktivált számla és a számla zárása, semmi más nem volt elérhető, ezért is zárta le és törölte a francba. Idegesítő persze, miután már a feleségem és a lányom is az én közreműködésemmel nyitották és magamnak is én nyitottam probléma nélkül, egyből. Mindent úgy csináltunk ahogy kérték, nem emlékezetből. Hogy mi lehet a bűne a fiamnak, nem volt junior számlája sem...Éppen betöltötte a 18-at, vártunk pár napot mert ugye a születésnapján nem lehet, csak később egy két nappal, magyarországi lakos, magyar állampolgár, magyar igazolvány, lakcímkártya, nem tükröződős igazolványfénykép, nappali szelfi...A Wise simán ment egyből.
-
zivorad
csendes tag
Más a neve, értelemszerűen a születési dátuma is, a szelfi is, a lakcím ugyan az, de a feleségemé is és a lányomé is ugyan az
-
zivorad
csendes tag
Eddig is így csináltunk és jó volt. Nem is feltétel a saját kártyás feltöltés, ha erre érted,hogy nem teljesítette a feltételeket. Az én Revolut számlámról ment rá a pénz. Ha pedig mégis feltétel, akkor a megszüntetés előtt írhattak volna, de nem tették és nem is indokolták. Van olyan ismerősöm akinek megvan már pár éve, nem használta semmire még, nem is töltött rá pénzt és mégis megvan...Megint hiába nyomtam Aryes hozzászólásánál a válasz gombot.
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
Válsz Aryes felhasználónak. Eddig is így csináltunk és jó volt. Nem is feltétel a saját kártyás feltöltés, ha erre érted,hogy nem teljesítette a feltételeket. Az én Revolut számlámról ment rá a pénz. Ha pedig mégis feltétel, akkor a megszüntetés előtt írhattak volna, de nem tették és nem is indokolták. Van olyan ismerősöm akinek megvan már pár éve, nem használta semmire még, nem is töltött rá pénzt és mégis megvan...
-
zivorad
csendes tag
Köszi sokat segítettél. Leírtam 1 problémát, hogy így jártunk, sem te sem más kedves fórumtárs nem fogja újranyitni a fiam számláját. Hogy miért jártunk így csak találgatni tudjuk, mindegy is. Ha úgy véled, hogy nyerészkedni akarunk akkor nagyon el vagy tévedve de ez nem az én bajom. Ha sikerül megnyitni le fogom írni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest