- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- Mesterséges Intelligencia topik
- Milyen routert?
- Commodore 64
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
bdos
csendes tag
Sziasztok,
nem tudom találkoztatok-e már ilyennel.
Adott egy Curve blue és egy Revolut virtuális kártya. A Curve-ben a Revolut kártya az aktuális fizetésre kijelölt eszköz, aminek pénzneme EUR-ra van állítva. A Revolut-ra feltöltöm a forintot, átváltom EUR-ra, és a Curve-vel felveszem OTP eurós ATM-ből. Eddig ez remekül működött is, de tegnap érdekes dolog történt. Ismét felvettem EUR-t az ATM-ből, pont annyit, amennyi az EUR zsebben volt átváltva (160 EUR); ki is adta, nem is foglalkoztam a többivel. Otthon megnézve látom, hogy a Curve-ben a tranzakció pending-ben van, a Revolut pedig elutasította a következő szöveggel: "The monthly spending limit of this card has been reached." Nem emlékszem, hogy beállítottam volna bármilyen limit-et is a kártyára nézve. Mindenesetre ha elutasította a tranzakciót, akkor miért adta ki a kp-t? Nem szeretnék valutázás vagy üzérkedés vádjával böribe menni, mi ilyenkor a teendő? Illetve nyilván szeretnék további EUR bankókat felvenni (utazás céljából), akkor most hogyan tovább?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut