Új hozzászólás Aktív témák

  • zivorad

    csendes tag

    Újabb fejlemények a fiam számlájával kapcsolatban: május 23-án nagy nehezen zöld ágra vergődtünk az ügyfélszolgálattál, kegyesen jóváhagyták a regisztrációt, a fiamnak. Mindent úgy csináltunk ahogy kérték a regisztráció csak sokadszorra sikerült, úgy, hogy a "live agent" gondolt egyet és jóváhagyta. Átküldtem neki mindjárt annyi összeget, hogy a kártyát is meg tudja rendelni, meg is rendelte, meg is érkezett néhány napja. Igen ám, de két nappal a kártya érkezése előtt kapott egy e-mailt, hogy a számlát inaktiválták, tehát a kártyát aktiválni sem lehetett már. Addig nem is használta semmire, várta a kártyát. Hogy mi a bűne, nem írták meg, annyit írtak, hogy két számlája van, ami ugye lehetetlen és, hogy majd augusztusban lezárják a számlát, addig vegye ki a pénzt, vagy visszautalják oda ahonnan jött, azaz nekem. Írta neki, hogy nincs két számlája mert nem is nyithat kettőt, főleg nem ugyan arról a telefonszámról és e-mailről, de ha mégis, akkor csukják be a másikat ezt meg engedjék használni. Innentől kezdve a "live agent" annyit írt, hogy nem adhat több információt, lezárta a beszélgetést és többé nem elérhető. A pénzt kiutalta a saját magyar számlájára és bezárta a számlát, megelőzvén, hogy ők zárják be. Érdekesség, hogy a családban mindenki használja, soha semmi gond nem volt senkinek vele.
    Írtam egy visszajelzést a Trustpilora, pár óra múlva jelentkeztek, további infót kérve, megkapták, meglátjuk mi lesz belőle.

Új hozzászólás Aktív témák