Új hozzászólás Aktív témák

  • axlfsi

    veterán

    Sziasztok!

    Azt szeretném kérdezni, hogy van-e arra mód, hogy felsőbb szintre eszkaláljam a problémát, amennyiben nem vagyok elégedett a chates ügyintézéssel?
    Van ebben tapasztalata bárkinek?

    Szívesen leírom majd akár hosszabban is (most pillanatnyilag agyérgörcs kerülhet délután óta), de a lényeg, hogy be akarják zárni 3+ év után az accomat, mert nem értik meg, hogy az az enyém, nem a feleségemé, nem Ő regisztrálta, hanem én, neki van sajátja (amit a saját telefonján, a saját telefonszámáról, email címéről, nevéről, a saját appjában a mai napon szelfikkel és ID fotókkal igazolt is és jóvá is hagyták).
    ...azt hiszik valamiért, hogy a feleségem nyitotta az én accountomat 3 éve (ezt azóta sem értem miért gondolják így). Bizonyítani nem tudják, legalábbis, amikor kértem, hogy magyarázzák meg vagy mutassanak bármit, ami azt igazolja, arra nem válaszoltak.

    Szerk.: időközben most egy már magam sem tudom hanyadik ügyintéző vette az ügyet, de hajthatatlanok.

    Valóban nincs tovább hova fordulnom?:F

    Az már csak hab a tortán, hogy pont ma hívtam meg (2 nappal a meghívós akció előtt) a két nagylányomat - nyilván buktam a pénzeket (2x12.500) illetve még majd az új kártyámat is rendelhetem meg postaköltségért (2 hete sincs, hogy éppen megjött a régi lejárt helyére az új, - ingyenesen):O:W

    ...nem megy a fejembe!

    ˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜

Új hozzászólás Aktív témák