-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
Nem minden bank fogad hitelkártya-törlesztést tetszőleges időpontban. Van, ahol az üzletszabályzat része, hogy kizárólag a két hetes türelmi időszakban lehet a tartozást törleszteni, ha nem akkor fizet az ügyfél, akkor azt köszönik szépen, megőrzik, de majd csak a következő türelmi időszakban vezetik rá a hitelszámlára.
A november eleje miatt gondolom, a Takarék csoportnál vagy, és láttuk, hogy ott valóban voltak (vannak?) fennakadások az összeolvadás körül, szóval az is simán benne van, hogy tényleg hibáznak, és akkor reklamálni kell, de van némi esélye, hogy ez szándékos.
-
rekop
senior tag
Korábban volt némi problémám iOS13-on a feltöltésnél telefoncsere után, a 3ds kód bevitelével. A böngésző okozta a problémát, a Safari kényszerített bezárása után már bevihető a 3ds kód.
-
instantwater
addikt
válasz Somatom #16353 üzenetére
Helló, ez nem egy állami buli ahol a hivatalnak kötelessége kiadni az ingyen ATMek listáját.
Mivel nem a Revolut üzemelteti az ATMeket, hatalmas munka ezt összegyűjteni, és megállapítani, hogy az adott gép számít-e fel díjat.
Az egész világ összes ATMjének díjfelszámítását közölnie kellene veled a Revolutnak?
Jó kis big data projekt lenne, de a profitabilitása a zéróhoz konvergál.A Revolut a devizaváltásból él, és vásárlással nagyságrendekkel több pénzt költenek el a Revolut userek mint ATM készpénzfelvételekkel, ráadásul az az infó egy fabatkát sem ér nekik, hogy Bécsben felvettél 100 EURt. Az sokkal inkább hasznos adat, hogy hol és milyen arányban költötted el azt a pénzt, ami a készpénznél számukra láthatatlan.
Fel kéne ébredni, hogy ez már nem az a rendszer ahol minden jár, és törvénnyel kötelezzük a hentest, hogy közölje hogy gáz vagy villany sütőben lesz hamarabb kész az étel.
Közösségi projekt a lista, a felhasználó a közösség része, ha nem tetszik, lehet bővíteni a listát.
Thank you for your attention.
-
Almos
aktív tag
válasz vnorbi #16401 üzenetére
Itt nem egyszerűen arról van szó, hogy milyen időszakban akarok törleszteni, vagy sem, egészen egyszerűen nem tudja a bank, hogy ki mikor mennyit törlesztett. Konkrétan november hónapra (utólag) jelentették be, hogy nem számítanak fel késedelmi díjat a törlesztésekre, mert nem tudják, hogy ki mit törlesztett vagy sem.
Én konkrétan a november 1 óta történt hitelkártya tranzakcióimat nem látom, ugyanis netbankban nem szerepel a hitelkártya a kártyáim között, bár néhány napig volt egy hitelkártya számla, ahol elvileg lehetett látni a tranzakciókat, ez azóta már eltűnt a netbankból, nincs hitelkártya kivonat, így lövésem sincs maradt-e még a keretből. Felhívtam az ügyintézőmet, és ő mondta, hogy hiába próbáltam törleszteni, nem tudja kezelni a rendszerünk... -
bigdady
nagyúr
válasz instantwater #16403 üzenetére
Így van. egyébként semelyik bank sem közli vagy kutatja a másbanki atm díjakat. Megállapítanak egyet másbankira meg külföldire amibe várhatóan belefér majd a rájuk hárított díj ennyi.
Revolutnál ez ingyen van vagyis 0%-ot állapítottak meg másbankira külföldön is ennyi a sztori. -
Somatom
veterán
válasz instantwater #16403 üzenetére
Szó sem volt kötelezettségről. Hol láttál te ilyet? Maximum szolgáltatási színvonalról lehet szó. Nem a megszerzett, hanem az elégedett ügyfél a jó ügyfél.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
gzbotii
nagyúr
válasz Somatom #16407 üzenetére
Akkor is kvázi példátlan és szinte lehetetlen dolgot kérsz. Hogy lehetne egy teljes lefedettségű adatbázist építeni? És, hogy lehetne up-to-datenek tartani, amikor az ÁSZF kvázi hetente változhat. Országonként meg van 5-10+ bank is. És hány ország is van, csak Európában?
Ötlet?Az ilyen javaslatokat itt tudod jelezni, vagy chatben egyik üfsz-esnek.
Amúgy, nem válaszoltál: Erste ezt miért nem lépi meg?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vnorbi
aktív tag
Ez elég komoly. Az összeolvadáskor megszólaltattak valakit a hírekben, aki valamelyik fiókban próbálta kideríteni, hogy a hitelkártya-törlesztését megkapták-e, de akkor még csak az volt a gond, hogy a netbank túlterhelt volt. A riportból nem derült ki, hogy sikerrel járt-e, de nem gondoltam, hogy egy hónap után is pont ilyen lehetetlen kideríteni az egyenleget.
-
Somatom
veterán
válasz gzbotii #16408 üzenetére
Minek? Jól elvagyok velük. Csak annyi pénzt bízok rájuk, amennyi nem fáj, ha benyelik. Ha nekik ennyi elég, akkor el leszünk egymással így. Ha több bizalom, több pénz kell nekik, akkor majd többet tesznek érte.
Azt viszont hasznos lenne beleírni az összefoglalóba, hogy azt a listát senki se kezelje tényként.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
gzbotii
nagyúr
válasz Somatom #16410 üzenetére
Itt pörögsz vagy két napja azon, hogy ezt miért nem csinálja meg a Revolut, mert az ő dolguk lenne. Többen leírtuk, hogy miért nem, miért ez van...
Erstes részre ha nem vagy hajlandó válaszolni, akkor zárjuk is a témát.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vnorbi
aktív tag
válasz instantwater #16403 üzenetére
Ha már big data, szerintem ezt nagyrészt lehetne automatizálni, és egy jó becslést adni, hogy egy adott ország adott banki ATM-je számol-e fel díjat. Az adatok nagy része megvan a Revolutnak, azt kellene pluszban felkutatni, hogy mi a legkisebb címlet, az adott valutából, amivel az ATM-eket szokták tölteni, vagy ha ez nagyon munkás, akkor mi a legkisebb címletű papírpénz a valutában. Azzal számolva, hogy a tranzakció díja százalékosan arányos a felvett összeggel, feltételezhető, hogy ha az ATM pénzfelvétel tranzakcióra levont összeg nem osztható a legkisebb címlettel maradék nélkül, akkor ott volt díja a pénzfelvételnek. Sok tranzakciós adatból szerintem elég jól be lehetne lőni, hogy hol van extra díj.
[ Szerkesztve ]
-
Andralin
aktív tag
válasz vnorbi #16300 üzenetére
Azt hiszem te adhattad most meg a magyarázatot, miért nem megy a support chat!
> bizonyos esetekben (például valami vizsgálat folyik), eleve nem is kerül be a sorba a kérésed
Ez lesz akkor az! Ugyanis november 13-án vizsgálatot indítottak egy bekértek egy rakás dokumentumot (számlák és bankszámla kivonatok 3 hónapra visszamenőleg). Ezeket akkor egy órán belül beküldtem nekik, a vizsgálat státusza azóta változatlan, folyamatban van.
Szerencsére csak részleges korlátozást kaptam és volt is közel 400e Ft a számlámon, amit azóta it zavartalanul tudok használni a külföldi útjaim során. Pl. ATM KP felvétel működik, POS kártyahasználat működik, de még a vault-ban lévő pénzemet is vissza tudtam vezetni a számlámra a vizsgálat kezdete óta.
És akkor most lenne egy gondom, amivel kapcsolatban az ügyfélszolgálatra lenne szükségem és így kell megtudjam, hogy egyszerűen le vagyok tiltva az ügyfélszolgálatról, mert még folyamatban van a vizsgálat? Ezt így most mégis hogyan????
Az ügyet eleve úgy nyitottam, hogy az egyik általam tévesnek tartott 450 Ft-os napi biztosítási díjat jeleztem tévesnek és akartam megreklamálni. Innen nyitottam a chat-et, mégis halott az egész, nem kapok ügyfelest.
> mert azt feltételezik, hogy olyat fogsz kérdezni, amire amúgy sem tud válaszolni az ügyintéző
Gyerekek, ez iszonyatosan gáz!
Azt magyarázza meg nekem valaki, hogy az, hogy ők egy akár több hónapig tartó vizsgálatot folytatnak éppen, milyen alapon hatalmazza fel őket arra, hogy unblock globálisan letiltsanak a supportról!?!? Hogyan merik egy megtenni? Miért nincs lehetőségem és jogom bármilyen menet közben adódó technikai vagy egyéb hibával kapcsolatban felvennem velük a kapcsolatot és segítséget kérnem????Ezt egy bármilyen pénzintézek hol tehetné meg legálisan, hogy hónapokra letiltanak a supportról minden ok nélkül? Nem követtem el semmit és mégis büntetnek?
Na elmennek a büdös francba komolyan. Rohadék mocskos egy banda, most nagyon elegem lett belőlük!
-
gzbotii
nagyúr
válasz vnorbi #16413 üzenetére
Az én munkámnak is része napi szinten a statisztika...de nem látom, hogy lehetne megsaccolni, bármilyen adatbázis alapján, hogy egy bank számol-e fel díjat, vagy sem. És amit írsz, az sem állja meg a helyét (szerintem), mert amiért nincs olyan kis címlet, attól még vonhat le a bank 0.30 lejt, vagy 155Ft egy pénzfelvételért - kettő nem látom, hogy, hogy függ össze.
"ezt nagyrészt lehetne automatizálni"
ÁSZF-ből hogy tudod kinyerni ezt az infót? Ok, hogy egy adott bank, adott struktúrájú szövegéből kinyerni, de 20-25 nyelven, 20-25*195...szinte lehetetlen."Azzal számolva, hogy a tranzakció díja százalékosan arányos a felvett összeggel"
Nem mindenhol. Van ahol fix összeg van rá.Mindegy, zárjuk le ezt az újabb, értelmetlen témát (ATM lista), mert nem vezet sehova
, csak hogy mindenki rosszul fogja[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Somatom
veterán
válasz gzbotii #16411 üzenetére
Te pörögsz ezen. Én annyit állítottam, hogy az a lista hiányos. Később kiderült, hogy semmi köze a Revoluthoz, tehát amellett, hogy hiányos, csupán tájékoztató jellegű. Bevallom, én ezt nem tudtam, amíg nem idézted a hsz. -ből. Az összefoglalóból ugyanis ez nem derül ki.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tuomas
addikt
válasz Somatom #16417 üzenetére
A hozzászólásaid alapján (már a korábbiakat is beleértve úgy ámblokk ebben a topikban), nekem az jön le, hogy itt mindenki h*lye, csak te vagy helikopter.
Mást nem teszel, csak okolsz valakit.
Először a Revolutot, mert nem képes ilyent összeállítani, aztán meg minket, hogy nem tüntetjük fel, hogy a lista nem hivatalos és hiányos.
Ahelyett, hogy itt helikopterkedsz, már rég beírthattad volna a mindenki által szerkeszthető táblázatba, és akkor benne lenne az is és kevésbé lenne hiányos.
De persze az nem jó megoldás, mert...[ Szerkesztve ]
We were here
-
gzbotii
nagyúr
válasz Somatom #16417 üzenetére
Nagyon nagyon egyszerű, és írták mások is: nem kell használni.
Másik megértették elsőre a lényegét és mivoltát, és hálásak azért ami van legalább. Nem kukacoskodnak két napja. És nem emlegetik az Erstét, hogy bezzeg. Közben, meg nem bezzeg baromira.Témát zártam.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vmarci21
tag
válasz soldier2 #16352 üzenetére
Na ilyet Magyarországon nem lehet csinálni, hogy fotóval regisztrálsz egy bank vagy e-pénz számlát. Egy ügyintézővel való kapcsolatfelvétel után lehet csak pénzügyi szolgáltatás ügyfél-azonosítását elvégezni.. És ezen belül is nagyon sokáig csak a személyes megjelenéssel lehetett mindezt, a videochatet is csak kb. 1 éve engedélyezték...
De ezt a nagyobb szigort a cikkel ellentétben én inkább túlbonyolításnak írnám...
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
nordino
tag
Az érkező kártyát át kell venni személyesen vagy bedobják a postaládába?Kértem egy visa-t de már nem emlékszem hogy év elején hogy jött az mc-m.
-
vmarci21
tag
válasz Andralin #16414 üzenetére
Én a fórum, a Revolut súgója és a Revolut állásajánlatok oldala alapján így veszem ki a rendszer működését:
- alap esetben a Support részlegen dolgozókkal chat-elsz
- ha valamiért vizsgálat alatt vagy, akkor átkerülsz a KYC Support részleghez (know-your-customer).És a tapasztalatok alapján a support gyors, a KYC Support meg le van terhelve...
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
Somatom
veterán
válasz instantwater #16425 üzenetére
TG zárta a témát. Légyszi, tartsd Te is tiszteletben, hogy ne legyen egyoldalú!
Köszönöm a figyelmedet!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz instantwater #16425 üzenetére
Ez jogos. (de a tuti tipp Ajka este 10 és reggel 6 között.)
-
hedgehog
senior tag
válasz instantwater #16429 üzenetére
Igazából szerintem még akkor sem... a Revolut csak azt látja, hogy 10500 Ft-ot vettek fel, azt nem tudja, hogy az user csak 10K-t akart, az 500 meg az ATM fee. Legalábbis én így gondolom, konkrét infóm persze nincs.
-- aka p3d3str1an
-
Gabi9
csendes tag
Sziasztok,
megkaptam a kártyám, amit aktiváltam is (vásároltam vele PIN kóddal), viszont az app-ban eltűnt a meghívási lehetőség (1750 Ft), amit azért erőteljesen kihasználnék. Először azt hittem vége a kedvezményes időszaknak, de a kollégámnak ez megvan, még 3 napig élhet vele. Tapasztalt valaki hasonlót? Hogyan tudok meghívni?
Előre is köszi!
-
Tuomas
addikt
Jaj neeeee..
Nincs, nem volt, nem is leszMeghívni az irányítópult menüpontban tudsz, pénzt nem kapsz érte, azok az idők már elmúltak, és amúgy sem szívesen látunk itt olyan kérdéseket, hogy hogy lehetne nyerészkedni...
Köszkösz, jó Revolutozást![ Szerkesztve ]
We were here
-
anadroid
senior tag
Számodra vége. A regisztrációd pillanatától 21 (de van, amikor 14) napig élt.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
-
szente
addikt
Sziasztok!
Hogyan lehet megmaszírozni a Revolut-ot, hogy tudjak virtuális kártyával a német Amazonon fizetni?
Akartam vele vizetni, de a Revolut appban megjelent egy függőben lévő kártyaengedélyeztetési kérés 0Ft-al, de a rendelés után pár perccel kaptam az Amazontól egy emailt, hogy nem tudták levonni a pénzt és törlik a rendelésemet. -
hedgehog
senior tag
válasz bigdady #16442 üzenetére
A téma az volt, hogy a Revolut össze tudná-e gyűjteni, hogy hol mennyit kér az ATM. vnorbi szerint erről van infója a Revolutnak. Szerintem meg nincs, mert nem részletezve kapja a terhelést a Revolut, hanem egyben.De elengedem a témát, a TG-k már úgyis rég lezárták, nem akarom tovább borzolni az idegeiket.
-- aka p3d3str1an
-
torma99
aktív tag
-
vnorbi
aktív tag
válasz hedgehog #16443 üzenetére
Szerintem egy összegben kapja a terhelést a Revolut, az ötlet pedig az, hogy ha ez az összeg nem osztható az adott valuta papírpénzének legkisebb címletével, akkor a felvett összegre rászámolt valami díjat az ATM, és sok tranzakció adatából egyre biztosabbra lehetne becsülni, hogy ingyenes-e az ATM használata. Például egy 106,34 eurós ATM pénzfelvét terhelés elég valószínű, hogy csak úgy jöhet, hogy ebben már benne van a díj is. A díj mértéke nem derülne ki, csak az, hogy nem volt ingyen, de ez is valami. Akkor van baj, ha az ATM fix díjat számol fel, és az osztható a legkisebb címlettel. Ilyenkor a fenti módszer elbukik, nem tudja észrevenni, ha volt díj.
Én elengedtem már a témát. Annyira nem érzem kritikusnak a problémát, hogy erre megoldást kelljen találni (főleg nem nekünk itt), meg a módszer sem tud teljesen megbízható lenni. Ha valamelyik bank ATM-je egyszer csak fizetőssé teszi a pénzfelvételt, akkor az első madarak beugranak neki, hiszen az volt mondva, hogy valószínűleg ingyenes, aztán jön a bosszankodás. Ha meg mindenki nagyon figyel, és észreveszi, hogy plusz díj lenne, akkor nem vesz fel onnan pénzt, a rendszer meg adatok hiányában nem jönne rá, hogy már fizetős, ami eddig ingyen volt...
-
szente
addikt
válasz torma99 #16445 üzenetére
A revoluton átváltva a pénzem EUR-ra, az Amazonon rányomok az Orderra EUR-ban.
Pár percre rá jön a Revolut appba egy 0€-s Kártyaengedélyezési kérés, majd rá pár perce ez az email az amazontól:
Guten Tag,Ihr Konto ist vorübergehend deaktiviert.
In Ihrem Konto befinden sich unbezahlte offene Bestellungen. Bestellungen, die noch nicht bearbeitet wurden, werden automatisch gelöscht.
Wir haben Ihnen zu diesen unbezahlten offenen Bestellungen bereits eine E-Mail gesendet. Bitte überweisen Sie die Zahlung auf das in der E-Mail angegebene Bankkonto. Die Überweisung der Zahlung an eine andere Bank kann zu Verzögerungen bei der Bearbeitung und Aktivierung Ihres Kontos führen.
Sobald Sie die offenen Bestellungen bezahlt haben, können Sie wieder wie gewohnt Bestellungen aufgeben.
És törölték a rendelésem. Megpróbáltam kétszer is, de ugyan az...
-
KTU
addikt
válasz milenda #16418 üzenetére
Revolut android verzió 6.19.2
jobb alul "Irányítópult" --> jobb fent fogaskerék --> "Profil" alatt nincs "Dokumentumok" menüCsak a Béta verzióban van.
Revolut android verzió 6.21.-beta-477
jobb alul "Irányítópult" --> jobb fent fogaskerék --> "Profil" alatta "Dokumentumok" -->
-- "Érintett hozzáférési kérése"
-- "Számla megerősítése"
-- "Kártya megerősítése"Ezeket letöltve, mindegyikben ott van "Account Opening Date"
regisztráció napja
"A hónapforduló a regisztráció napjától számítódik, mindenkinek egyedi, tehát nem naptári hónap szerint értendő a havi limit."
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
KTU
addikt
válasz szente #16447 üzenetére
Lehet hogy az Amazon valami oknál fogva mégse EUR-ban terhel, (dupla vagy többes konverzió),
Gondolom pont annyi EUR van a Revolut zsebben amennyi végösszeget mutat az Amazon, és a többi zsebben sincs egyenként elegendő pénz a vásárláshoz, (mivel több zsebből nem rakja össze), ezért nem jön össze a vásárlás.Nem tudok németül , és Google-val sem fordíttattam le.
Szerinted fontos, és szeretnél rá választ, kérlek fordítsd le.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
kmarci25
veterán
Elolvastam az összefoglaló ide vonatkozó részét, csak megerősítést szeretnék. Olaszországi bankszámlára kell majd utalnom kb. 500 eurót. Jól gondolom, hogy a Revolutról ezt minden további díj, levonás nélkül meg tudom tenni?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest