- Windows 11
- Google Chrome
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Újabb kriptotőzsdéről derült ki: ömlik rá az illegális pénz
- Windows 10
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- AI készül a Google új épületében, de a Wi-Fi alig működik
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Almos
aktív tag
válasz vnorbi #16401 üzenetére
Itt nem egyszerűen arról van szó, hogy milyen időszakban akarok törleszteni, vagy sem, egészen egyszerűen nem tudja a bank, hogy ki mikor mennyit törlesztett. Konkrétan november hónapra (utólag) jelentették be, hogy nem számítanak fel késedelmi díjat a törlesztésekre, mert nem tudják, hogy ki mit törlesztett vagy sem.
Én konkrétan a november 1 óta történt hitelkártya tranzakcióimat nem látom, ugyanis netbankban nem szerepel a hitelkártya a kártyáim között, bár néhány napig volt egy hitelkártya számla, ahol elvileg lehetett látni a tranzakciókat, ez azóta már eltűnt a netbankból, nincs hitelkártya kivonat, így lövésem sincs maradt-e még a keretből. Felhívtam az ügyintézőmet, és ő mondta, hogy hiába próbáltam törleszteni, nem tudja kezelni a rendszerünk...
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS érintőkij, i5-8350U (8 v.mag) 16GB RAM, 256GB NVMe, Magyar vil bill
- Olcsó számítógép játékra! I3 10100F / GTX 1660 Super / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- iPad Air 5 64gb Wifi+cell, makulátlan, kèk
- AKCIÓ! GAMER PC - RYZEN 5500 - RTX 2060 SUPER 8GB - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 1TB HDD
- Szücsivill Kft - villanyszerelés - kamera rendszerek - okos otthon