- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Autodesk - Revit
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- YouTube
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
Tegnap regisztráltam, ma töltöttem fel pénzt, kértem virtuális kártyát, amit ki is próbáltam egy 1 forintos vásárlással (webkincstár). Az első két próbát visszadobta bármiféle értelmes hibaüzenet nélkül, pedig szerintem jól adtam meg az adatokat. Aztán az appban végignyomkodtam mindent (freeze, unfreeze, unblock cvv és állítottam be limitet is). Így a harmadik próba sikeres lett.
Én csináltam valamit, amitől a kártya "aktiválódott"? Csak simán el kellett telni valamennyi időnek a kártya legenerálása és a használhatósága között? Esetleg a kártya ennyire instabil, hogy háromból kétszer elutasítja az elfogadó?
-
vnorbi
aktív tag
Ha már pont szóba jött a zárolás. Két napos az accountom, tegnap töltöttem rá 3500, ma pedig 86500 forintot (hitelkártyával mindkét alkalommal). A banki levonást igazoló SMS-sel egyszerre jött a Revoluttól is a "Your account has been limited" üzenet.
Fasza, ezt mondjuk előre is közölhették volna, mert ha hajlandó voltam a személyimről másolatot küldeni, az egyéb dokumentumokat is beszerzem nekik mielőtt elkezdem használni. Mivel ezt a "limited" dolgot nem részletezik agyon, és a virtuális kártya adatait nem rejtette el az app, azért próbálkoztam a frissen feltöltött egyenleg terhére vásárolni, és egyelőre nincs fennakadás, sikeres vásárlás volt a túloldal szerint és a Revolut egyenlegemen is látszik a terhelés.
Igyekszem összeszedni a bekért papírokat (bérjegyzéket, számlakivonatot, meg ha már külön kategória van a tax return-nek, akkor NAV-os havi kimutatást) aztán majd valamikor megkapják.
Akinek már volt hasonló esete, hátha tud segíteni:
Boldogulnak a magyar papírokkal? Mit jelent ez a zárolás pontosan? Amennyi pénz benn van, azzal lehet gazdálkodni, csak hozzáadni nem enged? Mondjuk egyelőre még ez a funkció is aktív, de nem kísérletezek új feltöltéssel. Esetleg a már benn lévő pénzt akarják zárolni?
-
vnorbi
aktív tag
Hogyan csatoltál ennyi dokumentumot? Próbálkoztam vele, de az első kiválasztása után már csak egy nagy "@" gomb volt, így fogalmam sincs, hogy amikor arra rányomok, akkor megint csak egy lesz kiválasztva, vagy sorban adogatja hozzá a fájlokat. Ezért inkább újrakezdtem, egy dokumentumot választottam ki, és a continue gombbal sikerült is befejeznem a feltöltést. Újat feltöltést nem enged, de arról sincs semmi visszaigazolás, amit elvileg feltöltöttem (legalább a nevét kiírhatnák).
Chat-be ezt beírtam, de gondolom, nem azonnal reagálnak.
-
vnorbi
aktív tag
Köszi! Ahogy számítottam rá, chaten még nem jött visszajelzés. Kb két hét múlva már használnám devizaváltásra új feltöltésbő, és remélem, addig azért lesz valami. Mert ha esetleg az app csak 1 dokumentum feltöltését engedi egyszerre, és minden alkalommal 48 órát váratnak, akkor nem jön össze (zippelést nem tudom, mennyire fogadnák el, azzal rövidre lehetne zárni).
-
vnorbi
aktív tag
válasz gzbotii #3769 üzenetére
Ma dél óta. Hát, remélem, hogy nem robotra várok :-)
Egy menüpont van a Help oldal alján, a "Chat to us", ott meg a "Looking for an agent..." Az első üzenetem az volt, hogy "Live agent", aztán írtam, hogy mi a gondom. De ennyi, csak az én üzeneteim vannak ott, a Revoluttól semmi.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Andralin #3795 üzenetére
Nekem is hasonló a tervem, csak a másik irányban. OTP forintos debit kártyával feltöltés, váltás, kiutalás OTP deviza számlára napon belül (hitelkártyás feltöltések alacsonyabb súlyban szerepelnének). Ha lesz reakció chaten, és töltök fel számlakivonatokat is, akkor majd jelzem nekik, hogy amit ott TransferWise-os beutalásoknak látnak, arra a nagyságrendre és rendszerességre számíthatnak. Hátha akkor nem lesz megint fennakadás.
-
vnorbi
aktív tag
Ez a "zárolás" dolog nekem továbbra sem tiszta. Ugye azzal kezdték, hogy a fiók korlátozva van, de semmi bővebb, hogy mondjuk mit nem engednek mostantól. Amikor befejeztem a dokumentumfeltöltést, akkor hajlandóak voltak elárulni, hogy a kártyás vásárlás addig is működik, amíg ellenőriznek. Viszont ez működött akkor is, amikor már korlátozva volt, de még nem töltöttem fel dokumentumot.
Gondolhatnám, hogy ha csak a kártyás vásárlásra írták, hogy működik, akkor ezen kívül minden más tiltva van. Mindenesetre inkább vásárlással kinulláztam az egyenlegem, aztán most várok, de addig meg sem próbálok új pénzt feltölteni, amíg nem tisztázzuk, hogy ezt milyen rendszerességgel fogjuk eljátszani, mert ha csak azzal takaróznak, hogy automatizmus, meg biztonsági szabály konkrét limitek elárulása nélkül, akkor inkább hagyjuk egymást. Ha az én adataimban bankszámlakivonat meg adóbevallás szinten turkálnak, akkor ezek után ne jöjjenek azzal, hogy majd egy automata eldönti, hogy milyen összegnél leszek megint gyanús.
Ez most így full piramisjáték. A pénzt elfogadják, aztán kóstolgatnak, hogy mennyire tűröm, ha nem adják vissza. És még ha nem is szándékos, maga a módszer nagyon bizalomromboló. Arról nem is beszélve, hogy a saját maguknak felállított határidőt nem tudják tartani, chaten pedig elérhetetlenek.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Két telefonon van fenn az app, de én azt találtam, hogy ezzel nincs baj.
Ha új felhasználóként a második napon azt tapasztalom, hogy pénz befizetése után azonnal korlátozzák a fiókomat, akkor azért megfordul a fejemben, hogy az a pénz ilyen alapon még benn is ragadhat.
Ha csak arra alapozok, amit kommunikált felém az app, akkor az van, hogy amíg össze nem szedem, amit kérnek (akár napokig), addig fogalmam sincs, hogy egyébként a kártyás vásárlás meg működik, mert ez addig titok, amíg fel nem töltök valamit. Lehet, hogy a pénz feltöltés is működne most is, de addig nem kísérletezek, amíg ennek nincs vége. Az sem segíti a bizalom kiépülését, hogy az is titok, hogy mi van korlátozva.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Nálam is 96 óra volt, mire a chaten előkerült valaki. Megbeszéltük, hogy küldhetem e-mailben és chaten is a dokumentumokat, ha a dedikált felületen nem sikerült.
Bérpapírt négy hónapra sikerült kapnom, ezért számlakivonatból is négyet küldtem, meg az adóbevallásomat a múlt évről. Mivel egyik dokumentum sem létezik nálam nyomtatott formában, mind nem hitelesített pdf-ben ment:
- Bérpapír a bérszámfejtő programból generált pdf
- Számlakivonatok a banktól letöltött pdf-ek
- Adóbevallás a NAV-tól visszatöltött xkr fájl betöltve ÁNYK-ba, és onnan nyomtatva pdf-be.A feltöltés után egy órával feloldották a korlátozást.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Árpi001 #3925 üzenetére
Elég esélyes, hogy új felhasználóként nagyobb összeg befizetésére azonnal korlátozzák a fiókod. Ha a megtakarításodat helyezed el, akkor kérnek számlakivonatot arról a számláról, ahol eddig tartottad a pénzt, és valamilyen egyéb dokumentumot (ez nem kötött), amivel igazolod, hogy a megtakarítás miből jött össze.
-
vnorbi
aktív tag
Elsőre nekem sem ment, és nem volt egyértelmű, hogy mi is történek. Az első úgy volt, hogy az e-mailből a link közvetlenül a Revolut appra ugrott, de ez látszólag nem csinált semmit. Aztán próbáltam olyat, hogy előbb böngészőt nyisson, és majd onnan menjen az appra.
Nem kellett hozzá pénzt előre fizetni, nélküle is sikerült az ellenőrzés.
-
vnorbi
aktív tag
Nekem másféle órám van, ilyen dolgokat nem használok belőle (annyira nem okos), de szerintem a mozgásérzékelője alapján tudja, hogy mikor nincs rajtam, nem a pulzusból.
Egyébként ez aztán már tényleg nagyon off, de ezen a mozgásérzékelőn alapszik az is, hogy amikor úgy mozgatom a kezem, hogy megnézem az órát, akkor magától felvillan a kijelző. Amikor ez az okosság ki van kapcsolva (azaz meg kell nyomnom egy gombot az automata helyett), akkor kb 1 teljes héttel(!) tovább bírja az akksi, de még így is érzékeli, hogy mikor nem volt rajtam.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Oliverda #4175 üzenetére
Szerintem sem kellene, hogy ezzel foglalkozzon, de a Personal terms-ben benne van, hogy a hitelkártya-trükközést nem tolerálják:
Please act reasonably and responsibly when using the Revolut app or Revolut Card.
For example, the Revolut app or Revolut Card must not be used (directly or indirectly) as follows:
...
only to send money to and receive money from a credit card account;
...(az emiatti esetleges korlátozás talán annyival elkerülhető, hogy van más forgalom is a hitelkártya mellett)
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4220 üzenetére
Ugyanez volt, szintén pénteken egy hete. Kedden jött chat válasz, ott helyben becsatolhattam a dokumentumokat, aztán még aznap feloldották a korlátozást.
Próbáltam érdeklődni, hogy ha hirtelen az többszörösét tölteném fel annak, amire bekorlátoztak, akkor mi lenne, de ezt lepattintották. Nem is értem, akivel chateltem, felajánlotta, hogy átirányít a customer supportra a kérdéssel, miközben én addig is azzal voltam, hogy velük beszélek.
Nagyon remélem, hogy ezek után azért már nem lesz korlátozás, mert ha titkos szabályrendszer alapján lassan kell felépíteni egy preferált history-t, mire el lehet kezdeni normálisan használni, akkor nem feltétlenül éri meg a szívást, és inkább marad a TransferWise.
-
vnorbi
aktív tag
Ezzel csak óvatosan, mert a HU utáni két szám nem egyezik mindenkinél (ez nem a bankot azonosítja, hanem ellenőrző szám, ami a számlaszám többi jegyétől függ). Így hirtelen megnéztem négy OTP-s takarékszámlámat, így kezdődnek:
HU79
HU45
HU28
HU56Szóval vagy a számlakivonatról kell kinézni a pontos számlaszámot, vagy lehetőleg a bank által biztosított IBAN generátorából kell kinyerni online.
-
vnorbi
aktív tag
válasz betyarr #4243 üzenetére
Elvileg igen, az átszámításhoz használt algoritmusnak egységesnek kell lenni, de ha biztosra akarsz menni, megnézheted még az OTP-s generátorral is és/vagy egy korábbi számlakivonatodat (ott van az elején az IBAN szám).
Meg kell még a bank SWIFT kódja is, de ez is ott van a számlakivonaton meg a linkelt oldalon is.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Van olyan, aki újonnan hozzáadott debit kártyával első feltöltésnek legalább 300-400 ezer forintot próbált megadni?
Nagyon az az érzésem, hogy nem fogják hagyni, és ha ez van, akkor érdekelne, hogy mi történik. A pénzt azért leveszik, csak nem engednek hozzáférni? Már az elején visszautasítják, és marad a pénz a bankomnál? Mintha mindkét esetre olvastam volna már példát.
-
vnorbi
aktív tag
válasz nutfile #4265 üzenetére
Köszi! Nem lesz egyszerű azzal a kártyával history-t felépíteni, mert az mögötte lévő számláról gyakorlatilag csak kp felvételt és megtakarítást intézek, amiből a megtakarítás egy része átfolyna a Revoluton (devizaváltás és rögtön menne is vissza az egész a bankba). Minden egyéb kiadásra meg ott a hitelkártya, és nem szeretném a kettő használatát összemosni.
Talán el tudok indulni 100 ezer forint alatti összeggel is, de előbb-utóbb bosszantani fog, hogy hiába lehet több ezer eurót ingyen váltani, ha közben meg a töredékét sem engedik bejuttatni ingyen (a banki beutalás elvileg működne, de annak az ára meg pont elvesz minden hasznot, és még lassú is).
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4269 üzenetére
Elvileg az újonnan hozzáadott kártyákról indított napi feltöltési összege korlátos, amely korlát idővel emelkedik. Ehhez gondoltam, hogy az adott kártyához kell feltöltési előzményt építeni, hogy nagyobb összeget is elfogadjanak róla.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Köszi a választ!
Regisztrálás után pár nappal küldtek egy kérdőívet arról, hogy mire tervezem használni, és próbáltam úgy válaszolni, hogy már abból kitűnjön a szándék. Meg fizikai kártyát sem kértem, úgyhogy már eleve korlátosak a lehetőségek, de ez most nem is baj.
Az lesz, hogy hétfőn töltök fel az újonnan hozzáadott kártyáról pár ezer forintot. Ha minden igaz, ebből lesz visszaigazoló kódom, amivel megerősíthetem, hogy a kártya tényleg az enyém, aztán szerdán megpróbálom ezt a pénzváltásnyi összeget.
Bankszámlakivonatok meg bérpapírok ott vannak náluk a múlt heti korlátozás miatt, amiből akár láthatják is, hogy ez szokásos tranzakció, csak eddig TransferWise-on ment, de mivel most másik kártyáról megy majd a feltöltés, meg szerintem az automata ellenőrzést sem tanították be a várható számlamozgásokra, jó eséllyel elakad. Akkor marad az apránkénti verzió.
-
vnorbi
aktív tag
A portfolio.hu előfizetői tartalmai elég furcsán viselkednek. A direkt link valóban nem működik már, de ha google-ben keresel rá a cikk címére, és az ottani találati listából kattintasz rá, akkor betölt. A link ugyanaz, látszik a címsorban, azaz nem google archívumról van szó, hanem az oldal figyelheti, hogy honnan érkezel, és ettől függően megmutatja a cikket, vagy elirányít a pénztárhoz.
-
vnorbi
aktív tag
Hiába vártam a hétfői feltöltés megjelenését a netbankon, mára még nincs ott, úgyhogy telefonáltam miatta. Ügyfélszolgálat megmondta a kódot, de addigra meg Revolut elvette a lehetőséget, hogy neki visszaírjam.
Aztán a 300 ezres feltöltést nem engedte a 24 órás limitre hivatkozva, de a 100 ezrest már igen, és újra feldobta a kártya részleteinél, hogy megerősíthetem, hogy az enyém. Megint felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol az új feltöltésre megkaptam ugyanazt a kódot, amit az első alkalommal is. Ezt a Revolut app elfogadta, de a pénzváltás most még TransferWise-on intézem. Újabb próba nagyobb összeggel egy hónap múlva. Szeptemberben lejár a kártya, úgyhogy ha addigra engedik is a nagyobb összegű feltöltést, akkor majd kezdődik minden elölről
-
vnorbi
aktív tag
Nálam is ez volt. Folyamatosan figyeltem a netbankot a kód miatt hétfő óta, és még ma délelőtt is csak 3500 forint volt az előjegyzett kártyaforgalom. Mostanra meg lekönyvelt a bank kétszer 3500 forintot úgy, hogy egyébként nem volt rá fedezet (ennyit arról, hogy majd webkártyáról töltjük, amiről nem fog tudni többet leszedni, mint engednénk).
A Revolut egyenlegen viszont csak az egyszer írták jóvá a két levonást.
Ez nagyon nem szimpatikus, mert ha ilyen hibák miatt százezres mínuszokat hoz nekem össze, akkor arra bank olyan hitelkamatot rányom, hogy csak nézek.
-
-
vnorbi
aktív tag
A Revolut válasza még bizarrabb (de legalább most nem 4 napig kellett várni, mire előkerült valaki).
Elsőre egy olyan sablont kaptam, ami alapján nemcsak dupla, hanem random terhelések is történtek. Azaz olyan is előfordulhatott, hogy valaki csak azt látja a banknál a számlatörténetben, hogy volt Revolut terhelés, amit nem ő kezdeményezett, és a Revolut egyenlegére sem érkezett meg.
Nyugatnak, hogy csak hétfőn volt ez a hiba, és majd küldik vissza a pénzt, de nem tudják, hogy mikor, az viszont elég valószínű, hogy nem ma. A visszaküldést is kártyás tranzakcióként intézik majd, amire tudtommal megint lehet várni legalább két napot, mire a bank jóváírja (ez probléma, ha egyébként a pénzre szükség lenne, vagy a téves terhelés miatt negatív egyenleg alakul ki a bankszámlán).
-
vnorbi
aktív tag
válasz Dluinet #4419 üzenetére
Ezzel a rendszerrel az a probléma, hogy zárolva egész végig csak egyszeres tétel volt, amikor meg elkönyvelte a bank, akkor hirtelen kettő lett belőle, és nem számított hogy a másodikra nincs fedezet, simán negatívba küldte az egyenleget úgy, hogy nincs a számlához hitelkeret (amikor az eredeti kártyás tranzakció volt, akkor sem volt elég fedezet a kétszeres összegre). Ez azért elég komoly hiba főleg azzal, hogy a bankban sem értik, hogy hogyan történhetett ilyen.
Mert az tiszta sor, hogy ha az eredeti terhelésre nincs fedezet, akkor azt elutasítja a bank/kártyatársaság, de ha ez így működik, akkor bárki beterhelhet egy forintot, mert arra azért van csak fedezet, és úgy intézi, hogy amikor könyvelés lesz, akkor 1 milliószor kerüljön levonásra.
Azt hiszem, ha a Revoluttól gyorsan vissza is jön a pénz, a banktól azért megkérdezem, hogy a jövőben az ilyen többszörös könyvelést hogyan tervezik megakadályozni.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4425 üzenetére
És ugye azzal nyugtatnak, hogy csak a hétfői feltöltések voltak érintettek. De mi van, ha ennek csak annyi az oka, hogy két nap a könyvelés, és csak ma fog látszani, hogy a keddiek is, holnap meg az, hogy a szerdaiak is...?
Szóval ha valaki kedden töltött egyenleget, beírhatná ide, hogy azt hányszor könyvelte el a bankja.
-
vnorbi
aktív tag
Amit javasolsz, az nálam megbukott. A kártyán csak egyszeres terhelésre volt fedezet a feltöltéskor, a könyveléskor meg pontosan 0 forint egyenlegem volt a kártya mögött, és mégis átment.
És ez a baj, hogy a bank haljandó így könyvelni. Nem csak az, hogy a Revoluthoz kapcsolódóan ez véletlenül megtörtént, hamen hogy a banki rendszeren ilyen terhelések egyáltalán át tudnak jutni.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
OTP, sima betéti kártya, nem webkártya.
Tudtommal ez úgy működik, hogy kártyás vásárlással csak akkor engednek mínuszba menni, ha devizaváltás miatt változik a forintos összeg a zárolthoz képest. Egyéb esetben folyószámlahitel kell ahhoz, hogy túl lehessen költekezni.
A saját maguknak felszámított díjak pedig azok, amiket mindentől függetlenül beterhelnek, bármennyire nincs rá fedezet.
-
vnorbi
aktív tag
Az én számlámhoz olyan hitelkeretet lehetne aktiválni, ami 1.000 forintig teljesen díjmentes, 10.000-ig egyszeri lehívási díja van, fölötte pedig kamatozik a hitel. Lehet, hogy ilyesmit mondtak neked is, mindenesetre ez nálam nincs aktiválva, úgyhogy elvileg nem ez lett volna rám érvényes, hanem a "kényszerhitel", aminek a mértéke éves 30%, azaz gyorsan tud nőni.
Lehet, hogy az lesz, hogy ezt az OTP-s kártyát kiveszem, és utalok inkább TW-ra, aztán azzal a kártyával megy majd a Revolut.
-
vnorbi
aktív tag
válasz csucsu52 #4481 üzenetére
Köszi, mindenkinek aki eddig megosztott, hogy mit tapasztalt.
Ki akartam várni, hogy mi lesz azzal a 3500 forinttal, amit duplán könyveltek, mivel eddig ugye azzal hitegettek, hogy csak a hétfői feltöltésekkel volt hiba, és csak utána kezdtem volna a bank komolyabb számonkérésébe, de így ez már más a helyzet. Nem várom ki, hogy elkönyveljék a szerdai feltöltést, hanem már ma kiveszem a teljes összeget, ami fedezni tudná a duplázást, de egyébként szükségem lesz rá a jövő héten.
Aztán ha leküldik 0-ból mínusz 100 ezerbe az egyenleget, akkor majd megvitatjuk, hogy ezt kinek is kellett volna megakadályozni, és ki fogja a fedezetlenségi hitelkamatot megtéríteni, már ha lesz egyáltalán ilyen.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4485 üzenetére
Én nem bíztatok senkit semmire. Lehet, hogy csak én vagyok túl óvatos, és gyorsan megoldódik, további hiba meg nem lesz már.
-
vnorbi
aktív tag
A 0-s egyenlegre való rákönyveléshez még némi részlet, ami most tűnt fel:
Az OTP két egyenleget görget. Az egyik a kártyához tartozó egyenleg, a másik pedig a könyvelt egyenleg (amiben nincs benne az előjegyzett kártyás tranzakciók levonása). Az első az, amihez ténylegesen hozzá lehet férni, a másodikra nem tudom mi szükségük van. Nos, ez a második egyenleg nem volt 0-s a könyvelés idején.
Ha az OTP abból indult ki (aminek a jogosságáról nem vagyok meggyőződve), hogy az előjegyzett forgalom az csak sorban áll, és az arra már zárolt összeg terhére neki szabad mást elkönyvelni, mert lehet, hogy abból a zárolásból nem is lesz tényleges terhelés, akkor volt fedezet az első feltöltés dupla könyvelésére (ami a egyúttal a ténylegesen elérhető egyenleget mínuszba küldte).
Mindenesetre most az a helyzet, hogy a szerdai 100 ezres zárolás dupla könyvelésére az ilyen még pluszban zárolt összeg (mai készpénzfelvétel) sem lesz elég, már ha egyáltalán az a tranzakció is erre a sorsra jutna. Úgyhogy bízom benne, hogy ezt most meg lehet fogni. A banknak azért megírtam az esetet, külön kiemelve, hogy van egy ilyen még nagyobb el nem könyvelt tétel, amire szeretném, ha odafigyelnének, de persze azon a felületen, ami gyorsabb ügyintézést adna elvileg, nem lehetett egyáltalán még csak el sem küldeni, az e-mail feldolgozása meg egész biztos nem lesz meg a könyvelés előtt, de sokkal többet nem tudok tenni előzetesen.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4520 üzenetére
Volt, aki már ide beírta, és Rita robot megírta nekem is chatben, hogy a refund megtörtént mindenkinek, hamarosan megérkezik majd a számláinkra. Ez a szövegezése alapján olyan üzenet, amit mindenkinek megküldenek, annak is, aki nem volt érintett.
Én ezen túl már nem számítok több üzenetre tőlük ebben a témában.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4533 üzenetére
Nekem is csak a chat üzenet jött meg (tegnap 19:20-kor), a pénz eddig nem.
A tegnapi panaszom az OTP-nél az első körön átjutott már tegnap délután, legalább egy ember elolvasta, és iktatták (volt némi esély, hogy lepattintanak, arra hivatkozva, hogy e-mailben ilyet nem fogadnak).
-
vnorbi
aktív tag
Meg nem csak zárolás (valójában korlátozás) várható, hanem az is, hogy a kártyás feltöltés napi limitje miatt ekkora összeget csak több napon keresztüli töltögetéssel tudnál bejuttatni (hacsak addig meg nem emelik a napi limitedet, de azt nem tudjuk, hogy ez pontosan min múlik).
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4564 üzenetére
Nálam most, 6 óra után jelent meg az OTP-s számlán a visszatérítés. A szerdai feltöltés ezzel egyidőben rendeben könyvelődött, most nincs semmi várakozó állapotban.
-
vnorbi
aktív tag
válasz andvincze #4599 üzenetére
Ha elkezdenek vele foglalkozni, és minden dokukentumod rendben van, akkor egy órán belül végeznek. Nálam 4 nap telt el a korlátozás bejelentése és az ellenőrzés megkezdése közt (volt benne hétvége is). Azért tudom, hogy 4 napig nem foglalkoztak vele, mert a dokumentumfeltöltés félbeszakadt, és eddig kellett várni, mire jött válasz arra, hogy hogyan tudom folytatni.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4621 üzenetére
Szerintem azt valahol írják, hogy egyes utalási útvonalakon a levelező bank (ezesetben a K&H, ha jól gondolom) számolhat fel költséget, de erről pontosabbat nem tudnak. Az mindenesetre érdekes, hogy a költség a Revolut oldalon jelent meg, és nem eleve ennyivel kisebb összeg íródott jóvá.
Akinél ingyenes volt az utalás, annál az utalás összege elérte a 20 ezer forintot? Mert az ettől alacsonyabb összegekre nincs illeték, ezért tud esetleg ingyenes lenni.
Ha a Cib-nél jelent meg a terhelés, akkor nincs ötletem, hogy mi magyarázhatja. Lehet, hogy így könyvelik el, hogy az utalás köztes résztvevője mennyit vett le?
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz attiati #4678 üzenetére
Nem tudom, ez mennyire válasz a kérdésedre, de talán segít.
Ugye a Revolut Angliából utal, úgyhogy a Magyarország ebből a szempontból már külföld. A cél OTP-s devizaszámla volt, utaláskor referenciát nem is adtam meg, a többi stimmel. Az utalás indítása után 1-2 óráig volt a Revolutnál pending státusz, aztán executed, és az OTP-s számlámon már aznap megjelent (indítástól számított 4-5 órán belül). Csak egyszeri tapasztalat, a Revolut eleve minimum egy napot saccol, de összejöhet ilyen gyorsan is.
Tudtommal az ilyen útvonalon csak SEPA utalás lehet, és ez nem turbózható plusz pénzért sem.
-
vnorbi
aktív tag
válasz MasterMark #5043 üzenetére
Jó a tipp, csak a számlacsomaghoz tartozó folyószámláról fogadhat utalást a webkártya-számla.
bázis, net, prémium, jump és junior webkártya
A smart esetén nem tudni, mit kezdenek a rossz helyről érkező pénzzel, a többi esetén a kapcsolt folyószámlán írják jóvá.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Lehet, hogy ingyenes a szállítás is, ha olyan akciót kaptál. Engem a múlt héten kerestek meg, hogy küldenének egy kártyát ingyen, ha kérném. Kértem, a szállítási módnál már látszik, hogy ingyenes lesz a postázás, és nem is vontak le semmit. Tegnap ért ide (6 munkanap), a jövő héten aktiválom.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz gzbotii #5157 üzenetére
Amikor regisztráltam pár hete, még aznap felraktam az appot egy másik készülékre is, ami közel 4 éves volt akkor. Az onnan indított első belépésre a Revolut egyből gratulált az új telefonomhoz, és ajánlotta a biztosítást rá.
Gondolom, ennyi a marketing, aztán ha megyek tovább, akkor lehet kiderült volna, hogy nem annyira új a telefon, és inkább hagyjuk.
-
vnorbi
aktív tag
válasz anadroid #5198 üzenetére
Én úgy nézem, hogy a Revolut egy kicsit fölé lő a várható beérkezésnek. Utaltam magamnak vissza már eurót és forintot is, és mindig minimum egy napra saccolták az érkezést. Az euró 4 órán belül megérkezett aznap, a forint meg 1 órán belül, ami nekem elég gyanús, mert ez a sima belföldi GIRO2-ben is elég jó időnek számít, mivel még csak nem is bankon belüli (K&H-s) cél volt, hanem OTP.
Egyébként pont ma dobta fel a TW a facebook oldalára, hogy elég rosszul saccolják meg az eurós kiutalásaik várható érkezését, ezért hogy ezt javítsák, mostantól náluk lesz lehetőség visszajelzésre a tényleges megérkezés időpontjával. Gyorsabbak nem lesznek, csak remélik, hogy pontosabban előre tudják jelezni az érkezést
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- Autós topik
- Házimozi haladó szinten
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Macska topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Synology BeeStation 4TB NAS (Hálózati Tároló)
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3 TOUCH: i5 1250P, 32GB RAM, 1TB SSD, 100% akku,Win11Pro,Lenovo Prémium gari
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X LHR Videokártya! BeszámítOK
- Asus X550VX 15.6" FHD IPS i5-6300HQ GTX 950M 12GB 480GB magyar bill DVD író gar
- Gopro hero 9 black