- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz ncc1701 #1100 üzenetére
valójában nem az a helyzet, hogy én butaságot írtam, meg a tesztelő rutintalan, hanem az, hogy az a fék rossz. a tesztelő több villanyautó kilincsét fogta már, mint ti ajtókilincset, és ha egy támogatott sajtóúton le meri írni, hogy nem jó, akkor az nem jó.
és nem, az összes villanykocsi nem ilyen. a legtöbb villanykocsiban nem fordul elő, hogyha betaposod a féket, nem fog. ha a sofőr padlóig tiporja a féket, akkor igenis satuzzon a mechanikus fékkel, pont.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
plömplöm
őstag
"nincs összefüggés"?
értem. ezesetben elengedem, esetleg még ezt idézem a tc cikkből: "hiába alacsony a kocsi hasa, nagyon magasra kell belépni"aztán pld "középkategóriás limuzinokat megszégyenítő 2,76 méteres tengelytáv", hurrá, de ennél bőven nagyobb tengelytáv és ebből adódóan belső tér kevesebb, mint feleennyiért is van, ezt valahogy nem sikerült megemlíteni. az egész cikk kb arról szól, hogy ami szar, azt elfogadjuk, mert másban is láttunk már ilyen szart, ami meg esetleg új, annak kurvára örülünk. és a fék, ahogy már említették, így ebben a formában, ha tényleg ilyen, egy nagyon rossz vicc. és, hamár tesz: a hátsó ablakokat pld mennyire lehet leengedni, elférnek az ajtóban teljesen? az első biztonsági övek magassága nem állítható? nemrég ezért karóba húztak még autókat. hátul dobfék? úúúristen, mindmeghalunk (lásd korábbi tc cikkek, személy szerint nekem nincs vele bajom).
offba teszem inkább, a topic nem erről szól
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
de bzmg, egy x5-nek az alja is magasan van (hasmagasság). meg egy kamionnak is, az ég áldjon meg. ehhez (ezekhez) meg mész odafele, látod, ahogy mész, lent van az alja, 'sztán még fel kell rá szállni, mint egy vonatra (túloztam). az ilyen dodgem teteje meg nem lehet annyival feljebb, mint amennyit az akkuk elvesznek odalent, ezért csalnak az üléssel, jobban lejt hátrafelé, mert így marad fejmagasság. ehh.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
nagyúr
válasz plömplöm #1104 üzenetére
De miért számít neked, hogy milyen vastag a lemez alattad, ha ugyanolyan pozícióban ülsz? Semmivel nincs csalva.
A Golf magassága 1465mm, az id3 meg 1552 mm. Pont annyival magasabb, hogy pont ugyanúgy ülsz, mert a hasmagasság is pár centivel lejjebb van.[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Graphics
Jómunkásember
Most olvastam csak el a cikket, reagálok is erre a végtelen buta első hozzászólásra..
Ismerősnek van, kipróbáltam, mint oktató is azt mondom ,hogy ez nem a BMW-s mentalitás fellegvára, ez egy nagyon korrekt élhető autó.
Lehet neked rongyrázás, de 7 millióért nem igazán kapsz jobbat a jelen piacon.
Ördögtől való találmánynak nézik az emberek, lehet időszakos lufi lesz ,de jelen helyzetben én is erre hajlok, vagy egy Toyota hibridre..
Nem azért mert rongyrázás, hanem mert ha család lesz, akkor kell egy nagyobb jármű, és a Jazz már kicsi lesz erre ,bármennyire is jó a praktikuma.
Nem vennék én se BMW-t... i3-at viszont igen, mert próbáltam, és jó. Lehet Te vagy negatív és sztereotíp, illetve bizonygatod az igazad, viszont az biztos, hogy nagyon nagy erény az életben, ha EL TUDOD FOGADNI más értékrendjét... Azonosulni nem kell vele....De leszólni se
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
Pont azt néztük ki, nekem technikailag bejön, az asszonynak is szimpatikus, így már csak a gyűjtögetés maradt
De felmerült az Outlander PHEV is, habár annak még előző évtizedbeli a belseje számomra.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
SaNyEe
aktív tag
Elbeszéltek egymás mellett.
Pilóta nézd meg azt a sziluettet amit linkelt plömplöm.
Ugyanolyan magas, mint a Passat? Ugyanolyan.
Lent van az "alja"? Lent van, kb mint a Passatnak.
Van benne egy kb 10-15cm vastag akkupakk? Van.Ennyivel ülsz "hegyesebben" ha a lábaid által bezárt szöget nézed. Hogy ez kinek és milyen magasság felett jelent problémát majd az élet és az üléspróba mindenkinek elmondja, én egy sziluett alapján még nem vonnék le messzemenő következtetéseket. Képek alapján hozzátenném, hogy a hátsó üléssor ülőlapja igyekszik ezt a "szöget" követni, amit a felső lábszár "leír".
Pl ha ezt a képet meglesem, egy átlagos felnőttnél olyan nagy nyomorúságra nem számítok első körben Lóca vagy sámli, vagy aminek gondolod
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
nagyúr
Nem beszélünk el, én pontosan értem, hogy neki az a baja, hogy kisebb a tér, de a tény meg az, hogy nem kisebb. Az akksi nem vastagabb annyival, a Golf alatt is van még kipufogó megez megaz, itt meg csak az akksi, és annyival magasabb is az autó. Pont annyi fejtér van benne. Nem a Passathoz képest, hanem a Golfhoz képest. Ez egy Golf kategóriájó autó, amiben belül majdnem annyi hely van, mint a Passzátban, de nem a Passzát kategória, annál azért kisebb, csomagtartó és fejtér szempontjából is, hosszra viszont megvan, a lábtér pazar a Golfhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
plömplöm
őstag
ez a figura ebben a videóban akár én is lehetnék, ilyen magas és ilyen pálcika vagyok én is . és/de lehetnék 80-90(-100)kg is, akkor pláne megnézném, mi marad ebből a passat-light lábtérből . további kérdés az isofix helyek számossága, hamár anyunak veszünk ovibahordós autót, erre még nem találtam infót, a kérdés egyébként már felmerült másban is. a témaindító i3-ban van hátul asszem két isofix.
szerk2: praktikus : "In my garage and most car parks, there wasn't always room to open both doors at once. In the end, I found I had to sit my daughter on the front passenger seat while I moved the car out of a parking space, then stop the car and both get out, open both doors and put her in her child seat."
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
SaNyEe
aktív tag
válasz plömplöm #1114 üzenetére
Szerk2: Azért ez már csaknem az autó hibája, hogy kicsi a garázs vazze
A "hátranéző" 0+1 korcsoportos gyermekülés nem véletlen került elő, annál nagyobb hombár ülés nincs a világon. Mondjuk az Epica elnyelte azt is , s visszakérdezett: "Csak ennyit tudsz?"
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
plömplöm
őstag
nem hibaként írta ő sem, csak mint tényt, hogy őrültmenő az a fajta ajtónyitogatás, de vannak benne kihívások. nagybevásárlóhelyeken sem feltétlenül vannak "családos" parkolóhelyek. igen, persze, le lehet parkolni a parkoló hátsó részeiben is
abba nem vicces egyébként belegondolni, hogy átmenetileg beteszed a manót a jobbegybe, amíg kigurulsz, hogy hátra tudd tenni, és eközben valami másik valaki eltalálja az autódat akár csak 25-tel, manó pedig röppályára áll odabent...nekem sem volt gondom a hátranézős gyereküléssel, a laguna sem kicsi szerkezet, abban valóban volt lábtér (is)
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
kinek lenne ez jó? mert neki nem, sőt, sztem ült ő már olyanban. sokkal inkább lássuk azt be, hogy a fizikát nem lehet csak úgy elvarázsolni. ami dodgem, az dodgem, és nincs is ezzel baj, ha sikerül elfogadni, hogy ami dodgem, az dodgem . pld az asszony jelenlegi autója, ami egy thalia, rekordméretű csomagtartóval rendelkezik ugyebár, mégsem mondta az autóra senki soha, hogy ez egy kombi omega-"like" . a jelenlegi autóm tengelytávja 281cm, ami, lássuk be, nem kevés, mégsem mondom rá, hogy ez egy granturizmo. kezeljük helyén a dolgokat.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
tehát pld egy ilyen? és egy ilyen lenne zsírújonnan 6milla, az kb a fele, ugye? most elegánsan tekintsünk el a mostani 5milliós akciós ártól... az 5-6milliós különbségből hány km-nyi tankolás jön ki?
nem, ne kérdezd meg, bele sem merek gondolni, hogy a feleségem mit lenne képes művelni egy ilyen egyliteres feltöltött motorkával télen, nyáron . de ha majdnem kompletten lenullázza, eladom féláron és félidőben veszek megint egy másik ugyanilyet zsírújonnan, akkor sem költöttem el annyit autóra összesen. szóval, érted, hát...
az, hogy "elég" tágas, pedig "elég" relatív. anyunak ovizni hajrá, családi autónak pedig ugyan használják sokan, megértem, én bkv-n nőttem fel, ahhoz képest ez a méret és kényelem maga a megtestesült csoda, de amin én és még páran összehúztuk a szemöldökünket, az az "egy biztos: nekünk már nem lesz belsőégésű motorral hajtott autónk többé" kijelentés, ami, hát kicsit olyan Csokis, ha érted, nagyon kemény, de... . van tapasztalatom hybrid highlanderrel, na az tudott teljesen villanyos és családi is lenni, még ha nem is ilyen mennyire jutott tisztán villannyal.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
dabadab
titán
válasz plömplöm #1122 üzenetére
tehát pld egy ilyen?
Nem, hanem inkább egy ilyen vagy egy ilyen (most nincs időm végignézni az extralistákat, hogy melyik áll közelebb az ID3 First Editionhöz).
Amit te linkeltél, az a kifutott típus egy raktáron maradt, full fapados példánya.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
plömplöm
őstag
válasz dabadab #1123 üzenetére
vicces, direkt úgy kerestem, hogy 2020-as legyen, erre kiderül, hogy ez valójában egy roncsautó, egy matuzsálem, 2020 júniusi őskövület, és ezért ilyen kacagtatóan olcsó , a fapadok fapadja, nincs benne balhere és jobbfülcimpa légzsák sem.
részemről túltárgyalva. valójában mindenki azt csinál a pénzével, amit akar, arra égeti el, amihez kedve van. ahogy írtam már, én maradok az excelemnél
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
nagyúr
válasz arnyekxxx #1130 üzenetére
Hát ha neked ez magabiztos kijelentés volt, akkor fuss neki még egyszer. Pont, hogy nem volt magabiztos. Segítek: az "úgy tudom" pont azt emeli ki, hogy nem vagyok benne halál biztos, de valami ilyesmi van.
Ráadásul sikerült a legfontosabb momentumba belekötni, az elnevezésbe. Kicsit kifejtem (bár értetted te azt jól, csak jobb trollkodni...): a lényeg, hogy az eddiginél jóval kevesebb energiával fűthető/hűthető épületeket kell építeni, ezért aztán jóval több CO2 lesz megspórolva vele, mint bármi mással a közlekedés terén...Aki él és nem boldog, az téved!
-
arnyekxxx
veterán
Nekem ez a előadásmód eléggé magabiztosnak tűnik. Különösen tetszik a második idézet második fele.
"Hamarosan már csak passzívházak épülhetnek Európában, ami nagyon sok CO2-t fog megtakarítani..."
"A passzívház meg nem 20-30 év, hanem 2021-től érvényes úgy tudom. Legalább egy ici-picit nézz már utána valaminek, mielőtt blőd hülyeségekkel belekötsz..."
"De mint fogalmat azért csak ismered a passzívházat? Ha már építőiparban dolgozol és nem láttál még olyat.
Biztosan azt is tudod, hogy hamarosan nem lehet mást építeni Európában. Ezen túl meg csak trollkodsz..."[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz #32839680 #1132 üzenetére
Ha gadget szempontból fogod meg az autót, úgy érthető, hogy klafának tartod.
Többségben az autót meg autónak tekintjük és ha úgy nézem mellédobok egy Zoé Intense-t, árban ott van:
- 200km hatótáv | 400km hatótáv 52kwh
- 1530kg | 1502kg
- mini | subcompact
- 2 főnek kényelmes | 4 főnek inkább kényelmes
- kicsi csomagtartó | közepes csomagtartó
- "csak második autónak megfelelő"* | egy tetőbox-al be mernék vállalni vele maximum egy köztes töltéses megállót (ha nincs ccs töltés, ha van .. akkor többet) nyaraláshoz
- környéken tudsz vele lófrálni | országon belül legrosszabb esetben egy desztinációs töltéssel haza fogsz érni bárhonnanÉrtem én, hogy 4 keréken guruló koncepcióautó, de a hétköznapokban engem ez annyira nem nyűgöz le .. szigorúan saját szempontjaim szerint ENNYI pénzért.
* 4 fős családként nézem[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
veterán
válasz arnyekxxx #1133 üzenetére
Ma sincs olyan kötelezettség, hogy valaki csak ilyen, vagy csak olyan (energiafelhasználású) házat építhet és 99,9999 %, hogy a jövőben sem lesz ilyen előírás.
Ma akkor van ilyen előírás, ha valaki hitelt vesz fel az építkezésre, vagy a folyamat végén pedig lakhatási engedélyt akar kérni. Ha valaki nem vesz fel hitelt és a végén nem kell neki lakhatási engedély, akkor olyan házat épít, amilyet akar, a pici kutya nem fogja tőle megkérdezni, hogy mennyi a falának a hőátbocsátása.
A házak hőszigetelésére vonatkozó előírásokat keverik az emberek pl. a kondenzációs kazán beépítésére vonatkozó előírásokkal. Az valóban igaz, hogy ha kazánt kell cserélned és a csere során nem tudod elkerülni, hogy kapcsolatba kerülj a gázszolgáltatóval (mert pl. gázóra csere lesz), akkor a régi kazánod helyére csak kondenzációs kazánt építhetsz, mert ha nem ilyet építesz be, akkor a gázszolgáltató nem rakja fel a gázórát
A házépítés nem ilyen, ha a háznak volt korábban lakhatási engedélye, akkor egy átépítésnél nem nézik meg, hogy milyen az energiafelhasználás, a lakhatási engedély megmarad
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
nagyúr
-
moha21
addikt
válasz Donki Hóte #1139 üzenetére
"(mert pl. gázóra csere lesz), akkor a régi kazánod helyére csak kondenzációs kazánt építhetsz, mert ha nem ilyet építesz be, akkor a gázszolgáltató nem rakja fel a gázórát "
60k ért meg lehet oldani okosba...Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
arnyekxxx
veterán
-
Füleske
addikt
-
veterán
Ember, olvass és értelmezd amit olvastál.
Az általad linkelt cikkben is az van, hogy azokra a házakra vonatkozik, amelyekre valamikor majd használatbavételi engedélyt kell kérni. Aki így épít (mert CSOK-ot, vagy más hitelt vett fel és abból új házat épít), az rendesen megszívja, kész.
Az én hsz-emben is világosan leírtam, hogy bármilyen házat építhetsz, ha nem kell rá használatbavételi engedély (pl. azért, mert pl. használt házat újítasz fel hitel nélkül).
Szóval nem kamu az általad linkelt cikkben lévő szabály, de nagyon sok esetben egyszerűen nem releváns
Mi is használt házat újitunk fel, nyilvánvaló, hogy háromrétegű üveges műanyag ablakot építettünk be, meg 15 cm-es grafitos hőszigetelést tettünk a falra, meg kondenzációs kazánt rakattunk be, de nem azért, mert kötelező, hanem azért mert a józan ész ezt diktálja. (És eddig 4 használt villany BMW ára mert rá az építkezésre, mert annak is el kell ám költenie a pénzét valamire, aki egyelőre nem tartja értelmes alternatívának a villanyautózást )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #1147 üzenetére
bármilyen házat építhetsz, ha nem kell rá használatbavételi engedély (pl. azért, mert pl. használt házat újítasz fel hitel nélkül).
Szerintem az "épít" meg a "felújít" az két külön dolog.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
nagyúr
válasz Donki Hóte #1147 üzenetére
Én értelmeztem, csak te egyfolytában felújításról beszélsz én meg új ház építésről. Amúgy meg szokott valaki úgy építeni, hogy nem akar lakhatásit hozzá?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
arnyekxxx
veterán
válasz Donki Hóte #1147 üzenetére
, az rendesen megszívja, kész.
Miért lenne szívás egy mai házat normális höszigeteléssel építeni amit te is csináltál felújításkor?
(#1148) Ha felújítás közben elbontok egy szar falat és rakok helyette egy rendeset az építés-e?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LEGO klub
- Mobil flották
- Milyen processzort vegyek?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- További aktív témák...