- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
A villanyautózás egyik legnagyobb előnye, nyilván nem tudja az aki még csak kívülről látott villanyautót. Nekem konkrétan legalább fél óra lenne a tankolás / alkalom. (Kerülőt kell tenni, nyilván nincs akkor ott dolgom, nincs hely, sor van, beszélgetek) ehelyett otthon bedugom este reggel tölt. Ez szerintem nem összehasonlítható.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
veterán
-
bambano
titán
én ezt elfogadom, mindenki úgy közlekedik, ahogy az ideje engedi meg a kedve tartja. az biztos, hogy aki nem érzi magát kamionsofőrnek, az nem megy el világvégére, hogy lábon hozzon haza egy teslát, csak egy nepper ilyen lökött.
de a nepper videójából tökéletesen látszik, hogy ilyen fajta felhasználásra a villanyautó tökéletesen alkalmatlan.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Coyot
őstag
Hát igen ha máshogy nem megy a villanyos bevezetés akkor megoldják okosba, lényeg hogy fizessen a paraszt és még örüljön is neki!
De annak örülni, hogy fordítva ülünk a lovon és számlát a nép állja az már magában foglalja hogy miért értünk meg a kipusztulásra.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
bambano
titán
a vellanyon már van jövedéki adó.
a nepper videójának végén van egy kis költségbecslés, megkérdezték a szakértőket, és azt a választ kapták, hogy 80forint/KWh a reális ára a töltésnek. 260KWh körül fogyasztott a tesla, vagyis rettenetes 2200 forintot spóroltak vele a passzáthoz képest... a passzát tankolás nélkül hazajött 67 liter gázolajjal.úgyhogy a villanyos történet akkor fog megdőlni itthon, amikor mindenhol megszűnik az ingyenes töltés. vagyis nemsokára.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
a videó végén kiszámolják, hogy az új tesla 38 misi, top felszereltséggel 43 misi, a passat hasonló szinten 11.5 misi újonnan, 3.5 misiért van passat használtan szerinte. használt tesla 26 misitől indul.
tehát nagyságrendileg 23-27 misi differencia van a két autó ára között új korában is, meg abban a korában is, amikor az utat megtették.23 misit mennyi idő alatt hozol be a benzináron? szerinted 100 kilométerenként 1500 forintot spórol a villanyos az üzemanyagon, vagyis kilométerenként 15 forint a spór, az másfél millió kilométer alatt be is jön az ára. Ha azt nézzük, hogy 3.5-ből veszel egy rendes passatot, a cikk szerzője meg 7 misit gurított ki az i3-ért, akkor 233 ezer kilométeren jön be ilyen paraméterek mellett csak az üzemanyagon az ára.
ti szórakozásból autóztok, gyerek addig játszik a gyerekmegőrzőben, ti kiszálltok lábat nyújtóztatni, stb. nektek belefér egy 1200 kilométeres túrán +4 óra. egy melós ember 4 óra alatt termel 60+fa árbevételt, kizártnak tartom, hogy ő elviselné azt, hogy 4 órán át dekkol a pálya mellett a töltőn.
tehát ismételni tudom magam: az biztosan látszik, hogy erre a fajta közlekedési helyzetre a villany nem jó. kiemelném, hogy ezzel a mondattal semmit nem állítottam más közlekedési helyzetekről.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
8th
addikt
Ugyan már... Nyilvánosan vérét vennék annak aki döntéshozói pozícióban erre rábólintana. Tök mindegy épp ki van hatalmon abban a pillanatban azonnal belebukna az aktuális kormány ebbe ezért ezt sosem fogják meglépni. Nem öt tíz év múlva, húsz év múlva sem. Gondolj már bele mi lenne vidéken ahol régi swiftekkel, f astrákkal és hasonló öreg vackokkal kénytelenek járni az emberek mert csak arra futja a keresetükből. Annak aztán mondhatod, hogy pista baszod vegyél villanyost mert büdös a kocsid. Osztmibű? Vagy aki mozgáskorlátozott, nagycsaládos és épp csak csörög egy kis apró a zsebében az mi a fszt csináljon? Maradjon otthon csak mert valami jóléti államban unatkozó pöcsfej az eu túlvégén nagy unalmában kitalálta okosan, hogy ez majd milyen jó lesz? Ne vicceljünk már.
-
Snoop-y
veterán
Nekem is. Attol eltekintve, hogy a nemeteknel lehet hasitani (RS Audi-k szoktak mellettem ugy elmenni, hogy majd felborulok a menetszeltol pedig a Nissan amiben ulok is 2 tonna) nem igazan lehet epelmejuen lenyomni egy ilyen tavot. Meg az atlagsebesseget sem kell keverni azoknak akik ezzel peldaloznak. Mo-i ut soran nekem olyan 80-90 koruli az atlagom Hiaba megyek 160-al par kilometeren keresztul a nemeteknel. Plusz ha dugo van akkor hiaba mennek ha nem tudok.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
dabadab
titán
-
virkir
veterán
A Zoe listaáron 10,8-on indul a legolcsóbb Clio meg 3,7, közel háromszoros ár és a Clio egy kategóriával nagyobb.
Állami támogatást ne számold mert már elfogyott ha jól tudom.
Sehogy nem jön ki a matek, hiába erőlködtök, mindenhol van igen jelentős felár."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
8th
addikt
Ez mennyire demagóg duma már istenem. Majd biztos azzal mentem meg a világot, hogy a már legyártott autóimat belököm a bontóba elrohanok gyorsan és veszek fel több millió hitelt, hogy bele tudjak ülni egy újabb szarba ami pont ugyanúgy környezetszennyező. Hát akkor jól van. Már indulok is.
-
senior tag
Szerintem itt sokak jelentősen alulbecslik az elektromos autók környezetterhelését. Egy EU-s brosúra szerint a benzines gépjárművek szén-dioxid-kibocsátása teljes élettartamra vetítve kb. 220g/km, az elektromos autóké kb. 170 g/km (a jelenlegi EU-s energia mix alapján)
(forrás - utolsó grafikon).Megjegyezném, hogy ez annak az EU-nak a becslése, ami jelenleg tűzzel-vassal próbálja rákényszeríteni az autógyárakat, hogy álljanak át az elektromos autók gyártására.
(Az autógyárak lobbistái(?) ennél csúnyábbakat is állítanak: "Egy idén megjelent, Christoph Buchal fizikusprofesszorral közösen írt tanulmányban azt mutattuk ki, hogy a német energiamix tekintetében egy elektromos autó valamivel több szén-dioxidot bocsát ki, mint egy modern dízelautó. A VW által később publikált adatok megerősítették, hogy az e-Golf valamivel több szén-dioxidot bocsát ki, mint a dízel Golf a német energiamixen belül. (Ha a teljes európai energiamixre vetítjük ki az összképet, amelybe beletartozik a francia atomenergia nagy hányada is, akkor az e-Golf valamivel jobban teljesít, mint a dízel.)" (forrás).)
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
bambano
titán
válasz ncc1701 #1100 üzenetére
valójában nem az a helyzet, hogy én butaságot írtam, meg a tesztelő rutintalan, hanem az, hogy az a fék rossz. a tesztelő több villanyautó kilincsét fogta már, mint ti ajtókilincset, és ha egy támogatott sajtóúton le meri írni, hogy nem jó, akkor az nem jó.
és nem, az összes villanykocsi nem ilyen. a legtöbb villanykocsiban nem fordul elő, hogyha betaposod a féket, nem fog. ha a sofőr padlóig tiporja a féket, akkor igenis satuzzon a mechanikus fékkel, pont.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Energiaital topic
- Autós kamerák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Renault, Dacia topik
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Háztartási gépek
- További aktív témák...