- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- CentOS Linux
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Debian GNU/Linux
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Facebook és Messenger
- LibreOffice topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Jól értem, az Adobe azt javasolja, hogy töröljük az Acrobatot?
Rengeteg helyet foglal (150-200MB), össze-vissza települ (Program Files és Docs and settings mappákban is több helyen), tetejébe még teli is van hónapokig kijavítatlan biztonsági résekkel... Acrobat helyett Foxit reader, de Adobe flash plugin helyett is van valami?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ddekany
veterán
Hirtelen nem találtam meg, mi a támadási mechanizmus, de gondolom ismét valami tömb túlcímzés vagy egyéb pointer elcseszős trükk. Mikor jutunk el oda, hogy egyszerűen nem használunk olyan programozási nyelvet (kivéve talán néhány nagyon alacsony szintű feladathoz), amiben ilyesmi lehetséges? Dedó, komolyan...
-
.mf
veterán
Igen, a lassúság még egy dolog.
Meg a görgetés-kiakasztás, gyakori böngésző-leakasztás vagy -befagyasztás.
Sőt, néha olyan memory-leakekkel is találkoztam nála... kb 1 éve mhelyen Acrobat sorra produkálta azt, hogy szabadalmak egyen-pdf-jei megnyitásakor, az 5-10MB-os fájlra elkezdett 7-800MB fölé terjeszkedni a ramban.... egy fél GB ramos gépben... swap ezerrel, csak a feladatkezelőben a task kilövése segített rajta
Szóval azon csodálkozok, hogy lehet, hogy ilyen bugos szoftverek mellett még mindig él és virul az a cégFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
negyedes
addikt
-
Integra
titán
mikor dobnak atomot az adobe-ra?
eljárnám én azt a szóljon hangosan az ének reklámot akkor......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
félisten
"Mikor jutunk el oda, hogy egyszerűen nem használunk olyan programozási nyelvet, amiben ilyesmi lehetséges?"
1 - Ha a SL vagy a JavaFX minden téren felnő hozzá, és el is terjed.
2 - Ki ne használjon "olyan programozási nyelveket"?? A felhasználó? Vagy a rosszindulatú kód készítője?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ddekany
veterán
"Ki ne használjon "olyan programozási nyelveket"?"
A szoftverfejlesztők akik a biztonsági réseket tartalmazó cuccokat (Acrobat Reader, Flash player, stb) készítik. De talán majd talán pár évtized múlva végleg kinövünk a C/C++-ből és hasonló ős idők körülményeire optimalizált nyelvekből (kivéve néhány speciális területen persze). És amúgy nem kell "virtuális gépes" nyelv ahhoz, hogy az ilyesmi pointer manipulálós balesetek esélye a töredékrészére csökkenjen, ha még nem is 0-ra.
-
félisten
De ha a szoftverfejlesztők le is szoknak róla, attól még a rosszindulatú kódokat író fickók még használhatják másik szivatására. A pluging-t nem lehet más programnyelvekre való áttéréssel kiirtani a júzerek gépéről, mert a Flash (.swf) elsősorban vektor-animációs formátum, ami mellesleg rendelkezik komoly script-elési lehetőségekkel (és sok más egyébbel) is.
Grafikai téren jelenleg nincs alternatívája.Egyébként érdekelne, hogy mit javasolnál helyette (programozási területen), amiben nem lehetséges hasonlóan ocsmány hiba. Tényleg!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ddekany
veterán
Jó akkor innentől off, mert mint mondtam, nem tudom ez miféle hiba most... annyit mondtam, nehogy az legyen már megint, mert.
"De ha a szoftverfejlesztők le is szoknak róla, attól még a rosszindulatú kódokat író fickók még használhatják másik szivatására."
Már feltéve, hogy "bináris" (azaz gépikódot tartalmazó) formában adhatnak meg dolgokat gonoszék... de hát ilyet azért nem tehet hivatalosan (ill. minimum hogy alá kell lennie írva a "bináris" cuccnak, plusz rákérdez a böngésző, hogy bízol-e a készítőben). Pl. swf sem tartalmazhat ilyet, meg a WMF-sem, stb., aztán minddel lehetett vicceseket csinálni. És ahogy elnéztem, a komolyabb hatású exploitok (teljes hatalomátvétel, stb) jelentős része úgy működik, hogy olyan adatokkal etetnek meg egy jóindulatú programot, amitől az nagyon specifikus, a támadó által hasznos módon hibásan kezd el működni... pl. tömb indexeket a helyes tartományon kívül visz (és egyéb pointer elcseszések), ezzel átírva a memóriában dolgokat (funkció visszatérési címet, vagy akár csak helyi váltózókat, sőt, heap-ben is lehet így jókat gázolni), ami a program logikája szerint lehetetlen, de így alacsony szinten belepiszkálva a memóriába lehetséges. Puff. Teljesen "felesleges" hiba. Ha a C++ tömbökhöz letárolódna a méret, és kötelező lenne az index helyességének ez ellenőrzése, akkor hiába rontotta volna el a készítő a programot, az vmi IndexOutOfBounds hibával elszállna és kész, nem lehetne disznóságra rávenni. De hát a C++, mint "rendszer programozási nyelv" nem efféle, teli van pointer aritmetikával (tehát ott is ahol formálisan nincs is tömb).
Ja, az meg már mindennek a teteje, mikor adatterületre rá lehet ugrani mint gépikódra... és ezt csak mostanság próbálják orvosolni az NX bittel. Ez is már milyen, ezt már a 286 idején lehetett tudni, hogy gáz, csak hát akkor még nem érdekelt ez senkit, mert ugyanmá'. Eh, a túl gyors fejlődést káoszt okoz. Majd kinőjük...
"Egyébként érdekelne, hogy mit javasolnál helyette (programozási területen), amiben nem lehetséges hasonlóan ocsmány hiba."
Nem tudok róla, hogy lenne ilyen nyelv ami nem "script nyelv", és nem is "virtuális gépes", és általános célú is... Hogy miért? Talán mert ezen a területen C/C++-vel szemben senki nem próbálkozni. (OK, de, Digital Mars a D-vel... és az ugyan csodás, de az sem "biztonságos", bár valamivel talán biztonságosabb.) Meg aztán, a virtuális gépes irányba nagy nyomulás van, ezért talán felesleges is lenne máshol próbálkozni, viszont annak még fejlődni kell sokat. De talán majd megélem, hogy driverek magjától meg efféléktől eltekintve minden C#-ban vagy hasonlóban lesz írva.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A C# mitől jobb a c/c++-nál?
Az elejére válaszolva: Értem a mondanivalódat, de nem értem, hogy hogy gondolod a gyakorlatban. Ha minden webes programot alá kéne írni, akkor a hómjúzer hogy csinál magának weboldalt? Nem származhat minden webes tartalom tőkeerős profi cégtől. Vagy valaki ingyen nézegetné akárki programját, hogy nem tartalmaz-e kártékony kódot? Netán lenne rá egy automata szoftver?
Egyébként az swf tudtommal nem bináris, csak egy tömörített konténer. Ugyanúgy tud kódot futtatni külső szövegfájlból.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ddekany
veterán
"A C# mitől jobb a c/c++-nál?"
C# kb olyan mint a Java, csak valamivel fejlettebb.
"Értem a mondanivalódat, de nem értem, hogy hogy gondolod a gyakorlatban."
Szerintem nem érted. Arról van szó, hogy mikor flash-t "futtatsz" (ideértve a ActionScript interpretert), vagy amikor egy GIF-et jelenít meg valami (pl. a böngésző), vagy amikor PDF-et jelenít meg az Acrobat Reader, stb, stb. akkor ezt manapság a háttérben általában egy C/C++-ben vagy valami hasonlóban írt program végzi a Te gépeden. Ha ennek a programnak szándékosan hibás vagy épp csak furcsa ActionScript-et, GIF-t, PDF-et, stb-t kap, és a program nincs túl jól megírva, akkor "megzavarodik", és ezt a te gépedre való betörésre lehet kihasználni. Tehát az "összezavarható" program a te gépeden volt, és nem rosszindulatú emberek rakták oda, csak az őt összezavaró tartalmat készítették azok (holott elvileg sem Flash-al sem GIF-vel sem PDF-el nem lehet ilyet csinálni). Mármost, bármiféle nyelven írt tökéletlen programot ismeretlen utakra lehet terelni hibás adatokkal, szóval egyik sem támadhatatlan, de pl. a Java-ban, C#-ben, meg effélékben írt programok esetén ezzel ritkán tudsz elfoglalni egy gépet, mert nem férsz hozzá alacsony szinten a memória tartalmához. (Persze, a gond ott van, hogy pl. Java esetén vannak C/C++-ben megírt részek a platform megvalósításában, de kevés, és remélhetőleg egyre kevesebb lesz. De akkor is, itt emberi ész nélkül, teljesen automatikusan ki lehet zárni egy rakás biztonsági rést.)
[ Szerkesztve ]
-
Pilu 007
tag
Még jó, hogy szinte mindenből van portable
De most már nem elég hetente gatyába rázni a gépet? Ajaj....
Mi lesz az ilyen lámákkal mint én?
Üdv: PILUhttp://www.webshop.munkaruhadiszkont.hu/ - - - - - http://www.munkaruhadiszkont.hu/
-
félisten
De, mégiscsak értettem.
Én arra reagáltam, hogy azt írtad, hogy aláírással kellene ellátni a bináris cuccokat.
Ezt nem tudom, hogy mi módon gondoltad a gyakorlatban.
Amúgy a virtuális gépen futó progik nem lassabbak, mint egy alacsonyabb szinten írt progi?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ddekany
veterán
"Én arra reagáltam, hogy azt írtad, hogy aláírással kellene ellátni a bináris cuccokat.
Ezt nem tudom, hogy mi módon gondoltad a gyakorlatban."Ott azt akartam mondani, hogy ez jelenleg is így van, tehát "gonoszék" nem tudnak szabályosan "veszélyes nyelven" írt cuccokat használni weboldalon keresztül. Ha egy weboldal részét natív (gépikódú) cucc is képezi (pl. DLL), akkor ott rákérdez a böngésző, hogy ezt XY cég írta alá (digitális aláírás), megbízol-e benne. Általában... de minden esetre nem fogja automatikusan letölteni és futtatni.
"Amúgy a virtuális gépen futó progik nem lassabbak, mint egy alacsonyabb szinten írt progi?"
Fejlett virtuális gépet feltételezve nem feltétlenül számottevően lassabb (pl. manapság már "titokban" natív gépikóddá fordulnak ezek), de valahol több erőforrást kell ennie, pl. több RAM-ot. Viszont ahogy a hardver fejlődik, ez a "vízfej" az elviselhetetlentől az észrevehetetlen felé mozdul el. Persze még igencsak ráfér a fejlődés a virtuális gépes világra. Pl. bizonyosan jó lenne, ha OS szinten lenne támogatva a dolog, hiszen ez egy alapszolgáltatás kéne hogy legyen. Így pl. a virtuális gép és a hozzátartozó sztenderd könyvtárak már az OS indulásakor betöltésre kerülnének, szemétgyűjtés szociálisabb lehetne (hiszen OS kontrollálja), lehetne ilyen-olyan cache-ek csinálni osztályok betöltésének gyorsítására OS szinten, stb. Aztán ha már ennyire alap dolog lett ez, akkor talán megjelenne a hardver támogatás is... mint ahogy multimédiára rágyúrtak a CPU-k talán erre is rá lehet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Miért kell a cég hírnevével így játszani? A francért nem lehetett kijavítani, amikor tudnak róla?
-
ALI_G
veterán
Én az adobe helyében azt tanácsolnám, hogy "Kérjük keressen fel más pdf kompatibilis programot és telepítse azt, mi addig tarkónlőjük magunkat. Én a kollégámat, ő engem"
-
félisten
Én tudok.
- GPU gyorsított Pixel Bender
- sokkal fejlettebb vektorgrafika
- hangot be tudsz tenni animációhoz szinkronizálva
- sokkal részletesebben finomhangolható animáció-dinamika
- kilométerekkel jobb timeline
- grafika kevesbbet foglal (a XAML tömörítése ellenére is)
- A Pixel Bender kompatibilis az összes idevágó Adobe termékkel, tehát, ha valami effektet egy grafikai stúdió összedob benne Photoshop, vagy AfterEffects alatt, akkor az megy Flash-ben is.
- egyéb területeken is sokkal jobb átjárhatóság a többi Adobe progi között.A deepzoom nem tudom, hogy beépített fícsör, vagy sem, de Flash-ben is megírta egyik munkatársam. Még gyorsabb is a GPU gyorsított Pixel Bender miatt.
Persze, biztos, a SL is tud sok olyat, amit a Flash nem (pl. GPU gyorsított video lejátszás), de ebből is látszik, hogy nem egyforma a megközelítése a két cégnek. A grafikusok körében (akik a Flash fejlesztők nagy részét teszik ki) még nem alternatíva a SL.
Milyen "codecesdi"-re gondolsz?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
FTeR
addikt
- asszem ezt a Pixel Bendert sl-ban pixel shadernek hívják és természetesen GPU gyorsított.
- miben fejlettebb a vektorgrafika?
- sztem sl-ben semmi sem akadályoz meg abban, h animációval indíts hangot.
- flashben valóban többet lehet csinálni timelinban, de sokan ezt inkább hibának tartják, ami arra ösztönöz, h rossz kódot írjál.
- a forrsáfájlokat teljesen másként kezelik, szvsz az sl messze jobb, amibe belefér, h kicsit többet foglal. az viszont igaz, h ha nem vigyázunk hatalmas teleszemetelt XAML-t kaphatunk a végén blend-ben (azt nemtom új blend mennyit javított ezen).
- szép is lenne, h nem a flash lenne átjárhatóbb adobe termékek között inkább pozitívumnak hoznám fel, h blend-be lehet importálni psd-t (berakni háttrének vagy aktív objektumot csinálni) és layerenként még szerkeszteni is és .ai-t is lekezeli.
hamár itt tartunk, silverlightnak a saját cuccain kívűl ott a Visual Studió, mint sokkal fejlettebb IDE, mint ami flashnek valaha lesz (a flexet inkább mint negatív példát lehet felhozni). arról nem is beszélve, h .net fejlesztők minimális utánképzéssel már gyárhatják is a sl appokat.
+ sl pozitívum még, h sokkal jobban integrálódik a HTML DOM-ba és javascriptből is jobban manipulálható.
+ asszem a tintás írás felismerős móka sincs flashben.
+ ha minden igaz új sl-ben a tapira is van extra támogatás.
+ ami így hirtelen eszembe jutott, ami még nagy hiányosság sl-ben, az a mikrofon és a webkamera kezelésének hiánya. ez az egyetlen ami korlátozó hiányosság maradt. a többi ha van is, inkább részlet tudásban különbözik és összeségében az sl több fícsört tud felmutatni.nagyon kíváncsi lennék arra a deepzoom implementációra. nagy zseni lehet a munkatársad, ha összedobta.
[ Szerkesztve ]
-
FTeR
addikt
+ sl egy libet csak egyszer tölt le a kilensre, így még ha rakat 3rdpty vagy saját cuccost is használsz, akkor is csak az első alkalommal tölt többet.
pl vki veszi a fáradságot és teszemazt ír egy .flv (flash video) codec-et, akkor sl azt csak az első alkalommal tölti le, bárhol is hivatkozannak rá újra.
+ az asztali futtatás is jobb lett, egy sl appnak úm. tudomása van arról ha asztalon fut és ennek megfelelően lehet befolyásolni működést.a kodekesdi példának okáért egy olyan terület, amiben a flashnek van mit behoznia. sl-ben volt előbb hd videó (H264), amit aztán adobe villámgyorsan pótolt, erre ms most kijött +5 beépített kodekkel és egy apival, amire bárki megírhatja a sajátját.
vagy amit sosem fog beérni, az az hogy bármilyen .net nyelven lehet programozni (ezt többszáz nyelvet jelent), ha épp azt akarod akkor ruby vagy pyton-ban.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
- Nem, a SL3-ban nem GPU gyorsított a HLSL
- a vektorgrafika fejlettségét nehéz elmondani. Több funkciója van; többféleképpen lehet egy vonal simítását beállítani, ez pl. rajzceruzánál fontos. Emellett többféle gradiens-t tud, nem csak kör alakút, és lineárisat. Tud többféle blending módot. És a vektranimáció közben is rugalmasabban viselkedik a Flash, mint a SL. Utóbbi sok esetben "befázisolja" az animációt, vagyis képkockánként eltárolja, mert nem tudja leírni a mozgást - főleg az alakváltozásoknál jön elő.
Használat közben derül ki, én már évek óta nyomom mindkettőt (SL3-at is a béta óta).
- nem az animációval akarom indítani a hangot, hanem azt akarom, hogy a bonyolult animáció processzor erőtől függetlenül szinkronban maradjod, szükség esetén az FPS csökkenés képkocka kihagyással menjen, és nem lassított animációval. SL-ben gyenge proci esetén kiesik a szinkronból. Ez 10-15mp-es bonyolulut anim esetén már észrevehető. Pláne, egy rajzfilmes videoklip esetén.
Flash esetén van kétféle mód, beállítható, hogy melyiket akarom.
- a timeline grfaikusoknak, animátoroknak való, ne programozóknak. Ők lestoppolják az animot, és onnantól el is lehet rejteni a timeline-t, mehet a programírás ugyanúgy, mint SL-ban. Aki erre nem képes, az menjen kapálni.
- Ja, a SL/XAML programozás oldalról valóban jobb, de grafikai téren rosszabb.
- A SL3/E.Blend PSD/ai kezelése még nagyon hiányos, de legalább van, ez pozitívum.A SL pozitívumokkal egyetértek, pl. a html integrálódás nagy gyengéje a Flash-nek.
A DeppZoom elkészítése marha egyszerű:
Kipakolod a képeket egymás mellé gombként, megírod, hogy az egér gögővel nagyítson ki-be és X időközönként lefuttatsz egy Lanzos3 szűrőt Pixel Benderrel - Aftereffects-ben benne van alapból, tehát ezt nem kellett megírni.A +5 codec micsoda a SL3-ban? Erről lemaradtam.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
FTeR
addikt
ööö, már hogyne lenne gpu gyorsított a pixel shader. azt honnan veszed, h nem az?
lehet hogy csak +2-3 kodek, mpeg4, aac meg még vmi. mind1 az api mindent visz ; )
a dolog ott kezdődik, h deepzoomnak szerver oldala is van. kliens oldalon a hangsúly a képek rendezésén, mapelésén és azon van, h nem az egész képet méretezi, hanem eleve több méret van a képből, ezért tölt be két pillanat alatt egy több gigás képet is és zoomol gond nélkül még egy fél megás neten is.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Többek között innen veszem.
"Normally, pixel shaders are done using the GPU (video card), but currently in Silverlight 3, Pixel Shaders are rendered using a software-based algorithm. This means that Pixel Shaders in Silverlight aren’t nearly as fast as they might be using the GPU."
Ok, akkor a deepzoom-os dolgot benéztem. Nem tudtam, hogy szerveroldali része is van. Akkor akolléga csak egy böngészős verziót írt.
Ja, még egy dolog a legújabb Blend is nagyon bénán kezeli a jobb fajta rajzcerkákat. pl. a nyomásérzékenység és a felbontás elég durva, nem lehet többféle funkciót rendelni a ceruza végéhez, csak a vonal szélességét.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Nem tudok róla, majd megkérdezem. Csak próbaként csinálta, mert hallott a deepzoom-ról.
Azt láttam a DZ demóján, hogy nem folyamatos a szűrés/élesítés, hanem szakaszos, tehát nem minden pillanatban egyformán éles a kép.
Amit a munkatársam csinált, az annyiszor futtatja a szűrőt, ahányszor beállítod neki, vagy ahogy megmozdul a kép akár zoom, akár oldalirányú mozgás miatt, tehát folyamatosan a lehető legélesebb a kép.
Hátránya, hogy elő kell tölteni az összes képet.
Persze, lehet finomítani, és csinálni minden képből több méretet.Amúgy a DZ hogy műxik? Mit csinál a szerver? Dinamikusan generálja a kisebb felbontású képeket zoom-tól függően, vagy simán el vannak tárolva statikusan? Mert utóbbi esetben ugyanaz megoldható simán Flash-ben is.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
félisten
Én is így gondolom.
A Flash grafikai, és animációs program, amit kiegészít egy elég komoly programnyelv, ami viszont elsősorban az animációk, és kép generálás/manipulálás terén jobb a SL-nál.
Más téren a SL a nyerő, ez egy .net-es háttérrel nem is lehet másként. Az adobe nyilván nem ezt fogja erőltetni, mert nincs sok esélye. Grafikai téren meg a MS-nak nincs sok esélye egy Adobe ellen.Pletyik szerint a következő Flash az illustrator összes vektoros funkcióját tudni fogja, és még animálni is fogja tudni. pl. mozgó LiveTrace; videóból rajzfilm De ez egyelőre csak pletyka.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
FTeR
addikt
az első változatban nincs semmi dinamikus, csak van egy asztali app ami előkészíti a képeket és legyárt egy xml-t, ami tárolódik a szerveren.
aztán vannak dinanikus cuccok is. a response-tól van oylan szerver oldali cucc ami báremiből legeneráljaa galériát. de azt is már jó ideje fejelsztik.
az hogy mennyire pixeles a képe az a sávszéltől és a görgetés sebességétől függ. ugynaúgy mint a térképesdinél...Hátránya, hogy elő kell tölteni az összes képet.
Persze, lehet finomítani, és csinálni minden képből több méretet.
nah, látod ez egy hatalmas különbség. a deepzzom lényege az, h neked mint fejlesztőnek erőfeszítés nélkül megjelenit a neten egy több gigás képet is (demóztak egy akárhányezer dpi-s térkép scant). adott elemhez vagy zoomhoz szöveget, hangot, videót rendel, stb. több féleképpen rendezhető navigálható, stb.
tod, ez az a 80:20. a munka 80%-hoz elég az az idő 20%-a és a maradék 20%-hoz az idő 80%. szal a munkatársad összedobott egy proof of concept-et, ami egy bizonyos határig hasonlít a deepzoomra és kész.//
+ az sl-nek van dinamikus (sávszélfüggő) video streamelése. -
félisten
Oks, értem, ezek alapján a DeepZoom tényleg egyedi cucc.
Ja, láttam már ilyen sávszélfüggő SL demót valamikor. Tényleg poénos, közben állítgattam egy torrent sávszél limitjét, és folyamatos maradt a video.
Viszont számomra hátránya, hogy ha akár egyszer is bele kell nyúlnia a sávszélbe, akkor már a Cache-be kerülő ideiglenes fájl nem lesz lejátszható semmivel, mert a WMV (és még sok másik) konténer alapból nem támogatja az időközbeni bitrátaváltoztatást (egyedül a .mov tudja).De elismerem, ez nem éppen egy fontos tulajdonság a legtöbb ember számára.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen