Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FTeR

    addikt

    válasz FTeR #30 üzenetére

    + sl egy libet csak egyszer tölt le a kilensre, így még ha rakat 3rdpty vagy saját cuccost is használsz, akkor is csak az első alkalommal tölt többet.
    pl vki veszi a fáradságot és teszemazt ír egy .flv (flash video) codec-et, akkor sl azt csak az első alkalommal tölti le, bárhol is hivatkozannak rá újra.
    + az asztali futtatás is jobb lett, egy sl appnak úm. tudomása van arról ha asztalon fut és ennek megfelelően lehet befolyásolni működést.

    a kodekesdi példának okáért egy olyan terület, amiben a flashnek van mit behoznia. sl-ben volt előbb hd videó (H264), amit aztán adobe villámgyorsan pótolt, erre ms most kijött +5 beépített kodekkel és egy apival, amire bárki megírhatja a sajátját.

    vagy amit sosem fog beérni, az az hogy bármilyen .net nyelven lehet programozni (ezt többszáz nyelvet jelent), ha épp azt akarod akkor ruby vagy pyton-ban.

    [ Szerkesztve ]

  • Bici

    félisten

    válasz FTeR #30 üzenetére

    - Nem, a SL3-ban nem GPU gyorsított a HLSL
    - a vektorgrafika fejlettségét nehéz elmondani. Több funkciója van; többféleképpen lehet egy vonal simítását beállítani, ez pl. rajzceruzánál fontos. Emellett többféle gradiens-t tud, nem csak kör alakút, és lineárisat. Tud többféle blending módot. És a vektranimáció közben is rugalmasabban viselkedik a Flash, mint a SL. Utóbbi sok esetben "befázisolja" az animációt, vagyis képkockánként eltárolja, mert nem tudja leírni a mozgást - főleg az alakváltozásoknál jön elő.
    Használat közben derül ki, én már évek óta nyomom mindkettőt (SL3-at is a béta óta).
    - nem az animációval akarom indítani a hangot, hanem azt akarom, hogy a bonyolult animáció processzor erőtől függetlenül szinkronban maradjod, szükség esetén az FPS csökkenés képkocka kihagyással menjen, és nem lassított animációval. SL-ben gyenge proci esetén kiesik a szinkronból. Ez 10-15mp-es bonyolulut anim esetén már észrevehető. Pláne, egy rajzfilmes videoklip esetén.
    Flash esetén van kétféle mód, beállítható, hogy melyiket akarom.
    - a timeline grfaikusoknak, animátoroknak való, ne programozóknak. Ők lestoppolják az animot, és onnantól el is lehet rejteni a timeline-t, mehet a programírás ugyanúgy, mint SL-ban. Aki erre nem képes, az menjen kapálni.
    - Ja, a SL/XAML programozás oldalról valóban jobb, de grafikai téren rosszabb.
    - A SL3/E.Blend PSD/ai kezelése még nagyon hiányos, de legalább van, ez pozitívum.

    A SL pozitívumokkal egyetértek, pl. a html integrálódás nagy gyengéje a Flash-nek.

    A DeppZoom elkészítése marha egyszerű:
    Kipakolod a képeket egymás mellé gombként, megírod, hogy az egér gögővel nagyítson ki-be és X időközönként lefuttatsz egy Lanzos3 szűrőt Pixel Benderrel - Aftereffects-ben benne van alapból, tehát ezt nem kellett megírni.

    A +5 codec micsoda a SL3-ban? Erről lemaradtam. :B

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák