Új hozzászólás Aktív témák

  • FTeR

    addikt

    válasz Bici #29 üzenetére

    - asszem ezt a Pixel Bendert sl-ban pixel shadernek hívják és természetesen GPU gyorsított.
    - miben fejlettebb a vektorgrafika?
    - sztem sl-ben semmi sem akadályoz meg abban, h animációval indíts hangot.
    - flashben valóban többet lehet csinálni timelinban, de sokan ezt inkább hibának tartják, ami arra ösztönöz, h rossz kódot írjál.
    - a forrsáfájlokat teljesen másként kezelik, szvsz az sl messze jobb, amibe belefér, h kicsit többet foglal. az viszont igaz, h ha nem vigyázunk hatalmas teleszemetelt XAML-t kaphatunk a végén blend-ben (azt nemtom új blend mennyit javított ezen).
    - szép is lenne, h nem a flash lenne átjárhatóbb adobe termékek között :D inkább pozitívumnak hoznám fel, h blend-be lehet importálni psd-t (berakni háttrének vagy aktív objektumot csinálni) és layerenként még szerkeszteni is és .ai-t is lekezeli.
    hamár itt tartunk, silverlightnak a saját cuccain kívűl ott a Visual Studió, mint sokkal fejlettebb IDE, mint ami flashnek valaha lesz (a flexet inkább mint negatív példát lehet felhozni). arról nem is beszélve, h .net fejlesztők minimális utánképzéssel már gyárhatják is a sl appokat.
    + sl pozitívum még, h sokkal jobban integrálódik a HTML DOM-ba és javascriptből is jobban manipulálható.
    + asszem a tintás írás felismerős móka sincs flashben.
    + ha minden igaz új sl-ben a tapira is van extra támogatás.
    + ami így hirtelen eszembe jutott, ami még nagy hiányosság sl-ben, az a mikrofon és a webkamera kezelésének hiánya. ez az egyetlen ami korlátozó hiányosság maradt. a többi ha van is, inkább részlet tudásban különbözik és összeségében az sl több fícsört tud felmutatni.

    nagyon kíváncsi lennék arra a deepzoom implementációra. nagy zseni lehet a munkatársad, ha összedobta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák