Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz bambano #9 üzenetére

    lengetni kéne, csak sok helyen nem lehet, fél kézzel tekerve benyelni egy kátyút vagy korrigálni bármilyen szituációban elég határeset, főleg hogy közben nézem hogy mögöttem hogy jönnek, ki mit csinál, hol férhetnék át. balra kanyarnál jobb útszélről sokszor inkább keresek egy keresztutcát és elmegyek jobbra, fordulok és úgy megyek át, mert még ha kihajtom a gépet akkor is túl nagy a sebességkülönbség az autóhoz képest, ha kimegyek elé agyhalált kap, a szembejövő eleve észre se vesz, aztán állhatok a kereszteződésben és indulhatok el amennyire lehet.

    tényleg normális index kéne a kerékpárokra is, annak több értelmét látnám

  • #56573440

    törölt tag

    válasz bambano #15 üzenetére

    jah vagy tarkónlőni mindenkit aki nem négy keréken megy. úgyse oldható meg másképp igazad van.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz lencseszosz #21 üzenetére

    "A nem jó, mert olyan kéne amivel nem kell kinyújtani a karunkat mert sok a kátyú, bénák vagyunk stb. hozzászólásokra meg csak annyit reagálnék, hogy aki nem tud 10m-t egyenesen biciklizni fél kézzel az vagy szálljon le és tolja, vagy hagyja az egész biciklizést a fenébe."

    akár kéz nélkül is eltekerek kilométereket ha arról van szó. tudom hogy te pro vagy és biztos láttalak már a touron sárga pólóban vagy te voltál a gyerek aki állva hagyott lefele a hegyen, de én nem vagyok ennyire profi, képes vagyok belátni, hogy nem feltétlenül tudok biztonságosan menteni egy olyan helyzetet fél kézzel, amikor balra lengetek, közben kinézek hátra mert az hogy jelzek meg az hogy elengednek az három különböző dimenzió, aztán előttem meg kicsapják az ajtót valaki keresztbe kezd kacsázni, kitolja az orrát a kocsinak, épp megelőzött és satufékkel próbál jobbra kanyarodni, lelép a gyalogos, betolják a babakocsit, nem láttam meg egy lyukat stb.

    tudom sok millió km-el a lábadban egy gödör meg se kottyan, nekem aki csak 100 kiló és csak pár éve teker napi szinten nem biztos hogy nem tekeri ki a kormányt a kezéből egy kocsiból észre se vehető kátyú, és szinte zakóztam már a nagy lengetésben amikor a nedves villamossínen elindult a gép segge. jogos mondjuk, én se engedném ki magam a forgalomba. gyorsan be is zúzom a bicóm, meg se érdemlem. faluban lehet lengetni. bicikliúton lehet lengetni. forgalomban kocsik között nem mindig, és elég para helyzetek lehetnek belőle.

    szerintem. aztán persze biztos noob vagyok, és user error. majd megtanulok rendesen tekerni is ígérem :R

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz troller #22 üzenetére

    baaaakkker. mekkora igazad van. hiszen a kocsikon van, a nagymotorokon vagy, aztán a sok robogós meg kerós paraszt garázdálkodik az úton, amin rendszám van az kizárt, mert soha, hiszen egyből elkapják a grabancát és büntetik.

    hagyjuk szerintem

  • #56573440

    törölt tag

    válasz lencseszosz #27 üzenetére

    "Ha kellőképpen megúszik a vizes sínen, olajfolton (akár homokon) a hátsókerék, foghatod két kézzel is a kormányt, akkor is el tudsz esni."

    és miközben a pincéből felcipelem kaphatok szívrohamot is. továbbra se érted. balra fordulok, a bicikli hátsó kereke elkezd kimászni jobbra (mert ugye arra tud a szerencsétlen) mit kéne csinálni. bal kézzel korrigálni fölfele kicsit és visszabillenteni a kormányt jobbra egy hajszállal. ezt két kézzel egy közepesen rutinos bicós röhögve menti. ha a bal kezed a levegőben van, akkor jobbal kvanagy mák kell hogy behozd, mert amire visszafogsz ballal, addigra már fekszel. az állításom továbbra is áll. nagyobb az esélye az említett szituációban hogy esek ha lengetek mint ha nem, és kb az elejétől ezt magyarázom. nem azt hogy veszélytelenül közlekedhetsz ha fogod a kormányt, csak pont a kényes szituációkban átsorolás, kanyarodás jöhet be olyan gebasz ami egyébként is nehezen menthető két kézzel, erre fél kézzel bohóckodunk.

    "Ugyanez van ha féktávon belül kitolják elém a babakocsit/kigurul elém valaki/elém lép valaki a zebráról esetekre."'

    sokat akkor nem tekertél. féktávon belül szépen kikerülöd. jobb esetben nem a paraszt zenehallgatós fajta vagy, és folyamatosan nyomon követed mint kocsiban hogy mi történik körülötted, tehát hozzávetőlegesen sejted hogy mi követ. ha a gyalogos lelép, babakocsi, etc, akkor a kocsi is lassítani fog. ha féktávon belül vagyok akkor kikerülöm, mert elütni nem tudom. fél kézzel persze fékezni se nagyon tudsz, egy fék nehezen állít meg értelmes távon, vagy elblokkolod a hátsó kereket vagy fejreállsz az elsővel... egyik jobb mint a másik... ha két kézzel fogod talán menthető. ha fél kézzel esélyed nincs...

    "Véleményem szerint tehát ha olyan szituációba kerül az ember, hogy egyszerre 2 vagy annál több irányból fenyegeti veszély, és nem bízik a saját képességeiben akkor lassítani kell, esetleg leszállni a bicikliről, és áttolni a zebrán. "

    szoktam zebrázni, csak nem a saját hanem a környezetemben közlekedők képességében nem bízok... egyébként meg kocsival ha mész hány irányból vagy fenyegetve? seggedbe belemásznak, közben az előtted álló befékez, közben egy kamion besorolna eléd és egy motoros balról előz. erre kiszállsz a kocsiból és felülsz a metróra. értem.

    "Ha para van, én is megállok biciklivel"

    a parák jelentős része nem látható előre. nem jön mögöttem úgy a kocsi hogy hangosbeszélőn mondja "megelőzlek de jobbra fordulok utána szóval vigyázat" nem szól hogy 15 másodpercig mérlegeli a sebességemet majd alsóbbrendű útról elém kanyarodik gyökkettővel mégis. nem szól hogy kicsapja az ajtót előttem. megállnék én hidd már el. csak vannak szituációk amikor nem lehet. vagy azért van olyan sok baleset kocsival meg miegymással mert nem akarnak megállni?

    "Kocsival 50-el sem kell kanyarogni Bp-en a szűk egyirányú kis utcákban, ha tudod, hogy nem vagy képes megállni ha valaki eléd lép/kitolja a babakocsit/rádnyitja az ajtót/eléd tolat."

    ezek 20-al is megtörténhetnek és lehet hogy le se tudod reagálni olyan közel lép le. ez bármikor benne van a pakliban. nem volt egy centi egy idióta gyalogos vs én kocsiban nincs egy éve. cipőfűzőt kötött az isten barma két kocsi között én parkolót kerestem, az meg elindult. a feje súrolta a tükröm. egy kicsit hamarabb lép ki elcsapom mint a taknyot, annyi idő nem volt hogy a fékre tegyem a lábam.

    hagyjuk már ezt a habi dumát hogy ha nem vagy képes közlekedni akkor ne közlekedj. vagy valahol svájcban élsz, vagy nincs a lélekszám 20 fölött, jelentem pesten még a metróban is történik olyan amit esélyed nincs lereagálni, nemhogy az úton. mindegy mivel vagy. kocsival, kamionnal, helikopterrel, bicóval. MINDIG jöhet valami amire se számítani nem tudsz se időben cselekedni. és ezért nem értelmi selejt vagyok, hanem mert shit happens, és a legjobb sofőrnek is lehet egy pillanatnyi kihagyása, és onnantól bármi megtörténehet.

    motoron, biciklin ha lehet nem engedem el a kormányt mert többször jött jól a stabil fogás mint az integetés amit le se sz@rnak. inkább keresek egy helyet hogy megforduljak, és keresztutcából egyenesen mehessek.

    jah és lehet mondani hogy az ajtózás meg a többi gond kiküszöbölhető lassabb hajtással. akkor meg babano hív csigának, aki meg mögötte jön mind rajtam centizi magát hogy megmutassa hogy takarodjak le az útról 15-el a gyalogosok között toljam. akik meg kiakadnak hogy ilyen gyorsan megyek takarodjak le a járdáról.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz lencseszosz #32 üzenetére

    szerintem is. ha képtelen vagy megvédeni az álláspontodat, miszerint minden esetben a legjobb döntés a kézjelzések használata, akkor nincs miről beszélni. én semmi mást nem állítok mint azt, hogy ez ebben a formában nem igaz. 12 év kerékpározás budapesten, ebből 7 év masszív downhill félamatőrködés mellett se érzem hogy igazad lenne.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz lencseszosz #37 üzenetére

    "Azt állítottam, hogy biciklizésként nem kell menni mint a hülye, ha nem tudod betartani a kresz szabályait"

    1: megyek egy laza lassú tempót. kiteszem a kezem, jó ha gurulok 20-al. autók 60-al jobb esetben. beenged? pedig "indexelek". jah nekem be kell tartani neki nem. azon túl meg mint írtam letúrnak az útról a retekbe ha így poroszkálsz a legtöbb helyen.

    2: gyorsan megyek, ha jobb fej talán beenged mert nem kell állóra fékezze magát, nem tol le az útról annyi bálna.

    egyébként meg ülj fel egy biciklire gurulj öttel és próbálj meg az integető kezed fele kanyarodni szűkebb íven, majd fékezz kicsit. meg fogsz lepődni.

    csak a kedvedért hazafele integettem. a belvárosban szinte benyaltam megint egy kátyút a kis utcákban, mert előbb "indexelsz", aztán hátranézel hogy méltóztat e kiengedni és nem előz e meg, majd ha igen akkor elkezdesz kihúzódni, fékezni, szembejövőket figyelni, jobbról ne e esik közben a nyakadra valaki, bal oldalon a gyalogos mit csinál. aztán pont a nyomorult kátyú nem alámugrik? a történethez hozzátartozik hogy 4 autó előzött meg amíg próbáltam kihúzódni hogy balra forduljak és hát a mögötte jövő nem látja mit csinálok úgyhogy a kéz végig kint kellett legyen. tiszta móka volt meg kacagás. közben szinte megálltam, és lendületet szerezni a kereszteződésben a másik vicces dolog még ha visszaváltok akkor is.

    hogy mennyit tekertem azt azért írtam mert folyamatosan arra hivatkozol hogy a képességeimnek megfelelően kéne tekerni. hegyről lefele megtanulod rendesen hol a súlypont hogy terhelsz hogy fordulsz hogy fékezel, jobban mint a városban. több a kontroll a gép fölött. és az igencsak releváns, mert a fordulóív, a féktáv és még nagyon sok dolog múlik rajta.

    egyébként ez olyan baromság mint ahogy mindenki pampog meg ugat amikor letolom elé izomból a biciklit zebrán, mert 20-an elmentek anélkül hogy csak rámnéztek volna. játsza az eszét, lent állok az úton de meg nem állna. ha meg izomból elindulok akkor kapkod meg magyaráz hogy nekimennek hátulról.

    maradjunk annyiban hogy úgy közlekedek ahogy engedik. ha beengednének, nem dudálnának le 20-nál, akkor mennék én annyival is, integetnék egész nap. ha lenne bicóút ott. amennyire lehet betartom a kreszt sőt, pl ott se hajtok be egyirányúba ahol lehetne mert nettó parasztság, veszélyes és baromság. az autós akkor se számít rám abból az irányból ha módosították a szabályokat. a városban elvétve látok turistákon kívül integető kerékpárost, és nem véletlenül. az egyik fele el se meri engedni a kormányt, a másik fele meg nem olyan hülye hogy elengedje. a maradék meg donorjelölt külföldi tb-vel. hogy a kresz kimondja attól még hülyeség. lehet mondani hogy attól még hogy hülyeség be kell tartani, akkor tartsuk be az oldaltávolságot tőlem, a sebességhatárt, ha kiteszem a kezem engedjen be, lelépek a zebráról álljon meg. pont. aztán dobálhatja a követ bárki aki 30-as táblánál 30-al ment életében mindig pl.

    tényleg hagyjuk. vagy a srácok közül vagy és respekt de nem látom értelmét, vagy azon kevés ember közé tartozol aki nem kényszerből vagy szerelemből teker hanem hobbiból, hétvégén, nyugisan valahol nyugis helyen.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Pikkolo^^ #44 üzenetére

    amiért a kocsiknál is a fékezéskor leginkább azt használja a rendszer. fékezel, súly előre billen, a hátsó kerék hamarabb veszíti el a tapadást, ha csúszik akkor az meg jól néz ki bizonyos korosztályban, de a fékút ugye nő. lehetne még hátradőlni fékezéskor, sokat látom városban is hogy fékez és hátrateszi a súlypontot, ami jó ha pl pont hegyen jössz lefele és elkezdi fékezés közben túrni az orrát a vas, de alapvetően továbbra is az első kerék a kormányzott ugye.

    a bicikliseket lehet szidni, már leírtam másik topikban is én személy szerint osztom is a paraszt vezetőket, kerósokat, gyalogosokat is nemre korra való tekintet nélkül szinte napi szinten. leüvöltöttem nemrég egy parasztot aki szintén tekert és átment a piroson amikor én álltam ott, aztán csak pislogott hogy mit akarok, ma reggel egy focistajelölt tekert a pálya fele jó tempót a keresztutcákkal tarkított, szűk, szar járdán. egy jó 100 méteren keresztül mentem mellette és magyaráztam el szívhez szólóan hogy ha ilyen tempót jön akkor esetleg le is fáradhatna az úttestre ahova való. nem feltétlenül magyaráztam, és nem feltétlenül a szívéhez szóltam. különösen szeretem a fixiseket, a fék nélküli bmx-eseket, eggyet nem hagynék ki az osztásból. lehet hogy gci vagyok, és fáj nekik, meg nem így kéne, de ha eltekerek mellettük és úgy teszek mintha nem látnám még nem old meg semmit. lehet ez se. de lehet hogy az egyik rájön hogy tényleg nem a járdán kéne 30-at menni, tényleg nem kacsázni kéne az úton, tényleg figyelni kéne a másikra, tényleg fel kéne szerelni a fékeket a nyomorult bicóra.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #47 üzenetére

    aztán hol írtam hogy jánoshegyre korlátozódott ez? többet voltunk épített pályán kint mint a jánoshegyen szerintem. azon túl meg nem mondtam hogy hc dh versenyző arc voltam szerintem...

    "Mellesleg pont az ilyenek miatt hagytam fel a varosi bringazassal (a jaj katyu, jaj auto, jaj kornyezet tipusu majresok)"

    ezt dekódolni nem tudom. tehát te azért hagytad abba a tekerést mert más fél dolgoktól. ez reális jah.

    "Amikor az embert megtanitjak kozlekedni autoval, az elso amit belevernek az emberbe, hogy folyamatosan jarasd a tekinteted korbe, figyelj meg mindent."

    igen. ez így van. csak mivel kocsival kb a többiek ritmusával, sebességével haladsz, ezért mondjuk egy besorolás vagy parkoló autó kerülése nem akkor probléma. ha 20 km/h difivel indulsz élből és alsóhangon, és nem vagy 2 méter széles akkor jelentősen más a gyerek fekvése. forgathatod a tekinteted, forgatom is, de több a változó és más szituációk jönnek elő pont ebből kifolyólag.

    "Ha ezt csinalnad, akkor tudnad mar a kanyar elott hogy ott lesz egy katyu, hogy all ott egy gyalogos aki valoszinu le fog lepni az uttestre, stb es nem jonnenek a hulye kifogasok..."

    ezt csinálom, mert még életben vagyok kb, de... ezerszer leírtam... haladok jobb oldalon lehúzódva. sasolom hogy ajtózni akarnak e. nézem a gyalogosokat. próbálok nem akadály lenni a mögöttem haladóknak úgy, hogy az eéslyét se hagyom annak hogy szűkebb szakaszokon rámálljon centizgetve előzni. jön egy balos kanyarom. ha csak kivillantom előtte a kezem balra, azzal semmit nem érek, mert vagy látja vagy nem, főleg nem enged be. jön a kanyar. kiteszem a kezem, nézek hátra hogy hova férek be. nézem a jobbost hogy jön e valaki, nézem a gyalogost hogy ki fog e lépni. nézem a szembeforgalmat hogy hol férek majd át, nézek magam elé hogy mit kéne még kerülgetni kátyú szinten. a mögöttem haladó vagy beenged vagy nem, főleg nem, és én kitartott kézzel, folyamat lassulva próbálok átvergődni balra. ehhez képest kocsival kivágom az indexet, benézek jobbra, fékezek, mögöttem megállnak, szembejövő vagy átenged vagy megvárom amíg elhúz, benézek hogy jön e gyalogos és áthajtok. nincs vergődés hogy balról megelőz e indexelés közben, nincs para hogy be tudok e húzódni hogy kanyarodjak, nincs para hogy belehajtok bármibe mert kocsival egy átlagos kátyú azért nem a világ vége.

    de ja ugyanaz. ha tudsz autót vezetni akkor pont annyi dolog jöhet közbe, pont annyi gondod lehet. hozzátenném hogy pl kocsival ha koccansz vagy nekedjönnek hát így jártál, nem igazán esélyes hogy komolyabb sérülésed lenne városi tempónál. max kellemetlen a biztosító intézése. ugye bicóval meg a fülemből szivárgó vér mögül hallgathatom a közeledő mentő szirénáját ami kevésbé humoros. tehát a fejforgatás meg az odafigyelés azért jelentősen több. az autósok se így közlekednének ha a légzsák helyén százas szögek lennének ugye...

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #51 üzenetére

    "Tehat a DH-t se erted, szerinted miert az elso tarcsa a nagyobb mindig?:)"

    mindig öröm ha egy fogas arc mutat újat, mindig is szerettem új technikákat tanulni. mesélj. hegyen lefele, amikor írtam hogy túrja az orrát a vas mondjuk egy sáros, leveles szakaszon akkor mi a helyes teendő? rárántod az első féket mert az a tárcsa nagyobb ugye? hagyjuk egymást szerintem, mert ha komolyan gondolod akkor javaslom ülj fel egy össztelós vasra, aztán indulj el lefele, úgyis méterenként mész majd át greenpeace aktivistába fákat ölelve.

    csak egy hülye szokást hoztam fel a témával kapcsolatban (első fék használata) ami városban persze így van, de sokan a sok dh-s yt videó miatt azt hiszik hogy pár ott látott technika városban is menő, pedig nem, és nem is jó.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #56 üzenetére

    "Tehat majrezol:)"

    jah nem vagyok futár hogy iridium golyóim legyenek, otthon várnak haza, nem mindegy hogy egy órát kések betétlap miatt vagy csak odacsörögnek hogy a személyi darabjaim szétszóródott morzsáiból talán én voltam. mindig abból van a baleset ha valakinek kvanagy az arca és azt hiszi hogy ural mindent maga körül. nem értem mi a bajod egy egészséges félelemmel, gondolom te ha rádcentizi a barma a kocsit higgadtan veszed tudomásul hogy még 10 centi és a parkoló autók alá lök a mögötte haladó meg vagy megáll vagy nem. eddig 4 balesetem volt közúton, ebből egyben se voltam hibás. hívj majrégépnek, nem hat meg.

    "Mellesleg ha kanyarodsz, jarmutol fuggetlenul zavarod a mogotted haladokat"

    pedig magyarul írtam... kocsival ha fordulok balra, nem előz meg balról jobb esetben ha indexelek, megáll mert azt megszokta már, beletörődött hogy ez van. biciklivel folyamatos a karjelzés ignorálása. ő még ott pont elfér, meg a mögötte jövő is. meg az azutáni is. hazafele több szűkítés van az úton villamos megálló miatt. ha padkáig megyek akkor épp elfér még egy kocsi. de nem bízom a testi épségemet az ő vezetői tudására bocsi. kicsapom középre és megyek. az még egy jó leejtő szakasz is végig, úgyhogy ki lehet tekerni, nincs nagy difi sebességben, de akkor is van aki rááll a seggemre és vergődik, aki még a szűkítés előtt 5 centivel még megelőz mert ő még befér és nehogy 10 másodperccel később érjen a piroshoz, stb. nem a zavaráson van a hangsúly. azon van hogy ignorálnak e vagy sem. kocsival vagy megállnak mögötted és néznek. biciklivel vagy agyvérzést kap.

    "egyenes haladasnal nem egetveroen bonyolult kitenni a kezedet balra kanyarodaskor meg kihuzodsz a sav bal szelere"

    alapvetően nem bonyolult. kiteszem a kezem, hátranézek, látom hogy beenged, átsorolok. na ezt utoljára kb soha nem láttam. leírtam már nem értem mi ebben a bonyolult. a világból kitekerhetek balra kitett kézzel. inkább rámgyorsít mint beengedjen. a tanulóvezetőt se szeretik mert 40-el megy. akkor engem? vicceljünk még.

    "en elol hatul 203-as tarcsat hasznalok es elol erosebben fekezek mint hatul kanyar elott megsem turja a foldet a kerek. Annyi a titka, hogy nem digitalisan fekezel es lehetoleg olajos feket hasznalsz a konnyebb adagolhatosag erdekeben."

    soha se túrja? biztos? soha? írtam hogy mindig így van? azt írtam hogy csúszós vizes, vagy esetleg laza talajon van hogy szívás. merthogy ugye kanyarban már jobb esetbe imádkozunk és nyomjuk az ívre a vasat, ott már csak nagyon határesetben fékezünk, és akkor se nagyon az elsőt... vajon miért... egyébként meg az elején arra reagáltam hogy az elsőt terheljük jobban, mondtam hogy igaz, csak néha van hogy nem jó ötlet, főleg ha nincs olyan bezárt szöged a talajjal, meg úgy városban vagy, meg vicces hogy az ülés mögé pucsít be a körúton jobbra kanyarodva az arc. erre jön hogy dehát elöl nagyobb a tárcsa mint hátul, most hogy mindkettő azonos. én meg nem bántottam senkit közben... annyit fékezel előre amennyit akarsz és főleg amennyit lehet. de azt állítani hogy nem csúszik meg azt lehet csak nem igaz, az viszont igen hogy így fékezni fárosban egyenes szakaszon nem csak vicces de nem is jó döntés.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #58 üzenetére

    "Ha elol fekezel gyorsabban megallsz, ez egyszeru fizika."

    és ez hol írtam hogy nem? milyen szövegkörnyezetben. te is ennyit értettél belőle komolyan? a kérdésem áll. kanyar előtt húzod neki a féket leveles vagy laza talajon. biztos 80% az a fékerő elosztás előre? kanyarban tempón biztos 80% az az eloszlás ha ráfékezel?

    hol kérdeztem hogy milyen géped van? lemaradtam főleg a rugóút esett ki de legyen.

    mégegyszer.

    "lehetne még hátradőlni fékezéskor, sokat látom városban is hogy fékez és hátrateszi a súlypontot, ami jó ha pl pont hegyen jössz lefele és elkezdi fékezés közben túrni az orrát a vas, de alapvetően továbbra is az első kerék a kormányzott ugye."

    egyetértettem az első fék erős használatával városi környezetben. csak egy idióta divatmajomkodást írtam le, ami városban nevetséges és nem feltétlen célravezető, hogy inkább a hátsó kereket fékezik és hogy ne blokkoljon rá is ül. írtam hogy az autó első kereket fékez ugye... nem is értem mi ezen annyira bonyolult. leírtam egy kis százalékát az embereknek akik városban majommódon hátsó kereket fékezve fordulnak, és hogy ennek kb a hegyen van létjogosultsága maximum, erre vered itt magad hogy közel 3 millás karbonvázas verseny géped van. a szint megvan. :R

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #63 üzenetére

    "En veszfekezeskor hatrateszem a sulyt sik talajon is, mivel nincs kedvem orrabukni"

    ki beszélt vészfékezésről?

    " nem szoktam szamolgatni, de probaltal mar lejton csak hatso fekkel kozlekedni?"

    nem. nem is írtam hogy szoktam.

    "mivel a hatso kerek kevesebb terhelest kap fekezeskor ezert konnyebben megcsuszik onmagaban mint az elso."

    és még ilyet se mondtam. olyat mondtam hogy az első kerék el tud blokkolni ha olyan kedve van terepen néha. ezzel vitatkozzál ne azzal amit kitalász. városban meg mondtam hogy persze hogy első féket használunk 80%-ban le is írtam hogy miért. elolvastad vagy csak a szél fújja?

    "Remelem nem kell erovektorokat rajzolni, hogy megertsd. "

    remélem nem kell lebetűzni hogy olvassál, értelmezzél, arra válaszolj. amit nem írok, soha nem írtam, de még gondolni se gondoltam rá arra ne hivatkozz.

    "Es kanyarban nem fekezunk."

    soha? biztos? tuti? te se fékeztél még életedben ott ugye? mit írtam ezzel kapcsolatban? 1: hogy kanyarban már csak imádkozol meg tolod bele az anyaföldbe a gépet ahogy tudod, aztán megkérdeztem szerintem hogy kanyarban is 80%-ot fékezel e terepen. pont azért mert ha elszabod, márpedig versenyzőket láttam elszabni, akkor bizony a hátsót tolod neki óvatosba, nem az elsőt. soha nem írtam hogy fékezz kanyarban az erdőben.
    azt írtam hogy van olyan hogy városban kanyarodásba bele kell fékezni. ez is tény.

    " A DH gepekkel nem vagy tisztaban, lasd a 3 millas megjegyzesed."

    ohh ájmszorri. bennem az maradt meg hogy session után általában ilyen számok vannak mint 7-8-9-10 meg 77-88-99. soha nem hallottam a deplane kategóriáról, illetve eleve dh vonalon gondolkoztam úgyhogy ez ugrott be nem is gondoltam bele hogy fr vonalon induljak el, de a deplane-t nem ütötted el véletlenül? mert +trek session keresésre hallgat a google...

    " Fekezeskor fellepo erohatasokkal nem vagy tisztaban."

    olvasni és értlemezni kéne amit írok, arra válaszolni amit kérdezek, és nem általánosítani, olyan dolgokat a számba adni amit nem írtam soha. sokkal egyszerűbb lenne.

    "Nem tudsz forgalomban kanyarodni."

    kanyarodok én semmi gond nincs vele. csak nem engedem el a kormányt, mert már megállapították hogy paragép vagyok, aztán jobb ha kapaszkodok mint próbálok az autósok lelkére hatni az integetéssel.

    "Az a baj, hogy indulatbol ervelsz, raadasul egy ismeretlennel szemben, eloiteletekkel boszen megtuzdelve."

    az a baj hogy nem arra válaszolsz amit kérdeztem, az a baj hogy olyan dolgokat adsz a számba amit soha nem mondtam, aztán tolod a habi dumát. még csak indulat sincs. pusztán nevetséges hogy értelmesen válaszolok neked, te meg beböfögöd egy kamionos beszélgetésbe neked fordod van de amire válaszolsz senki nem is kérdezett hasonlót, érdemi választ meg nem adsz. amikor meg azt mondom hogy cargo, akkor leugatsz hogy transit és hülye vagyok. mábocsi hogy nem vágom fejből az összes trek session variánst :R

    szerintem ezt hagyjuk abba. persze azt mondtam hogy tessék elsőkeréken nyélféket húzni kanyarban nagytempónál, a trek csak kamionokat gyárt, és úyg egyébként is igazad van. jó lesz? megnyugodtál? legközelebb megpróbálhatsz olyan dologra is hivatkozni amit mondtam, és nem arra amit te gondoltál hogy mondok.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz DigitXT #68 üzenetére

    "Kanyarban meg ne integessél, akkor már rég késő."

    pont az elején is mondtam hogy nem a kanyarodáson van a hangsúly. csak itt összegyűlt a dh-s futárok krémje, akik fél kézzel hátrafele nézelődve is tökéletesen tudnak reagálni minden kialakuló helyzetre, amiket persze előre fel tud mérni maga körül és semmi nem lepheti meg. de igazatok van. majd integetek. becsszó

    sőt ebből négyet veszek mert a lábamat is ki fogom tenni, legyen igazán jól látható hogy mit szeretnék.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Pikkolo^^ #89 üzenetére

    jaaa hogy.. akkor neked semmit. aki jedi azzal kár is, a kitartott, kanyarodást jelző kezem pont annyi kocsit állított meg eddig, ahány golyót képes lennék ugyanerre késztetni. én már írtam, leszoktam róla. kanyarodok amikor tudok, van helyem és lehetőségem, nem akkor amikor engedik. ha téged beengednek kézjelzésre akkor te igazán boldog ember lehetsz :R

    egyébként egy paraszt bicóst aki majom mód az utcán közlekedik, és pont most került ki a videója amiben egy bkv busz belegyalulta a járdát elválasztó fémkorlátba, csak hét bordája tört el és szúrta át a tüdejét, de ha jelzi két kézzel az egyenes haladását akkor elkerülhető lett volna. azt a kresz szerint így kell hivatalosan mutatni ha nem csalódok

    gondolom egy link van végig a hsz-en. nem tudom, csak tippelek

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Pikkolo^^ #91 üzenetére

    jogos a két pont. ezt viszont érdemes lenne továbbgondolni.

    Egyvalamit meg kéne tanulni az autósoknak, a kamion erősebb és ennek megfelelően kell közlekedni és nem tank módjára mindenen keresztülmenni ahogyan sokan teszik.

    aztán lehet még vonat, meg kő, pappír olló. azt kéne megtanulni, hogy azért mert egy kerékpáros kacsázik előtte az úton, attól még nem kell agyvérzést kapni, és nem fog elkésni sehonnan miatta.

    paraszt minden oldalon van, és nem a közlekedési formája definiálja. a paraszt mindenen paraszt. viszont aki másfél tonna vasat terelget az igazán jobban kéne figyeljen, de nem is értem mit várok, amikor ma a melóhelytől 20 méterre a másik autós egy stoptábla mellett nyélgázon hajtott át a főúton, és neki lett csapva egy fának nagyon csúnyán.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Pikkolo^^ #93 üzenetére

    tett most is. shit happens tudom. ettől függetlenül tartom, hogy a kézjelzés számomra kerékpáron olyan mint a csengő használata ha a gyalogos ott andalog a bicikliúton, akkor se csengetek rá, mert egyből lefagy, megáll, hátrafordul, aztán próbál valamerre elmászni ebből csak a para van. kikerülöm és egyezményes jelzéssel kimutatom esetleg a nemtetszésemet, és ennyi.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #96 üzenetére

    a neved beszédes róka. keményebb a golyód mint humájé azt mindenki tudja, abban meg igazad van hogy csak kikerülik. az a pár miliméter meg kit érdekel hagynak neki annyit. kivéve amikor nem és a tüdejét átszúrja pár bordája ugye arról is fent a videója...

    tökös vagy, bátor és erős, annyi a sérga pólód hogy pizsamának használod már őket, haladhatunk? kértem hogy te engedd el a kormányt? nem. csináld. tedd ki a kezed balra pl jobb szélről, és tekerj addig amíg beengednek fél kézzel. szabad az ország azt csinálsz amit akarsz.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Pikkolo^^ #95 üzenetére

    kedves vagy. elmondanád hogy miért utálnak a gyalogosok? mert nem megyek fel járdára. nem cikázok közöttük. elengedem őket minden zebrán. biztos hogy utálni kéne azért mert nem akarok olyat játszani mint amikor a sarkot találkozol a kollégával és hirtelen mindketten ugyanarra akarjátok kikerülni egymást? utáljon nyugodtan a paraszt aki a bicikliúton gyalogol, amikor ott a járdája. a többi kétlem hogy utálna.

    elmondanád miért utálnak az autósok? azon túl persze hogy akadály vagyok aki nem fizet az úthasználatért, és mit képzelek magamról? mégis mi bajuk lenne? ha nem jön senki akkor kanyarodok, csak ennyit írtam. nem veszélyeztetek senkit, néha bal kanyarhoz behúzok a jobboldali utcába mert a folyamatos kocsisor miatt úgyse tudok átmenni, inkább kivárom a sorom. azért az mennyire szint már hogy az előző kommentemre ennyit tudsz hozni hogy engem mindenki utál :D akkor utálnának ha kitett kézzel kunyerálnám be magam eléjük, olyankor jön a duda, a megáll és kiszáll a kopasz meg lecentizések. nem tudom mennyire zavarja az autóst aki előtt úgy kanyarodok el hogy másik 5 is megtehetné utánam mert van hely és nem tartom fel. tuti álmában is átkoz hogy mekkora szemét vagyok.

    a normálisan közlekedő biciklisek? őőőő. mármint? szabályosabban közlekedek mint a kerékpárosok 99%-a itthon maradjunk annyiban szerintem...

    nem a szabályos kerékpáros a jó kerékpáros. az életben lévő az. egyébként meg mondtam lennebb is. beszólhat aki a 30-as táblánál világ életében ment egyszer is 30-at, az ugasson hogy mi a szabálytalan. kurvák ne papoljanak erkölcsről. hamár ott tartunk hogy ki kit szeret ugye.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz obligat #99 üzenetére

    tehát te városban 80-at mész, és teljesen szabályosnak gondolod mert ha nem annyit mész akadály vagy. ahhhaaaaaaaa. és én vagyok a szabálytalan köcsög, mert városon kívül nincs kőbe vésett sebességhatár se :D és azt hiszed jobb vagy mint én :D pff:D

    "ahol Te figyeled a forgalmat és a forgalom is Téged, ha Te nem jelzel semmit, azzal magadat is, meg a többieket is veszélyezteted."

    ha jelzek azt általában az autósok mind kizárólag gázadással és előzéssel reagálják le. mit vergődjek? ha van 20 méter lyuk akkor oda befűzöm magam, a kocsi nem kell lassítson, nem kell kikerüljön. nem kell semmit se csináljon. veszélyeztetek ezzel bárkit? hol? mikor? akkor kanyarodok amikor LEHET. nem rántom a sávba a gépet úgy hogy féktáv körül jön valaki mögöttem, nem vagyok hülye. életemben nem veszélyeztettem senkit.

    "Neked, mint a forgalom felelős résztvevőjének még kötelességed lenne jelezni"

    nektek meg beengedni. a karlendítésem az indexelés, indexelőt meg nem előzhetsz meg. mégis megtörténik. mondom utoljára. semmit és senkit nem veszélyeztetek azzal, hogy hátranézek, ha van bőségesen hely átsorolok hogy kanyarodjak, ha nem akkor akár meg is állok. autó nem fog 60-ról 30-ra visszalassítani hogy elengedjen. erre nálam még nem volt precedens...

    "Magyarul milyen jogon várod el, hogy ne csapjon el szemből egy kamion?"

    dehogy várom el. csak nem hiszem azt, hogy a kamiont a kitartott kezem bármilyen szempontból meghatná. se karjelzéssel se anélkül nem a mások jóindulatában bízok, hanem amikor lehet megyek, inkább megvárom a helyet ahol elférek mint veterán mentősök spaklizzanak fel a flaszterről miközben a bajszuk alatt motyogják hogy "dehát szerencsétlen ki is tette a kezét, mégse engedték el..."

    "hiszen a menetirány és a jobbratarts épp ugyanolyan közmegegyezéses alapon létező szabály, amelyeket egy Hozzád hasonló felfogású kombájnkezelő ugyanígy leszarhat, legfeljebb szétteszi a kezét, Bocs, nem láttalak a vágóasztaltól."

    menetirány pipa, jobbra tarts pipa. ezekkel semim bajom nincs. csak ott húzom ki bevallom tényleg pofátlanul a sáv közepére a gépet, ahol tudom hogy csak akkor fér el a kocsi mellettem, ha ő is centizi én is. mások skilljére pedig nem bízom az életemet. ott 10 ből 9 ráfekszik a dudára, és anyázik, pedig nem hinném hogy 20 méternél hosszabb szakaszon csinálnám ezt. de ha nem húzok középre bepróbálja a barma, és elég egy hiba, én is itt kötök ki.

    utoljára: nem az elvágyódás van a szememben amikor fordulok. nem akadályozok senkit. jobb oldalon hajtok, normális oldaltávval az esetleges parkolók mellett, balra sorolok balkanyarnál mielőtt körbenéztem és látom hogy senkinek még a fékpedál gondolatát se hintem el a tudatalattijában, és úgy általában pont kerülöm hogy akadály legyek, mást zavarjak, stb.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #100 üzenetére

    tudjuk te igen, isten vagy a chuknorrisadikon, személyeskedésből meg eleve még annál is jobb, már csak érvelni kéne megtanulni és egész jó lenne. kár hogy nincs értelmes mondanivalód :R

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #103 üzenetére

    :N ha van értelmes mondanivalód azt szeretettel vártam eddig is. a rosszul fogod már le lett lőve régen, az továbbra se érv. furcsa hogy 4 balesetemből egyikben se voltam hibás, de tuti azért lehetett mert nem tudok közlekedni. :R

    ha továbbra is maradsz a hülye vagy tanulj meg kanyarodni szintjén akkor nincs nagyon miről beszélgetni részemről

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #105 üzenetére

    "Azt meg vegkepp nem ertem, milyen alapon varod el hogy a fouton a kedvedert lassitson barki is. Tanulj egy kis KRESZ-t, kevesebbet fogsz hozongeni, meg lehet nem erzed majd ugy, hogy be akarnak daralni."

    ohhó tényleg magas labdázni szeretnél... kérlek töltsd ki a következő tesztet a kedvemért

    A kerékpáros az úttesten haladva:

    a) Egy lúzer akinek nincs pénze autóra
    b) Szándékosan fel akarja tartani az összes közlekedőt és büntetést érdemel
    c) Öngyilkosjelölt, aki adót se fizet és ingyen lóg az úton
    d) Közúti forgalomban egyelő jogú résztvevő

    Mikor előzhető meg az előttünk haladó jármű

    a) ha bmw-ben ülök
    b) ha egy csicska kerékpáros vagy tanulóvezető, mert azok mind köcsögök.
    c) amennyiben megfelelő oldaltávolság tartható mellette az előzés folyamán, a szembejövő forgalmi sáv forgalmát nem zavarom, és se az előzni kívánt jármű, vagy azt az előtt található járművek egyike se jelzett az előzési oldallal megegyező kanyarodási szándékot.
    d) bármikor amikor úgy ítélem meg

    "Azt meg vegkepp nem ertem, milyen alapon varod el hogy a fouton a kedvedert lassitson barki is"

    ha sikeresen kitöltötted a tesztet rájöttél, hogy bizony olyan résztvevője vagyok a forgalomnak mint a kocsi és a kamion. teljsen egyenértékű vagyok velük, tudom hogy fáj, tudom hogy igazságtalan, deal with it. tehát ha kiteszem a kezem nem előzhet meg. ha lassítania kell akkor se. lassítania KELL. ki tanuljon kreszt barátom?

    kanyarodás közben meg a szembejövők nem fogják tudni hogy mit akarok ha be is engednek engem, csak azt látja hogy állok a kereszteződésben. az indexet a kocsiban te is csak egy villanásra csapod ki, az elég általában gondolom.

    azért vicces gyerek vagy te:D hibázok én is. csak akkor nem amikor besorolok, meg kanyarodok. semmi kedvem meghalni, úgyhogy elég körültekintően szoktam ezeket megoldani. otthon várnak általában meg ilyenek. bocsi ha ebben nem szoktam viccelni.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz obligat #110 üzenetére

    " Érted, nincs ott senki más, magamat meg úgy töröm össze, ahogy akarom."

    érted? én is ezt mondom. megvárom inkább hogy ne legyen problémás távolságban mögöttem senki más, és behúzódok, összetörni senkit se tudok, mivel még fékre se kell lépnie.

    "mert legkevésbé sem vagy egyedül, erre van a KRESZ."

    amiben benne van hogy kiteszem a kezem a maximálisan megengedett 30 km/h-val haladva, és te fékezel és beengedsz.

    "de az irányjelzés, elsőbbség, forgalmi lámpák, kereszteződések és gyalogátkelőkhöz, valamint a buszsávokhoz, villamosmegálló-szigetekhez köthető részek betartása nélkül előbb-utóbb a saját hibádból fognak kivasalni"

    irányjelzést mint írtam azért nem használom mert nincs értelme, a kresz csak rám vonatkozik, aki kitett kéz mellett megelőz arra nem, és nem feltétlenül szeretem elengedni a kormányt. túl sok ajtót és olyan kátyút kaptam már amire nem igazán lehetett felkészülni, a parkoló autó kerülésénél pl eszem ágába se jut kitenni a kezem... 1: a mögöttem haladó is látja 2: nem látom hogy benne ül e a sofőr és mi a szándéka, lát e engem. ha kicsapja az ajtót fél kézzel fékezni nem tudok hatékonyan. a buszsávra egy szabály van, ha táblával engedett, mehetsz, a villamosmegálló szigeteken meg nem lehet dohányozni, és befordulni utna ha ott a villamos. de hogy lecentizzenek mert még el akar ott férni arra nincs tétel.

    én is igyekszek betartani mindent mi ésszerű és normális. én se 50-el megyek a városban óra szerint hanem 60-al ahol lehet, bicón nem hajtok át piroson, nem megyek járdára, használom a kerékpárutat ahol van, közúton pedig a lehető legkisebb akadályt jelentem mindenkinek, gyalogosokkal ha nem a bicikliúton tolja a babakocsit nincs probléma, át van engedve ott is ahol 10 autó nem áll meg miután én már állok. csupán a leírtak miatt nem lengetem a kezem. majd ha lesz értelme mert elengednek, hát megteszem. addig megoldom ugyanúgy veszély és veszélyeztetés nélkül.

    "A Te szempontodból nem a népnevelés a lényeg, hanem a Te jelzéseid egyértelműsége. Ha van értelme, ha nincs, az irányjelzés kötelező. Egyik sofőr sem tanult gondolatolvasni, legritkább esetben fogja a szemkontaktust keresni, mert ő is ezer felé figyel, meg Te is."

    én tartsam be a szabályt aminek nincs értleme mert más nem fogja betartani, és ez így szerinted rendben van. bocsi ezt így nem tudom dekódolni. a sebességkorlátok betartása is kötelező erre csak azt tudom mondani. meg az is kötelező hogy irányjelzést használó járművet nem előzünk meg.

    "a másik 50% azon a sügéren múlik aki majd belédmegy"

    ezért nem adom meg a lehetőségét se hogy olyan helyen ahol nem fog elférni megelőzzön pl, nem kunyerálom be magam balra ha fordulnék és bízok benne hogy majd beenged, hagyom elmenni, aztán ha mögötte szabad a pálya hát megyek. nekem se célom a rendszámtábla csókolás.

    egyébknét ha még nincs meg tessék egy videó, az utolsó szögig könyv szerint közlekedő srác pesten. a közlekedés ilyen dolog. a baleset mindig benne van, mindenki ezer szabályt hág át, vagy praktikussági, vagy más okból, én soha nem ittam amikor tekertem, és ez a jövőben is így lesz, ahogy a piroson se megyek át, stoptáblánál is megállok, elsőbbséget is adok, sőt ahova behajthatnék forgalommal szembe se teszem mert az hiába lehet már, baromság.

    nincs harag. én nem látom értelmét és célját a jelenleg pesten történő, közlekedésnek nevezett viccben hogy esőtánccal próbáljak vihart kavarni, és mások vezetési képességeiben, jóindulatában bízva a kezükbe tenni az életemet a szükségesnél jobban persze :R

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #112 üzenetére

    majd számonkérik ezt rajtam habzó szájjal azok aki szintén bevallottan magas ívről tesz a szabályokra:) szintén gratulálok

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #117 üzenetére

    "Kinek habzik a szaja es nem tartja be a szabalyokat?"

    a legtöbb embernek aki belémkötött? többször hangzott el hogy nem teszik meg. probléma?

    "Miert kell odakepzelni dolgokat mas sorai koze? Mindemellett szemelyeskedni?"

    még csak meg se tettem :)

    szerintem fejezzük be. megint kérdeztem valamit és nem válaszoltál, hagyjuk szerintem.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #119 üzenetére

    #106? azt mondtad hogy miért kéne fékezzenek ha én szeretnék valamit csinálni. miért ne kéne?

    egyébként vicces hogy gyalultok egy embert aki nem veszélyeztet senkit a "szabálytalankodással", úgy, hogy jelenleg a földön nincs olyan sofőr aki soha ne szabálytalankodna, sőt az index elhagyása már népi sport köztetek is, de én vagyok a tirpák:) 1.5 tonna. ennyi a különbség köztünk nagyvonalakban, meg némi tolerancia, megértés és türelem. de hát nem vagyunk egyformák, valakinek kell jönni mögöttem is vörös fejjel.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Döglött Róka #121 üzenetére

    "Ez akkor lenne igaz ha nem talalkoznek a belvarosban idiota bringasokkal minden masodik alkalommal, ha valamilyen modon kozlekedem arrafele."

    hmm én általában több autóssal találkozok ha kocsiban ülök és vezetek vagy tekerek akire furcsán nézek hogy nyáddal mi van, mint bicóssal. értem én hogy sok idióta bicós van, ezzel nem is vitatkoztam. de arányaiban a vezetők is ott vannak bőven. de az nem baj. az így rendben van.

    "Autobol is sok az idiota szlalombajnok, aki megorul ha vannak elotte mas autosok, azokat hagyom elmenni."

    pont ezt teszem én is, inkább hagyom... szalomozni meg kocsival nem lehet szerencsére. whait what?

    a fogalmak...

    uhh.. tényleg túl könnyű ez így

    az értelmezésed amivel azt sugallod hogy ha lassan tekerek azzal megvalósítom a zavarást nettó hazugság. a zavarás címszó alatt nézd meg milyen példák vannak kérlek. fénykürt, kürt indokolatlan vagy tiltott helyen való használata pl, a zavarás minden esetben akkor valósul meg, ha elvonom a figyelmét vagy megijesztem. pl amikor a motoros viccből tiltásra húzza a kocsim mellett a gázt. az zavarás. az, hogy lassabban hajtok mint te az nem. komoly gondok vannak

    ha még azzal jönnél hogy akadályozás, abban még akár lehetne is értelem hiszen végülis nem zavar téged az a kerékpár hanem akadályoz... persze a végén akkor se lenne semmis miatta hogy közlekedhetek az úton kerékpárral, akár 20-al is, de mondhatnád hogy van ilyen. csak abban meg benne van, hogy a célzottól eltérő magatartás. olyat meg nem valósítok meg. ha kivágnék elé a sávba és ezzel fékezésre kényszeríteném, akkor már lenne miről beszélni, de technikailag az a vicces hogy egysávos úton ha én le vagyok húzódva jobbra, és kiteszem a kezem balra, akkor úgy kellene fékeznie mint ahogy a zebrán az átkelési szándék esetében. ugye a másik szépség. az oka marha egyszerű. azzal hogy én lehúzódok még egyenrangú közlekedő vagyok, csak jófej és nem kell feltétlenül miattam sávot váltani. ettől még nem párhuzamos galaxisban közlekedek, hanem abban a sávban amiben mindenki, és a sávodban található bármilyen jármű indexelése, lassítása nem ignorálható. persze könnyebb benyelni a kamaz fékezését mert annak nem akarunk beszólni meg nagy, mint egy kis lótifutiét. viszont kresz szerint semmi különbség nincs.

    "Ez egy alapfogalom a KRESZ-ben, az elso elmeleti oran fejtik ki a zavaras, akadalyozas es a veszelyeztetes fogalmat a kozlekedesben. Add vissza a jogositvanyodat."

    ha már a személyeskedés mellőzését kérted látom rád is vonatkozik :) alapvetően nem vagy tisztában a vonatkozó szabályokkal, bemagyarázod hogy a zavarás az az ami inkább akadályozás lenne, de igazából az se ad választ a kérdésemre hogy azonos sávban haladó, balra forduló jármű előzése miért engedett balról, amikor ki van mondva hogy tilos. ezt ezek a tág szabályok nem teszik semmissé semmilyen formában, főleg nem az általad említett zavarás.

    szerintem hagyd abba az ilyen magas labdázást, mert ebből amit itt leírtál egy szó se állja meg a helyét, erre hivatkozva meg vicces hogy ne személyeskedjek de te meg beszólogatsz:)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák