Hirdetés

2019. május 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) Snoop-y


Snoop-y
(PH! kedvence)

"A Boeing vasárnapi közleménye szerint mérnökeik 2017-ben azonosították a riasztási problémát, melyet szoftveres hibával magyaráztak – ám úgy döntöttek, hogy ez alapvetően nem befolyásolja a repülésbiztonságot, illetve a gép működését."

Na ezert kene leultetni oket. Egyreszt az MCAS nagyobb mertekben tudja allitani/befolyasolni a repulesi szoget mint a specifikacioban megadott masreszt egy ilyen kritikus szenzornak kellene backup amit automatikusan allit a rendszer. Az eletben ez ugy tortenik ,hogy az MCAS egy szenzorrol veszi az adatokat(egy idoben) amit elhisz hiszen nincs masik amivel osszehasonlitsa vagy failback-et tudna csinalni. Osszesen ket ilyen szenzor van a gepen amik kozott manualisan lehet kapcsolgatni...

[ Szerkesztve ]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.