Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cacasz02

    aktív tag

    válasz Abu85 #15 üzenetére

    Ha esetleg építenének egy sima pct linux alapon és együtt adnák az oculusszal játékokat erre a spec rendszerre írnák, szerintem még akkor is megvennék ha drága lenne. Mintha konzolt csinálnának. A vr biztos hasítana.

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #15 üzenetére

    Viszont nem lehet textúrából másolni, mímelni sztereo esetben a dolgokat (normal map, height map, stb), egyszerűen KELL a geometria. Ez megint eltolja egyirányúvá az igénybevételt...

    és ne felejtsd el, hogy jön a dx12 és már van mantle, amivel várhatóan mindkettővel fényévekkel nő az hardver elérhetőség. már lesz dx12, amikor a jelenlegi konzolgeneráció az élettartanának a felénél (se) fog járni. Vagy komolyan azt gondolod, hogy annyi tartalék van fizikailag ennyi hardverben (amik ugye magukat a számításokat és egyebeket végzik, szóval kőkemény hardver limit), hogy tartani tudják a tempót a következő mondjuk 5 évben, tehát kb 2019-2020-ig? Ne vicceljünk már.

    Szóval lehet hogy nem számít semmit a tflops, ha nem lehet kihasználni, DE:
    1: épp most ugrik fényéveket a téren a PC. Tehát sokkalta effektívebben lehet majd kihasználni
    2: akkor sem ér semmit egy rendszer, ha van mondjuk 1,2 tflops-a (xbox one), és az élettartama végéig ez bizony ennyi is marad. És lehet hogy pc-ből csak 25%-ot lehet kihozni mondjuk, de ez már most több, mint amennyi a one-ban van. Érted, MOST. Jövőre ez nő. Jövő után is. Az után is. Az után is. Az után is. És a konzol még marad ugyanitt akkor is.

    A fizikai korlát az fizikai korlát. Ezen nincs mit szépíteni. Szép dolgok a szoftveres dolgok, de a végén mégiscsak ki kell majd számolni a dolgokat. A vége akkor is csak matek. Hiába spórolod meg a számítások felét, ha még így is fizikailag a limithez érsz... Persze tegyük hozzá, hogy hány csapat képes ténylegesen mindent kihajtani ilyen szinten a konzolokból. Nem gondolnám hogy tolonganak.

    Szóval ennek az első lépcsőfoka az Uncharted 4 lesz. A legdurvább legnagyobb tudású csapat fejleszti, de még ők is elkezdtek kissé óvatosan fogalmazni a kezdeti "istenbizonyhogyfullhd60fpslesz"-hez képest, hogy "ha a játékmenetet nem befolyásolja, meglesz a 60 fps". Szóval ha nekik valami oknál fogva nem sikerülne a 60 fps, már most lehet temetni a rendszert. Ha sikerül, akkor adok még nekik 1-2 évet, aztán megáll a "nagy" fejlődés. Elkezdenek jönni a kifogások.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Jack@l

    veterán

    válasz Abu85 #15 üzenetére

    ŐŐ, nem akarok hülyeséget mondani, de a geometria pont az a dolog, amit a kamera nézőpontjából számolunk... :)

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák