- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Synology routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Viszont nem lehet textúrából másolni, mímelni sztereo esetben a dolgokat (normal map, height map, stb), egyszerűen KELL a geometria. Ez megint eltolja egyirányúvá az igénybevételt...
és ne felejtsd el, hogy jön a dx12 és már van mantle, amivel várhatóan mindkettővel fényévekkel nő az hardver elérhetőség. már lesz dx12, amikor a jelenlegi konzolgeneráció az élettartanának a felénél (se) fog járni. Vagy komolyan azt gondolod, hogy annyi tartalék van fizikailag ennyi hardverben (amik ugye magukat a számításokat és egyebeket végzik, szóval kőkemény hardver limit), hogy tartani tudják a tempót a következő mondjuk 5 évben, tehát kb 2019-2020-ig? Ne vicceljünk már.
Szóval lehet hogy nem számít semmit a tflops, ha nem lehet kihasználni, DE:
1: épp most ugrik fényéveket a téren a PC. Tehát sokkalta effektívebben lehet majd kihasználni
2: akkor sem ér semmit egy rendszer, ha van mondjuk 1,2 tflops-a (xbox one), és az élettartama végéig ez bizony ennyi is marad. És lehet hogy pc-ből csak 25%-ot lehet kihozni mondjuk, de ez már most több, mint amennyi a one-ban van. Érted, MOST. Jövőre ez nő. Jövő után is. Az után is. Az után is. Az után is. És a konzol még marad ugyanitt akkor is.A fizikai korlát az fizikai korlát. Ezen nincs mit szépíteni. Szép dolgok a szoftveres dolgok, de a végén mégiscsak ki kell majd számolni a dolgokat. A vége akkor is csak matek. Hiába spórolod meg a számítások felét, ha még így is fizikailag a limithez érsz... Persze tegyük hozzá, hogy hány csapat képes ténylegesen mindent kihajtani ilyen szinten a konzolokból. Nem gondolnám hogy tolonganak.
Szóval ennek az első lépcsőfoka az Uncharted 4 lesz. A legdurvább legnagyobb tudású csapat fejleszti, de még ők is elkezdtek kissé óvatosan fogalmazni a kezdeti "istenbizonyhogyfullhd60fpslesz"-hez képest, hogy "ha a játékmenetet nem befolyásolja, meglesz a 60 fps". Szóval ha nekik valami oknál fogva nem sikerülne a 60 fps, már most lehet temetni a rendszert. Ha sikerül, akkor adok még nekik 1-2 évet, aztán megáll a "nagy" fejlődés. Elkezdenek jönni a kifogások.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jack@l
veterán
ŐŐ, nem akarok hülyeséget mondani, de a geometria pont az a dolog, amit a kamera nézőpontjából számolunk...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6