- Debian GNU/Linux
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Menthirist #19 üzenetére
Alacsony szinten úgy trükközöl, ahogy akarsz. A tied a teljes memória. Bármit meg lehet csinálni, amit elgondolsz.
A DX12-ben még nem biztos, hogy lesz elehetőség async compute és async DMA-ra. Enélkül a GPU kihasználása nem növelhető. Persze adja az ég, hogy belekerüljön.
A fizikai korlátokra láttunk már példát a PlayStation 3 esetében. Első és utolsó Naughty Dog játék. Iszonyatosan sok kihasználatlan lehetőség van most is, amit persze nyilván kihasználnak, hiszen biztos a 10 éves élettartam, így megéri befektetni. PC-n akkor sem fogunk ilyen szintre lemenni, mert nem garantálja senki, hogy 10 évig itt lesz a hardver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Somebody_HUN
csendes tag
válasz Menthirist #19 üzenetére
Jó dolog a pc-s alacsony hozzáférés, de elég sok kérdést is felvet. Egy új játéknál pl 3 évig visszamenőleg, minden VGA-ra optimalizálni fognak? Vagy éppen az évi új termékcsaládra? Cserélgetjük majd a kártyákat évente?
A másik pedig, egy 1 éve kijött játék jobban fut majd a "tavalyi" "elavultabb" hardveren? Vagy egy játékot 10 évig optimalizálnak majd az éppen aktuális VGA-kra?
Eddig is jobban szerettek fejleszteni konzolokra az állandóság miatt, most lehet, hogy még inkább.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit