Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #14 üzenetére

    A teljes kontroll ennek a rendszernek a kulcsa. Rengeteg trükközésre van lehetőség. Az async warp az egyik, ami például PS4-ben jól fog működni, mert teljesen letervezhető az egész. Kihasználhatod azokat a feldolgozási réseket, amikor az ALU kapacitás kihasználatlan. Rengeteg ilyen van. Plusz ott az OS-ben a grafika preempció, ami biztosítja a grafika tökéletes számítását.
    Ott a sztereó 3D, ami egy másik érdekes terület. Itt nem lehet trükközni, mert kell a két kép a szemeidnek, de a PS4-en nem kell kiszámolni kétszer a geometriát, hanem tovább lehet küldeni azt két kamera nézőpontjába. Rögtön megint egy csomó munkától megszabadítottad a rendszert, és nem romlott a minőség. Erről pofáznak egy éve a fejlesztők PC-n, hogy nem ér semmit a nagy TFLOPS, ha nem nyúlhatsz hozzá a hardverhez.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák