Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bkercso

    nagyúr

    válasz updog #16 üzenetére

    Nem az bajom, hogy 50%-os a hatékonyság, hanem hogy egyetlen óra sincs megtartva. Geccöl a gyerek a technikaleckével egy délutánon át: hármas :F Miért? Mert az övét nem a szülei készítették el?
    Szülők jelentése alapján az összes gyerek megcsinálja az összes tesifeladatot minden nap, és minden 7-8 éves önállóan tanul otthon... :U Ha őszinte vagy, felhív a tanár, hogy mi a baj, a te gyereked hogyhogy nem tanul önállóan. Kérdezem: 20 év nem volt elég a Tanárnőnek, hogy 7-8 éveseket lásson. Legalább egyte-kettőt? Vagy elolvasson róluk min. fél könyvet?

    A gyerekemnek se mutatta meg senki a vediócsetelést. Rájött.
    Egyébként a 25éves skype-ot kellene bemutatni a tanároknak??
    60+ éves édesanyám is skype-on oktat otthon. Megmutatta neki a fia 10 percben.

    minden IS a tanár dolga.
    Én nem tudom, mit csinál a többi szülő, de mi és az ismerőseink tanulnak a gyerekkel békeidőben is. :)

    Alapból egyébként kész kitolás tanárnak lenni, tudom. Van a családban középiskolai tanár... :((( Tüntetésen 20cm-ről fényképezik az arcukat... Köztársaság!

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

  • Dilikutya

    félisten

    válasz updog #16 üzenetére

    Az a baj, hogy sok helyen meg se próbálják. Abban, hogy kiküldik az anyagot, majd határidőre visszavárják megoldva, én nem látom a törekvést.
    Igen, a rendszerünk alkalmatlan a digitális oktatásra, én azon a márciusi péntek estén igentiszteltmélyentisztelt Miniszterelnök Elvtárs Úr bejelentése után keresztet is vetettem a magyar közoktatásra, és nagyjából az is történt, amire számítottam. Ez nem csak a tanárok hibája nyilván, mert azon az estén ilyet bejelenteni, hogy felkészültünk rá, jó vastag bőrre vall. Az meg még vastagabbra, hogy ezután ki merjük azt jelenteni, hogy siker. Az önállóan tanulni képeseknél ez működhet, főiskolán sok dolgot nem az előadáson értünk és tanulunk meg, de addig el is kell jutni. Nyilván egy elsőst az anyja is meg tud tanítani írni-olvasni-számolni, de nem biztos hogy annyi idő alatt, mint egy képzett tanár, idő viszont nincs rá.
    De az sem megoldás, hogy a rendszer alkalmatlansága miatt elintézzük azzal, hogy kiküldöm az anyagot, aztán kérem vissza időre kitöltve, olvasást levideózva stb. Az egésznek az igazi vesztese az az alsós gyerek, aki amúgy is leterhelt, de most még több anyagot kap. Általános elsőben nekem 30 éve nem volt soha 6. órám...

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • bkercso

    nagyúr

    válasz updog #22 üzenetére

    Szóval, ha így van kiadva fentről, mit csinál egész nap a tanár? Tanítja a sajátját, miközben a többit nem? Vagy vasal?

    Miért megy valaki tanárnak? A jó fizuért? Vagy, mert máshoz sem ért...

    De a tanár a végeredményt látja, ami nem olyan jó mint a másiké, akkor nyilván nem értékelheti ugyanolyan jónak.
    Szóval egy technikatanár nem tudhatja eldönteni, hogy amit lát, az egy kisgyerek vagy egy szülő műve-e? Csak nem érdekli. Túlesik a napján azt' kész. Cinikusan viszonyul pici gyerekekhez. Minek ment tanárnak? --> Mert máshoz sem ért.

    zoom vagy skype meetinget 5 embernek 15 perc elkezdeni,
    Nem kéne meetinget tartani, közzé lehetne tenni videón is az órát. Úgyis YouTube bajnok a gyerek, legalább visszatekerné, ha nem ért valamit.
    És elég lenne évfolyamonként egyszer fevenni minden órát, nem kéne osztályonként. Megszervezhetné ez a sok birkaagyú tejbetök, igazgatónénivel az élen.

    Olyan harapható szintjét a tosza együgyűségnek, mint ami az altalános iskolai tanárokkal /igazgatókkal való beszélgetés közben tapasztalható, hála Istennek kevés helyen láttam. Van sok helyen persze, csak néznem nem kell.

    Mondtam is a gyerekeknek, mi a best practice az általánosban: valahogy túl kell rajta esni, miközben, ami érdekel, azt tanulni és szeretni kell tudni végig. Aztán már jobb lesz kicsit.

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

  • bkercso

    nagyúr

    válasz updog #28 üzenetére

    szégyen vagy nem, ja :U Súgjak?
    Az. Más a munkahelyi munka és más egy osztálynyi gyerek lemaradása.

    Lecke: ha a lecke színvonala nagyságrendileg eltér az órai munkáétól, nem lenne szabad elfogadni. Szakmailag. Attól, hogy kevés a fizu, még a szakma az szakma kéne legyen.
    (Nyilván van olyan gyerek is, aki ügyesebb a szüleinél, tőle én sem kérdeznék semmit.)

    Amúgy meg nem csak objektív szempontok szerint kéne osztályozni, hanem mindenkit önmagához képest is alsóban. Igen: egy gyereket buksisimogatással lehet a legjobban motiválni. :K

    Videóoktatás: nem, királyi rendelet köti, hogy ilyet csak az index.hu-n keresztül szabad elkövetni. Ezért nem csinálják az iskolák.

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

Új hozzászólás Aktív témák