Új hozzászólás Aktív témák
-
doooo
veterán
válasz vinczetibor #57 üzenetére
Sosem érdemes azonnal váltani a következő generációra, manapság már semmiképp (a gyártók is tudják, azért is kényelmesedtek bele ebbe a lassú progresszióba; pláne ha az előző generáció volt viszonylag nagyobb előrelépés, a következőnél a cél mindig csak finomítás, "tökéletesítés"). Aki most venne először Foldot, vagy mondjuk az első két generációról vált, annak a Fold4 dukál, aki viszont megvette a F3-at, annak semmiképp (bár még mindig több értelme van, mint mondjuk S22U-ra váltani S21U-ról). Persze ha már megtörtént, ne bánkódj miatta, az ember a hibáiból tanul, ahogy írod is.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz vinczetibor #65 üzenetére
Ne haragudj, de sima "háztartási por", meg macskaszőr, meg ilyesmik jöttek ki az általam pucolt Foldokból, nem maradék gipszkarton, meg dunai iszap, meg faforgács. Zsindelyezni nem köllött volna (mondjuk akkor is a zsebemben volt), de tökre nem ezen múlt, iszonyú mennyiségű "általános" koszt szedtem ki a már részletezett módszerekkel a zsanérból. Tudomásul kell venni, hogy előbb-utóbb lesz benne annyi, amitől már nem nyílik ki 180 fokra, lehet, hogy valakinél a komplett életciklus alatt sem jön össze ennyi, de úgy egyébként ha ez az elsődleges telefonom, akkor nem fogom a kocsiban hagyni, amikor például az elhagyatott inotai hőerőműben veszek részt egy vezetett túrán.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
bcl
senior tag
válasz vinczetibor #193 üzenetére
Samsung böngésző?
Állítólag a Vivaldi is jó, meg még volt egy, amit ajánlottak a redditen. (r/Samsungdex)
Én Firefoxot használok, de dex-re nem a legjobb (ugyanakkor nekem a szinkronizálás miatt elfogadható a kompromisszum) -
veterán
válasz vinczetibor #226 üzenetére
A lényeg nem a körmöm van, hanem a kijelző keménységén.
De többen írják, hogy ennyire azért nem kell félteni... -
-=Starwing=-
tag
válasz vinczetibor #228 üzenetére
Használ valaki a gyári fólián kívül plusz fóliát a belső kijelzőn? Van értelme?
"Ajándék csónak ne nézd a lapát..." XD
-
Titan3344
junior tag
válasz vinczetibor #231 üzenetére
Igen. Oda mindenképp kell a tempered glass
ASUS ROG Strix SCAR G733ZX-KH050W / Samsung Z Fold 4 12/256 /ASUS RT-AX86S AX570
-
doooo
veterán
válasz vinczetibor #292 üzenetére
A DxOmark a legutolsó oldal, ami mérvadó.
Ott annál a mobilnál van épp előrelépés, amely gyártója fizet (és azok fizetnek, akiknek nagyon fontos a kínai piac, ahol ez az oldal még relevánsnak és "függetlennek" számít; bármennyire is abszurd ez).
Egyébként csak egy vicc az egész (pláne a pontozós, listás rész).[ Szerkesztve ]
-
Titan3344
junior tag
válasz vinczetibor #292 üzenetére
Nekem van elorelepes a huawei p smart-hoz képest, nyugi
Sztem aki 3-rol vált, azok vannak a legkevesebben a vevők közt.[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix SCAR G733ZX-KH050W / Samsung Z Fold 4 12/256 /ASUS RT-AX86S AX570
-
veterán
válasz vinczetibor #292 üzenetére
Hatalmas előrelépés van a Fold 3-hoz képest. Nem tudom ezek mit néznek néha..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Titan3344
junior tag
válasz vinczetibor #301 üzenetére
Sztem nem okos évente váltani.
Régóta úgy megy, hogy keves fejlesztést kapnak egy éven belül az új Készülékek.
2-3 évente érdemes váltani[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix SCAR G733ZX-KH050W / Samsung Z Fold 4 12/256 /ASUS RT-AX86S AX570
-
ADAM1337
nagyúr
válasz vinczetibor #301 üzenetére
Én max telot váltanám, de nekem se érne meg ennyit.
-
bcl
senior tag
válasz vinczetibor #301 üzenetére
Nekem ócsóbb volt
A 3-at jó áron tudtam megvenni, és azt eladva csak a kettő különbözete maradt, ami már kábé belefért.
Most viszont egy darabig nem tervezek váltani, a 4 pont jó. Persze... soha ne mondd, hogy soha -
soko70
aktív tag
válasz vinczetibor #335 üzenetére
350MB azért az elég sok egy biztonsági frissítéshez. Remélem valamit még javítgatnak, de eddig is teljesen jó volt. Valaki már tapasztalt valamilyen problémát? Mondjuk még teljesen még vagyok elégedve vele.
[ Szerkesztve ]
-
Titan3344
junior tag
válasz vinczetibor #338 üzenetére
Az nem baj, ha tokeletesitenek, csak ne rontsanak el semmit 😆
ASUS ROG Strix SCAR G733ZX-KH050W / Samsung Z Fold 4 12/256 /ASUS RT-AX86S AX570
-
vinczetibor
aktív tag
válasz vinczetibor #340 üzenetére
A fenti hozzászólásomhoz egy kis adalék.
3 óra képernyőidő a nagy kijelzőn és még 71%-on van az akku.
Nem rossz. -
Snoop27
őstag
válasz vinczetibor #341 üzenetére
Az nagyon szép, bár ahogy Titan3344 is irta mobil nettel lenne igazá ütős ilyen eredményt kihozni, na de igy is jónak mondható.
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
soko70
aktív tag
válasz vinczetibor #341 üzenetére
Hasonló van nekem is, mindent úgy használok ahogy szoktam, de minimum 30% 2,5 óra kijelző idő. Nem vészes
[ Szerkesztve ]
-
Gabb0225@
kezdő
válasz vinczetibor #472 üzenetére
Ez azért van, mert nem szürke importos volt a telefon, hanem ottani hivatalos Vodafone-tól származott. Itthon az árukeresőn látható telefonokra nincs gyártói garancia. (GSM üzletesre gondolok) Ilyen telefont ezekől a helyekről nem is szabad venni. Nem tudják tartani a 3 év garanciát sem.
-
Ck.
addikt
válasz vinczetibor #475 üzenetére
Miért kellene a szolgáltatóhoz küldeni? Az csak egy felesleges plusz láncszem. Közvetlen lehet a Samsung UK-val intézni, sőt még házhoz is jönnek, ha azt az opciót választod.
-
Gabb0225@
kezdő
válasz vinczetibor #475 üzenetére
A Vodafonenál vásárolt készüléket nem kötelező náluk javítani. Vodafone-tól garancia levéllel viheted közvetlenül a Samsunghoz is.
Ilyen nincs, hogy a gyártó nem vállal feleőséget. (Kivétel az ajándék termékek).
Így van, régiónként más szabályok vonatkoznak a garaniára. Pl. Mo-n 3.év gari van ezekre a készülékekre, Németországban 2, máshol csak 1.
Ha más régióból származik nem kötelessége javítani a készüléket. Vidd oda ahol vetted.
Ha a Samsunghoz vissza vezethető a vásárlás pl. üzletként megveszi valaki a MediaMarkt-ban és ráteszi a hasznát (nyilván ilyen nincs, mert senki nem venné meg olyan drágán), tovább értékesíti végfelhasználóknak, magánszemélynek akkor Te, mint magán ember a Samsunghoz be viheted javításra.
Ha Németországban egy cég megveszi a Samsungtól (nem tudom mi a hivatalos neve, legyen pl Samsung.de KFT) és 1-2 cégen keresztűl bekerül Mo-ra, úgy, hogy nem fizetik be utána az Áfát, különböző jogi, költségeket, és még a be nem fizetett Áfát is vissza igénylik, így egy GSM üzlet polcára kerül, amit megveszel, na azt viheted Te gariztatni a Samsung.hu KFT-hez (mivel a német Samsung, nem ugyan az mint a magyar, hiába a név az, az egy más cég), egy pillanat alatt el fognak vele zavarni, hozzá teszem full jogosan. Ilyenkor az az üzlet add rá garanciát ahol vetted. Ha gond van vele, és tudja, hogy honnan származik a készüléked (jó pár kétes cégen keresztűl mehet mire hozzá kerül, szóval nem biztos) akkor vissza kell küldenie oda. És el kezdődik a Samsung részéről a gariztatás. Nyilván ez nem kevés idő...
Szóval ha Te Mo-n 3 év garival megvetted és pl Németbe kell küldeni a 2.5 éves telódat, amire ott csak 2 év gari van, azt nem fogják megjavítani. A Mo-i üzlet meg nem fog egy 300e-es telefonba 400e ért kijlezőt cserelni, így majd valamit rá fognak, hogy miért nem garis és kész is.Remélem tudtam segíteni, nagyon vázlatosan, hogy jobban át lásd, kinek milyen kötelessége van a gariztatásra, régiók között...
-
Gabb0225@
kezdő
válasz vinczetibor #486 üzenetére
Mostanában csak számlát adnak mindenhol. Garancia jegyet akkor töltenek ki ha gond lesz a készülékkel és vissza küldöd...
-
veterán
válasz vinczetibor #545 üzenetére
Az biztos, mert azt se értem miről beszél..
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Ck.
addikt
válasz vinczetibor #545 üzenetére
Amikor megvettem a telefont, elkezdtem bújni a legjobban pörgő Android és Samsung topikokat. Szinte mindenhol volt egy új felhasználóknak szóló "kibontást követő kötelező teendők" rész ahol mindenféle bootloaderes, flashelős, debloatolós, stb dolgok le voltak írva, amitől rögtön agyf@szt kaptam, Asszony pedig majdnem elállt a vásárlástól. Aztán ott volt az íratlan szabály is, hogy minden frissítés után a cache törlés kötelező, de nagyobb frissítésnél a legjobb a teljes gyalulás.
Aztán jöttek a kötelező akkus teendők az itteni S22 Ultra topikban: [link] [link]
Akkor ezekre nincs egyáltalán szükség?
-
soko70
aktív tag
válasz vinczetibor #565 üzenetére
Jelenleg úgy van, hogy három évig ingyen van a csere de csak évente egy. Pontos árat mondtak, 18500Ft a fólia csere belülre ha nem garanciális vagy ha hamarabb tönkre megy. Samsung Oktogon szerviz
[ Szerkesztve ]
-
csoe
tag
válasz vinczetibor #577 üzenetére
Mekkora dumaaaaa
-
bcl
senior tag
válasz vinczetibor #636 üzenetére
Ez jogos.
De - ahogy a redditen olvasom - a világban elég sokelé ez a helyzet a Samsunggal. Amerikai tulajok panaszkodnak rendszeresen.
Persze nem százával özönlenek a panaszok, de hasonló problémákról írnak ott is. A fene tudja...
Itt, Szegeden pl nagyon - nagyon rendesek a szervízes srácok. Sajnos azonban, a Foldokat nem itt javítják...
Ráadásul - hogy kicsit magamnak is ellentmondjak - a biztosítás például törésre is vonatkozik, a garancia persze nem. Szóval almát körtével -
Ck.
addikt
válasz vinczetibor #750 üzenetére
A £200-os Mastercard akcióra gondoltam.
-
motown5l
senior tag
válasz vinczetibor #752 üzenetére
Nekem muszáj volt. Mivel a note 20 ultra beszart. De már a telefon ki volt fizetve. Ezért lényegében nem veszítettem semmit .sőt, talán nyertem is vele elég sok mindent .
-
winben
aktív tag
válasz vinczetibor #804 üzenetére
Ó, akkor az az a halk sistergés kinyitáskor? Azt hittem a kijelző anyaga ilyen
-
Kincsesss
tag
válasz vinczetibor #804 üzenetére
Akkor nem veszek 4- et. Pedig szerettem volna. Marad a 3. Jó, h megemlítetted....
Samsung S23 Ultra Asus Zenfone 7 Pro Samsung Tab S9 5G
-
motown5l
senior tag
válasz vinczetibor #883 üzenetére
Elég szomorú, hogy ennyi pénzt ki ad érte az, ember, és bírja 1 hónapig. Még az, a szerencse hogy kettőt rendeltem belőle.. Neked sikerült már venni ujjat rá? És ha igen, milyen fajtát
-
motown5l
senior tag
válasz vinczetibor #889 üzenetére
Nem nagyon tudnak erre a kinyithatos telefononra ki talalmlni valami jó tokot. Épp valamelyik nap néztem a YouTube, hogy amelyik tok rendelkezik elől üveggel, az karcolja a kijelzot. Mikor alá kerül a kosz.
-
gilfoyle
őstag
válasz vinczetibor #985 üzenetére
Én se írtam ezzel ellentéteset
-
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1023 üzenetére
Sziasztok!
Én is rendeltem egy ilyen készüléket, egy Note9-et fog váltani. (Pont lecsúsztam a regalaxy programról.)
Tokot már rendeltem hozzá és nézegetem a fóliákat is.
Olvasom, hogy a belső kijelzőn gyárilag van fólia, annak a sérülése esetén, a Samsung vállalja a cseréjét? Milyen költsége lehet egy ilyen cserének?
Érdemes lehet a gyárilag felhelyezett fóliára külön még egy fóliát tenni? Annó az Xperia Z-n így csináltam...
Elég sokat járok kerékpározni úgyhogy sok időt töltenek kerékpáros mezben a telefonjaim, eddig jól viselték, bár nyilván nem számíthatok olyan víz és porvédelemre mint a Note-nál.Köszi előre is a válaszozokat.
-
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1025 üzenetére
Oksa, köszi!
Vizet egyenként mennyire bírja a készülék? Olvastam, hogy páran a zsanért kimosták a csap alatt és bírta. -
Snoop27
őstag
válasz vinczetibor #1037 üzenetére
igy ismét lett egy vadi új telefonod
LG Optimus G Black --> LG G2 32 GB Black --> LG G4 Brown Leather --> Note 5 Black Sapphire --> Samsung S8 Orchid Grey + Moto 360 --> Huawei P40 Pro --> iPhone 11 Pro Max
-
TIT
veterán
válasz vinczetibor #1170 üzenetére
Főleg ennyiért,tesómnak 3 hónap után jött elő a fekete csík és ott nem is érzékel.
-
winben
aktív tag
válasz vinczetibor #1298 üzenetére
Felhasználás módjától is függ. Van, akinek a töltőcsatlakozó tele megy szösszel, van, aki gyakrabban elejti, poros környezetben dolgozik, stb. Nekem nincsenek és nem is voltak ilyen problemáim, de elfogadom, hogy másnak lehet.
Egyébként felhívtam a Samsung 0680-as számát, elnézést kértek, hogy Miskolcon nem cserélnek fóliát, adtak levásárolható vouchert és tisztáztuk, hogy a képernyővédő fólia nem része a teló garanciális feltételének. Tehát ha az első napon lehúzod a Fold4-en a belső képernyő fóliát is felraknak neked ingyen újat, ha felraksz saját fóliát, vagy sem - ugyanúgy garis marad a készülék.
Fólia nélkül annyiból nem éri meg használni, mert könnyebben karcolódik a kijelző.
-
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1302 üzenetére
Azért ezt nem gondolom közvetlen veszélynek.
-
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1305 üzenetére
Elhiszem amit írsz, viszont
(i) egyáltalán nem biztos, hogy reprezentatív szerviztapasztalat van a Fold3 topikban,
(ii) nem tudom, hogy töltöttek-e fel képet azokról a készülékekről, amiknél megtagadták a javítást, hiszen lehet, hogy a Samsung helyében én is megtagadtam volna,
(iii) nem vagy köteles elfogadni, hogy megvonják a garanciát jelentéktelen hiba miatt,
(iv) egyáltalán nem biztos, hogy garanciális javításra kell vinnem a telefont. -
rolandd1990
újonc
válasz vinczetibor #1298 üzenetére
És most vettem egy s23 ultrát, és hogy szeretem!
-
rolandd1990
újonc
válasz vinczetibor #1315 üzenetére
Ahonnan meg visszadobják mert találtak egy mikrószkópikus festékleválást a zsanér melett....