Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vinczetibor

    aktív tag

    válasz Gabb0225@ #474 üzenetére

    Ebben az esetben viszont az az érdekes, hogy a Vodafone-nál vásárolt készülékeket a Vodafone-hoz kell garanciális javíttatásra küldeni Angliában.

    A másik dolog, amit nem értek, hogy gyártói garanciáról van szó, aminek a nevében már benne van, hogy a gyártó, azaz a Samsung vállalja a garanciális javítást. Hacsak nincs olyan eladási konstrukciójuk, hogy olcsóbban adják a telefont annak fejében, hogy az értékesítést követően a gyártó cég nem vállal a termékért semmiféle felelősséget.
    De, szerintem törvény rendelkezik minden országban arról, hogy a gyártónak garanciát kell biztosítania az általa gyártott termékekre.
    Egyet tudok csak elképzelni, hogy a garanciális feltételek a világ különböző régióiban mások és mások, de abban az esetben is valahol élnie kell a gyártói garanciának csak el kellhet küldeni a készüléket az ottani szervizbe.
    Ha a Samsung eladta a készüléket és nem ellopták tőle, akkor teljesen mindegy, hogy a vásárló végfelhasználó kitől vette. A Samsung már beépítette az értékesítési árba a gyártói garancia értékét és törvény kötelezi, hogy helytálljon a keletkezett meghibásodásért.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák