- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1023 üzenetére
Sziasztok!
Én is rendeltem egy ilyen készüléket, egy Note9-et fog váltani. (Pont lecsúsztam a regalaxy programról.)
Tokot már rendeltem hozzá és nézegetem a fóliákat is.
Olvasom, hogy a belső kijelzőn gyárilag van fólia, annak a sérülése esetén, a Samsung vállalja a cseréjét? Milyen költsége lehet egy ilyen cserének?
Érdemes lehet a gyárilag felhelyezett fóliára külön még egy fóliát tenni? Annó az Xperia Z-n így csináltam...
Elég sokat járok kerékpározni úgyhogy sok időt töltenek kerékpáros mezben a telefonjaim, eddig jól viselték, bár nyilván nem számíthatok olyan víz és porvédelemre mint a Note-nál.Köszi előre is a válaszozokat.
-
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1025 üzenetére
Oksa, köszi!
Vizet egyenként mennyire bírja a készülék? Olvastam, hogy páran a zsanért kimosták a csap alatt és bírta. -
lbence
aktív tag
Ha a kellékszavatossági jogod alapján kijavítást szeretnél kérni, akkor ezt a jogodat az eladótól kérheted és nála is reklamálhatsz, ha ezt nem akarják teljesíteni. Nézd meg, hogy ki van eladóként a számlán, amellyel a telefont vetted és az eladóval szemben érvényesítheted a kellékszavatossági jogaidat.
A hibás teljesíteni vélelem alapján a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hibát úgy kell tekinteni, hogy az már a teljesítés időpontjában megvolt. Gondolom te már túl vagy a 6 hónapon, szóval nehéz dolgod lesz, ha azt szeretnéd bizonyítani, hogy hibás volt a termék és ezért jött fel a fólia, szóval alapesetben nem kell a Samsungnak ingyen fóliát cserélni, ha esetleg nem vállalta ezt külön szerződésben (pl.: egy jótállásban).
Azt azért megjegyezném, hogy a vevőnek, azonnal jelezni kell az eladónak, ha a termék bármilyen hibáját észleli, pl.: elkezd feljönni a fólia. (Szóval ha úgy küldted vissza a telefont, hogy már középen feljött a fólia, akkor nem vagy túl könnyű helyzetben, bár fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.) -
lbence
aktív tag
Itt vannak ennek az 1 éves kijelző-szerviznek a feltételei, bár én nem olvastam még át: https://www.samsung.com/hu/article/galaxy-fold-1-eves-extra-kijelzovedelem/
Nem tudom, hogy írnak-e benne a fólia cseréléséről.Meg lehet próbálni, hogy kötöt az ebet a karóhoz és küzdesz velük, hogy cseréljék ki ingyen a fóliát, mert ők sz@r@kodtak a garanciapapír megküldésével és esetleg be lehetne lengetni, hogy a Békéltető Testülethez fogsz fordulni, ha nem teljesítik az ingyenes cserét.
Azt érdemes mérlegelni, hogy mi a fontosabb, hogy gyorsan meglegyen de fizetsz érte, vagy tudod nélkülözni, de ingyen szeretnéd.
Btw, mennyiért cserélik a fóliát? -
lbence
aktív tag
válasz Janos1230z1 #1222 üzenetére
Én augusztus eleje óta használom, semmi hibát nem tapasztaltam, naponta többször nyitom, csukom, szinte csak vezeték nélkül töltöm, teljesen elégedett vagyok.
Ilyen tokot használok: [link]
Ilyen fóliát: [link]
Ha félsz, hogy leejted, akkor - szerintem - olyan tokot vegyél, ami védi a teljes zsanért, mert annak sérülése esetén a tapasztalatok szerint a gyártó nem javítja a készüléket, de, ha én lennék a gyártó én sem javítanám.
A linkelt UAG tok nem vedi rendesen a zsanért.[ Szerkesztve ]
-
lbence
aktív tag
Hét hónapja vettem a fold4-et, a lehetőségeimhez mérten vigyázok rá, sportolni mindig a Note9-et viszem magammal és semmi baja sem a zsanérnak, sem a belső fóliának.
Egyszer otthon - amikor ki akartam kapcsolni a reggeli ébresztőt - leejtettem kb. 1 méter magasról a parkettára, lett egy szemmel alig látható pötty a a zsanér fényezésén, de a működést nem befolyásolja. -
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1302 üzenetére
Azért ezt nem gondolom közvetlen veszélynek.
-
lbence
aktív tag
válasz vinczetibor #1305 üzenetére
Elhiszem amit írsz, viszont
(i) egyáltalán nem biztos, hogy reprezentatív szerviztapasztalat van a Fold3 topikban,
(ii) nem tudom, hogy töltöttek-e fel képet azokról a készülékekről, amiknél megtagadták a javítást, hiszen lehet, hogy a Samsung helyében én is megtagadtam volna,
(iii) nem vagy köteles elfogadni, hogy megvonják a garanciát jelentéktelen hiba miatt,
(iv) egyáltalán nem biztos, hogy garanciális javításra kell vinnem a telefont.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs