Új hozzászólás Aktív témák
-
sagem
addikt
Én nagyon várom a Valve féle Steamboxot..az egy egységes platform lesz, egy ajánlás a fejlesztők részére, ha úgy tetszik..ha egy kis erőgépet pakolnak össze a konzolokéhoz hasonló áron akkor a Valve saját opeárciós rendszerével s big screen módjával sikersztori lehet, hiszen majdnem olyan mint egy konzol (játék letölt, telepít, játszik, peccsek, driverek automatikusan települnek), de azért meghagyja a PC "multifunkcionális" mivoltát is..
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
pakriksz
őstag
válasz hugo chávez #450 üzenetére
jó sok ideig óráig lesznek előnyben azok a konzolok. AMD APU platformon diszkrét gpu nélkül pc-n ki fogják tudni használni a konzolos előnyöket, viszont más esetben nem. Az esélye sincs hogy az intel támogassa a hsa-t, ráadásul nem is sokat érne vele a hurkalé gpuival, másrészt ha nagyon elterjed a HSA lehetővé tenné hogy a processzor valós utasításkészletétől elszakadjanak a programok, így gyak az x86 könnyen lecserélhetővé(kukázhatóvá) válna, ami kb az intel végét jelentené.
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
ddekany
veterán
válasz hugo chávez #450 üzenetére
A PC-s HSAIL-osdi felfutása azt hiszem erősen attól függ, hogy Intelék meddig fogják szabotálni, egyszerűen azzal, hogy nem valósítják meg. Amíg valami csak AMD-n fut (sőt még arra is várni kell, hogy ott megjelenjenek a következő generációs APU-k), addig az PC-n nem nagyon fognak rá fejleszteni. (Ezért lenne csodás, ha játék portolás esetén ez nem lenne nagy plusz munka, mert akkor itt tán mégis ki lehetne használni PC-n egy AMD-s APU-t.)
-
ddekany
veterán
válasz pakriksz #452 üzenetére
Mondjuk ezt nem vágom, hogy az x86 jelentőségének elvesztése miért lenne az Intel vége. Rossz nekik, igen, mert ott betonozták be magukat. Viszont elég komoly tökével rendelkezik, szakmailag, gyártósorokban, stb. Tehát lehet nagy vérengzés lenne, ha elkezdene ARM-os cuccokat fabrikálni.
-
dezz
nagyúr
válasz pakriksz #452 üzenetére
"ha nagyon elterjed a HSA lehetővé tenné hogy a processzor valós utasításkészletétől elszakadjanak a programok"
A HSA jelenleg alapvetően a GPU specifikumaitól való függetlenedést és kezelésének könnyebbé és gyorsabbá tételét célozza. Ennek CPU-ra való kiterjesztése csak távlati terv, jónéhány év múlva lehet belőle valami.
Bár a HSA már most is némileg nagyobb veszélyt jelent az Intelre és az x86 dominanciájára nézve, mint pl. az OpenCL, de egyelőre csak az általános számítások GPU-ra ültetésének nagyobb elősegítésével.
(#453) ddekany: Elég nagy nyomást fog kifejteni az Intelre, hogy a konzolokon előbb-utóbb eléggé ráállnak majd a HSA-ra, hiszen abban nem csak az egységes szoftver a lényeg, hanem a GPU jobb és könnyebb kihasználása is általános számításokra (mégpedig jobban megférve a hagyományos grafikai műveletekkel).
Ráadásul ARM vonalon is terjedőben van a HSA, így sok erre alapozó multiplatfom fejlesztés születhet. (Itt szolídabb programokra kell persze gondolni, ami ARM alapú gépeken is elfut.)
Ha az Intel nem akarja, hogy lassan leszokjanak a játékfejlesztők az alapvetően konzol alapú, de multiplatform fejlesztések PC-re való kiterjesztéséről, be kell majd adnia a derekát.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Erre pont kíváncsi lennék, hogy konzolon a HSA mennyire fog elterjedni. Az ideális PC-s szemüveggel az lenne, ha nem használnák rajtuk a konzol natív API-ját meg közvetlenebb hardver elérést, csak HSA(IL)-t. Viszont nem tudom ez mennyire reális. Eleve, az egy dolog, hogy általános számításra ez működhet, de mennyire lehet vele kiváltani megjelenítésre Win alatt a DirectX-et? Mennyire lehet ez majd újra olyan, mint mikor a DOS-os ídőkben nem létezett még fix grafikus "pipline", hanem akár minden cég 0-ról felépítette a sajátját, arra kihegyezve, ami neki fontos volt? (Ez régen azért ment, mert nem volt még 3D gyorsítás, a 3D engine-ek - ha lehetett őket úgy nevezni - tisztán CPU-n futottak.)
-
Set-Comment™
senior tag
válasz hugo chávez #450 üzenetére
Te se lottel meg pisztollyal, a nagyon ajnarozott Glock 47el is a foldbe losz, hem fogod rendesen.
[ Szerkesztve ]
http://itcafe.hu/tema/re_surface_2_vs_lumia_2520/hsz_124-124.html
-
dezz
nagyúr
Az új konzolokban lévő APU-k elvileg HSA compliantok. Más szóval, mindent tudnak, amit a HSA szabvány előír. Legalapvetőbb dolgok pl. a közös és koherens (CPU és GPU cache-ei sem akadnak össze) memóriakezelés, akár apróbb feladatok egyszerű és gyors átadása a GPU-nak, stb.
A HSAIL egy közvetítőréteg valamely magasabb szintű nyelv és valamely HSA compliant hw között. (Kb. mint a Java bytecode.)
A normál grafikát többnyire továbbra is libgcm vagy full assembly alapon fogják lekódolni (könnyű portolhatóságra való törekvés esetén persze OpenGL ES). Az általános számításokat pedig vagy OpenCL-lel (ami vagy HSAIL-re fordítódik, vagy közvetlenül gépi kódra), vagy C/C++-szal (úgyszintén), vagy talán ezt is libgcm-mel, illetve esetleg szintén full assembly. Megint csak elsősorban a portolhatóság igénye dönti el.
Mindenesetre, így vagy úgy, de kihasználásra kerülnek a HSA fícsőrök.
-
ddekany
veterán
"A normál grafikát többnyire továbbra is libgcm vagy full assembly alapon fogják lekódolni"
Az kár, ha HSA-alapon ezeket nem lehet hatékonyan megoldani. Persze nyilván vannak funkciók amiket nem, mit tudom én, felbontást váltani nyilván nem azzal fognak, de hát az ilyesmi nem teszi ki sokat a kódban.
-
ddekany
veterán
A neve egy dolog... A gyakorlatban akkor lesz olyan szerepe egy tablet-nak mint annak a kütyünek, mint ami simán PC-nek hívunk, amikor fut rajta minden Windows alkalmazás, és norma lesz, hogy dokkolod bill.+egér/touchpad-ra. Amúgy sejthető, hogy a tablet/notebook/desktop-PC fogalom össze fog mosódni és el fog tűnni pár évtized alatt. Feltéve hogy nem tartanak be a fejesek, mint az egyre erőltetettebb konzol VS PC dolognál. Annak is már lassan csak üzletileg lesz értelme... már a vas is u.a., MS-nél az OS is félig...
-
Jack@l
veterán
válasz gianni85 #471 üzenetére
Mért ne? (csak mert láttam már arm alapú nettop/laptopokat) Teljesen jól használható egy desktop linuxal
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Cefet
aktív tag
Most sikerült csak elolvasnom a cikket, köszönet érte Abu!
-
rachmaninoff
aktív tag
Nagyon színvonalas cikk, amiből azért van egy pár, de itt a közérthetőségre is törekedett a szerző (magyarán mondva még én is felfogtam).
Sok ilyet!
-
dezz
nagyúr
A "PC"-nek két vonatkozó jelentése lehet:
- personal computer (személyi számítógép): ez lényegében bármi lehet, amire áll pl. az itteni definíció.
- x86 PCAz utóbbi kb. 30 évben alapvetően az utóbbit jelentette... Pedig nem ezt kellett volna jelentenie, de az IBM, Intel és a Microsoft kisajátították a fogalmat. Egy Macintosht, Amigát, stb. senki sem nevez PC-nek...
-
goodboy007
senior tag
Köszönet a cikkért, lényegre törő, közérthető !
Viszont:
1. Ha a GPU messzemenőkig hatékonyabb, mint a CPU, több mindenre használható és az adott feladatot is gyorsabban csinálja meg, akkor egyáltalán miért kell CPU, miért nem oldanak meg mindent pusztán grafikusmagokkal? Évek óta ez a trend, hogy tehermentesítik a processzort, hogy minél kevesebb feladat maradjon rajta, mintha mindenki számára csak nyűg lenne. Vagy alapvetően továbbra is a CPU indítja el az adott számítási feladatot, akár úgy, hogy a GPU-nak szól, hogy "számójjá!", aztán több része nincs a folyamatban? Ezt a vezérlőfunkciót nem tudná grafikusmag ellátni -akár szintén a CPU-nál gyorsabban- ?
2. "...a PC-s verzió nem kapja majd meg az új Ignite motort, mivel a játékosok által birtokolt számítógépek jó része képtelen azt futtatni..." "...a teljes értékű porthoz az év végén érkező Kaveri APU szükséges..."
Éljen! Tehát a játékra még mindig nem igazán használható APU-k miatt maradnak ki bizonyos effektek, mert ugye egy 20k-s VGA "erejével" vetekedő hardvert aki birtokol, az biztos mindig mindent csontra kimaxol a grafikai opciók közül, tehát biztos érzékenyen érintené, ha nem tudna bekapcsolni pár effektet (szarkazmus), ellenben aki drágább hardverrel rendelkezik, annak az esély se lesz meg rá.
3. "...így például a sportjátékokban bevezethető az izomzat szimulációja..."
Kérdés, hogy ezt mennyire fogják alkalmazni a fejlesztők, fognak-e arra időt áldozni, hogy egy sportjátékba ilyen dolgokat programozzanak. Persze maga a lehetőség jól hangzik.
[ Szerkesztve ]
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz goodboy007 #478 üzenetére
1. Mert a GPU a soros és a task párhuzamos kódokra nem jó. A CPU pedog az adatpárhuzamos feladatokra gyenge.
2. Ha veszel év végén egy Kaveri APU-t, valami nextgen VGA-val, akkor lesz olyan PC-d, ami elvben tudja azt, amit a konzolok. Amíg viszont megvásárolni sem lehet egy ilyen gépet, addig lényegtelen ezeket a funkciókat lehozni PC-re.
3. Az izomzat szimulációja már ott lesz az összes Ignite motoros sportjátékban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dezz
nagyúr
1. De azért az egyes CU-k futtathatnak más kódot, nem?
2. A cikkben sem ártana odatenni, hogy a teljes értékűséghez a Kaveri + megfelelő VGA kell (hiszen a Kaveri kevesebb, mint fele annyi CU-val rendelkezik és a memóriasávszélessége is sokkal alacsonyabb, mint a PS4 APU-jának).
Van egy ilyen mondatrész is: "ami nem mellesleg pontosan azokat az újításokat vezeti be, amelyeket az új generációs konzolok APU-i kínálnak a fejlesztőknek." Én úgy tudom, hogy a Sony kért még néhány extrát, ami csak nála van meg. És talán a MS is így járt el. Bár ezek valószínűleg áthidalhatóak, illetve elsősorban teljesítménynövelő hatásuk van.
-
aprokaroka87
nagyúr
Egyébként azt magyarázza már el valaki hogy pc-n sok esetben miért van az hogy a cpu pörög 100%-on,de az adott esetben viszonylag gyorsan fut az adott feladat,mig máskor lassú és szenved.
De van olyan is hogy 40-50%-os processzor terhelés mellet is gyorsabban fut sokkal mint az elöbbi 100%-os processzor terhelés esetén?
Én ezt konkrétan a .webm videó formátumon vettem észre...egy 1280x720-as videót letud játszani egy 2.53 Intel Celeron(a régi) ghz-es cpu-n 40-50% terhelés mellet,
mig pl a h264 90-100%-on beszagat néha...
és eggyik esetben sincs semmilyen hardveres gyorsitás vagy renderelés.
Meg hogy van az hogy ha a Gpu-tényleg ennyivel hatékonyabb számitási feladatokra,akkor miért kell pl a Windowsnak x ghz-es cpu alapbol...?
Miért van az hogy egy erősebb cpu mellé erősebb gpu kell? -
dezz
nagyúr
válasz aprokaroka87 #483 üzenetére
Mert az valójában nem ugyanaz a feladat. Legalábbis, ami a videót illeti. A H.264 sokkal jobb tömörítést tesz lehetővé, megegyező képminőség mellett, mint a korábbi formátumok, de ehhez sokkal több számításra is van szüksége. (Bár ha rosszul vannak beállítva a tömörítési paraméterek a videofile elkészítésekor, akkor feleslegesen sok számításra lehet szükség és nem hogy kisebb lesz a file, hanem nagyobb. Egy bizonyos bitráta fölött nem lesz észrevehetően jobb a képminőség, de több számítás kell a lejátszáshoz.)
Egy mai operációs rendszer feladatainak nagy része a CPU-nak fekszik jobban. De amit lehet, a GPU-ra bíz, pl. a GUI (grafikus felhasználói interfész) kezelés.
Inkább úgy mondanám, hogy az erősebb GPU mellé kell erősebb CPU. Nem nehéz kitalálni, miért: az erősebb GPU hamarabb végez a feladataival, ezért hogy hamarabb kaphassa az új feladatot (pl. új képkocka grafikai elemeinek kiszámolása), erősebb CPU kell, hogy időben előkészítse a kiszámolandó feladatot.
[ Szerkesztve ]
-
Mardel
őstag
válasz aprokaroka87 #483 üzenetére
Mert az egyik egy számításigényesebb codec-al lett tömörítve, a másik meg olyannal amit megvett a google, hogy nehogy h264 után jogdíjakat kelljen fizetni. [link]
Már a codec VP9-nél tart, mikor megvették 3 éve VP8 volt. Viszont a fejlesztés alig haladt előre, szerintem SD adásra is alkalmatlan (max animációs filmnél elfogadható), nemhogy HD-ra. Nézd meg a képeket. [link] Egy csomó részletet elmos a képen.
[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
veterán
Attól függ, milyen animációra gondolsz, de a részletekre kevésbé igényes animációkhoz alkalmas lehetne, ha nem használna mindenki h264et ^^
A cikk remek, már csak az idő van hátra, míg kiderül, melyik a jobb, habár szerintem elbohóckodnak még egymás mellett sokáig
Everybody lies.
-
hugo chávez
aktív tag
válasz pakriksz #452 üzenetére
Hát ez igaz, az Intelnek nem nagyon érdeke, hogy az x86 jelentősége csökkenjen... De hamar kiderül, hogy van-e még értelme erőltetni, a Skylake (elvileg valamikor 2015 környékén) már több, mint valószínű, hogy valami Larrabee-leszármazott IGP-vel jön, vagy, ha nem jön nekik össze, akkor szerintem ők is beállnak inkább a HSA-táborba, mert egyszerűen nem marad más választásuk, szóval szerintem a Skylake lesz így, vagy úgy, de a "vízválasztó" az Intel számára.
#453) ddekany:
Picit talán túloztam azzal az "ideig-óráig"-gal, én olyan 3-4 évre tippelek, addigra eldől, hogy az Intel is merre indul, folytatja (ha tudja) a jelenlegi utat, vagy kénytelen lesz ő is a (majd akkori) követelményeknek, elvárásoknak megfelelni diktálás helyett.
(#459) Set-Comment™:
Még jó, hogy ismeretlenül is jobban tudod, mit csináltam már és mit nem eddigi életem során... És természetesen köszi, hogy nem tartottad magadban, hanem velem is megosztottad, nehogy véletlenül tudatlanul haljak meg. Viszont, bár látnok vagy, méghozzá nem is akármilyen, mint bizonyítottad, de ennek ellenére a szövegértelmezéssel akadnak problémáid. Mert ki beszélt arról, hogy hogyan van fogva/tartva az a nyomorult pisztoly?
És mi a t.k.m az a "Glock 47"? Soha nem hallottam még ilyen modellszámú Glockról, de utána is néztem és a gyártó oldalán sincs... Valami kis számban gyártott egyedi típus lenne, vagy már a jövőbe is látsz, nem csak a jelenbe/múltba?[ Szerkesztve ]
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Stifler93
tag
A cikket olvasva elgondolkodtam, hogy eladjam-e a PC-met és vegyek helyette egy PS4-et. Az aláírásomban szereplő gépről lenne szó, CSAK játékra használom. Nem kéne 1-2 évente videokártyára és processzorra költeni, hogy normálisan fussanak az új játékok. Ami visszatart a konzoloktól az a kontroller. Imádok egérrel és billentyűzettel játszani, nem bírom kontrollerrel normálisan irányítani az fps játékokat.
iPhone 15 Pro 512GB; iPad Pro 11” 256GB; Retina MacBook Pro 13", Apple Watch
-
sagem
addikt
válasz Stifler93 #488 üzenetére
Ezt az 1-2 évente cserét nemigazán értem (sokszor mondják). Nem tudom, hogy mikor vetted pl. a procidat, de régóta piacon van, és a mai napig lehet vele játszani.. A PC-nek megvan az az előnye (vagy hátránya, kinek hogy), hogy tudod konfigurálni a beállításokat, ha maxon akarsz mindig mindent tolni, akkor igen, lehet hogy csereberélni kell, de ha megelégszel azzal, hogy jól fut a játék és mellette még normálisan is néz ki, akkor nem feltétlenül kell évente csereberélni, legalábbis szerintem.
Viszont ha tényleg csak játékra használod a PC-d, akkor neked tényleg lehet, hogy érdemesebb konzolban gondolkodnod!
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
pakriksz
őstag
válasz gianni85 #489 üzenetére
biztos gagyik mert a kontrollert emulálják. Gondolom input lag is van rendesen.
normális támogatás kéne.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
leviske
veterán
válasz Stifler93 #488 üzenetére
Azért nézted már azt, hogy mibe kerül konzolokon az, hogy 6 évig nem cserélsz? Grafikai szempontból kérdezem. Elmosott kinézettel, maximum 720p-ben egy 8800GTX-en és HD2900XT-n is elfut még a legtöbb cím. [link]
1080p-t, 60(+) fps-t és ultra high beállításokat meg ne mérjük már össze a X360/PS3 nyújtotta játékélménnyel.
Egy időre megint hátrányba került a PC, de idővel úgyis kénytelenek lesznek megoldani, vagy kibúvókat hagyni, mert más esetben csak a konkurenciának hagynak esélyt.
(#492) EarL 007: Nem csak az EA-nek vannak feleslegesen gépgyilkos címei. Sőt, szvsz a Frostbite-al azért elég jó lóra tettek.
[ Szerkesztve ]
-
$p@rr0w
őstag
Szerintem meg a grafikát ne mérjük a játékélményhez, az utóbbi időben szinte egy játékot sem találtam ami a Hotline Miamihoz fogható lett volna, ma délután Battlefield 3-al játszottam, és messze nem olyan szórakoztató a játékélménye számomra. Persze ez szubjektív mindenkinek más az elsődleges van akinek elég ha szép a nő nem baj ha egész életében egy könyvet se olvasott végig.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
leviske
veterán
Amiről Te beszélsz, nem egy mérhető dolog. Mindenkinek más jön be. 3-4 éve én se gondoltam volna, hogy RPG-k után egy Battlefield 3 multit tudok majd élvezni.
Ellenben a grafikai szint adott, az is hozzátesz a játékélményhez, mivel nem mindegy, hogy egy rakat színes kockából kell kikövetkeztetni, hogy épp min kéne elképednünk, vagy pedig egy kidolgozott pályán tehetjük ezt meg.
Felteszem Te is szívesebben játszanád végig a Baldur's Gate részeket a DA:I demózott kinézetével és maibb irányítással, TP nézetben.
MOD: off
[ Szerkesztve ]
-
$p@rr0w
őstag
Igen hozzátesz, vagy tehet. De te azt írtad ne mérjük a jelen generációt a PC, vagy a nextgen 1080p/60Fps-hez, erre vonatkozott hogy nem lesz következetesen jobb valalmi a szép grafikától. Az igaz hogy ha már az alap megfelelően jó akkor a szebb grafika még pluszban adhat hozzá jó példa a Baldur's Gate remake.
De hiába van csúcshardvered nagyrészt a kiadók döntik el hogy te milyen minőségben játszhatsz, hiába van csúcsgéped akkor se tudsz Red Dead Redemptionözni vele...
Szerintem ez nem off mert a pc és a konzolok közötti különbségről beszélünk.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
leviske
veterán
De én arról beszéltem, hogy hülyeség azért évenként 300k-ból frissített gépekkel számolni, mert a csúcs grafikához az kell, hiszen az aktuális konzolok se azt nyújtják. Azoknak a grafikai szintjét hozza egy 4-5 éves számítógép is a mai napig. Vannak rossz portok, de azok meg jellemzően olyan hanyag fejlesztőktől érkeznek, hogy a tartalom se jobb.
Igazából, ha az exkluzív címeken múlna, akkor nyugodtan lehetne az embernek egy X360, PS3, XO, PS4 és egy "gamer" PC a tulajdonában, hiszen minden platformon előfordulhat, hogy nem jön ki rá valami, amivel szeretnénk játszani. Pl: nekem tetszik az Uncarted sorozat, hiába vennék PS4-et, csak cloudon keresztül játszhatnám az eredeti 3 részt, Xbox-al meg már végképp nem mennék ez ügyben semmire, pont úy, ahogy PC-vel. Aztán az új bejelentett kínálatból tetszik az inFamous:SS, hiába vennék Xbox One-t, nem tudnék vele játszani. Aztán a The Last of Us esete, ami miatt ugyancsak nem vennék PS3-at, de máson egyelőre esélytelen, hogy futni fog, ha cloudozni nem akarok.
Szóval lehet sorolni. Nem érv PC ellen az exkluzivitás. Erre csak rátesz, hogy rengeteg cím csak félexkluzív volt az E3-on, szóval PS4-en VAGY Xbox One-on ÉS PC-n jelennek meg. Ennek fényében játékok terén pont a PC az ideálisabb és ezért is rökönyödtem meg abban, hogy van-e értelme PS4-et venni. Ezen túlmenően vannak már csak olyan apróságok, mint a mentések továbbvitele (DA3-ba tuti nem tudnám továbbvinni az előző két rész mentéseit, mert PC-n toltam.) és a haveri társaságok PC-n ragadása (nézz be egy BF4 topikba, eszük ágában nincs konzolra váltani és jó esély van rá, hogy ennek fényében lett megírva a Frostbite 3 is, amire évekig fognak az EA címek alapozni).
Épp ezért mondtam, hogy amit írsz, totálisan szubjektív, nem mérhető így vitázni is felesleges róla, hiszen egyénenként fog eldőlni, hogy kinek mit érdemes választania. Neked nyilvánvalóan megéri konzolt venni. Esetemben jóval árnyaltabb a kép.
-
$p@rr0w
őstag
Én is félreértettelek meg te is engem: én nem a pc ellen érvelek hanem hogy mellé egy konzol is jó ha van. Ha csak egy platformra akarnék költeni biztos hogy pc lenne, de egy 4-5 éves konfig és egy hasonló korú konzol nekem azért kedvezőbb mert több féle játékot játszhatok mondjuk közepes grafikán mint ha csak pc-t fejlesztgettem volna.
Azt hiába mondogatod ám hogy szubjektív amit írok mivel minden szubjektív, az egyéni szempontok döntenek mindenkinél... Vagy tessék akkor írj valamit ami szerinted objektív.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
-
Def26
félisten
Sztetet ez létezik? Microsoft tells developers that ESRAM bandwidth is up to 88 per cent higher.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Új hozzászólás Aktív témák
- eFootball
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Linux kezdőknek
- Dragon Age: Origins
- Gyúrósok ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen