Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    Kösz Abu, hiánypótló volt ez a cikk. :)

    Szerintem, mivel a pc vonalon is az "APU-sodás" kezd dominánssá válni, ezért csak ideig-óráig lehetnek előnyben az új konzolok. Jó, ott van a pc-ken a "pazarló" DX API, de ha azt a HSA/HSAIL-lel valamilyen szinten "kiütnék", akkor már a pc kerülhet előnybe (ha a fejlesztők veszik a fáradtságot), mert egy pc-be az APU mellé lehet pakolni "bika" dedikált videókártyát a post processre és egyéb kifejezetten grafikai dologra ahol nem gond a PCI-E késleltetése, az AI, fizika, stb, meg mehet az APU IGP-jén (shadertömbjein/vektorprocesszorain), a konzolokban viszont a grafika minden része és az összes többi dolog is erősen osztozik az APU és csakis az APU részegységein, erőforrásán.

    (#313) Johnny001:

    "Ha már a realitásokról van, egy pisztollyal 15 méterről is nehéz eltalálni egy emberalak célt!"

    Nem feltétlenül a "szuper" PA-63-ból kéne kiindulni. :P Egyébként, ha nem stresszhelyzetről van szó, akkor még azzal is (már abban az esetben, ha nem először fogja a kezében az ember, hanem már gyakorolt vele és tudja , hová "hord" az adott fegyver) simán el lehet találni egy ember méretű célt 10-15 méterről. ;)

    [ Szerkesztve ]

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák