Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidorovich
senior tag
válasz sirály69 #5098 üzenetére
Nagyon úgy néz ki, mert az enyém elvileg már 9 napja szervizben van. (26-án adtam le, 1-én érkezett meg.)
Ma bemegyek edigitalba hátha utána tudnak kérdezni, vagy adjanak valami elérhetőséget, hogy közvetlenül csesztethessem a szervizt, mert szerintem ez már kínos.
Ismerősöm Samsungja ugyanilyen csatlakozó problémával kerek 1 hetet volt távol futár oda-vissza úttal együtt, az iPhoneokról meg ne is beszéljünk.
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5103 üzenetére
Nézd ha egy hónapot mondtak a javításra, nem fog visszajönni 2 nap alatt akár mit csinálsz, akár kinek telefonálsz. -
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5105 üzenetére
Jó, de még mindig csak a felénél tartasz, az semmi. Én vagy 10 éve lecseréltem a teljes számítógépem. Hazavittem, működött rendesen böngészés alatt, ha videót néztem de pár perc után behalt ha játszottam. Természetesen visszavittem a boltba ahol vásároltam ahol megállapították, hogy gyártási hibás és el kell küldeniük a gyártónak. 1-1.5 hónapra számítsak. A hiba elő jött öt perc terhelés alatt tehát nem volt szükséges hosszú tesztelésnek alávetni. Addig is tudtam használni a gépet, mert volt benne alaplapi videó kártya. Jó egy hónap múlva hívtak, hogy mehetek a csere kártyáért. Az üzletben tudni szokták, nagyjából mennyi az átfutási idő, nem poénból mondanak ennyit. Ha egy hónap után sem jelentkeznek érdemes érdeklődni mert addig úgyis leráznak egy sablon szöveggel.
-
sirály69
őstag
válasz Sidorovich #5103 üzenetére
Én a jövőhét közepén felhívom a szervizt...
Szerver Hosting Debrecenben
-
#30610944
törölt tag
Látom szervizről van szó. Nálam az usb C aljzat ment tönkre. Nem akart tölteni csak akkor ha bizonyos szögből dugtam be és úgy tartottam. Jöttek érte, hozták is ingyen. 8 nap alatt meg is csinálták de lett egy karc a kijelzőn meg a telefon oldalán is.
-
-
sirály69
őstag
Ma visszaérkezett a telefon, de...
Nem csinált vele semmit a szerviz, mert sérült a telefon.
Ez igaz, mert 1x leeset a sarkàra és ez látszik is, de a tőltéshez mi köze?
Közben odaírták, hogy fizetősbe meg tudják javítani.
Erre kérdem én: Mi a fenéért nem hívtak fel, hogy fizetősen kérem-e a javítást?Szerver Hosting Debrecenben
-
Sidorovich
senior tag
válasz sirály69 #5112 üzenetére
Az igen. Azért egy panasztételt megért volna ez szerintem, még ha sokat nem is ér. Vagy írni a Nokia Supportnak. Mi tartott ezen 3 hétig, ha hozzá se nyúltak? Rájuk gyújthatná valaki a telephelyet, ez baromi pofátlan. Ha ennyire nem akarnak dolgozni akkor zárjanak be.
Nálam most hétfőn érkezett status update, miszerint "elkészült", és SMS értesítés után átvehető a leadási helyen. Eddig összefoglalva:
Szeptember 26: leadva edigitalban
Október 1: megérkezett a szervizbe
Október 14: elkészült, visszaküldték edigitalnak
Már csak azt remélem, hogy 1-2 napon belül megérkezik és javítva illetve nem karcosan, sérülten kapom vissza.
Ezek alapján nálam kb. 3 hét volt a teljes folyamat, amiből kb. 1 hét volt az edigital - szerviz közötti küldözgetés, 2 hét szerviz. Nem tudom, hogy végül ugyanoda került javításra a telefon mintha futárt hívtam volna Nokia Support appon keresztül, de már bánom, hogy nem úgy intéztem.Mindenesetre számomra világossá vált, hogy Nokia telefont soha többé, semmilyen körülmények között. Családban is mindenkit lefogok beszélni róla. Ez az ügyintézés egy rossz vicc. Kénytelen leszek iPhonera áttérni ha ez megadta magát, még ha drágább is...
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5114 üzenetére
Olyan jót derülök még mindig az írásaidon. Előre megmondták neked mennyi ideig fog tartani ez az egész és bőven időben vannak. Lehet pont az almás és más telefonok miatt ilyen lassú az ügymenet mert azokat előre kell venniük a többi kárára. Mint mindennek a telefon szerelésének is meg van a menete. Nem úgy történik, hogy kikapják a futár kezéből és már kapják is szét. Gondolom a sérült telefon esetében is mikor a szerelést végző kezébe került és látta az álapotát, jelezte azt és mivel lehetségesnek tartották, hogy az ütés miatt van gond a csatlakozóval azért nem javították ki ingyen. Mivel ilyen esetben nem biztos, hogy kapnak elérhetőséget így lehet az az utasítás, hogy vissza kell küldeni. -
pitiless
senior tag
Múlt héten csütörtökön rendeltem meg a javítást, pénteken elvitte a futár, tegnap jött visszaigazolás, hogy átvették, ma elkészült, már van tracking numberem. Kiváncsi leszek...
-
Sidorovich
senior tag
válasz Chris0321 #5115 üzenetére
Számomra is mulatságos, ahogy mindenáron védeni akarod a védhetetlent.
Az elmúlt hónapokban egy ismerősöm (jóval olcsóbb) Samsung telefonját javították szintén csatlakozó problémával, egy másik iPhoneját kijelző problémával. Az előbbi 1 hétig tartott háztól házig futárral, a másik esetben személyesen bevitte iStyleba és szintén 1 héten belül mehetett érte. Mindeközben a Nokia esetében ez bő 2 hét nettó szervizben töltött idő, az oda-vissza küldözgetés nélkül. Megengeded, hogy ehhez a teljesítményhez ne tapsoljak?Nem azt mondták el, hogy mennyi ideig fog tartani, hanem hogy mi a maximum. Valószínűleg az ismerősök szervizes papírjain is 30 nap szerepelt, attól még nem húzták el nekik, 1 alatt elkészült és visszkapták a telefonjaikat.
"Lehet pont az almás és más telefonok miatt ilyen lassú az ügymenet mert azokat előre kell venniük a többi kárára." - ezt a baromságot honnan veszed? Miért vennének minden más gyártót előbbre mint a Nokiat? De ha így is van, mi közöm hozzá?
Hogy a fórumtárs telefonja milyen állapotban volt azt nem tudom, de az ő esete se az ügyfélközpontú intézkedés iskolapéldája.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5117 üzenetére
Márciusban vettem egy autót amin volt a kaszniján egy kis javítani való. Elvittük egy jó fényezőhöz ahol másfél hónapig volt mert szerződésben állnak a Toyota szalonnal és ha odavisznek egy autót mindent el kell dobniuk és azt megcsinálni. Így én szívtam egy bal első sárvédő cserével (újat vettem tehát fényezni kellett az egészet), egy bal hátsó sárvédő javítással ahol csak a kerékívnél volt rozsdás és egy jobb oldali köszöb javítással (az sem volt komoly meló).
A Nokia nem rég tért vissza és nem hiszem, hogy annyi telefont eladtak volna, hogy komoly szervíz hálózatot megérné miatta működtetni, az általad példának felhozott telefonok esetében viszont igen. Nem tudhatod, hogy az adott szervíz mennyire van leterhelve munkával és kellett-e alkatrészt rendelniük. Ha elolvasod [pitiless] hsz-át nála például elég gyorsan elkészültek a javítással és neked is a vállalt időn belül készen lettek mégis úgy írogatsz mintha jóval túllépték volna a vállalt időt.
Már pár nappal a szervízbe érkezés után amikor még lehet, hogy kézbe sem vették a telefonod már hívogatni akartad őket, hogy mikor lesznek végre készen.
Bocs, hogy ezek után csak mosolyogni tudok az írásaidon. -
Sidorovich
senior tag
válasz Chris0321 #5118 üzenetére
"Már pár nappal a szervízbe érkezés után amikor még lehet, hogy kézbe sem vették a telefonod már hívogatni akartad őket" - itt megint direkt sarkítasz, de nagyon.
9 napja volt a szervizben amikor úgy voltam vele lehet már fel kéne hívni őket, hátha kapok valami status updatet. (Ismerősök ekkorra már rég visszakapták a javított készüléket.)Hogy milyen szervizhálózatuk van, azt nem tudom, de tény, hogy a jövőben inkább a régebb óta fennálló és nagyobb eladási számmal rendelkező gyártóktól fogok venni, mert az ár, amit elkérnek a telefonjaikért, ugyanazon a szinten van mint a komoly szervíz hálózatot működtető márkáké.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5119 üzenetére
Október 1-én érkezett be állításod szerint a szervízbe és 8-án délbe már írtál is ide, hogy vajh mi lehet a telefonoddal mert olyan régóta a szervíznél van. 10-én már be akartál menni az edigitálba érdeklődni miért ilyen sok idő megcsinálni a telefont, vagy elkérni egy számot a szervíz zaklatásához. Más márkák szervízidejével példálózól már több alkalommal aminek az égvilágon semmi értelme hacsak nem ugyanolyan hibával, ugyanoda és ugyanakkor érkeztek volna be. Időben visszakapod a telefonod mégis úgy meg vagy sértődve mint én voltam mikor 1-2 hét helyett 1.5 hónapra kaptam vissza a kocsim a fényezőktől és fogadkozol, hogy mindenkit lebeszélsz a telefon vásárlásától és te sem veszel ilyet többet.
Ha haverok lennénk írnék neked olyat, hogy többet hozzám sem szólnál. Mivel nem vagyunk azok csak annyit írok, hogy nőj fel. -
Sidorovich
senior tag
válasz Chris0321 #5120 üzenetére
Értem. Tehát más telefonmárkák szervizidejét felhozni semmi értelme nincs, de hogy a kocsid mennyit volt fényezőnél az releváns. A többiek megírták, hogy milyen hibával hogy intézték a garit és mennyi ideig tartott. Te mit tettél hozzá a beszélgetéshez? És még én nőjek fel...
Szerintem engedjük ezt itt el mielőtt tovább offolnánk a topicot. További jó mosolygást.
-
Chris0321
addikt
válasz Sidorovich #5121 üzenetére
Én a kocsi fényezését a miatt hoztam fel, hogy nekem lett volna okom kiborulni mert jóval tovább tartott mint igérték ezzel szemben neked még időben volt a javítás.
Miért mi értelme van két teljesen más szervízt összehasonlítani? Tudod mennyi munkájuk van? Mennyi tartalék alkatrész? Mennyi alkalmazott? Nem. Időben elkészült a telefonod? Igen. Van okod panaszra? Az égvilágon semmi. De már ki tudja hányadik hozzászólásban panaszkodsz mégis nekünk.
Én mit tettem a beszélgetéshez? Többször felhívtam a figyelmed arra, hogy 1 hónap javítási időt mondtak tehát felesleges idő előtt bárkinek panaszkodnod akár a boltnak akár a szervíznek mert nem fognak veled foglalkozni. Ha nem hiszed el nekem, hogy gyerekesen viselkedsz ne hidd. Előbb utóbb valaki úgyis a szemedbe mondja majd, csak sajnos azt én nem fogom látni. -
Draken
őstag
Sajnos nálam is előjött ami nektek, valószínűleg töltő csatlakozó probléma van, hol tölt hol nem, több kábellel próbálva. Én inkább beszéltem online az ügyfélszolgálattal, regisztráltam szervizre, emailben kaptam címkét, DHL viszi-hozza vagy leadod DHL-nél verziót választottam, hogy minél gyorsabban érjen vissza!
-
Draken
őstag
Esetleg erre fel lehet venni elbow magnetic charger-t és akkor nem a telefon csatlakozóját barmoljuk szét, persze ez a többi telefonra is igaz lehet
[ Szerkesztve ]
-
pitiless
senior tag
Visszajött a telefon. A tempered glass leszedve, de le volt ragasztva valamivel a kijelző. Mellékelten egy javítási lap, mechanikai javítás, elég sok alkatrész cserélve lett. Most tölt, finom mozgatásra sem hagyja abba. Legutolsó frissítés is rajta volt, júliusi patch levellel jött vissza.
-
Croft-21
őstag
Vezeték nélküli töltést a telefon nem támogatja? Ha igen, megoldódna a vezetékes töltés gond.
-
Trialbiker
tag
Próbálkoztam már ilyen vezeték nélküli töltővel de nem igazán használható, fél óra alatt 2%ot tudott tölteni nekem.
Samsung Galaxy A72
-
rover45
senior tag
válasz Trialbiker #5135 üzenetére
Kíváncsi leszek rá Majd beszámolok róla.
-
Trialbiker
tag
válasz rover45 #5136 üzenetére
Remélem neked működik, mert én azt hiszem más fajtát rendeltem de ebben nem vagyok biztos. Ha jó akkor én is rendelek. Én egy szintén ebayes "samsung" vezeték nélküli töltővel próbáltam. De sok bizadalmam nincs benne mert próbáltam N7p vel és Huawei p9 el is. De ha működik akkor jó.
Samsung Galaxy A72
-
Magnat
veterán
A vezeték nélkül töltéssel csak annyi a gond, h ha töltés közben is használnád akkor nem poén ... ugyanez a gond a mágneses csatikkal is, használtam egy ideig, de legalábbis ami nekem volt, túl könnyen engedett, jobbára inkább nem nyúltam a telefonhoz töltés közben, aztán inkább visszaálltam normál madzagra.
̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
-
#30610944
törölt tag
Fog itt valaki 7.2-re váltani?
Remélem azt már jobban összerakják mint ezt. -
Chris0321
addikt
A Nokia 735-ösömhöz adtak vezeték nélküli töltési lehetőséget. Én szerettem, mert csak rátettem a telefont az asztalon lévő kerek töltőre és már működött is. Ha valamiért használnom kellett a telefont felvettem, majd ha végeztem visszaraktam és töltötte tovább. A töltési sebességgel is meg voltam elégedve. A 7Plus-hoz ugyebár nem kaptunk ilyet gyárilag így ahhoz nem is kerestem ilyet.
-
Croft-21
őstag
válasz Trialbiker #5100 üzenetére
Nekem még mindig fehér a play áruház. Vajon miért? Feketének kéne már lennie?
-
Lali-213
senior tag
válasz Trialbiker #5145 üzenetére
Nálam pedig éjjel-nappal sötét (ahogy a telefon témája is).
-
Croft-21
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest