Új hozzászólás Aktív témák

  • Sidorovich

    senior tag

    válasz Chris0321 #5115 üzenetére

    Számomra is mulatságos, ahogy mindenáron védeni akarod a védhetetlent. :U
    Az elmúlt hónapokban egy ismerősöm (jóval olcsóbb) Samsung telefonját javították szintén csatlakozó problémával, egy másik iPhoneját kijelző problémával. Az előbbi 1 hétig tartott háztól házig futárral, a másik esetben személyesen bevitte iStyleba és szintén 1 héten belül mehetett érte. Mindeközben a Nokia esetében ez bő 2 hét nettó szervizben töltött idő, az oda-vissza küldözgetés nélkül. Megengeded, hogy ehhez a teljesítményhez ne tapsoljak? :R

    Nem azt mondták el, hogy mennyi ideig fog tartani, hanem hogy mi a maximum. Valószínűleg az ismerősök szervizes papírjain is 30 nap szerepelt, attól még nem húzták el nekik, 1 alatt elkészült és visszkapták a telefonjaikat.

    "Lehet pont az almás és más telefonok miatt ilyen lassú az ügymenet mert azokat előre kell venniük a többi kárára." - ezt a baromságot honnan veszed? Miért vennének minden más gyártót előbbre mint a Nokiat? De ha így is van, mi közöm hozzá? :F

    Hogy a fórumtárs telefonja milyen állapotban volt azt nem tudom, de az ő esete se az ügyfélközpontú intézkedés iskolapéldája.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák