- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Sweet.tv - internetes TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
válasz tibcsiworld #18 üzenetére
"Másrészt aki FSD-re bízza az életét, az nem olvasta a 10 soros "szerződést", és mellette hülye is!" Mi ezzel a baj? Tele vannak az utak idiótákkal.... Most lesznek mellettük hülye autók is
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz tibcsiworld #21 üzenetére
Miért lehet okosnak titulálni azt a rendszert, ami emberi felügyelet nélkül közlekedésre alkalmatlan?
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Ciccuka
veterán
válasz tibcsiworld #14 üzenetére
Kanyarban nagy relatív sebességnél tapadási határon, ha befékez az nem épp jó.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
tomcat78
őstag
válasz tibcsiworld #58 üzenetére
Nem. Eddig csak hülye sofőrök voltak. Meg faék autók. De mint írtam is: ez az önvezetősdi egyenlőre nagyon gyerekcipőben jár.
A repülős párhuzam azért némiképp sántít kicsit. Legalábbis, ha százalékos arányban nézzük a meghibásodásokat. És itt ragadnám meg ismételten az alkalmat, hogy nem feltétlen erre a konkrét esetre gondolva!
Nem mellesleg már írtam ha már szóba hoztad a le-felszállást. Autóra levetítve, aki park rendszer vagy bármilyen segítség nélkül nem tud parkolni, kapásból jogsi bevon, mert simán balf@sz a vezetéshez. Aki nem tudja térben elhelyezni a saját autóját, mindenhová való, csak az útra, sofőrként nem. Nem, még vasárnap sem! Szerintem az ilyen nyomorultak közlekednek a középső sávban autópályán, ha kell, ha nem...."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Yeffy
veterán
válasz tibcsiworld #64 üzenetére
Parkolni? Hányan orral állnak be ahelyett, hogy tolatva tennék be. Kiálláskor rengeteget segíthet.
en is pont emiatt nem szeretek orral leparkolni/beallni, max bevasarlaskor, minden mas esetben tolatva allok be. sokkal jobb ugy kiallni.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
opr
veterán
válasz tibcsiworld #64 üzenetére
Orral beállás vs tolatás: sose lehet tudni, ez alapján én nem ítélnék. Lehet hozzá akar férni a csomagtartóhoz, vagy amikor beállt, úgy adta ki a parkoló, hogy ki tudja nyitni az ajtót könnyen, mert mondjuk az anyósülésben gyerek van, és azon az oldalon nem parkolt senki, vagy akármi.
Azzal egyetértek, hogy aki nem képes parkolni értelmesen, az nem való a forgalomba, csak szerintem ez pont nem egy jó szempont."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
forumpista
tag
válasz tibcsiworld #64 üzenetére
"Sok embert a Tesla névválasztása zavar meg. Erre írtam, hogy a repcsi hasonló rendszere ugyanilyen néven fut, mégsem perelik, vizsgálják."
Azért remélem tisztában vagy azzal, hogy ahhoz hogy egy adott típusú repülőgépet vezessél, típusvizsgát kell tenned, amihez meg előtte el kell végezned az adott típusról egy tanfolyamot, ahol többek közt azt is elmondják hogy az adott típusban a "robotpilóta" néven futó cucc mit tud és mit nem tud. Majd utána a tudásodról mind elméletben mind gyakorlatban bizonyságot kell adnod.
És olyan véletlenül sem fordulhat elő, hogy azért mert 30 éve levizsgáztál egy légcsavaros mezőgazdasági permetező repülőgép vezetéséből, akkor te már bármikor átpattanhatsz egy F18-as vagy Boing 747-es pilótafülkéjébe, miközben a felszállás előtti kávészünetben átlapozod az 1000 oldalas kézikönyvet... Maximum ufóinvázió idején, de mint tudjuk az meg meglehetősen ritka.Ehhez viszonyítsd azt, amikor valaki egy 30 évvel ezelőtt levizsgázott egy 1200-es zsigulin és annak a műszaki megoldásainak ismeretével "felvértezve" bepattan egy egy Teslába és ez tök legális...
Ja és ha ott történik egy baleset, akkor a vizsgálat idejére nem ritka, hogy az adott géptípust az egész világon a földre kényszerítik, amíg megnyugtatóan ki nem derül hogy "csak" az ember b@szott el valamit.
Szóval, jah, lehet hozni repülőgépes példákat, csak akkor legyen kötelező típusvizsgára Teslára, és ha a Tesla autopilotja balesetezik, akkor a vizsgálat idejére az összes ilyen Tesla legyen kötelezően bekapcsolhatatlanná téve, amíg ki nem derül hogy nem az autopilot hibázott.
Így meg már gondolom nem annyira kényelmes a leányzó fekvése... -
opr
veterán
válasz tibcsiworld #70 üzenetére
Továbbra is úgy gondolom, hogy ez egy nagyon hülye szempont. Volt már olyan, hogy jöttem haza, majd beszartam, minden másodperc számított, szerinted tolatgattam?
Látod, hogy valaki nem tolatva állt be, abból semmit nem tudsz reálisan levonni. Az én tapasztalatom amúgy az, hogy ugyanaz nem tud szemben se beállni, mint tolatva, meg párhuzamosan, mert aki balfasz, az így is, úgy is balfasz.Pl szomszéd... Program, hogy követjük a kalandjait a parkolóban: annyi hely van, hogy a szokásos három autó úgy tud beállni, hogy bármelyik kocsin bármelyik ajtót ha tökig nyitod se vered oda sehova. Emberünknek van egy 4-5 éves E mercije. 1,5 - 2 éve lakunk itt, ez alatt egyetlen egyszer se sikerült egyenesen beállnia se orral, se seggel. Egy sikeres parkolás (értsd: legalább kb bent van) minimum 3 próbálkozás. Tényleg annyi hely van, hogy egy bevásárlóközpontban ez minimum 1,5 parkoló lenne, de inkább majdnem 2. El se tudom képzelni hogy parkol máshol, ahol nem 4m széles hely jut neki.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
forumpista
tag
válasz tibcsiworld #81 üzenetére
Nézd, szvsz neked ez valami bekattanás hogy bárki is háborúzik a Tesla ellen.
Egyszerűen csak a többi gyártó nem hívja "full self driving"-nak a nem full self driving rendszereit, ezért nem b@sztatják őket.Milyen fura egyébként, hogy csak a Tesla csinálja azt, hogy megpróbálja azt elhitetni az emberekkel hogy az ö rendszere már teljesen önvezető, nagy betűkkel hirdeti hogy ez már full self driving, majd amikor baj van, akkor jön a mellédumálás, hogy hát ez nem is full self driving, ők nem értik hogy miért gondolták azt az emberek hogy ez full self driving...
Én pedig megyek és most nyitok egy sörözőt, ahol csak kávét lehet kapni. Ha valaki szóvá teszi, tuti hogy ellenem akar háborúzni...
-
forumpista
tag
válasz tibcsiworld #99 üzenetére
Te valami árnyékbokszot űzöl, én sehol nem mondtam hogy a jelenlegi balesetért a Tesla a felelős. Az a baj hogy valamiért valamifajta személyes harcnak veszed hogy megvédd a Teslát, még akkor is ha egyébként épp nem is támadja senki.
Én csak annyit mondok - és sokan mások is - hogy a Tesla autopilot és full self driving funkciók megnevezése félrevezető, mert sem jelenlegi állapotában, sem az elmúlt 5 évben nem volt képes arra amire a neve utal.
És akkor is félrevezető, ha aláírod előtte hogy eladhatnak rabszolgának meg akkor is ha személyesen Elon Musk mondja el a vásárlás előtt, hogy a full self driving, az nem full self driving, csak így hívjuk, mert jobb név épp nem jutott az eszünkbe és akkor is ha a felhasználó kezébe nyomsz egy 500 oldalas guide-t erről meg akkor is ha a repülőgépeknél így hívják.
Ha pedig szerint az nem félrevezető, hogy a full self driving az nem full self driving-ot jelent akkor valami baj van a kobakodban, de ez már nem az én dolgom.
És igen, más gyártok is operálnak félrevezető nevekkel, de egyfelől ez nem menti fel a Teslát, másfelől ha LED tévé nem is LED-eket tartalmaz abba nem hal bele senki. Ha viszont valaki azt gondolja hogy a Teslája tud önvezetni, abba igen. Jó eséllyel csak a delikvens, rossz esetben más is.
-
veterán
válasz tibcsiworld #113 üzenetére
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- NBA és kosárlabda topic
- Gyúrósok ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Ukrajnai háború
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hegesztés topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED