Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ahhoz képest, hogy 6 hónapig vizsgálgatta hatóság, hogy mi történt, nem sok részletet tisztáztak megnyugtatóan
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Az eredeti jelentésben benne van a kormány fényképe:
Szerinted mitől görbült ennyit előre a kormány?
De az is lehet, hogy a baromállatt akkora erővel repült előre, hogy átfejelte a légzsákot.
Ja, teljesen életszerű, hogy a kinyíló légzsák ellenére a vezető előrerepül, annyira, hogy a fejével előre hajlítja a kormány felső részét, utána megrázza magát és hátramászik a hátsó ülésbe, majd ott meghal
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
vagy a gyíkemberek rendezték az egészet
Hát ez az Fél évnyi szövetségi hatósági vizsgálat után ez a lehetőség is teljes mértékben ott van a lehetséges magyarázatok között.
Vagy a szövetségi hatóság a hülye, vagy a Tesla nem oszt meg minden információt, ami a teljes körű kivizsgáláshoz kellene
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Azta, te aztán értő módon hamisítasz statisztikát
Először ezt írod:
évi kb 5 millió közlekedési baleset történik(ebben az apró, cseprő koccanások is benne vannak), és kb évi 85000 esetben van tűz. Ez 1,6% ha jól számolom.
Ezt az eredményt összehasonlítod ezzel:
A Tesla saját statisztikája szerint kb 1,6 millió autót adtak el eddig és kb. 160 tűzesetről tudnak. Ez 0,01%.
És ebből azt a következtetést vonod le, hogy sok mindenért lehet kritizálni a Teslákat, de a tűzveszélyesség pont nem jogos.
Én meg azt a következtetést vonom le, hogy még egy kicsit foglalkoznod kéne a matematika tudományával
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
nagyon könnyen lehet, hogy nem futottál bele ilyen autóba, akkor se, ha amúgy sok fajta autót vezettél
Mivel éveként egyszer szoktam tövig nyomni a gázpedált, ezért a magamfajta, inkább defenzív stílusú vezető akkor sem találkozik a jelenséggel, ha olyan autóban ül, aminél megvan ez a tulajdonság
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Nem abba kötünk bele, hogy a Tesla vásárlók mire költik a pénzüket, hanem abba, hogy a pénzükért azt hiszik, hogy azt kapják amiről a termék neve szól és nem pedig azt, ami az ASZF-ben a 97-ik oldal alján 2-es betűmérettel le van írva: "Ön egy nagy lúfaxt kapott a pénzéért".
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Bármelyik OBI-s lámpatest használati utasítását előveszed, az is hasonló szöveget tartalmaz az áramütésről, ebből kifolyólag sajnos mindenki leszarja az ilyen Disclosure szövegeket
#99 tibcsiworld
De persze ha meghal, azért is a Tesla, sőt személyesen Elom Musk a felelős?!
Nem, mint ahogyan azért sem a késgyártó a felelős, ha a késével megölnek valakit. Viszont kicsit sok végzetes hibára lehetőséget adó dolog a rendszerben, és azért bizony Musk a felelős, hogy nem a figyelmeztetéseket hangsúlyozza, hanem azt hiteti el az emberekkel, hogy az FSD az már tény és nem ígéret
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz tibcsiworld #113 üzenetére
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Az idén januárban a Tesla részvényesei számára nyújtott tájékoztatásban Elon Musk azt írta, hogy „nagyon bízik abban, hogy az autó ebben az évben az emberi teljesítményt meghaladó megbízhatósággal képes vezetni magát”.
Na, erre jött a reakció, hogy az 5 fokozatú skálán (ahol az 5-ös szint az, amiről Musk azt írta, hogy az idén elérik) most a 2-es szinten vannak és az idén nem is tudnak ennél feljebb lépni.
Tehát nem arról folyik a polémia, hogy 5 helyett most 4, vagy 4,5 a szint, hanem arról, hogy 5 helyett 2-es szinten vannak.
Ha szerinted Musk nem megrögzött nagyotmondó, akkor nem érted a viselkedését
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Csak éppen az USA-ban elég komolyan veszik a cégvezérek ilyen jellegű "jóslatait", az ilyen kijelentések nagyon nagy mértékben tudják egy cég részvényeinek az értékét befolyásolni.
Offos téma itt, de Musk a bitcoinnal kapcsolatban is szokott árfolyamingadozást okozóan nyilatkozgatni, a múltkor elég nagy árfolyamemelkedést okozott azzal, hogy bejelentette, hogy a Tesla elfogad a vevőktől bitcoint is az autók árának a kifizetésekor, aztán pár hónap múlva pedig elég nagy árfolyamesést okozott azzal a bejelentéssel, hogy a továbbikban már nem fogadják el a bitcoint.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Hát, itt azt írják, hogy nemnagyon van megbízható összehasonlító statisztika a különböző hajtásmódú autók kigyulladásának számairól, ha neked van forrásod, akkor mutasd meg.
A cikkben viszont azt írják, hogy egy kigyulladó elektromos meghajtású autó eloltásához átlagosan 6400 liter víz kell
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz <Adamsky> #145 üzenetére
Ezt írják a cikkben:
A teljes eloltás még közel öt órát vett igénybe, mivel az akkumulátor többször is újra melegedni kezdett, majd visszagyulladt.
Na, ezért egy benzin/dízel autó ilyet nem csinál.
Egyébként ilyenkor az autóban, az épületekben, meg a felhalmozott építőanyagokban esett kárt téríti a CASCO
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Az amics hatóságok becslése szerint évente több, mint 200 ezer autó gyullad ki náluk.
Naaaa.....
Itt még azt írták, hogy évente 85000 esetben keletkezik tűz Amerikában baleset következtében. (Abban vagytok csak egyetértésben, hogy ezeknek csak apró töredéke elektromos autóban keletkező tűz )
Ugye nem baj, hogy egy szavatokat sem hiszem el a kigyulladással kapcsolatos statisztika kérdésében
Abban persze igazad van, hogy gyakorlatilag tényleg nincs a médiában hír arról, hogy tankolás közben kigyulladnak benzines, vagy dízel autók, de ennek leginkább az az oka, hogy tényleg elenyésző számban történik ilyen Abban a 2-3 esetben, ami mégis megtörténik ez, egyszerű poroltóval 2 perc alatt eloltják a tüzet
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Idézet a cikkből:
Nem szabad azonban elfelejtenünk, hogy a növekvő gyártás és eladások miatt a Tesla autók többsége új, jóval fiatalabb az amerikai átlagnál.
Például a Model 3/Y magas eladása az elmúlt években nagymértékben csökkentette az autók átlagéletkorát, ami önmagában növelheti a tűzesetenkénti mérföldek számát.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Bocsi, de megint csak idézek:
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szakértője szerint a személyautók tüzénél meghatározó a jármű műszaki állapota, életkora, valamint a megtett kilométerek mennyisége.
Akkor a korábbi cikkben említett, új elektromos Jaguár mitől égett ki álltó helyében?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.