Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz Donki Hóte #12 üzenetére
Jellemzően akkor van így, ha valamit sumákolni kell. Ha minden tiszta akkor nincs mit takargatni.
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #45 üzenetére
Benne van a cikkben
Én a cikk szövege helyett inkább a konkrét jelentést olvastam el, abban szó sincs erről.
DRM is theft
-
Tuomas
addikt
válasz Donki Hóte #45 üzenetére
Mutathatja. Feltételes mód.
De az is lehet, hogy a baromállatt akkora erővel repült előre, hogy átfejelte a légzsákot. Főleg, ha nem volt bekötve, csak a háta mögött becsatolva az öv, ahogy fentebb írták. Who knows.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz Donki Hóte #48 üzenetére
Miért ne? A kormányokat úgy tudom úgy tervezik, hogy megadott módon törjenek, hajoljanak egy bizonyos kértékű erőbehatás során. A légzsák és a tervezetten deformálódó kormány tompíthat annyit, hogy hősünk eszméleténél marad, és hátramászik. Még csak nem is kell a fejével befejelni, melkassal is érthette az ütés, ha nem volt bekötve.
We were here
-
tomcat78
őstag
válasz Donki Hóte #48 üzenetére
Nem mászott. Lepattant a kormányról, és hátra repült. Esetleg a légzsák szarul működött, és a kormányt görbítette el, vagy a sofőr valójában el futott, vagy a gyíkemberek rendezték az egészet, vagy...... Ehhhh, f@szom.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
RandomName
aktív tag
válasz Donki Hóte #51 üzenetére
Üzleti titokra hivatkozva teljesen elképzelhető az, hogy ilyen esetben tegyék fel a kérdéseik, és a kutatóink ezt meg azt a részét átnézik, és megválaszolják, de ebbe-abba viszont segítünk, a helyszínen is.
No meg nem tudom most hogy van, de mintha régebben nem került volna minden Tesla a vásárló tulajdonába. (Nem, nem az akkupack hisztivel keverem ami európában megy pár modellnél.) Ha éppen olyan autó sérült ami nem ügyféltulajdon, akkor ott felsóhajtott pár ügyvéd."A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001
-
fatal`
titán
válasz Donki Hóte #48 üzenetére
"Ja, teljesen életszerű, hogy a kinyíló légzsák ellenére a vezető előrerepül, annyira, hogy a fejével előre hajlítja a kormány felső részét, utána megrázza magát és hátramászik a hátsó ülésbe, majd ott meghal "
Igen, teljesen életszerű, ugyanis ha nem vagy bekötve, akkor hamarabb repülsz bele a kormányba, mint, ahogy a légzsák nyílik. -
#54625216
törölt tag
válasz Donki Hóte #51 üzenetére
"Vagy a szövetségi hatóság a hülye, vagy a Tesla nem oszt meg minden információt, ami a teljes körű kivizsgáláshoz kellene "
A Tesla-nak minden információt meg kell osztania, ez nem önkéntes alapon működik, hanem törvény kötelezi rá.
Itt sokkal inkább arról van szó, hogy az autólobbinak és a kattintásvadász online médiának köszönhetően nagyon gyorsan bulvárhír lett a dologból, azaz mielőtt a hatóság bármit is hivatalosan közölhetett volna elkezdték az egészet hit alapon kezelni, így nem kockáztatták, hogy kikezdhető legyen a nyomozás végeredménye.
A Wall Street Journal pl. miután kiderült, hogy az FSD rendszer nem hogy bekapcsolva, de még telepítve se volt, azzal a szalagcímmel hozta le a hírt, hogy "Elon Musk továbbra is ragaszkodik ahhoz, hogy nem az FSD okozta a balesetet". Ilyen alacsony színvonalú hangulatkeltés mellett nyilván nem fogják összecsapni a jelentésüket. -
PitLee
őstag
válasz Donki Hóte #48 üzenetére
Csak találgatok
Mi lehetett az első tárgy amivel találkozott és kinyílt a légzsák, ha pl az útpadka, akkor akár olyan is elképzelhető, hogy a légzsák rendesen elműködött, de az autó még nem állt meg és tovább haladva, mondjuk egy fának csapódott, de ekkora légzsák már leeresztett és emberünk a kormányt fejelte el vagy valami ilyesmi. -
opr
veterán
válasz Donki Hóte #77 üzenetére
Szintén. Autópályára vagy hasonlóra felhajtás, esetleg ott gyorsítás, illetve nagyon ritka vészhelyzet kb az egyetlen eset. A tempomatos infó is onnan van. Bármi más helyzetben minek kinyomni a szemét, semmi értelme. 90-es úton 85-el tötymörgőt is max akkor előzöm meg, ha nagyon sokáig mennék még mögötte, és minden nagyon, de nagyon adott egy atomsima előzéshez, amúgy leszarom, megyek mögötte 85-el én is, azon a két percen nem múlik.
Példa arra, amikor a vészhelyzetet padlógáz oldotta meg: 4-5 sávos (minden kihajtásnál lesz egy extra kanyarodósáv), relative üres körforgalomba minivel nyílegyenesen behajtó nő. A terv valami olyasmi lehetett, hogy 6-8 sávon átvágva, kb kormánymozdulat nélkül megy oda, ahova akar. A probléma az volt, hogy útban volt a kocsim. Meg annak, aki mögöttem jött. Ha ott későn kapcsolok, vagy akár csak egy picit is gyengébb a kocsi, esetleg nem pont úgy hozza a sors, hogy kettesben van a váltó és még nem váltottam fel, akkor telibe vágja a kocsit. Így is pár centin múlt, de sikerült elugrani előle. Meg még a következőnek is, bár neki satufékkel. Azt, hogy végül valaki mást telibe vert-e, azt nem tudom, de ha így folytatta, van rá sansz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Lenry
félisten
válasz Donki Hóte #77 üzenetére
nem kell ehhez offenzíven vezetni, szerintem teljesen életszerű szituáció, hogy az autópályán utolérsz mondjuk egy kamiont, de nem tudsz rögtön átsorolni a belső sávba, hogy előzz.
amikor meg sikerül, akkor rövid idő alatt szeretnél visszagyorsulni 90-ről 130-ra.én is egy ilyen helyzetben vettem először észre, hogy nem ugyanaz történik akkor, ha megnyomom a RES gombot a tempomaton, mint ha kézzel (lábbal) gyorsulnék vissza a korábbi sebességre.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
opr
veterán
válasz Donki Hóte #91 üzenetére
Dehogynem! Sőt, igazi baromnak tartok mindenkit, aki még fizet is érte, hogy élesben tesztelhessen egy potenciálisan életveszélyes rendszert.
De! Az, hogy mindenért a tesla a hibás, és hogy minden idióta tesla sofőr karambolja után azonnal leírja a sajtó a fél világon, hogy biztos a self driving volt a hibás, az legalább ugyanennyire idegesít.Szar a tesla névválasztása? Hajajj, de még mennyire! Változtat ez azon, hogy megint semmi köze nem volt az egészhez, de a világsajtó azért gyorsan rájuk húzta a lepedőt? Nem, semmilyen szinten.
Azon se változtat, hogy annyi helyen hívják fel a kedves userek figyelmét rá, hogy a rendszer finom szólva nem teljesértékű, hogy ihaj, aztán mégis az összes hülye a teslara mutogat, aminek semmi értelme nincs. Aki ennyi cikk, figyelmeztetés meg minden után se fogta fel mivan, az soha nem is fogja.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Donki Hóte #97 üzenetére
"ASZF-ben a 97-ik oldal alján 2-es betűmérettel"
Aha. Hogy eldugtak! Meg jo, hogy nem azzal kezdodik a szoveg, hogy "Vigyazz vazeg, szar az egesz, figyelj nagyon, mert neha hatalmas hulyeseget csinalhat a leheto legroszabb pillanatban, szoval el ne engedd a kormanyt Belam, es figyelj, mintha az eleted mulna rajta, mert konkretan az mulik rajta." Ja, varj. De, ezzel kezdodik.Olyan szinten nincs eldugva, hogy a pofajaba van nyomva mindenkinek.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Donki Hóte #100 üzenetére
De bakker, ez mar aztan igazan nem lehet a gyarto hibaja. Vagy ilyen alapon ha a targoncas szur fel valakit a villara, az a targoncagyarto hibaja? Vagy ha a barom fobe lovi magat az a fegyvergyarto hibaja, mert hulye volt a user ahhoz, hogy elolvassa, melyik vegen jon ki a golyo? Vagy ha megvagod magad a kessel, az a hulye, aki elezte?
Mindenkinek joga van hozza, hogy hulye legyen, ez termeszetes, eleg nagy baj lenne belole, ha ez nem lenne igy. Viszont a hulyeseg sajat felelosseg, es nem veletlenul.
Tegyuk hozza, amilyen szinten fejlett a cucc, hivhatnak kis rozsaszin pszichopata felmosorongynak is, pont ugyanannyi barom "vezetne" a hatso ulesrol.
Az megint masik kerdes, hogy En rohadtul nem engednem, hogy ebben a formaban barmilyen szinten publikus legyen a hasznalata, es hivatasos tesztelokon kivul barki szorakozhasson vele. De ez meg mar torvenykezes kerdese, itt Europaban (nagyon helyesen) sokkal szigorubb is a szabalyozas, nem is mukodik ugy, mint az USA-ban. De azt, hogy a torvenyhozok balfaszok minden erdemleges ceg kihasznalja, kihasznalta es ki fogja hasznalni. Mert hulye lenne nem kihasznalni.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz Donki Hóte #100 üzenetére
'azt hiteti el az emberekkel, hogy az FSD az már tény és nem ígéret'
Kérlek idézd! Hol mondta ezt?
-
opr
veterán
válasz Donki Hóte #119 üzenetére
Elolvastad amit linkeltél, vagy csak tetszett a címe, passzol a mondandódhoz, úgyhogy beküldted?
Az orbitális clickbait cím mögötti tartalom ugyanis ez:
Elon: szerintem egy éven belül van rá esély, hogy elérjük a lvl5-öt.
Mérnök: kizárt, teljesen esélytelen.Ennyi. Mindkettő a jövőről beszélt, bevallottan tippet, és nem értenek egyet abban, hogy a jövőben mikor. Ehhez sikerült rittyenteni két oldalnyi hangulatkeltő cikket, meg egy buta clickbait címet. Aztán nem értitek, miért tartjuk idegesítőnek az egész cirkuszt.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Tuomas
addikt
válasz Donki Hóte #125 üzenetére
Ebben tökéletesen igazad van, Musk nagyotmondó. De azt is hozzá kell tenni, hogy amit "nagyotmond", az ha nem is az általa "megjósolt" időpontban, de megvalósul.
A "nagyon bízik abban" pedig nem egyenlő azzal, ha azt mondja, idén biztos megvalósul, ez pedig árnyalja a képet.[ Szerkesztve ]
We were here
-
opr
veterán
válasz Donki Hóte #125 üzenetére
Ne terelj, ennek az ég világon semmi köze a témához.
Mármint, ezzel a részével egyetértek, de ennek akkor sincs semmi köze a témához.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Tuomas
addikt
-
fatal`
titán
válasz Donki Hóte #146 üzenetére
Műszaki hibára tudtommal egyáltalán nem térít a CASCO, csak, ha baleset miatt gyullad ki. Ha meg amiatt gyullad ki, akkor az okozó KGFB-je térít, bizonyos összegig.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Donki Hóte #148 üzenetére
Mármint, hogy lehet-e személyautókra külön tűzkár biztosítást kötni?
A benzinesek közül is kell visszahívni szériákat tűzveszély miatt. Elektomos zárlat miatt Hyundai, kia és honda benzines autókat is visszahívtak. Van amelyekben az abs volt tűzveszélyes.
Tisztán elektromosból hyundai és chevrolet márkákból kellett visszahívni. A kókány hibridekből is volt pár hibás. [link]Az amics hatóságok becslése szerint évente több, mint 200 ezer autó gyullad ki náluk. Ennek csak apró töredéke elektromos. A megtett kilométerekkel súlyozva, 10x nagyob eséllyel gyullad ki egy hagyományos autó, mint egy tesla (a saját adataik alapján). Sajnos teljeskörű statisztika nincsen, mert nem tartják nyilván hajtásfajta szerinti bontásban ezeket a hatóságok.
Az 5 óra alatt nehezen eloltott autó kapcsán az is lehet, hogy a tűzoltóság nincs még felkészülve a szakszerű oltásra. Hiányoznak a szükséges felszerelések.
A szeptember 30-i stuttgarti buszdepó raktárban 25 busz sérült, 15 teljesen kiégett, köztük két elektromos és talán még más hibrid buszokkal együtt. És 3 óra alatt eloltották. Pedig nagyságrendekkel nagyobb volt a tűz és ott busz akkupakk is volt a tűzben.A normál autók égésének nincs akkora szenzáció szintje, hogy beszámoljanak róluk olyan lelkesen, ahogy egy elektromos autóval történ esetről vagy balesetről.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Donki Hóte #152 üzenetére
nfpa - 2006-2010 között évente 202 ezer személyszállító jármű gyulladt ki, 152 ezer személyautó [link]
fema - 2014-2016 - évente 171 ezer jármű tűz [link]Tesla 10x annyi megtett út jut egy járműtűzre, mint az országos átlag [link]
Ezek nem csak az állásukban vagy tankolás közbeni gyulladások, hanem minden.
Magyar vonatkozásban 2018-ban tán 578 autó gyulladt ki. 128 teljesen kiégett [link] [link][ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz Donki Hóte #154 üzenetére
tudtam hogy mindig van kifogás és mindjárt az autók kora lesz az. Legjobb tudomásom szerint forgalomba csak műszakilag alkalmas jármű mehet. Az elektromos autók is több, mint 10 éve úton vannak. Nem dobják ki őket, ha jön egy újabb model.
Nem rosszabbak, hanem az elérhető adatok alapján jobbak az elektromos autók kigyulladások tekintetében. Csak az nem hírértékű, hogy mennyi hagyományos autó égés jut egy napra. A világon bárhol kigyullad egy elektromos autó, azt lehozzák a hírekben még nálunk is. Hisztéria az egész.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #156 üzenetére
Valószínűleg valami zárlat, az a benzineseknél is népszerű ok.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD