Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Az időnként gázon állva részhez: A tempomat is változtatja a gázpedál állását, emberi beavatkozástól függetlenül. Ez a rész pont nem bizonyítja az emberi beavatkozást önmagában.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
Egy szóval nem azt írtam, hogy a következtetés a mondandód végén helytelen! Csak annyit igazítottam rajta, hogy a változó gázpedál állás messze nem feltétlen emberi beavatkozást feltételez. De, ha már itt tartunk: (csak, hogy a másik kollégának is jusson valami) egy teszem azt meghülyült autopilot miért ne produkálhatna random 98,8%-os gázt? Félre értés ne essék: én is azt gondolom, hogy emberi hülyeség lehetett. De önmagában a százaléktól és egyebektől függetlenül a gáz állása ezt maximum feltételezés szintjén támasztja alá.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz Alogonomus #7 üzenetére
A gázpedálok jellemzően az autóknál gyakorlatilag elektronikus jeladók. Értsd: kb potméter szinten mozgó cuccok. Sima mezei tempomat (benzin, diesel, elektromos, bármi) használata esetén nem mozog a gázpedál. Azt vezérlő elektronika tartja adott értéken a sebességet terheléstől függően. Ergo gázt ad vagy vesz el akkor is, ha a pedál közben fizikailag nem mozog.... És mivel gáz állásról volt szó, nem gázpedál állásszögről....
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz Alogonomus #15 üzenetére
Az azért gondolom megvan, hogy ez az adat egy adatrögzítőből van, amely a pillanatnyi állást rögzítette x időintervallumonként. Ha a tempomat csinál ilyet, pont ugyan ezeket az értékeket fogja mérni. A pedál gyakorlatilag csak egy jeladó. Kétlem, hogy létezne olyan rendszer amely a fizikai gázpedál szögét, kitérését, stb logolná.... Maximum az ahhoz a vezérlésben tartozó értéket. Amit meg ugye már megbeszéltük, hogy nem csak a pedál fizikai mozdításával lehet előidézni. Persze, nem vagyok elektromops autó szaki! Meg ugye már említette itt valaki, ha a tempomatot manuálisan állítgatod, pont ugyanez történik, anélkül, hogy a pedálhoz érnél.
Mégegyszer mondanám: nem az emberi hülyeséget vitatom! De felőlem rugózhatunk még azon, hogy ki hogyan értelmezi a Tesla mellédumálását.... Lásd maga az idézett rész. Részben helyre állították, majd megállapították, hogy..... Mégis miből? Ki ült a sofőr mellett és nézte a lábát, aki túl is élte? Ugyanmár.... Egy adathalmazt próbálnak a saját szájuk íze szerint letolni laikusok torkán."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz tibcsiworld #18 üzenetére
"Másrészt aki FSD-re bízza az életét, az nem olvasta a 10 soros "szerződést", és mellette hülye is!" Mi ezzel a baj? Tele vannak az utak idiótákkal.... Most lesznek mellettük hülye autók is
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz tibcsiworld #21 üzenetére
Miért lehet okosnak titulálni azt a rendszert, ami emberi felügyelet nélkül közlekedésre alkalmatlan?
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
Viszont az okostelefonnak soha nem volt az a marketingje- legalábbis tudtommal-, hogy a tulaj helyett oldjon meg bármit. Az "önvezető" autó meg pont erről szól(na), hogy a kedves gazdi helyett végzi a melót. A mértéke ilyen tekintetben szerintem irreleváns. Így azt gondolom, hogy bár az okos, mint jelző mindkettőnél elővehető, mégis teljesen mást takar a két esetben.
Ez az "önvezetősdi" nagyon gyerekcipőben jár ahhoz, hogy okosnak lehessen nevezni. A baj azzal van, hogy aki ilyen autót vesz és használ, nagyon hamar bele kényelmesedik a technika által nyújtott segítségekbe. Amik meg akár balesetet is okozhatnak. Én is használok pl tempomatot, ha már szóba került. Rengeteget vezetek. Évi 60-80 ezer km simán megy az autókba. De konkrétan a tempomatot, ha azt érzem, hogy fáradt vagyok, inkább kikapcsolom, hogy legyen valami plusz, ami éberen tart az úton. Vannak hasznos vezetést segítő dolgok! De az önvezetéstől baromi messze áll a rendszer. A hülye biztostól meg pláne."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
Azt hiszem kár ezt erőltetni. Kétlem, hogy meg egyezne a véleményünk a témában.
Mondjuk az önbeparkoló f@szság nagy kedvencem. Instant venném el a jogosítványát annak, aki nem tud parkolni. Valószínűleg vizsgán sem véletlenül kell megtanulni.... Akinek már az sem megy, annak gyakorlatilag fogalma nincs, hogy az autó térben hol helyezkedik el. Ergo vezetni sem tud."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz Donki Hóte #48 üzenetére
Nem mászott. Lepattant a kormányról, és hátra repült. Esetleg a légzsák szarul működött, és a kormányt görbítette el, vagy a sofőr valójában el futott, vagy a gyíkemberek rendezték az egészet, vagy...... Ehhhh, f@szom.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz tibcsiworld #58 üzenetére
Nem. Eddig csak hülye sofőrök voltak. Meg faék autók. De mint írtam is: ez az önvezetősdi egyenlőre nagyon gyerekcipőben jár.
A repülős párhuzam azért némiképp sántít kicsit. Legalábbis, ha százalékos arányban nézzük a meghibásodásokat. És itt ragadnám meg ismételten az alkalmat, hogy nem feltétlen erre a konkrét esetre gondolva!
Nem mellesleg már írtam ha már szóba hoztad a le-felszállást. Autóra levetítve, aki park rendszer vagy bármilyen segítség nélkül nem tud parkolni, kapásból jogsi bevon, mert simán balf@sz a vezetéshez. Aki nem tudja térben elhelyezni a saját autóját, mindenhová való, csak az útra, sofőrként nem. Nem, még vasárnap sem! Szerintem az ilyen nyomorultak közlekednek a középső sávban autópályán, ha kell, ha nem...."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz <Adamsky> #75 üzenetére
A válasz szerintem a vezérlő elektronikában bújhat meg (nincs késése talán? Csak tipp, nem tudom.) . Nekem 2001-es A6 is eszetlenül gyorsít, ha hagyom a tempomatot magában. Tempomatot jellemzően 6.-ban használ az ember gyereke manuális váltónál. De tényleg érezhetően másként viselkedik az autó vele nekem is. Pláne, hogy 50-nél már lehet 6.-at kapcsolni neki. Mondjuk egy felhajtón a gyorsító sávban. Amúgy ez a jobban vagy máshogy megy, szerintem csak adott fokozaton igaz. Tud az gyorsulni jobban is, leforgatva, váltva Hozzá teszem automatával zéró tapasztalatom van ilyen téren.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Új hozzászólás Aktív témák
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Precision 5770 17" FHD+ IPS i7-12800H RTX A2000 32GB 1TB NVMe IR kam., gar
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávsl
- Apple iPhone 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 ProMax eladó
- Apple Retina Macbook Pro 16 M1 Pro 32GB - 2021 - Használt, megkímélt
- Karcmentes Gran turismo 7 ps5
- Hibátlan - AMD Ryzen 3 3200G - 4 mag 3.6GHz + Radeon Vega 8 IGP + gyári hűtő AM4
- Apple Retina Macbook Air 13 M1 - 2020 - Használt, újszerű állapot - 500 Gb SSD
- Oehlbach Twin Mix One audiofil hangfalkábel szereletlenül vagy szerelve banándugókkal kívánt hossz!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen