Új hozzászólás Aktív témák

  • eFeMeR74

    senior tag

    válasz eFeMeR74 #297 üzenetére

    Kedves Ügyfelünk !

    Köszönjük, hogy számlázással kapcsolatos megkeresésével csoportunkhoz fordult.

    Panaszában jelzett számlázási problémát egy paraméterezési hiba okozta, melyért szíves elnézését kérjük.

    A 20/2*3-******-os hívószámú előfizetése tekintetében következő havi számlazáráskor módosítjuk a tarifacsomagot, valamint a tévesen kiszámlázott havidíjat jóváírjuk következő havi számlájában.

    Az előfizetői szerződés szerint az első három hónap díjmentes időszak volt a fenti hívószámon, a szerződéskötéskor fizetett előleg összegéből lezártuk a negyedik havi számláját (10025*****4).

    Forduljon hozzánk a jövőben is! Amennyiben bármi másban a segítségére lehetünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a honlapunkon elérhető elektronikus űrlapok segítségével, vagy a 1220-as telefonszámon keresztül. Ügyfélszolgálatunk minden csatornán szívesen áll rendelkezésére.

    Végül is fizesem be a rosszul(túlszámlázott) számlát és majd jóváirják.
    Nem lehet küldeni egy jó számlát?
    Érdekes felfogás😡

    MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8

Új hozzászólás Aktív témák