Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
De van ezek közül a szervezetek közt van olyan is, amit komolyan lehet venni?
Csak mert ha egy Teslának behorpad a lökhárítója, már megszakítja adását a CNN.
Azonnal hír van minden Tesla balesetből, és max havonta 1-2 ha van, és általában azokról is utólag kiderül, hogy nem is volt bekapcsolva az autopilot. Szóval akkor hol a rengeteg balesetes Tesla? Miközben napi több ezer nem Teslás baleset van, ami a kutyát nem érdekli?[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#54625216
törölt tag
Meglehetősen egyszerű a képlet: meg kell nézni, hogy mondjuk 1000 autóra és 1000 km-re levetítve átlag hány balesetet okozott önvezető autó és hányat átlagemberek.
Ha ilyen statisztikát linkelsz, akkor van miről beszélni.
Hogy egyébként kinek mi a véleménye az önvezetésről, az irreleváns."Neked miért fájna annyira, ha kicsit jobban tesztelnék a hatóságok a technológiát az engedélyezés előtt?"
Ezeket a videókat elnézve: [link] nagyságrendileg több emberéletet lehetne megmenteni a vezetésre nyilvánvalóan mentálisan alkalmatlan sofőrök kiszűrésével, azaz ha a hatóságok zéró toleranciával kezelnék a durva szabálytalanságokat. Ehhez képest rajzanak az utakon az agyhalottak, akik nem hogy más, de még a saját hibáikból sem tanulnak, egyesek mégis az önvezetéstől rettegnek, miközben egy önvezető autó esetleges hibáiból a teljes rendszer folyamatosan fejlődik.
Szvsz ez az egész mizéria az önvezetés körül két dologról szól:
1. A felelősség kenegetése: ha a BMW-s bekokózva belerongyol egy iskoláscsoportba és megöl 10 gyereket, az rendben van, mert megvan a felelős, le lehet sittelni, end of the story. Senki sem kérdezi meg, hogy az ilyen hogyan kaphatott egyáltalán jogsit, mert hát a vizsga idején nem volt beállva ugye, tehát minden oké.
Ha viszont egy önvezető autó elüti a lesből elékanyarodó részeg biciklist, akkor azt veszik elő, aki az engedélyt kiadta, márpedig egy hivatalnok úgy viszonyul a felelősségvállaláshoz, mint ördög a tömjénfüsthöz.2. A hagyományos autógyártók lobbijáról. Az nyeri az önvezető rendszerek versenyét, aki több valós adatot birtokol és ezáltal fejleszti a gépi tanulást. Ebben a nagy tradicionális autógyártók - a saját hibájukból - durván lemaradtak, tehát ha engedélyeznék az önvezetést, akkor mástól kellene licencelniük az önvezető szoftvert. Így a nagy autógyártóknak kedvezni akaró hatóságok igyekeznek lassítani az önvezetés engedélyezését, a média pedig ellenkampányol, hogy az autógyártóknak legyen idejük összeszedni magukat.
-
Noukoum
veterán
Nem lehetne normális cikkeket linkelni?
Újabb rossz hír a Teslának: sokkal rosszabb az önvezető rendszere, mint ahogy egy ember vezet
Cím olyan amilyen, több mint két éves. Régi szép idők.
A fogyasztói érdekvédelemmel foglalkozó amerikai Consumer Report vizsgálta a Tesla Autopilot rendszerét, és nem voltak róla túl jó véleménnyel, ennek is betudható, hogy nagyot esett a Tesla árfolyama.
Ennek is betudható hogy nem ért hozzá azt aki ezt a cikket írta. Na mindegy, nem ez a lényeg.
Az amerikai Consumer Report (CR) vizsgálta meg a Tesla Autopilot rendszerét, amelyet múlt hónapban frissítettek be, és amelyik most már emberi beavatkozás nélkül hoz meg komoly döntéseket, mint például egy autópályás sávváltást anélkül, hogy a vezető közbeavatkozna.
Ez pontosan így történt.
A fogyasztói érdekvédelemmel foglalkozó CR azt állapította meg, hogy
a Tesla fejlett vezetéstámogató rendszerei olyan döntéseket hoznak, amelyek veszélyesek, illegálisak, vagy egyszerre mindkettő,Mi veszélyes? Mi illegális?
a rendszer ahelyett, hogy segítené a vezetőt, megkérdőjelezhető döntéseket hozott, mint például túl élesen vágott be más járművek elé vagy jobbról is előzött (vélhetően autópályán)
Ezt max azt hiszi el aki még nem használta a rendszert.
a vezetőnek gyakran kell megakadályoznia a rendszert abban, hogy rossz döntést hozzon
????
összességében az Autopilot tudása jóval elmarad az emberétől
Azért ezt így ebben a formában elég merész kijelenteni.
A Tesla egyébként több alkalommal nyomatékosan kijelentette, hogy bár a rendszerük egyre fejlettebb, a végső döntés még mindig a vezetőnek kell meghoznia, a vezető az, aki minden manőverért felelős, és folyamatosan irányítás alatt kell tartania a járművet.
Ezzel nem tudok vitatkozni.
A mai, és az elmúlt napok rossz hírei, fontos technikai szintek elesésével együtt eredményezték azt, hogy a Tesla részvényárfolyama újabb és újabb mélypontokra esik, csak ma 6 százalékot veszített az értékéből, jelenleg 193 dollár körül állnak a jegyzések. Idén már 42 százalékot esett a Tesla árfolyama.
De jó ezt így 2 év elteltével olvasni.
Kérlek ne linkelj ilyen semmilyen cikkeket. Ez max azoknak jók akik annyit akarnak tudni hogy létezik egy Tesla nevű cég meg valami autopilot rendszer.
Szerk: Ja és hogy ebből hogyan szűrte le a PORTFOLIO hogy a tesla önvezető rendszere rosszabbul vezet mint egy ember az egy kiváló kérdés. Értem már miért van ennyi fake információ az emberekben ha ilyeneket olvasnak...
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!