Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gargouille

    őstag

    válasz azbest #23 üzenetére

    Pedig nem, ő írta, hogy:

    "Na ezek az eszközök nem nekik készültek. Miért?
    - Mert vissza lehet nézni mit csináltál.
    - Ellenőrizni lehet, hogy mikor mit dolgoztál."

    Márpedig ezek a központi "eszközkezelők" egyáltalán nem erre vannak és az is egy teljesen külön történet, hogy összedrótozod egy ticket rendszerrel. Az, hogy "mindent" logolj az meg azért nonszensz, mert pillanatok alatt végtelen méretű naplók nőnének (a keletkező hálózati forgalomról és egyéb erőforrásigényekről most nem is beszélve) és értelme sincsen sok. Nyilván vannak területek amiket érdemes logolni (pl. különböző autentikációk, bizonyos fájl műveletek stb.) de ezek korántsem a "mindent" kategóriát képviselik, ráadásul legtöbb esetben szerver oldalon illik naplózni ezeket, nem a klienseken.

    Az Apple oldalán elég érthetően le is írják, hogy mire van (beállítások kezelése, mentés, patch terítés stb.), legfőképp a kliens oldali IT feladatok központi kezelhetőségére.

    Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.

Új hozzászólás Aktív témák