Új hozzászólás Aktív témák

  • Balu77

    őstag

    Nem lehet egyértelműen kimondani hogy ki a hibás ebben, de ez a jelenség nem újkeletű. Én anno 95-ben léptem a pályára a fősulin és piszkosul nagyot csalódtam, hogy mi a frász ez? Sok matek, meg fizika, mert hogy attól műszaki az informatika, csak épp maga az informatika maradt ki. Azt még értem hogy kevés az apanázs, így a silányok maradtak tanítani. De ez már vezertői, politikai szintű dolog.
    De azért a cégek is szemetek sokszor. Nyilván nem fűlik a foguk kicsengetni az új szakemberek kitaníttatására fizetni és a hajam égnek áll, amikor némely pozicióhoz szuperman képességű tapasztalatot és tudást kérnek. No kérem, de azzal már külföldre is lehet menni többszörös pénzekért! Szóval egyik kutya, másik eb!
    Aki meg volt olyan szerencsés, hogy mégis lehetősége lett mindent kitanulni, az vagy saját vállalkozásba kezd és csinál egy jó startup-ot, vagy külföld.
    El kéne gondolkodni a cégeknek azon, hogy szorosabbra fűzzék az oktatási intézményekkel a kapcsolatot, mert így hiába káricálnak.
    Egyébként visszakanyarodva a régi időkhöz, botrány volt, amikor info szakon az áramlástan, meg a cementgyár automatizálásának matematikai modellezése volt a legfontosabb tananyag, de ami hasznos lett volna, pl. hálózatok, azt meg botrányosan bénán adták le, természetesen csak elméletben, szervert azt egyet sem láttunk. Ha pedig valami hasznos véletlen becsúszott, pl. egy kis java, tök röhejes volt hogy az akkor még 1.0-ás :D Ibm visual age for java tutorial-ját tolta le a tanár egy az egyben órán, semmi egyéni tananyag. Talán ő maga is 1-2 héttel járhatott előttünk az anyagban. :DDD
    Vicc ez az egész.

    izé

Új hozzászólás Aktív témák