- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
Ezek szerint nem érted a cost per frame értékének jelentését.
Azt mutatja meg, hogy:
- ha az egyik kártya 500 dollárba kerül és produkál 100 fps-t, akkor annak 5 dollár a cost per frame értéke, vagyis lényegében 5 dolláronként renderel le egy teljes monitorképet.
- ha a másik kártya 405 dollárba kerül és produkál 90 fps-t, akkor annak 4,5 dollár a cost per frame értéke, vagyis lényegében 4,5 dolláronként renderel le egy teljes monitorképet.Tehát az 500 dolláros kártya bár 10 fps-sel többet teljesít, viszont mégis rosszabb a hatásfoka, mint a 405 dolláros kártyának, mert drágábban dolgozik.
A te táblázatodban szereplő érték alapján az RTX 2060 4,06 dolláronként renderel le egy teljes monitorképet, ami kvázi egyenlő volt a GTX 1060 4,08 dolláros értékével, vagyis a Turing lényegében nem volt jobb vétel a Pascalhoz képest a beugró kategóriában. Amennyivel drágább volt, annyival is tudott csak többet.
És ez volt még a kedvezőbb helyzet, mert az RTX 2070 5,2 dolláronként renderelt le egy teljes monitorképet, miközben a GTX 1070 4,21 dollárból is megoldotta azt. Vagyis középkategóriában 1440p esetén 36 játék átlageredményét nézve a Turing határozottan rosszabb ajánlat volt, mint a Pascal. Többet emelkedett az új generációs kártya ára, mint a teljesítménye.