- Mobilinternet
- Aliexpress tapasztalatok
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Lehet, de ha megnezed ahol igenybe veheto, az nagyobb terulet mint Budapest (most jobban megmertem)
Phoenix (Arizona) -n belul Tempe, Mesa, Gilbert es Chandler kerulet, vagy minek nevezik ott.
Persze szelesebb amerikai utakkal, nem Budapest szeru egyiranyu utas felig jardan allo, felig az utra logo parkolo autokkal. Szoval Budapest neki igazi kihivas lenne, ha belenezel az ottani utcakepekbe.
Budapestre tenyleg a Citroen AMI, Renault Twizy vagy a Waymo Firefly valo, vagy mondjuk bicikli, meg robogo.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
janeszgol
félisten
Pontosan. Koszonjuk Musk, hogy elinditottad az elektromos autozast, innen mar menni fog egyedul is. Viszont latasra!
Ma Kina az egyik legszennyezettebb terulet. Nem lepodnek meg azon, ha 10 ev mulva az elektromos autozas (nem onvezetes) annyira altalanos lesz ott, mint a kemkedes.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
mepet
addikt
technoviking bizony!
https://twitter.com/billmon27/status/1371559700903428101 -
bul07
nagyúr
Ahogy látom neked ez hitvita, kösz én ebbe nem megyek bele, egy elvakult hívőt nem lehet meggyőzni
Amúgy nekem aztán mindegy de a Tesla ilyen árazás mellet mindig is réteg kocsi lesz
És igen is ha a többi autógyár komolyan ráfekszik az elektromos autókra a teslat lenyomják mint a szöget eladásban
Míg nem lesz elérhető áron elektromos megoldás addig nem fog rohamosan terjedni
Okostelefon piac is akkor robbant mikkor elkezdtek jönni az olcsó de jó használható okos telefonok.És egy drága autónál az egybites emberek nehezen tudják bevállalni a hatalmas hitelt csak a név miatt, így ha jönnek majd az olcsó elektromos autót gyártók azok fogják letarolni a piacot
Nem lesz benne bőr ülés és nem lesz olyan fejlett a vezetősegéd rendszer itt ott olcsóbbítás, de elektromos lesz élhető háttótávval és ez lesz a lényeg
Én a drága elektromosokra nem is adnék támogatást aki ki tud csengetni 10-20milliót elektromos kocsira annak az én adómból is adjanak még pénzt hát a frászt,( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
dabadab
titán
Ideraksz egy tárgyi tévedésektől hemzsegő hozzászólást, aminek a tévedéseit cáfolom, és erre azzal jössz, hogy "elvakul hívő" vagyok. Nyilván pl. a Tesla értékesítési számai azok olyanok, hogy azt rendes emberek hasraütéssel generálják, az elvakult hívők meg megnézik a tényleges adatokat
Amúgy nekem aztán mindegy de a Tesla ilyen árazás mellet mindig is réteg kocsi lesz
Milyen árazás mellett? Nem tűnt fel, hogy azt csinálják, hogy folyamatosan egyre olcsóbb modellekkel állnak elő?
Nézted a Cybertruck árait? Azt pont a Ford F150-hez lőtték be, ami az USA legnépszerűbb autómodellje évtizedek óta(!). Ennek tükrében szerinted mennyire komolyan vehető ez a kijelentésed?[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Milaraspa
lelkes újonc
A Teslának valami nagyot kell gurítania, ha nyeregben akar maradni a sokévitezedes gyártási múlttal rendelkező gigavállalatok között.
Elindították az elektromos autózást, oké, de ennél több kell, ha versenyezni akar az autógyártókkal, márpedig a piacon maradni, az a legkiélezettebb verseny.A Ford F-150-hez belőtt Cybertruck ár valószínűleg nem lesz igaz, ahogy eddig minden Tesla drágább lett a jósolt áraknál. A Cybertruck sem olyan lesz, mint a bemutatott koncepcióautó, hiszen az ilyen felépítés sok országban tiltott.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Milaraspa #57 üzenetére
Szerintem maradhatnak úgy ahogy vannak de a piac kicsi részét fogják adni pár éven belül, ahogy most se vehet mindenki Porsche kocsit
De senki se mondja hogy rossz kocsi lenen a Porsche ő elvan a réteg autójával és annyiAmúgy nem tudom ki hogy van vele, nekem aztán ilyen automata autósegéd nyavalya nem is kellene a kocsiba, én nem azért ülök a volánhoz hogy ne vezessek, ha csak utazni akarok akkor hátra ülök
Persze vezető támogató dolgok azok jók de helyettem ne csináljon semmitCybertruck egy vicc kategória ahogy a bemutatása is az volt , biztos olyan csóró a cég hogy nem tudta ellőtte tényleg tesztelni bemutatón kell beégni
Amúgy most az Autósimogató csatornán kezdődött egy jó sorozat, használt olcsó elektromos autókat vett hármat is
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
htc07
addikt
most a Porsche hogy jön ide? úgy érzed, az is technológiai lépés lenne? vagy csak az a közös bennük, hogy nem telik rá?
a teslás berepedt üveges performansz meg teljesen elérte a célját, még az olyan emberek is emlegetik, akik zsigerből gyűlölik, te vagy az élő példa mert hogy más magyarázat nem nagyon van arra amit itt művelsz.
-
Milaraspa
lelkes újonc
Szerintem a Cybertruck bemutatóra két magyarázat lehetséges: Vagy gőgből nem próbálták, vagy megtervezett volt a betörés.
Az elektromos autózás elsősorban az akkumulátor miatt drága. Állítólag hamarosan olcsóbb lesz a Teslának éppúgy, mint a VW-nek meg a Toyotának.
A Porsche teljesen más kategória. Nekem sosem tetszettek a sportautók. Mármint a közutakon, mert nem praktikusak, nem illenek oda.Nekem kellene az önvezetés. Tök jó lenne, ha aludhatnék vagy olvashatnék egyet, mire egyik városból a másikba jutok úgy, hogy a saját burkomban, megszokott kényelmemben vagyok és nem kell szutyok tömegközlekedéshez alkalmazkodnom. A vezetést szükséges rossznak tartom, persze néha jólesik.
A level 3-as automataszintet viszont nem szeretném használni, amiért fentebb írta valaki: bár sokszor nem vezetünk, de feszülten kell figyelnünk, miközben a felelősség is a miénk, vagy bárkié, de veszélyes. Egy rosszul felfestett csíktól, letakart táblától baleset lehet.
Nekem vagy a full automata szint kell, ahol kormány sincs, vagy a sávtartó nélküli szabad vezetés, gyanítom sokan így lehetnek még vele. -
bul07
nagyúr
Porsche mint szemléltetés hogy benzines példányokból se az fogy jobban hanem ami elérhető áron van, még nyugatos se
Tehát mondjuk Németországban se fog mindennapi használatra Porsche-t venni aki megtehetné az se, hanem megvesz egy VW modellt
És nem azért mert rossz kocsi a PorscheUgyan ezt lesz szerintem az elektromos fronton is, ahogy jönnek a többiek fejlődnek, hozzák az elvárhatót, őket fogják választani tömegesen, a drága kocsik meg megmaradnak egy kicsi réteg vásárlónak
Csak ugye akkor meg majd jönnek az önmagyarázó szóharcok hogy miért is jobb egy kétszer háromszor drágább autót venni,Ha Dacia elkezdené ontani a 6milliós elektromost ami támogatással 4milló[link], még azok is vennének belőle akiknek eddig eszébe se jutna Daciát venni, persze ennek vannak korlátjai még sebesség terén is is
De egy városi vagy peremkerületen élő embernek második kocsinak oviiba, iskolába, bevásárolni anyukának, tökéletes megoldás lenneÉn nem gyűlölöm teslat, linkelhetnék videót a teszten felboruló A-Class-ról is ha az lenne a téma
Csak az olyat nem bírom hogy valamit megváltónak kiáltanak ki jelen időben, hogy most és mindörökké ő lesz a megváltó, majd 10-20-30 év múlva utólag ki lehet jelenteni hogy igazi áttörés/úrtörő volt és az élen is tudott maradni, mert visszatekintve át lehet látni az egészetJó kocsi a tesla, -igen, elfogadnék egyet, -még jó,(Bár lehet egyből eladnám és fele annyiból vennék egy másik elektromost, amit ugyan úgy tudnék használni), jó hogy a piacon van, -igen,
Ellenszenvet inkább azok keltik akik vérig vannak sértve ha imádott cégükről akár egy szavú kritika is van, de ez igaz minden szegmensre
Nyomtató, processzor, telefon, kocsi, minden téren vannak márkaharcosok, és végső érvük ...... á inkább nem írom továbbNa de részemről sanyi, mindenki vegyen teslat
(legalább ez azt jelenetné hogy senkinek nincs gondja a pénzre hogy tud luxusra költeni)(#60) Milaraspa
Én szeretek vezetni, sőt nagyon sokszor még zene se szól hogy a vezetést éljem meg
Képes voltam Balatont megjárni úgy hogy nem volt bekapcsolva a rádió(nekem Siófok 350Km csak oda), többször is, és nem is hiányzott
Sőt Horvátba is elindultunk úgy hogy még szállásunk se volt foglalva, nyelvet se ismertük és akkor még Google fordítós se volt(kétezres évek közepén végén), autókáztunk egy jót
Nekem szórakozás a vezetés, kikapcsolódás, minden percét élvezem, és akár még tejködben is
Persze lehet hogy majd 10év múlva nem így fogom gondolni 50évesen[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
_cHAos_
aktív tag
Ezt én sem értem, egy Tesla-t minőségben nemhogy egy Porsche-hez, de inkább a Dacia-hoz hasonlítanám. Egy csúcs Renault-tól is elég messze van, pedig az gyártja ugye a Dacia-t is. A VW minőségtől pedig nagyon nagyon messze áll... De még a Ford-tól is, hamár amerikai márkákról van szó... Ilyen Chevrolet szint kb.
Amúgy el bírom képzelni, hogy van olyan elvakult ember, aki Porsche helyett egy Tesla-t venne, rengeteg hülye van.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Milaraspa #57 üzenetére
Szerintem, ha a Tesla nem fogy ki a penzbol, akkor eleg stabil helye van a palettan, ahogy a legtobb dragabb felsokategorias e-autonak is, mert abban a szegmensben a penz nem problema a vasarloknak. Fejlesztesben pedig egesz elol jarnak. A gyartas minosegen es a minosegellenorzesen kell meg javitaniuk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Csak amig a Teslanak nem kell aggodnia, hogy ki veszi meg az autoit azon az aron, a Dacianak. A Dacianak nagyon olcsonak kell lennie, hogy vegyek, az elektromos autok meg most barmik csak nem olcsok, vagy ha megis piacra tud dobni egyet elerhetobb aron az borzalmasan komponisszumos modell lesz. A VW se tud elerheto aru lenni e-autoban, max Nemetorszagban ahol toljak rendesen a belfoldi auto kedvezmenyeket es sokan amugy is csak tartos berletben hasznaljak az autoikat, vasarlas helyett.
A Tesla elonye nem a minoseg, hanem hogy gazdagabbaknak, de meg nyugati mercevel is tehetoseknek gyart elektromos autokat. Nem arerzekeny a sajat piaca.Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
_cHAos_
aktív tag
válasz Tigerclaw #65 üzenetére
Értem, amit mondasz, csak a vásárlókat nem ertem. A Tesla-k beltere, komfortja, zajszigetelése, stb. eléggé fapados mondhatni igénytelen. Mondok egy alap példát, egy Ford Focus-t is tudsz venni bőrkormánnyal... A design is semmilyen kb. , mégis viszik, mint a cukrot, amikor egy VW Golf is sokkal több komfortot nyújt.
[ Szerkesztve ]
-
Korrektor
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem ultem meg Teslaban, de szerintek keves elektromos auto hozza azt a gyorsulast, hatotavot, nem beszelve a kulso, belso dizajnrol, mint a Tesla. Mondjuk naluk is eltero a modellek sikeressege. Az olcsobb Model 3 van a csucson. Pont tegnap olvastam egy kis hirt, miszerint a Lamborghini a Tesla es hasonloan sportkocsi szeruen gyorsulo elektromos autok miatt kenytelen masra helyezni a hangsulyt. A vegsebesseggel nem sokat ernek a kresz miatt, raadasul tul gyorsan menni joval lassabb autok kozott, nem csak nehez, de veszelyes is sajat magara is, ha masra nem is gondol. A gyorsulas lett a vesszoparipajuk, de azt a Tesla sokkal olcsobban megadja. Mondhatni a Tesla es a hasonloan sportautosra hangolt tarsai rengeteg olyan embernek megadjak a wow!!! erzest, akiknek az elerhetetlen volt, raadasul meg olyan sebessegtartomanyokban is es valtas nelkul, ahogy erre a nagyok keptelenek, vagy csak osszehasonlithatatlanul dragan.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
_cHAos_
aktív tag
A legjobb elektromos autó, mint a Tesla? A legnagyobb tőzsdei kapitalizációjú esetleg addig, amíg ki nem pukkan lufi.
Autóként a Chevrolet MINŐSÉGI szintjét sem éri el.Elektromotnosban is vannak máaranyáxr sokkal jobbak és rengeteg jobb modell jön más gyártóktól.Musk pedig úgy viselkedik, mint aki megtalálta a bolondok aranyát. Technoking
/En sem vagyok szakértő, de nem szükséges annak lenni, ahhoz, hogy ezt lássam. /
[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
Musknak az is belefér, hogy beálljon a btc mögé ha ezzel további lóvét és arcot meg fiatal vakmerő követőtábort tud magának szerezni. Az már senkit se érdekel, hogy elvileg a naiv többség valamiféle megmentőként tekintett rá, amiért elhozza a kevesebb károsanyag kibocsátást a világba, erre a világ arányosan legenergiapazarlóbb dolga mellé áll teljes vállszélességgel... inkább nem is írok jelzőket erre, úgyis ki lehet találni
Egyébként egyetértek, főleg design terén már jóval elhúztak a teslától a többiek..
[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
válasz South Velen #71 üzenetére
Szvsz a decentralizált bizalmi modell feltalálása a legjobb dolog, ami sokszáz éve történt az emberiséggel. Van aki egyetért velem és emiatt áll a btc vásárlás mellé, van aki pedig azért, mert pl. befektető, és így több pénze lett. A környezetvédők azok a Priusosok, nem a Teslások!
Szerintem a cybertruckkal dizájn szemszögből legalább 5 évvel beelőzte a tesla a többi gyártót, kíváncsi leszek, mikor érik majd be. -
_cHAos_
aktív tag
"Szvsz a decentralizált bizalmi modell feltalálása a legjobb dolog, ami sokszáz éve történt az emberiséggel"
Arra gondoltál esetleg, hogy ez nem fenntartható és rendkívül erőforrás pazarló?
Csak, mert ez a két tényező kizáró oknak minősül egy gondolkodó embernek...Elindított egy úttörő folyamatot, de jelenlegi helyzet azt kívánja, hogy minél előbb tegye helyre az USA, ami meg is fog történni.
[ Szerkesztve ]
-
_cHAos_
aktív tag
Egyébként vaknak kell lenni ahhoz, hogy valaki ne lássa hogy egy rakat szar a Tesla design-ja a komoly gyartokhoz képest ? Linkeljek be egy 2021-es Mazda 3 -at? Keress rá nyugodtan. ;) A baltával faragott Cybertruck az etelon ? Te melyik bolygón élsz? [link] Szemelyeskedes nelkul, ajánlom figyelmedbe, tuti izlesficamos vagy.
Tesla buborékban nőttél fel ? Remélem nem én nyitottam fel a szemed ?
[ Szerkesztve ]
-
_cHAos_
aktív tag
válasz South Velen #71 üzenetére
TESLA = PIECE OF SHIT, a legkörnyezetszennyezőbb autógyártó a világon most így summa.
Az a rész nem tudom megvan -e, hogy eladják a CO2 kvótákat a Fiat-nak profitért.
Kétszínűek, ez a szó jut eszembe.
Majd a VW helyreteszi ezt is, mert valakinek helyre kell.[ Szerkesztve ]
-
South Velen
addikt
Megvan, profitjuk nagy része ebből származik, enélkül már rég becsődöltek volna.
illetve mostmár valszeg a btc árfolyamnyereségből is élnek, attól függően mikor realizálták/realizálják.
Persze az már külön téma, hogy a btc árfolyamát pont ez hajtotta fel, hogy a tesla brutális módon belevett, egyértelműen csökkenő trendet fordított meg, és csak aznap 20-25%-ot erősödött a btc.
és ez hogy ez mennyire tiszta így... jogilag lehet az (nem tudom), józan ész szerint rohadtul nem.Nem szeretnék abban a világban élni, amelyikben az utcaképet cybertruck és hasonló indíttatásból készülő gépjárművek fogják tarkítani. mellesleg, 4 évesen rajzoltam ilyeneket egy darab vonalzóval és ceruzával..
az egy dolog hogy ha ez a f*sztarisznya ilonkán múlna, akkor olyan lehangoló világunk lenne mint a cyperpunk 2077-ben, de hogy a többség tapsol neki, istenségnek tartja, és ezzel tényleg efelé haladunk, az igazán depresszív.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Tőzsde és gazdaság
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- További aktív témák...