Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz varsam #5667 üzenetére

    Ezeket is ugyan úgy kell átnézni mint egy analóg gépet.
    Persze van pár plusz dolog. A láncot érdemes leakasztani a hajtásról és úgy is meg kell forgatni a hajtóművet előre és hátra is. Ha a motor csapággyal gond van azt érezni lehet, mert darál, zajos. Az akkut illetően ha nincs diagnosztika kapacitás teszterrel, akkor csak biciklizés közben derül ki a tényleges hatótáv. Illetve még egy fontos dolog, garanciális bringa esetén arra figyelj, hogy ne legyem tuningolt. Itt is írják a hirdetésben, hogy tuningbox-al adja. Ezeknek a garanciája ugrik. Hiába lobogtatod az eredeti számlát is akár. A motor megjegyzi, amit ki tudnak olvasni. Hiába veszed ki a tuningot, nyoma marad. Szóval ez a bringa gari nélküli, veheted úgy. Illetve a tuningolt bringák akkuja is gyorsabban pusztul, és a kijelzőben szereplő km adat sem mindig valós, csak a gyári, tuning mentes gépben.

    [ Szerkesztve ]

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz varsam #5667 üzenetére

    Azon túl, amit Runner írt, másban se egy nagy üzlet ez a gép. Előző generációsból is a kisebb teljesítményű motor, számomra érthetetlen az elől 38T lánctányért, valószínű a max sebesség növelésére lehetett a speed box miatt, egyébként ha terepen használják, akkor 34T-nél többet shimano rendszerre rakni nincs sok értelme egy 12-es rendszer esetén. Ez vagy valami beragadt készlet lehet, vagy kamu a 2022-es vásárlás, mert már 2021-ben se ilyen konfigok voltak.
    Aktív trail felhasználásra a motion controll-os villa… hagyjuk, élből csere. A hátsó tagon nincs tartalék olajtartály, így erős felhasználásnál a bringa hátulja túlcsillapítottá válhat és elkezdhet felkeményedni.
    Aktív trail felhasználásra egy teljes felfüggeszés cserével érdemes kedzni, amit 500k alatt nehéz megúszni, úgy meg már nem olyan jó deal.
    Kirándulni, erdei mtb túra némi bolondozással persze jól lehet ezzel is. Amit nem bír az a célzott és intezív pálya használat, sziklakertek (akár itthoni pályákon is), gyökeres, köves részek, ahol sok magas frekvenciás mozgást kéne elviselni, ahhoz ez a felfüggesztés nem való.

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz varsam #5684 üzenetére

    Manapság elég kedvelt trail ebike, ráadásul ha jól rémlik elég friss a bejelentése is vagy tavaly jött, vagy idei és ebben is már a 3. gen yamaha motor van, amit már reign e+ (nagytesó) volt lehetőségem próbálni többször is. Jó a motor és a hatótáv is.
    A váz geója egyes elemeiben modernek, máshol inkább konzervatív. Engem egy dolog zavar rajta a 473mm hosszú láncvilla nagyon hosszú. Ez alapján azt mondanám, hogy ez a bringa a kisebb méretekben nem működik jól, inkább a nagyobb L és XL vázméretekkel harmonikus, tehát a magasabb ridereknek nyújt kiegyensúlyozottabb élményt. Egy kezdőnek egyébként szintén előny a hosszabb láncvilla, mert mászásnál felfelé megadja azt a plusz tapadást és stabilitást, amitől eldobja az agyát, hogy ebike-al minden lehetetlen helyre fel lehet menni, és lefelé is nagyon stabilnak fogja érezni. Ezzel szemben egy tapasztalt rider-t a hosszú hátulja inkább zavarni fogja a nagyfokú stabilitás, hogy kevésbé játékos és lassabban vált irányt. Szóval ez a bringa igazi kezdőknek vagy magas embereknek való.
    Az e3 felszerelétség igazi kapudrog. Már ennyiért be lehet szállni a Giant rendszerbe újonnan és egy jó bringát kapsz, de nem kompromisszum mentes, ami elsőre nem látszik és egy kezdőnek fel se fog tűnni, majd csak ha már jobban bringázik és többet használja tényleg arra, amire egy trail bringa való, amúgy ez a gép bírja.
    Picit többért az E2 felszereltségű modell minden komponensében pont annyit lép felfelé, hogy már később se kell rajta semmit kicserélni, a legfontosabb, hogy annak a felfüggesztése is kiszolgálja a bringát, nem igényel cserét, jobb fék, jobb hajtás.

Új hozzászólás Aktív témák