Új hozzászólás Aktív témák

  • #92888064

    törölt tag

    még nem volt problémás vásárlásom, így hozzátok fordulnék.
    vettem egy telefon hátlapot, ami nem passzol a készülékre, hiányzik a jack dugó odatartozó része, és karcos is volt. gugli fordítós + fél évig tanítottak angollal próbáltam leírni a bajom, és ezt a választ kaptam:

    "i can re-sent or full refund you
    if you need re-sent ,please cancel the dispute
    if you need full refund ,please change dispute reason" Does not work properly "into"i no longer need the product"
    if you cancel or change it
    please let me know
    i can fast re-sent or full refund you
    awaiting for your reply"

    szóval viszonylag friss alis fiókomra nézve ez mikkel járna?
    újraküldetni nem akarom, mert az sem passzolna a készülékre. full refundot szeretnék, de a kártyám decemberben járt le, így csak feltételezem, hogy az új kártyaszámot is meg kell adni ilyenkor.

Új hozzászólás Aktív témák