Új hozzászólás Aktív témák

  • haruspex

    aktív tag

    válasz Degeczi #159522 üzenetére

    Itt kicsit off, de szerintem érdeklődésre tarthat számot.

    A Banggoodról rendelt csomagom eltűnt a postakicserélő központ és a kézbesítő posta között. ( Trackből derült ki.) Két ügyintézővel beszéltem akik közül az egyik kedves és segítőkész volt, a másik egyik sem igazán, ugyan azt a 2 mondatot ismételgette minden kérdésre. Az első hölgy tanácsa alapján a megoldás az volt, hogy emailt kellett írni a posta ügyfélszolgálatra. Ők kicsit több mint 3 hét után elismerték a kárt, és innen vagy a Banggood tud kompenzációt kérni, vagy én, de az ő lemondó nyilatkozatukkal.

    A trükkös rész ezután jött elmagyarázni ezt a kínaiaknak. Az első levelem lepattant azzal, hogy nem volt shipping insurrance, a 2. is valamilyen sablon válasszal, talán a 3 került valakihez aki tud angolul, meg valószínűleg itt olvasták el el először mit írtam. és pedig megkértem egy ismerősömet, aki szokott ázsiai ügyfélszolgálatokkal kommunikálni, meg nálam azért jobb angolból.

    Ezután vagy megértették mit szerettem volna, vagy csak elunták, és újraküldték a csomagot (Bár itt megint csak sablonüzenet jött vissza).

    Bár majdnem két hónap után még nincs se pénz se csomag, de végül is mindkét ügyfélszolgálattal sikerült dűlőre jutni.

Új hozzászólás Aktív témák