Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz DrBubo77 #146713 üzenetére

    Mindenhez van határidő a rendszerben: meddig kell megjönnie, meddig reklamálhatsz, egy reklamáció meddig van nyitva. Én a határidő lejárta előtt egy héttel szoktam cseszegetni őket, persze udvariasan.
    "Persze, megnézem a postán, pár napot természetesen várok még." "Megnéztem, nincs a nevemre küldemény a területileg illetékes postahivatalokban." "Még nem érkezett meg a visszautalás." "Még mindig nem érkezett meg, kérek egy tranzakciós azonosítót, hogy a pénzintézettel kerestethessem."
    Sosem szoktam vádaskodni, nem írom le, hogy el sem küldte a rendelésemet, csak azt, hogy én nem kaptam meg.

    Ebből volt olyan, hogy tényleg sosem kaptam meg a rendelt cuccot, de a lóvét visszaadták. Volt olyan is, hogy visszajött a lóvé, de közben ment a szokásos fal szöveg, hogy ha mégis megjönne az áru, akkor fizessem már ki. Persze... Csodák csodája 2 hónappal később mégis megjött az a 1,5$-os vacak az eredeti rendelés szerinti bélyegzővel, írtam, hogy megjött, köszi, merre tovább?

    Az értékelések mindig pozitívak, elvégre az csak a tranzakcióra vonatkozik, az pedig rendben lezajlott. A szöveges értékelésbe szoktam beírni, hogy a termék nem jött meg, de az eladó korrekt volt és megelégedésemre kezelte a helyzetet.

    A pénzt minden kifogásolható esetben visszakérem, nem fogadom el az újraküldést. Majd én eldöntöm, hogy új rendelést adok-e le akár ugyanannál az eladónál.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák