Új hozzászólás Aktív témák

  • beginnerguy

    tag

    válasz spileraaa #126025 üzenetére

    Én a GB-n nemrég hagytam 2 db (összességében) 2*-ost és 1db 1*-ost is, pedig alapvetően 4-5*-t szoktam mindenre, ami tényleg használható/jó/leírással egyezik. Mindegyik megjelent, ellenőriztem, pontot is kaptam értük. Egyikhez le is írtam a teljes sztorit. Röviden: megrendeltem valamit csökkentett áron, hibás volt, újraküldeni "nem akarják", állítólag nincs nekik, de természetesen rendelhető és jönnek az újabb review-ok róla, csak sokkal drágábban vehetném meg és a beváltott pontjaimat is buknám. Szóval akárhányszor írok nekik 2-3 héttel kitolják a várható postázási dátumot, mivel refundot akarnak adni mindenképpen. Még nem vettem rá magam, hogy egy másik felhasználóval megkérdezzem chaten, hogy van-e nekik raktáron, de lehet eljön az az idő is így 2.5 hónap után... Egyébként nem óriási érvágás, egy olcsóbb okosóráról van szó, inkább a hozzáállásuk zavar, amit persze megértek üzleti szempontból, de attól még cseppet sem szimpatikus. Ettől az elszigetelt esettől függetlenül a supporttal nem volt problémám, néhányszor segítségemre voltak. A többi rossz értékelés az már teljesen a terméknek szólt. Alin is hagytam már 1*-ot, kamu termék jött, eladó nem válaszolt, de filléres dolog volt, így nem is szórakoztam a dispute-tal. A tisztánlátás kedvéért azért leírom, hogy ezek a rossz tapasztalatok az esetek 5%-át sem teszik ki, szóval a Kínából rendelős időszakom előtt sokkal rosszabbra számítottam. Az is lehet, hogy csak szerencsés vagyok :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák