-
IT café
Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.
Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.
Új hozzászólás Aktív témák
-
beginnerguy
tag
válasz spileraaa #126025 üzenetére
Én a GB-n nemrég hagytam 2 db (összességében) 2*-ost és 1db 1*-ost is, pedig alapvetően 4-5*-t szoktam mindenre, ami tényleg használható/jó/leírással egyezik. Mindegyik megjelent, ellenőriztem, pontot is kaptam értük. Egyikhez le is írtam a teljes sztorit. Röviden: megrendeltem valamit csökkentett áron, hibás volt, újraküldeni "nem akarják", állítólag nincs nekik, de természetesen rendelhető és jönnek az újabb review-ok róla, csak sokkal drágábban vehetném meg és a beváltott pontjaimat is buknám. Szóval akárhányszor írok nekik 2-3 héttel kitolják a várható postázási dátumot, mivel refundot akarnak adni mindenképpen. Még nem vettem rá magam, hogy egy másik felhasználóval megkérdezzem chaten, hogy van-e nekik raktáron, de lehet eljön az az idő is így 2.5 hónap után... Egyébként nem óriási érvágás, egy olcsóbb okosóráról van szó, inkább a hozzáállásuk zavar, amit persze megértek üzleti szempontból, de attól még cseppet sem szimpatikus. Ettől az elszigetelt esettől függetlenül a supporttal nem volt problémám, néhányszor segítségemre voltak. A többi rossz értékelés az már teljesen a terméknek szólt. Alin is hagytam már 1*-ot, kamu termék jött, eladó nem válaszolt, de filléres dolog volt, így nem is szórakoztam a dispute-tal. A tisztánlátás kedvéért azért leírom, hogy ezek a rossz tapasztalatok az esetek 5%-át sem teszik ki, szóval a Kínából rendelős időszakom előtt sokkal rosszabbra számítottam. Az is lehet, hogy csak szerencsés vagyok
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Adni, venni, hirdetni tilos a topikban.
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro