- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- CentOS Linux
- Debian GNU/Linux
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
KRi2
aktív tag
Nem a kocsitulajdonosakat kéne kártalanítani, hanem a megfulladó embereket.
||| | || ||||| | ||| ||
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Pontosan.. Illetve olyan szankciókkal kéne sújtani az ilyen aljas húzásokat, hogy többet eszükbe se jusson ilyen, nem csak nekik, hanem semelyiknek. Persze tudom, ilyen nincs, nem is lesz. Pénz beszél, kutya meg mehet kolbásznak, ha valami nem tetszik.
Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.
-
nuke7
veterán
válasz Sebaj Fóbiás #2 üzenetére
USA-ban bezzeg felfüggesztik a dízel értékesítést, EU-ban meg nyomják ezerrel...
https://youtube.com/user/nuke7
-
clon
aktív tag
? a kocsi tulajdonos fizetett "felárat" azért mert alacsony(abb) a károsanyag-kibocsátási adata az autónak mint esetlegesen egy másiké tehát Ő a károsultja a dolognak. A városi lét és a kényelem amiről ma már senki nem mond(ana) le így a "megfulladó emberek" a gyártók sara, legfőképpen mint a példa is mutatja a fejlesztés "büdös" a trükközés olcsóbb.
(#3) nuke7: az ámerikai piacon az európai autók alacsonyabb %-ban vannak jelen és mivel import és nem USA termék alap a betiltásuk - ugyanez európa esetén pont fordított az arány és HA itt lenne hasonló az USA autókkal itt is simán tiltanák mert nem jelentős a dbszám.
-
Ribi
nagyúr
Jaaaaj, amcsiknál ezek a baszom 6-10 literes teherautók tömkelege, "tuningolva" hogy jobban füstöljenek. Még nevük is van, rolling coal. És ezek ugatnak hogy juj dííízel botrány?
Állszent buzi az összes, csak az EUs autó gyártókat baszogatják, hogy a saját fosaikat jobban el tudják adni. -
clon
aktív tag
Itt nem ez a lényeges, hanem a szabályozás az EU autókra vonatkozik akkor is ha USA a célállomás. A gyártók a jelen technikát feszítik ameddig csak lehet és a szabályozások már túlnőnek a jelen benzin/dízel technikán aminek a továbbfejlesztésébe senki nem akar jelentősen invesztálni (mert a többi pofátlanul lenyulná) - inkább elektromos irányba megy (persze addig amíg ott meg az akku miatt nem kezdik el szorongatni) - így marad a trükközés DE azzal, hogy X-Y "lebukott" az nem jelenti a többi nem trükközik csak vagy nem buktak le vagy nem lett ennyire nyilvános. Azért ezek a számok sem biztos, hogy teljesek...
-
Tikakukac
titán
Nálunk eleve forgalomba se lehet kb. hozni az amcsi vasakat vagy ha igen, olyan büntetővám van rajtuk, hogy belezöldülsz
Az EU-ban mivel zseben belül van mindenki, így naná, hogy nincs visszahívás és csere meg pénzvissza és betiltás. Az Opel gyújtáskapcsolók miatt hány ember van böriben és mennyi autót hívtak vissza? Nullát. Pedig top1 a gyújtáskapcsoló javítás és szerelés Opeles fórumokon, ha valakinek menet közben ugrik szét az a szar, ott döglik meg, ahogy esélyesen történt is csak hm, hát ez az EU, itt a fogyvédelem a bányászbéka segge alatt van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
+Nálunk eleve forgalomba se lehet kb. hozni az amcsi vasakat vagy ha igen, olyan büntetővám van rajtuk, hogy belezöldülsz"
Ez kölcsönös eljárás.
Az Európában gyártott amerikai járművekre nincs vám.
Az Amerikában gyártott európai járművekre nincs vám.
A közvetlen import mind a két oldalon vámokkal terhelt.
Obama az Európával történő vámuniót tűzte ki célul, helyette jött a kölcsönösen kivetett védővámok korszaka."Az EU-ban mivel zseben belül van mindenki, így naná, hogy nincs visszahívás és csere meg pénzvissza és betiltás. Az Opel gyújtáskapcsolók miatt hány ember van böriben és mennyi autót hívtak vissza? Nullát."
???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát. A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Tikakukac
titán
válasz Hieronymus #10 üzenetére
Ez kölcsönös eljárás.
Európai autóra külön büntetővám nincs Fordítva igen.
???
Valaki a fejedhez tartott pisztolyt, hogy Opelt vásárolj?
Elegendő megnézni az Opel évenkénti eladáscsökkenését ahhoz, hogy bottal se piszkáld a márkát.
Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt.
Hogy te mit vennél, pont lesz@rjuk, de én főleg. Marhára nem erről volt szó. Arról volt szó, hogyan kezelik az autók bajait az egyes kontinensek. Az EU-ban sehogy, mindegy milyen a márka, amcsiban pedig elég példásan, mindegy milyen a márka. Átment a dolog? Remélem igen. Ez olyan márkafüggetlen, hogy írhatod a márkát amit te szeretsz piszkálni a botoddal és dobom is rá a konstrukciós hibát, amire amcsiban visszahívás van, itthon meg kuss. Gyulladós BMW-k megvannak? Mi most azzal kapcsolatban itthon a hivatalos kommunikáció? Valami olyat olvastam legutóbb, hogy a szememből ömlött a könny. Oszt' ott csak rádég az autó
Másrészt a néma gyereknek az anyja sem érti a szavát.
Az a néma gyerek lesz ez, aki maga a hibás alkatrészt kreálta és jelezte több ízben a GM felé is, hogy javítani kéne, heló, de inkább eltussolták? Ez az lesz? Elég hangos ez a gyerek.
A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek.
Mondom én, sok a vércukor, nem megy ez a fórumozás. Az, hogy széthullik a zárbetét egy elég nagy para, ez visszahívás. Tudod mi a viccesebb? Mikor menet közben törik le a pöcök vége és beakadt kormányzárral mész az úton. Semmiképpen sem hívnék vissza egy ilyen alkatrészt, igazad van. Na akkor itt most fejeztem be, mert elpukkan az agyam.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nuke7
veterán
nem tiltották be / ki - a daimler nem forgalmazza őket.
(#6) Ribi : nem tudom, hogy te merre jártál, de nevadában és californiában és nem láttam olyan sok ilyen füstölő pickup-ot sőt, amúgy úgy pickupokat sem igazán.
(#9) Tikakukac : amúgy a fogyasztóvédelem valóban erősebb nyugat eu-ban, de ne mondjuk azt, hogy nincs Amcsiknál beperelik a céget a búsba, ott azért figyelnek jobban oda, és ennek megvan már a kultúrája is.
Amúgy meg mo-n és eu-ban is van kártérítés
https://itcafe.hu/hir/volkswagen_dizelbotrany_eu_birosag.html[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz Tikakukac #11 üzenetére
"Hogy te mit vennél, pont lesz@rjuk, de én főleg."
Feltétlen kell ide ez a stílus? Nem hiszem. Értelmesen is el lehet mondani, ha valamivel nem értesz egyet.“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
8th
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek."
-
Tikakukac
titán
Olvasd el megint azt a cikket és azt ami a amcsiknál megy. A kettő között va egy térváltásnyi távolság
Amúgy persze, van fogyvédelem. Ahogy a hajszálnak is meg a villanyoszlopnak is van vastagsága. Csak a kettő közötti jelenlétben vannak markáns különbségek
Épp futtattok egy vicces garis sztorit, a Gorenje már kerek-perec kimondta, hogy nem érdekli a garis bajom, sokba kerülnék, menjek a fogyvédelemhez meg pereljem őket ha nem tetszik valami. Pontosan tudják, hogy mekkora erőfölényük van a jogban isA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Füleske
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
A PSA autói jobbak lennének mint a GM Opel ?
-
Ribi
nagyúr
Olyan célokat írnak ki amik nem teljesíthetőek. Fizkailag képtelenség. Bárhova fejlesztik az autót, nem megoldható. Totalcaron elég sokat beszélnek erről és kb retardáltak hozzák a szabályokat és kb megy a verseny hogy ki mond idiótább számot. Aztán jönnek a 2-2.5 tonnás pickupok, 2 lityis fogyasztással. És mindenki bólogat, hogy jaaaa. Valósághoz semmi közük, de hát azt leszarja mindenki. Persze a dízelbotrány... Senkit sem érdekel a valóság csak amíg abból nem lehet lehúzni valakit.
Tikakukac: Amcsiban szerinte nincs köze a hogyan kezelik az autók bajait témához. Szimplán az ottani bárkit bármiért beperelek, mert ott ez a trendi. Mint írtam, csak a pénzről szól ott is az egész. Pont leszarják az egészséged, leszarják ki hogy csal. Csak perelnek, legyen pénz aztán a többi leszarva.
-
Tikakukac
titán
Majd nézd meg ezek az ügyek hogyan derültek ki. Külön hatóság van, aki a balesetek körülményeit rendezgeti és ha hasonlóságok vannak, indul a buli. Ilyet EU-ban majd akkor fognak csinálni, amikor leszakad az első piros hó.
k-adi: Anyám mosógépe, ha ő akarja, perel. Én ameddig tudom elviszem a hátamon, írok majd pár helyre igényeseket, hadd tömje a keresőket a tuti garis sztori és ennyi volt. Hazai jogállással tudod hol fogom én visszakapni a beleölt időmet pénzben
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
clon
aktív tag
A cégek válasza erre a "csalás" és legyek boldog, mert +2millát fizettet ki velem egy informatikus által megírt pár sorért viszont vár arra, hogy más fejlesszen mert akkor neki "ingyen" van mert hát ugye lemásolja.
Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást. Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket. -
T J
tag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"Mióta "francia" lett, javult a helyzet, de még most sem vennék Opelt."
Én épp azért tartok tőle, mert már "francia".[ Szerkesztve ]
-
doooo
veterán
A márka egyértelműen jobb állapotban van (és nem is kapnak rosszabb kritikákat az újabb modellek a régiekkel összehasonlítva). Bár miért nem PSA Opelt mondasz, ha már GM Opel-t igen? Benne maradt a németek keze, ahogy a GM esetén is. Felesleges ez a francia-hater duma. A GM megmutatta mire volt képes. Azzal senki nem fog tudni dicsekedni.
-
Sinesol
veterán
Utobbi cirka 10 evben epp hogy pozitivum, ha valami francia, csak ugye ebben is le vannak maradva a magyarok es azt hiszik még 2000-ben vagyunk. Az Opel egyebkent eléggé a beka segge alatt volt, nem sok marka mutatott be akkora melyrepulest, a PSA alatt viszont folyamatosan javulnak.
[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
-
doooo
veterán
Miért, régen azt hiszed több különbség volt a GM márkái között? Egyébként meg nem, van autójuk, amiben saját, GM-es időből származó motorjuk van, pl. a jelenlegi Astra. A következő nyilván már nem olyan lesz, de az, hogy van akkora önállóságuk, hogy normálisan kivezessék a meglévő generációkat, az azt jelenti, hogy nem mindentől fosztattak meg a németek. A Grandland egyébként a GM és a PSA közötti egyezményből született, jóval a felvásárlás előtt. Tudod... szoktak ilyet csinálni a gyártók egymás között. Egyébként a dizájnon kívül más különbségek is vannak. Nem egyforma "érzés" vezetni egy Corsát meg egy 208-at, nem egyformán vannak hangolva, de mondjuk a fedélzeti rendszerük sem egyezik meg. Na de ha meg is egyezne... nem véletlenül az év autója a 208-as.
[ Szerkesztve ]
-
nuke7
veterán
válasz Tikakukac #16 üzenetére
hogy neked milyen garanciális problémád van, azt pont lesz@rjuk, de én főleg.
Nekem semmi gondom nem volt még garis ügyintézéssel itthonról, sőt.
Lehet, hogy a hozzáállásod vonzza be ezeket a dolgokatja, és hazai jogállásnál akkor kapod vissza a pénzed, ha igazad van és ügyvéddel tudod bizonyítani. Persze a nyilvánosság se árt.
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
Tikakukac
titán
hogy neked milyen garanciális problémád van, azt pont lesz@rjuk, de én főleg
Nincs ezzel semmi gond. Majd beülsz ebbe a hajóba egyszer és nem fogod
Nekem semmi gondom nem volt még garis ügyintézéssel itthonról, sőt.Pár év kisker van mögöttem, cifra sztorikkal tele a padlásom. Magabiztosan jelentem ki, hogy eddig csakis és kizárólag mákod volt. Az itthoni nagykerek/disztrik és szervizek képesek olyan szinten kezelni ügyfeleket, hogy a bicska 5 helyen is nyílik a zsebben.
Lehet, hogy a hozzáállásod vonzza be ezeket a dolgokat
Mármint az a hozzáállásom, hogy anyám helyett kell felvennem a kesztyűt, mert az üvöltő csapágyas mosógépre is bemondja az okoska, hogy "hát ez ilyen hölgyem"? Rossz ajtó.ja, és hazai jogállásnál akkor kapod vissza a pénzed, ha igazad van és ügyvéddel tudod bizonyítani. Persze a nyilvánosság se árt.
Meg egy kupac pénz, 5-10 év az életedből piszlicsáré hülyeségekre és hasonlók. Hogy az a nyomorult világ ahova eljutottunk, ahol lassan egy betört ablakra is tucat szakértő kell, hogy megmondják, hát ez bizony be van törve... és nincs senki, aki az ilyen agyhalott cégekre ráverné a lepedőt igen könnyen És basszus nem egy összetett elektronikai hibáról van szó, ami nehezen reprodukálható. Hanem egy olyan konstans mechanikai gondról, amit 10 emberből 9 simán felismer, mert tapasztalta már, csak max nem tudta, hogy mi az. De ügyvéd, meg bizonyítás meg jézusom, tényleg csak engem zavar a hülyeség?A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Ed_007
aktív tag
"A PSA autói látvány termékek."
Citroen C5-ről váltottam "feljebb" és "újabbra", de visszasírok jónéhány francia okosságot: a szuper hatásfokú légkondit, a néma belteret (csendesebb volt a C5 dízel, mint a mostani "prémiumabb" autóm elektromos módban), a komfortosabb rugózást, a tolatáskor lekapcsolódó szellőztető levegő beszívást, a faék egyszerűségű tempomatot, a szabályozható hasmagasságot és a változtatható csillapítású rugózást, a vezetőajtó nyitásakor programozhatóan nyíló többi ajtózárat, a hatalmas üzemanyagtankot a minimális fogyasztással (volt, hogy 1300 km-t mentem egy tank naftával), az egyértelműen jelzett részecskeszűrő regenerációt, a szuper élettartamú katalizátort (közel 300 ezer km után még 90% feletti hatásfok, márkaszervízben kimérve), a hatalmas térfogatú ablakmosótartályt, a kanyarban is bedőlésmentes karosszériát, a finoman záródó ajtókat, a használati nyomoktól mentes belső teret, a hatalmas csomagteret, az egyszerűen átvariálható üléseket, a nyomásra előre és hátra hajló, majd kézzel visszabillenthető tükröket... szóval nem kell lesajnálni a PSA csoportot, számos szempontból jobb autókat gyártanak, mint a prémiumnak mondott gyártók az akár több, mint kétszer drágább modelljeikkel.
-
8th
addikt
"Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást."
Az autógyártók csupán kiszolgálták az igényeket. Mindenkinek egyre csak szebb jobb nagyobb gyorsabb jobban felszerelt autó kell így jutottunk el oda, hogy manapság egy miniautó is alulról súrolja az egy tonnát kompaktok pedig a másfelet. Nyilvánvalóan ez rossz irány de ha erre van igény ezt fogják gyártani. (szerk. itt jegyzem meg, hogy már húsz éve is volt olyan nem hibrid autó a piacon ami valós 3,5 litert fogyasztott vegyesben. Városon kívül 2.8-at. És ez a valós fogyasztása nem holmi teszteken alapuló katalógus adat. És ezt a mai felgyorsult forgalomba is tudja húsz évesen.)
"Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket."
Nem. Azért nem vállalták be mert a kilencvenes években elérhető akkumulátor technológiával elektromos autót gyártani teljesen értelmetlen pénzkidobás volt lásd Citroen Saxo Electrique. 20kw villanymotor, 12kw/h nicd akku. Közlekedni is problémás volt vele az alacsony hatótávja és a 80km/h végsebessége miatt ráadásul a memória-effektus miatt minden feltöltés előtt teljesen le kellett meríteni, hogy a nikkel-kadmium akku élettartamát a maximumra kitold. Ellenkező esetben vehettél hozzá idejekorán egy új akku csomagot egy benzines Saxo áráért. Gondolj bele micsoda szopás lehetett minden töltés előtt hosszan körözni a környéken, hogy lemerüljön az autó mert csak úgy nem tölthetsz rá akármikor. Na ezért nem terjedt el a villanyautó. És ez nem az autógyártók hibája. Ők adták amit lehetett, de nem volt hozzá megfelelő akku technológia. Manapság sokat javult a helyzet de még mindig nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Pont itt ahol most, mivel igy is evtizedek ota rengeteg időt es penzt ölnek az akksik fejlesztesebe.
Amugy az sem egeszen igaz, hogy a benzinest nem erte meg fejleszteni, mert azert igencsak jelentős előrelepesek voltak, ma egy 3 hengeres 1literes motor feleanyi vagy kevesebb fogyasztasbol hoz ugyanolyan teljesitmenyt mint egy regebbi átlagos 4hengeres 2 literes.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
A belsőégésű motorok fejleszthetők még. Csak az drága. Viszont a szabályozás az pont olyan idióta lett, hogy teljesen értelmetlen és problémás fejlesztési irányra kényszerítette a gyártókat. Például sokkal értelmesebb lett volna azt mondani, Lambda=1 minden üzemállapotban üzemmeleg motor esetén, és a fajlagos fogyasztást kelljen egy megadott szint alá vinni. És az pont jó lett volna a kis motorokra és a nagyokra is, arányaiban nem drágította volna jobban a kisautókat, ezzel gyakorlatilag halálra ítélve a kategóriát. És nem lehetett volna a hibridizációval kiskapukat keresni és kibújni a büntetési tételek alól.
-
#06658560
törölt tag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
Volt szerencsém az Opelnál dolgozni gyárban fél évet. A PSA szabványokat veszik át, alakulnak. Rengeteget spórolnak értelmesen odafigyelve a minőségbiztosításra (nem használnak több ezer eurós csavarhúzókat ha nem feltétlen kell), viszont több téren követelik meg a rendszeres szerszám ellenőrzést. Az alkatrészek terén is nagyon sok közös elemet használnak, és azért nem érezni minőségre gyengének. Plusz a Grandland X igen jól fogy. A gyár ráadásul már profitot is termel.
-
nuke7
veterán
-
#90088192
törölt tag
Persze, mert a zseni szabályozó hatóság azt mondta nem akar füstöt látni.
Akkor nem fog, mert mi képesek vagyunk erre is.Ja hogy a füstölő Dízel ebben az esetben töredék egészség károsító hatással rendelkezik mint a nem füstölő társa.
Lényegtelen, mert mindenki látja a szabályozó testület nagyon is dolgozik
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Energiaital topic
- Autós topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- Eladó/cserélhető gyönyörű iPhone 14 Pro, iStyle vétel, Apple gari 2024.05.30 + drága extrák
- Asustor AS6302T 2 lemezes NAS (4 IP kamera license, HDMI, KODI)
- TOP ÁR! Bivaly Gamer Félkonfig! i7-9700K/ Gigabyte B365M D3H/ 16GB DDR4/ Arctic Freezer hűtő!
- Új Minőségi Tápkábel 1,8 m Eladó
- AMD Ryzen 7 5800X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen