Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
A belsőégésű motorok fejleszthetők még. Csak az drága. Viszont a szabályozás az pont olyan idióta lett, hogy teljesen értelmetlen és problémás fejlesztési irányra kényszerítette a gyártókat. Például sokkal értelmesebb lett volna azt mondani, Lambda=1 minden üzemállapotban üzemmeleg motor esetén, és a fajlagos fogyasztást kelljen egy megadott szint alá vinni. És az pont jó lett volna a kis motorokra és a nagyokra is, arányaiban nem drágította volna jobban a kisautókat, ezzel gyakorlatilag halálra ítélve a kategóriát. És nem lehetett volna a hibridizációval kiskapukat keresni és kibújni a büntetési tételek alól.
-
#06658560
törölt tag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
Volt szerencsém az Opelnál dolgozni gyárban fél évet. A PSA szabványokat veszik át, alakulnak. Rengeteget spórolnak értelmesen odafigyelve a minőségbiztosításra (nem használnak több ezer eurós csavarhúzókat ha nem feltétlen kell), viszont több téren követelik meg a rendszeres szerszám ellenőrzést. Az alkatrészek terén is nagyon sok közös elemet használnak, és azért nem érezni minőségre gyengének. Plusz a Grandland X igen jól fogy. A gyár ráadásul már profitot is termel.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- EAFC 24
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sorozatok
- További aktív témák...