Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Hieronymus #10 üzenetére
"A gyújtáskapcsoló nem biztonsági probléma. A baleset-megelőzés érdekében nem kell visszahívni a járműveket, ha elindulni sem képesek."
-
8th
addikt
"Elég régen lehet tudni a benzin/dízel technika gyakorlatilag érdemben nem fejleszthető és a gyárak mégsem kerestek helyette mást."
Az autógyártók csupán kiszolgálták az igényeket. Mindenkinek egyre csak szebb jobb nagyobb gyorsabb jobban felszerelt autó kell így jutottunk el oda, hogy manapság egy miniautó is alulról súrolja az egy tonnát kompaktok pedig a másfelet. Nyilvánvalóan ez rossz irány de ha erre van igény ezt fogják gyártani. (szerk. itt jegyzem meg, hogy már húsz éve is volt olyan nem hibrid autó a piacon ami valós 3,5 litert fogyasztott vegyesben. Városon kívül 2.8-at. És ez a valós fogyasztása nem holmi teszteken alapuló katalógus adat. És ezt a mai felgyorsult forgalomba is tudja húsz évesen.)
"Az elektromos autókat senki nem merte bevállalni mert pontosan tudta az üzemanyag termelők/gyártók megfúrják és bebukja a költségeket."
Nem. Azért nem vállalták be mert a kilencvenes években elérhető akkumulátor technológiával elektromos autót gyártani teljesen értelmetlen pénzkidobás volt lásd Citroen Saxo Electrique. 20kw villanymotor, 12kw/h nicd akku. Közlekedni is problémás volt vele az alacsony hatótávja és a 80km/h végsebessége miatt ráadásul a memória-effektus miatt minden feltöltés előtt teljesen le kellett meríteni, hogy a nikkel-kadmium akku élettartamát a maximumra kitold. Ellenkező esetben vehettél hozzá idejekorán egy új akku csomagot egy benzines Saxo áráért. Gondolj bele micsoda szopás lehetett minden töltés előtt hosszan körözni a környéken, hogy lemerüljön az autó mert csak úgy nem tölthetsz rá akármikor. Na ezért nem terjedt el a villanyautó. És ez nem az autógyártók hibája. Ők adták amit lehetett, de nem volt hozzá megfelelő akku technológia. Manapság sokat javult a helyzet de még mindig nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz #06658560 #48 üzenetére
Még a sajátod is bejut nemhogy a másé. Minden autó csomagterében vannak apró szellőzőnyílások, hogy ajtó záráskor az összesűrített levegő távozni tudjon az utastérből és ne a bent ülők dobhártyáját szexuálja meg (csomagtérajtó lecsapásánál beduguló fül effektus). Plusz ettől szép finoman záródik az ajtó nem kell izomból bekúrni. Na azokon kis gumi szellőzőkön gyönyörűen visszaszívódik menet közben a saját kipufogógázod egy része.
-
8th
addikt
válasz Salvatore G. #53 üzenetére
Anno az auto bild magazinban mértek le fél tucat egyterűt. Kisebb nagyobb mértékben de mindegyikben műszeresen kimutatható volt az autó saját égésterméke az utastérben. Zárt tesztpályán egyenként, külön-külön köröztek az autókkal úgy végezték el a méréseket. A műszer nem hazudik.
-
8th
addikt
válasz Salvatore G. #55 üzenetére
Szerintem elbeszélünk egymás mellett, a "légnyomás problémát" az ajtó lecsapásának pillanatára értem.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...