Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GeryFlash

    veterán

    válasz emvy #32 üzenetére

    Egyszerűbb, de drága, nem lehet megspórolni az akksi forradalmat.

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • Stanlee

    őstag

    válasz emvy #32 üzenetére

    A Prius az hibrid, benzin motor van benne, meg elektromotor. Nem kell ámítani a népet, hogy full elektro autó :-)

    A Tesla 3 meg egy max. 300 km hatótávolságú városi autó lesz. A sorozatgyártást már Tusk is 2020 környékére taksálja. Most azt várják, hogy talán 2017-ben lesznek első modellek, de ha az X-el azonos gyorsasággal adják ki, akkor késik legalább egy évet még. Addig meg sok minden történhet még.

    [ Szerkesztve ]

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

  • GeryFlash

    veterán

    válasz emvy #35 üzenetére

    Nem csak az árral van baj, egyszerűen rendellenes hogy 400 kilót kell magaddal vinni, olvasd el a 37-es kommentet, szépen össze van szedve az aggályok. Az hogy csinálnak egy nagyon nagy gyárat attól még nem lehet megúszni az akku fejlesztést, ez ebben a formában nem jó. Gondolkoznak zselés akksin meg mindenen, abba kell belefecölni sok sok pénzt, az hogy a mostani lítium akksikat 20%kal olcsóbban adják sz*rnak egy pofon. Legalább kétszer ekkora akku kapacitás kell, mert az a 300km-s táv tényleg lecsavarva igaz csak, az ember szeretné jól érezni is magát a kocsijában. Arról nem beszélve, hogy ha nem is rohamosan de évről évre csökken a teljesítménye. Kell egy 150-200 kilós a mostaninál két-háromszor erősebb akku. És lesz is remélhetőleg.

    Porthoszx: +111111

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • #82729984

    törölt tag

    válasz emvy #45 üzenetére

    "Rendellenes? Az nem rendellenes, hogy most meg rengeteg csovet, hutot, hengerfejet, fogaskereket cipelsz magaddal?"

    Dehogynem de ez ne legyen már érv a 400 kg akku mellett.

    "A BMW M5 es a Tesla Model S P85D kozott 100 kg a sulykulonbseg"

    Azért gratulálok hogy sikerült egy két és fél tonnás 600 lóerős autót megtalálnod a súlyok összehasonlításához...

    Szóval mielőtt tovább mennénk a parttalan vitában, érdemes lenne tisztázni hogy akkor most a 30+ milliós luxusautókról beszélünk-e (ami egy rétegtermék) avagy az elektromos autó mint népautó kategóriáról vitázunk.

    Arról sem elfelejtkezve hogy egy dolog nyereséges autót gyártani, meg egy másik dolog egy veszteséges ráfizetéses techdemo autót legyártani, amennyire én tudom szinte az összes elektromos autó ráfizetéses a gyárnak, máshonnan pótolják ki a veszteséget.

    Nyugodtan ki lehet jelenteni (még ha hiperventillálsz is ez miatt mert neked a 400 kg akku 400 km-es hatótávval normális) hogy a mai akkumlátor technológia nem alkalmas a szénhidrogén származékkal menő autók kiváltására. Remélhetőleg jön egy áttörés és akkor végre mindenki járhat elektromos autókkal, de addig nagy csodát nem lehet várni.

  • GeryFlash

    veterán

    válasz emvy #62 üzenetére

    Könyörög ikes ige...
    Nekem mindegy, vágjanak bele meg kockáztassanak, én csak azt mondom hogy ezt 3-4 évcsöndes fejlesztéssel is meg lehetne oldani, anélkül hogy addig gyenge ár/értékű termékeket dobnának piacra. De igaz, nem kell megvenni, nekem mindegy, csak ne állítsuk már azt, hogy ezek jó autók.

    Szerk: tévedtem a 61-es kommentemben, van kameraman is, aki szerint a benzin a jó, mert az a férfias és az kell a b!tcheseknek. ;]

    [ Szerkesztve ]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz emvy #69 üzenetére

    kezét csókolom kisasszony :P

    (#22) MageRG: nem tudok mondani olyan autógyárat, amelyik ne szervezte volna ki a gyártás jelentős részét.

    (#23) rudi: "De pl. ott a Gordon Murray féle apró izé, amit teljesen másképp gyártanak, és állítólag már a 10 000 dolláros áron is szépet szakítanak." vs. "Confirmed for 2016 Launch"

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz emvy #32 üzenetére

    hogy mi nincs? priusban nincs bolygóműves váltó a két motor között? nincs benne benzinmotor? nincs hűtés a benzinmotornak? nincs extra hűtés az akkupakknak?

    és igen, az akksik elromlanak. vagy az akkupakkok. pl. rozsdál a közöttük levő drót. és ha tisztán elektromos autóról beszélsz, ott nincs hűtés a benzinmotornak, cserébe nincs fűtés se az utastérben.

    (#45) emvy: miért nem az i8-cal hasonlítod össze a teslát, ha már a bmw márka a kérdés?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz emvy #79 üzenetére

    miután te kb. leplázacicáztad az autósokat, lássuk csak, mivel közlekedsz! :P

    az m5 kategóriával meg az a gond, hogy ha tényleg úgy közlekedsz akár az m5-tel, akár a teslával, amire az m5-öt szánták, akkor:

    - 40-50 kilométeren legyalulod a gumikat
    - a teslában 30 kilométer után cserés lesz a ceruzaelem
    - az összes utasod elhányja magát.
    - a teljes rendőrség a nyomodban lesz, de nem fogják látni a rendszámodat a füsttől.
    - a jogsid még azelőtt ugrik, hogy lemerülne az akksi (ETA: 32 másodperc)

    a tecsős videók szerint ha olyan autóval mérik össze a teslát, amivel összemérhető, akkor általában a tesla indul jobban, de viszonylag hamar leveri a dugattyús benzines.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • azopi74

    addikt

    válasz emvy #54 üzenetére

    "Ja, az Apple a keszpenztartalekabol meg tudna venni a GM-et. Haromszor"

    Kérdés, mit szólnának hozzá a részvényesek. Mert jelenleg 25% körüli profit marginnal műxik az Apple, a GM meg 5%-al.
    Részvényesek szempontjából még fontosabb ROE 35% az Apple-nél, GE-nél 10%. De a többi top autógyártónál se sokkal rózsásabb e helyzet, a piacvezető Toyota-nál is 13% a ROE, Volkswagen-nél 12%.
    Érdemes lenne az Apple-nek egy ilyen üzletágba befektetnie?
    Lehet, hogy igen, mert nem tart örökké az iPhone hype, eléggé pengeélen táncolnak, elég csak egy-két évet véletlenül elcseszniük ezen a piacon egy-egy elhibázott döntéssel, és qrva gyorsan oda lehet a mesés profit, sőt az egziszencia is.
    Ezért érdemes lehet a több lábon állásra helyezni a a hangsúlyt, de a részvényesek torkán is le kéne nyomni egy ilyen beruházást (autópiacra való belépést), ami azért nem kis feladat, mert ők csak az aktuláis ROE-t, RONOA-t meg EVA-t nézik, a hosszútávú kockázatokkal és fenntarthatósággal annyira nem foglalkoznak.

Új hozzászólás Aktív témák