Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zotya84

    őstag

    A felvétel alapján én azért felvetném halkan az út kezelője hibáját is: itt nem kéne záróvonalnak lennie a betonfal mindkét oldalán? Miért nics a betonelválasztó előtt az ott szokásos vízballon? Minthogy ez így olan, mint nálunk bármelyik autópálya-lehajtó: két sáv, majd záróvonal, ami kétfelé ágazik a leágazás előtt. Úgy biztos elkerülte volna

    Értem én, hogy az Autopilot maximum csak copilot, és, hogy a sofőr dolga lett volna elkerülni, ha már a rendszer nem alkalmas rá, de szerintem illett volna az útburkolati jelnek is megfelelőnek lennie. Mert így az Autopilot viszonylag joggal értékelhette úgy, hogy a sáv arra tart. Csak hirtelen eléugrott egy pengeszerű betonfal. Amit viszont egy autóban sem lehet nagy valószínűséggel túlélni, ha telibevered.
    Már az első képek alapján is furcsálltam, hogy egyszer csak a között minden figyelmeztetés/energiaelnyelés nélkül eléd kerül egy betonfal éle. És így már annyira nem is meglepő a halott, meg a kigyulladó akkupakk sem. A hírek mindenhol "betonfalba" csapódó autóról beszéltek. Pedig egy betonfal esetén nagyobb az energiaelnyelő rész az autó részéről, mint így.

    Szóval, ja. Ez is bőven többtényezős...

    Szerk.: typok jav.

    [ Szerkesztve ]

    Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

  • Zotya84

    őstag

    válasz janeszgol #58 üzenetére

    Sem a videóban, sem az általam említett helyen nincs út szélét jelző vonal: mindkettő sávváltást lehetővé tevő szaggatott vonalból alakul át. Igaz, az általam említett vonal elválás után valóban az út szélét jelzi, de addig biza a sávváltást tiltó záróvonal (a forgalmi és a lassító sáv között).

    [ Szerkesztve ]

    Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13

Új hozzászólás Aktív témák