Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor.79
aktív tag
"a gyártó viszonylag megalapozott módon újra hangsúlyozta, hogy az Autopilot NEM önvezető rendszer, hanem vezetéssegítő, ahol a sofőrnek folyamatos kontrollt kell fenntartania, leginkább le se vegye a kezét a kormányról, ugyanis a szoftver nem képes önállóan elvezetni az autót, nem tud váratlan helyzetekre reagálni, nincs felkészítve arra, hogy autonóm módon irányítsa a járművet, csak a rutin feladatokban tud segíteni"
Mik azok a rutinfeladatok, ha a sofőrnek úgyis folyamatos kontrollt kell fenntartania? Miben segítenek az ilyen vezetéssegítők, ha nem foglalkozhatok mással amúgy sem?
---
Teljesen egyértelmű viszont, hogy az önvezető autók a jövő. Sokkal olcsóbb lesz, mert a szoftver mindig optimálisan nyomja a gázt és a féket, kevésbé kopnak az alkatrészek, a karosszéria könnyebb lesz, mert az autók nem fognak egymásba menni.
De még nem tökéletes a rendszer, nyilvánvaló, hogy ki kell építeni egy segítő hálózatot, ahol minden mindennel kommunikál, jeladót kell építeni mindenbe, például végig az út szélére, a videón is látható betontömbökbe, a lámpákba, a táblákba, a házakra, az emberek ruháiba, a kerékpárokra stb. Jelvevőket is kéne mindenbe építeni, az adatokat pedig fel kell tölteni egy központi rendszerbe, ahol valós időben lehetne elemezni adatokat, a big data módszerekkel, és azonnal lehetne reagálni, ha szituáció van.
Az autókba több szenzort kell tenni, kamerákat, LIDAR-t és radarokat, a legjobb lenne párhuzamosan több, más-más gyártó által fejlesztett rendszert futtatni a pontosabb döntés miatt. Ehhez jóval erősebb hardverre lenne szükség, és több szoftverre.
Ez egy óriási üzleti lehetőség, ma már nem földművesekre, hanem programozókra van szükség, a világ változik, tovább kell lépni.
-
haxiboy
veterán
Nem értem miért nem képesek egyesek elolvasni legalább azt a szájbatekert manualt.
Igaz Amerikáról beszélünk ahol mikróban szárítanak állatokat, a kindertojást meg úgy tolták befelé hogy a játékot is sikerült benyelni vele.
Nem a név választással van a gond szerintem, ennyi erővel az Apple-t is el lehetne meszelni azért mert nem árul almát...Az autopilot használati utasításában le van írva hogy még csak el se engedd a kormányt, ne használd csak autopályán, a használata nem mentesít a vezetés alól csupán vezetéssegítő rendszer. Bekapcsolás előtt minden alkalommal feldobja a kis ablakot, amit lefogadok soha senki nem olvasott még el.
(#1) gabor.79 :
Sáv váltás, követési távolság tartása, ilyesmi.
Azért ezt a jeladót mindenbe dolgot te sem gondoltad komolyan. Így is elég nagy probléma ha csak a mobiltelefonokat - a megfigyelési botrány. Azért hogy valakinek kényelmesebb legyen, engem ne kövessen 1-1 random kínai cég hogy éppen hol mit mikor kivel csinálok. Na meg mi van akkor ha 1 szál...ban megyek ki az utcára? Akkor láthatatlan vagyok az autók számára?
Ne aggódj, nemsokára ismét eljön a földművesek ideje
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
kakuk.tamas
addikt
"csak a rutin feladatokban tud segíteni"
Jah, rutin feladat követni a vonalat... Neki a betonfalnak...
Ez már a második baleset ugyanott. Először egy Prius ment neki.Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
addikt
Amellett, hogy megvalósíthatatlan hülyeség, ami leírtál, mit sem ér az egész, ha a rendszer nem veszi a jelet vagy ignorálja. Sosem lesz ideális körülmény, elég egy halvány sraffozás és vége a szoftvernek... ehhez az emberi intelligenciával vetekedő AI kellene - hiszen egy ember felfestés nélkül is képes vezetni. Teljesen egyértelmű, hogy ez évszázadokon belül sem fog megvalósulni, nem, hogy a saját életünkben.
A programozó éhen döglene, ha nem lennének földművesek egyébként. Most jött el az idő, hogy vissza kell lépni és hanyagolni bármilyen technikát, ami az adaptív tempomaton túl mutat.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
#06658560
törölt tag
válasz Dark Archon #4 üzenetére
"ehhez az emberi intelligenciával vetekedő AI kellene - hiszen egy ember felfestés nélkül is képes vezetni."
Nem képzelsz kicsit túl sokat az emberekről?
-
Pityu.
nagyúr
Bár csak a földművesek jönnének vissza,elegem van már ebből a fos hülye világból,az ember sosem elégszik meg azzal ami van.Mi a francnak robot meg önvezető autó,egyre lustábbak az emberek is a másik fele meg rabszolga.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
addikt
Mert felfestett vonalak nélkül is tudják az utat követni? Hát, igaz, erre egy közepesen idomított majom is képes, ellentétben az önvezető vagy vezetés-segített autókkal. Ezt a fajta intelligenciát viszont szerintem nem lehet programozni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
titán
A Tesla Autopilot előre tudja jelezni a veszélyhelyzetet, elkerülni nem tudja, ahhoz emberi beavatkozás szükséges.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#16820480
törölt tag
Sokat segítene a helyes használatban szerintem, ha esetleg normálisabb nevet adnának neki, nem pedig "AutoPilot", ami ugye eléggé egyértelmű (és félrevezető) utalás a teljesen önálló működésre.
-
Tigerclaw
nagyúr
Amúgy ez már milyen hülye felfestés? Ráadásul illene egy komolyabb fényvisszaverős figyelmeztető táblát is tenni az akadályra. Ez olyan mintha valaki direkt úgy tervezte volna meg, hogy balesetet okozzon.
Abban amúgy egyet értek, hogy nem kellett volna a Tesla-nak ilyen félkész feature-t az autóba tennie. A névválasztás meg külön óriási hiba.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Teaway
veterán
El kéne onnan bontani azt a beton falat.
Nincs itthon csokid??
-
haxiboy
veterán
válasz Dark Archon #4 üzenetére
Azért azt sem állítanám hogy nem lehetséges egy használható önvezető járművet létrehozni.
Jó programozással és sok sok szenzorral, esetleg a többi autó összehangolt működésével megoldható lesz a dolog.
Pár évvel ezelőtt még kinevettek volna ha azt mondod hogy az akkori szuperszámítógépek teljesítményének többezerszeresét képes leszel a zsebedben hordani, és teljesen természetes lesz, sőt, még telefonálni is lehet vele.
Az 1800-as években ha azt mondod hogy az ember repülni fog és totál hétköznapi tömegközlekedési eszköz lesz, szintén kiröhögnek, sőt, ha azt mondod hogy a világűrt is meg fogjuk hódítani...
Nagyon jól érezhető a technológiai fejlődés, és az önvezető autók még nagyon nagyon gyerekcipőben járnak, mégis kevesebb balesetet okoztak, kilométerre/időre levetítve mint az emberek, amint jobban elterjednek még biztonságosabban használható lesz. Az egész rendszerben az egyetlen kiszámíthatatlan tényező az ember.Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
#06658560
törölt tag
válasz Dark Archon #8 üzenetére
-
gabor.79
aktív tag
válasz Dark Archon #4 üzenetére
Lépjünk vissza... ki tudnád fejteni, te miben léptél vissza az utóbbi öt évben? Érdekelne.
-
Zotya84
őstag
A felvétel alapján én azért felvetném halkan az út kezelője hibáját is: itt nem kéne záróvonalnak lennie a betonfal mindkét oldalán? Miért nics a betonelválasztó előtt az ott szokásos vízballon? Minthogy ez így olan, mint nálunk bármelyik autópálya-lehajtó: két sáv, majd záróvonal, ami kétfelé ágazik a leágazás előtt. Úgy biztos elkerülte volna
Értem én, hogy az Autopilot maximum csak copilot, és, hogy a sofőr dolga lett volna elkerülni, ha már a rendszer nem alkalmas rá, de szerintem illett volna az útburkolati jelnek is megfelelőnek lennie. Mert így az Autopilot viszonylag joggal értékelhette úgy, hogy a sáv arra tart. Csak hirtelen eléugrott egy pengeszerű betonfal. Amit viszont egy autóban sem lehet nagy valószínűséggel túlélni, ha telibevered.
Már az első képek alapján is furcsálltam, hogy egyszer csak a között minden figyelmeztetés/energiaelnyelés nélkül eléd kerül egy betonfal éle. És így már annyira nem is meglepő a halott, meg a kigyulladó akkupakk sem. A hírek mindenhol "betonfalba" csapódó autóról beszéltek. Pedig egy betonfal esetén nagyobb az energiaelnyelő rész az autó részéről, mint így.Szóval, ja. Ez is bőven többtényezős...
Szerk.: typok jav.
[ Szerkesztve ]
Mi ez a hülyeség? Nokiánál ütésállóságot nem fejszével kellene tesztelni, hanem elkezded ütni egy 3310-zel... - L3zl13
-
AAAgold
senior tag
Alapvető probléma, hogy Musk a verseny miatt Autopilot-nak nevezett el egy driving-assistant programot, ami amúgy baromi látványosan el tudja vezetni az autókat.
De fontosabb volt a hírnév és az elsőség...
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
gabor.79
aktív tag
Valószínűleg a Tesla Autopilotja is fáradt lehetett, hogy nem érzékelte a betontönböt. Máshol azt olvastam, hogy LIDAR nélkül ment, a radaroknak pedig egy bizonyos sebesség felett gondot okoznak a mozdulatlan tárgyak. A LIDAR állítólag többezer dollárral megdobná az árat, cserébe havas, esős úton nem túl használható.
Érdemes megnézni viszont a videón az autó képernyőjét, ahogy az út kettéválik, ő a bal oldalt veszi fő sávnak, és a jobb szélét hozzá "egészíti". Mesterséges Intelligencia.
Lehet, hogy érdemes lett volna a térképet is a vezetőasszisztens számára elérhetővé tenni.
-
gabor.79
aktív tag
válasz #06658560 #21 üzenetére
Úgy gondolom, hogy a szakma becsületét a Google mentheti meg, az ő autójaik többmillió kilométert vezettek le balesetmentesen, több évtizedes programozási tapasztalattal rendelkeznek, nem véletlen, hogy ők csinálták a világ legnépszerűbb és legjobb mobilos operációs rendszerét, de a netes tevékenységük is becsülendő, például előbbre sorolják a https site-okat.
A Tesla és az Über viszont leírta magát.
-
Lackooo84
nagyúr
Ezek a szarok aztán sokat érnek, ha ugyan úgy nekem kell(ene) figyelnem... Kösz nem, majd én vezetek haver!
The Truth is out there...
-
haxiboy
veterán
Google-ben én is bízok hogy valami nagyon jót le tud tenni majd néhány éven belül az asztalra, pláne hogy gyakorlatilag végtelen mennyiségű adatból dolgozhatnak ami a mesterséges intelligencia kutatást illeti. Az sem kizárt hogy már rég sikerült nekik csak titokban tartják.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
8th
addikt
Ha úgy jelzi mint a hírben lévő videón látható akkor megette a fene az egészet. Kikapcsolhatatlan lehalkíthatatlan éles hangjelzés és ezzel egyidejűleg határozott erős ülés rezegtetés lenne a minimum nem holmi halvány pislákolás a műszerfalon. Ha lenézel a telefonodra tizenöt másodpercre kinyír a kocsi mert némán belevezeti magát az akadályba? Csak mert arra kanyarodik a csík. Pff...
-
titán
Tegyük tisztába a dolgokat. A jelenlegi jogi környezet nem teszi lehetővé a Tesla számára (sem), hogy valódi önvezető autót gyártson, akkor se ha esetleg képes lenne rá. Az automata nem avatkozhat be a baleset elkerülésébe, csak figyelmeztetheti a vezetőt erre a feladatra, és segíthet végrehajtani a a vezetőnek a baleset elkerülését. Tehát ekkor sebességnél magától nem kormányozhat, és magától nem vészfékezhet. A jogalkotók még nem állnak készen erre, ezért ne a Teslát hibáztasd.
A jelen esetben a rendszer riasztotta a sofőrt, az meg bambán meghalt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Cathfaern
nagyúr
Kezdésnek: gabor.79 teljes mértékben az önvezető autók ellen van (elég visszakövetni az elmúlt pár hónap önvezető autós híreit), tehát bármi olyan kommentje amiben ezeket vagy a gyártó cégeket "dícséri" színtiszta trollkodás, ennek megfelelően reagáljatok rá.
Cikkhez kapcsolódóan:
1. Továbbra is borzasztóan rossz név az Autopilot, nem is értem hogy jutott az eszükbe. De ha már eszükbe jutott, akkor se értem miért nem változtatták meg azóta.
2. Továbbra is érthetetlen számomra, hogy bármilyen vezetéssegítő rendszer hogy nem képes automatikus megállni amikor egyértelműen előtte van egy akadály.
3. Ha már elnevezték Autopilotnak, de nem az, illetve ha vannak helyzetek amikről tudja a szoftver, hogy nem tudja kezelni, akkor ezekben a helyzetekben miért nem a "lassítás" az alapértelmezett művelet? Tehát megy az autó 90-el, érzékeli hogy valami nem ok, jelez a vezetőnek, és ezzel együtt azonnal nekiáll lassítani. Ha a sofőr figyel és azonnal reagál, akkor 90-ről lassított 85-re, észre se venni. Ha nem figyel, és továbbra se reagál, akkor egyre erősebben lehet fékezni, így ha a balesetet nem is kerüli el, de drasztikusan kisebb sebesség mellett fog bekövetkezni. Nyilván satuféket ne vágja be, mert akkor a téves riasztások csak balesetekhez vezetnének, de lassítás teljesen indokolt lenne.
4. Borzasztóan rossz az út felfestése, megfelelő időjárási körülmények mellett ezt emberi sofőr is gond nélkül benézné. -
titán
válasz Cathfaern #27 üzenetére
Ha már elnevezték Autopilotnak, de nem az, illetve ha vannak helyzetek amikről tudja a szoftver, hogy nem tudja kezelni, akkor ezekben a helyzetekben miért nem a "lassítás" az alapértelmezett művelet? Tehát megy az autó 90-el, érzékeli hogy valami nem ok, jelez a vezetőnek, és ezzel együtt azonnal nekiáll lassítani.
És utána 23-an belemennek hátulról csak azért mert a rendszer elvesztette a vonalvezetést egy autópályán. Inkább ne.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
addikt
Visszalépni az önvezető autók erőltetésétől. Ennek semmi köze ahhoz, hogy én mit csinálok. Nemrég olvastam, hogy a NASA-nak is kevesebb pénzt akarnak már adni, mert iszonyat mennyiségű lé folyik el arrafelé is.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
haxiboy
veterán
válasz Dark Archon #29 üzenetére
A NASA-nak csak azért szeretnének kevesebb pénzt tolni, mert ma már magáncégek is űrkutathatnak meg lőhetnek fel rakétákat/műholdakat, így olcsóbban jön ki az állam. De azt ne felejtsük el hogy jelenleg az űrkutatás az egyik legfontosabb tudományág, ez nem csak arról szól hogy találunk egy követ.
De egyrészt a földön kívüli élet kutatása, akár a már létező, akár az emberek más bolygókon/űrben való életbenmaradásáról/élhetéséről szól.Tény hogy iszonyatos pénzek mennek el, de jelenleg - szerintem - a pénznek kéne a legkissebb visszatartó erőnek lennie. Talán az én korosztályom még megéri a marsi kolóniát.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Cathfaern
nagyúr
Olvasd tovább: "Nyilván satuféket ne vágja be". Ha egy autó kontrolláltan lassít autópályán (és mondjuk kivágja az elakadásjelzőt is) és belemennek hátulról, az a mögötte jövő hibája.
De nézzük máshogy, mi a jobb: egy autó irányítás és kontrol nélkül megy max. sebességgel az autópályán (automata rendszer nem tudja értelmezni a helyzetet), vagy egy autó lefékez az autópályán? Mert ugye az az alaphelyzet, hogy a sofőrtől semmilyen visszajelzés nem érkezik (elaludt, meghalt, akármi).
Szerintem ha elvesztette a vonalvezetést az autópályán, és a sofőr nem reagál, abból gyakorlatilag garantált, hogy baleset fog bekövetkezni, csak az a kérdés, hogy milyen sebességgel és irányból, illetve hány résztvevővel. -
AAAgold
senior tag
-
hemaka
nagyúr
Biztos nem biznam az eletemet ilyenre, inkabb vezetek en.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #06658560 #30 üzenetére
Én a következőt látom a videón (hangot most nem tudom meghallgatni, szóval csak kép alapján):
0:00 - 0:29 bal oldalon záróvonalat jelez, alul valami felirat, ami szerintem azt, hogy az Autopilot működik rendesen (lásd későbbiek). Itt jól működik minden.
0:29 - 0:31 Eltűnik a felirat, és azt mutatja hogy mind a két oldalon záróvonal van. Szerintem itt bizonytalanodik el a rendszer (és ezért tűnik el a felirat)
0:31 - 0:35 Rendszer rájön, hogy valamit biztos félreért, eltűnik teljesen a sávjelzés -
gabor.79
aktív tag
válasz Cathfaern #27 üzenetére
Ezt kikérem magamnak, mert aki az önvezető autók ellen van, az a fejlődés ellen van, én pedig a fejlődés pártján állok! Az elején voltak fenntartásaim, de sok érv hangzott el az önvezető M.I. mellett, ezért úgy gondolom, hogy csak ez az egy lehetséges út van. Lehet, hogy te konzi vagy, én nem.
A 3. pontodhoz: nem tudom, nem ilyen egyértelmű. Néha egy kövér gáz tudja csak megmenteni a helyzetet.
-
nagyúr
válasz Dark Archon #4 üzenetére
az aimotive rendszere képes olyan helyre is megjósolni bizonyos útjelek (pl.záró vagy terelővonal) létét vagy nem létét, amelyeket éppen nem "lát", pl. ha a mellette lévő sávban haladó autó azt kitakarja.
@schawo: egy "sima" vészfék asszisztens is közbeavatkozhat a baleset elkerülésére.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
E.Kaufmann
addikt
válasz Dark Archon #4 üzenetére
Szerintem már pl egy bagoly vagy ölyv intelligenciája is elég lenne ilyen feladatra. Én is a guglit várom. Lehet direkt kivárnak, míg ők is minden bökkenőt elsimítanak és a többiek meg belebuknak a hasonló projektjeikbe, hogy aztán kihozhassák a sajátjukat felkínálva az autógyártóknak kvázi komoly konkurencia nélkül. Cserébe meg még több helyről gyűjthetnek adatokat.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
haxiboy
veterán
válasz E.Kaufmann #40 üzenetére
Belebukni -feltehetően- senki nem fog. Mennek a fejlesztések, jelenleg sok sok irányból, aztán lesz valaki aki felvásárolja az összeset 1-től 1-ig és lesz egy egységes platform, minden autóban. A te autód azt is tudni fogja hogy az előtted 10km-re lévő autó éppen fékezni készül.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
kenwood
veterán
semmit,ez csak a duma, hogy ledobjak magukrol a felelosseget a tesztidoszak alatt.
sajnos ez teljesen lehetetlen.
vagy vezetsz,vagy nem.
olyan nincs,hogy tobb ezer kilometeren keresztul bamulod a semmit,majd az elso hibajat a rendszernek par milisec alatt korrigalod.
erre az ember egyszeruen keptelen.
en mar azokon biztonsagi orokon is meglepodok,akik nem alszanak el munka kozben allva.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
nemlehet
őstag
Alszanak azok, csak begyakorolták, hogy hogyan kell közben úgy tenni mintha mégsem
Amúgy nekem is ez az egyik nagy problémám a jelenlegi állapottal. Az, hogy a sofőr órákig tartó bambulás után helyesen beavatkozzon teljesen irreális elképzelés. Ez egyszerű jogászkodás, elbírja a papír mint jogilag kiváló megoldást, de teljesen életszerűtlen.
Én 1000 százalékosan az önvezető autók mellett vagyok, de azért nem ártana 1-2 céget seggbe rúgni. A Teslat kapásból páros lábbal a félrevezető név és kampány miatt.... (a videók végén 3 mp-ig megjelenő apróbetű hogy ez csak segítő rendszer megint csak jogi maszatolás)
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
kenwood
veterán
igen, az uber balesetnel mar irtam,hogy amig nincs kesz,addig a tesztelest ket fovel,felvaltva kellene csinalni.
max 30-60 percet bamulhat egyhuzamban egy szemely, mert az meg kezelhetoeleg megnezni a reuplest.
indulas elott 100 pontos checklist, minimum ketten vannak a fulkeben, ezer visszajelzo,es idoben jelez a robotpilota,hogy kotelezo az emberi beavatkozas.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
mepet
addikt
Én nem vagyok meglepve. Többektől hallottam, hogy a sávtartó automatika jó kis magyar, foltozott útszakasz esetén simán belevisz a szalagkorlátba. Ezek szerint a köztudottan a jelenlegi legjobb rendszer birtokosa, a Tesla megoldása sem tökéletesen megbízható...
-
Degeczi
nagyúr
Nem, már jópár típusban létezik teljesen önműködő vészfékrendszer!
AEB (Autonomous Emergency Braking) a rövidítése.Mondjuk panaszkodnak is hamis riasztásokra, h mondjuk előzés előtt ráfékez (!) mert nem tudja, h épp most jönne a kormánymozdulat, vagy kanyarodó szűk utcában ijed meg parkoló autót vélve akadálynak, stb.
-
kenwood
veterán
Egyebkent a jelenlegi helyzetet ugy kell elkepzelni,mint egy biztonsagi szoftvert,amit laborban mar sokat teszteltek, de egy ugyes hacker megtalalja a gyenge pontjait,amire senki nem gondolt,vagy nem is gondolhatott.
sajnos itt a teszt embereletekbe kerulhet.
Minden ilyen balesetnel a fejlesztoket veszik elo, pedig azt a kerdest is feltehetnenk :
a hatosag miert engedte utacara, ha tudtak,hogy ez megtortenhet?
Ha pedig nem tudtak,akkor a fejlesztoknek miert kellene tudnia ?Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
nemlehet
őstag
Ez nem lesz népszerű vélemény, de szerintem nem szabad ezt kihegyezni arra, hogy a hatóságok hogy engedhették ezt. Már most is alakul a lincshangulat és a politikai népszerűség sokkal fontosabb minthogy tényleg jó megoldás szülessen, ergo elkezdődik az érzelmi alapú döntéshozás ami teljes betiltáshoz, vagy legalábbis ésszerűtlenül szigorú szabályozáshoz vezethet.
Ez jelenleg egy nem vagy csak áttételesen szabályozott terület. Nem a hibást kell keresni és vádaskodni, meg képmutatóan tépni a ruhánkat, hogy jajj emberek halnak meg (nem rád célzok), hanem normálisan megvizsgálni, hogy hogyan lehet ezt ésszerű keretek közé foglalni. Emberek haltak meg és még fognak is. A repülés története szerintem nagyon hasonló ehhez, lehet nem kell újra feltalálni a spanyol viaszt, sok következtetést le lehet vonni onnan is.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
Új hozzászólás Aktív témák
- Használt monitorok
- 2db Acer AW2000h F2 blade szerver 2x4db AW170H F2 blade-del eladó!
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T