- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- SkyShowtime
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- C# programozás
- Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz tibcsiworld #6770 üzenetére
Igen, lefelé - /+, vissza +/-,. Köszi a tipust.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz tibcsiworld #6773 üzenetére
Hajnalban 12,53V délután 12,59V
Kutya legyek, ha értem.! Az energiavámpír megijedt ?!
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #6777 üzenetére
Nekem egy-egy CTEK BatterySense dolgozik a kocsiban és a motorban.
Azt nem lehet állítani, hogy mennyi időnként mérjen, de úgy emlékszem
5 percenként tárolja az értékeket (fesz és környezeti hőmérséklet is), kb.
fél évre visszamenőleg. Élőben meglepően pontos századvolt kijelzéssel!Egyetlen negatívuma, hogy kicsit drága, és a visszamenőleges értékeket
csak grafikusan jelzi ki (a konkrét feszt tök szarul, 0-25V tartományban!),
de lehet, hogy azóta ezen fejlesztettek: jó lenne, ha lehetne exportálni is.Vki linkelt hasonló kínait féláron, ami többet tud, lehet azt érdemes venni.
Szerk: keresőszó Battery Sense
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz tibcsiworld #6777 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #6780 üzenetére
Attól függ, milyen akadály van a jeladó és a telefon közt.
Szabad rálátással akár 10-15 m. Ha fal van közte, 1-2 m. -
Nikaré
őstag
válasz tibcsiworld #6780 üzenetére
Hol találtál 16,6 -ért?
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #6783 üzenetére
Nekem ez is 18.2$ és ugyan jók az értékelések, de igen kevés van még belőle.
Üdv Inhouse
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #6786 üzenetére
Szerintem így simán megy a kapcsolódás.
-
Inhouse
őstag
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz tibcsiworld #6775 üzenetére
Bocsi, hogy szemetelek, ez lesz az utolsó! Remélem!
Ugye 12,2V-ra merült az aksi az autón, lekötöttem 1 napra, vissza, a fenti értéket tartotta töltés után!
Kedd este töltő, szerda reggel le! 12,9V.
Most 1,5 napnyi nyugalmi állapot után:
Valaki tud erre magyarázatot adni? Az energiavámpír megijedt, nem foglalkozom vele, de ez a magas érték normális?
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #6796 üzenetére
Ez pontosan egy 12V akku névleges feszültsége, egyáltalán nem magas.
-
ddsteel
aktív tag
válasz tibcsiworld #6796 üzenetére
Igen. Nekem pár nap CTEK csepptöltés után, mikor leveszem, 13,1 V-ot mutat. pár 2-3nap után lesz nekem 12,8V.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibcsiworld #6796 üzenetére
Ha az megnyugtat, cégnél volt egy J Astra (A17DTR), ott beázott talán az ECU vagy valamelyik vezérlő és azért random leszívta az akkut csontra
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibcsiworld #6878 üzenetére
A kód jellemzően 0000, 1234, vagy ilyesmi szokott lenni.
-
ati2
őstag
válasz tibcsiworld #6878 üzenetére
Hát ez az Android 9-en elsőre csatlakozik kód nélkül, 10-esen meg semmi. Valamit basztak a jogokkal a 10-esen mert ott kérdezi. hogy mindig vagy csak ha fut az alkalmazás. Néha működik 10-esen is, de nem jöttem rá mikor sikerül elkapnia. A 9-en nem kell se párosítani se kódot adni.
Próbáltam párosítani 10-esen 0000 / 1234-el de nem fogadja el a kódot -
molnarpeter
nagyúr
válasz tibcsiworld #7153 üzenetére
Ha sokat használod, érdemes a 12V oldal vezetékeit néha ellenőrizni, ne legyen megtörve a szigetelés, kicsit rideg az anyaga gyárilag Csak eszembe jutott, nekünk egy akku bánta a zárlatot.
-
Brogyi
senior tag
válasz tibcsiworld #7218 üzenetére
Googli első találat:
A javasolt csepptöltési feszültség 2,27V/cella +20°C-on. Egy 6V-os névleges feszültségű akksi esetében ez 6,81V, míg egy 12V-os névleges feszültségű akksi esetében13,62V.
Természetesen mindenki azt csinál amit akar.
Ez egy szabad ország.
Bocsi, de szerintem jó a szöveg, mível sok helyen találkozhatsz vele. Ezt az értéket a hőmérséklet módosíthatja. -
Brogyi
senior tag
válasz tibcsiworld #7220 üzenetére
Nem kell szomorúnak lenni. Jó az, hidd el.
-
Inhouse
őstag
-
veze
őstag
válasz tibcsiworld #7299 üzenetére
nekem egy reggelre ( b@lf@szsag miatt) a tegnap még jó akksi leesett annyira hogy a lidles ( 5A lcd kijelzős , ez még nem tud 2V-tól csak azt hiszem 7,5 vagy ilyesmi) töltő nem is is ismerte meg a regeneraló töltést sem volt hajlandó megkezdeni annyira alacsony lett a fesz.
Elő a régi jó orosz töltőt, amit nem zavarnak efféle dolgok...
kb nagyon rövid idő alatt (5 perc se talán) felhozta annyirta a feszt pár másodpercre hogy a lidles regeneráló módban már elkapta, onnatol dolgozott vele vagy masfel két napot.
Nem is tudom mikor volt, már hónapkkal ezelőtt, azóta ismét probléma mentes ( exide premium 72Ah, most 5 éves) szóval ha azonnal észreveszi az ember, van még remény -
vasi79
aktív tag
válasz tibcsiworld #7299 üzenetére
Szerintem egy rádióálláson maradt kulcs után munkába menet nem hinném hogy elsétálnék akkut venni. Az elmúlt egy évben kb 4x sikerült rottyra tenni az "elemet", de még bírja. Bár már nem sokáig. De nagy szopás volt minden ilyen reggel, mikor 12 voltot kellett valahonnan szerezni, hogy azt a qrva okos 6-12v töltőt átverjem. Most már nyugodtabb vagyok.
-
vasi79
aktív tag
válasz tibcsiworld #7304 üzenetére
És azért van benne kakaó, így szükség esetén hamarabb indulhatsz. Így elég egy töltő.
-
veze
őstag
válasz tibcsiworld #7304 üzenetére
én egy íbéjes DC 300W 20A CC CV ócsó stepdown panellal bekorlátoztam max 14,8 voltra a feszültségét, az Ampert meg 12-re persze nem kapcsol vissza 13,6-ra sosem, ettől még nem lett okos ( csak amugy mértem rajta 16 voltot is, és azt gondoltam az nem lehet egészséges) de szükség esetén átkapcsolhatom sima "gyári " állapotra és akkor kihagyja ezt a korlátozást . Ugy vagyok vele, jó ha van a háznál , mert vészhelyzetben még mindig hasznavehető
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7464 üzenetére
Rakj egy biztosítékot a piros csipesz tövére! Akkor már megtetted a legnagyobb lépést a kigyulladás ellen. Az elektronika alapból rövidzár/túlmelegedés/túltöltés védett. Ha abban megy ki valami, akkor nagy valószínűséggel már nem tud nagy bajt okozni.
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7471 üzenetére
Vagy késes (mint az autók elektromos rendszerében), vagy üvegbiztosíték foglalat, a bele való biztosítékkel, aminek a kioldási értéke meghaladja a töltőd maximális áramát.
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7474 üzenetére
Nem a csipeszre, hanem a csipeszből kijövő vezetékre, minél közelebb ahhoz. Kérj meg valakit, aki tud forrasztani!
Ha nem akarod elveszíteni a garanciát, akkor óvatosan ki lehetne bontani a piros csipeszbe menő vezeték sajtolását és úgy bekötni egy darabka plusz vezetékkel. Esetleges garis problémánál vissza lehet csinálni.Üdv Inhouse
-
félisten
válasz tibcsiworld #7474 üzenetére
Ez esetben ne is állj neki szerintem.
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7671 üzenetére
Ahogy szoktam mondani, addig nincs gond, amíg nincs gond.
Senki nem készül arra, hogy baj lesz, illetve a baj sem jelenti be előre.
Sokat segíthet a nyugodt alváson egy biztosíték a pozitív csipeszhez minél közelebb (a biztosíték előtti rész ne érjen el sehol olyan fémes részt, ami testen van)Üdv Inhouse
-
Predator2
addikt
válasz tibcsiworld #7780 üzenetére
Kb mikor szokott lenni a Lidl-ben?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Gézengúz
addikt
válasz tibcsiworld #7857 üzenetére
Kis ideig (nem mértem le) ugráltatta a feszültséget, aztán csupán feszültségkijelzésre váltott.
-
Brogyi
senior tag
válasz tibcsiworld #7893 üzenetére
Ezeknél a "kis" akksi egy AGM. Természetesen lehet tölteni a Lidl-s töltővel. Az a "kis" akksi nem a belső égésű motort indítja.
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7916 üzenetére
A csipeszből megy a vezeték a töltő felé. Minél közelebb a + csipeszhez elvágod és oda raksz egy lengő biztosítékot. Mindegy, hogy üvegbiztosíték, vagy késes.
Pl. egy ilyetÜdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7919 üzenetére
Inkább 4-5 évesen aksicsere, ha érzed, hogy gyengélkedik.
Hát igen, ez így van. Vagy valaki előre tudja, hogy ő majd rendszeresen lemeríti az akkut, mert feledékeny...de akkor, hogyan lesz biztosítva, hogy a bikázó töltött lesz?Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7921 üzenetére
A generátor fesszabályzójára gondolhatott, ha járó motornál történik. Ha merült akkuról van szó, akkor nem lesz gond. Ahogy beindult a másik, le kell kapni az egyik csipeszt. Ha zárlat van, pl. az önindítónál, abból már lehet baj. Amit biztosan nem szabad egy modernebb autónál, az a tologatás.
A bikázásnak is lehet 2 fajtája. Az egyik a sietős, ehhez kell a komoly kábel és csipesz. Összekötni a 2 akkut és mehet. A másik a kiegyenlítő töltés, amikor van egy kis idő és addig töltődik a merült akku.
Az első egy indításképtelen állapotú akkunál is működik, a második csak egy jó állapotú, de merült akkunál.
A bikázás a merült akkunak mindenképpen egy pofon, mert ugyan rövid ideig, nagy áramok folynak. Ez töltés irányban nem lehet akkora, mint kisütés irányban. Illetve már eleve a lemerült állapot, ami mélykisütést jelent, már önmagában nem tesz jót.[ Szerkesztve ]
Üdv Inhouse
-
félisten
válasz tibcsiworld #7921 üzenetére
Gyakorlatilag amiben létezik bármiféle vezérlő elektronika, azokról nem ajánlott bikázni. A 2003-as corsamban is van egy motorvezérlő és egy adagolóvezérlő. Volt, hogy kértek meg bikázásra, nemet mondtam. Azt felajánlottam, hogy meghúzom.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz tibcsiworld #7916 üzenetére
Egyszerű: Meg kell vágni a piros kábelt a csipesz közelében, és beleforrasztani a lengőbiztosíték házat. Nekem ... egy 10A-es bizti van benne...talán...vagy kisebb.... Elfejtettem, megint meg nincs kedvem kimenni a garázsba, hideg van.
Filléres dolog, csak annyi hogy bukod a garit. Feltéve ha megtudod úgy csinálni, hogyha visszaállítod nem veszik észre.
Valamikor nekiállok, és közelebb teszem a csipeszhez a biztit.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz tibcsiworld #7933 üzenetére
Egy sima pillanatforrasztóval oldottam meg, és szigeteltem zsúgorcsővel.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7935 üzenetére
Ez az akku az autóban van, saruk rajta? Lehet, hogy valami fogyaszt...
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
-
félisten
válasz tibcsiworld #7937 üzenetére
Ha reggelre 12.7 voltot mértél, az nagyon jó, mert teljesen feltöltött akkumulátort jelent. Ez esetben valami szívja az akkudat.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz tibcsiworld #7940 üzenetére
Tudsz adni egy linket ehhez a "bluetoothos cucc" -hoz?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz tibcsiworld #7942 üzenetére
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7940 üzenetére
A legtöbb autóban a gyújtáskapcsoló bal szélső állása nem ugyanaz akkor ha ráadod a gyújtást és leveszed (pl. megérkeztél és leállítod), vagy ha csak simán beledugod a kulcsot. Az első esetben életben marad egy érintkező, csak ha kihúzod a kulcsot, akkor múlik el, kattan is egyet. Ne hagyd benne a kulcsot sosem! Nem ajánlottam ezt véletlenül 6-7éve is?
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7950 üzenetére
Elég az 1A, ha nem lemerült akkut kell felrántani, csak szintre hozni. Meg hát idő kérdése. Abból kell főzni ami van.
Üdv Inhouse
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibcsiworld #7968 üzenetére
Folyamat 14,8-on tartja, vagy visszább veszi egy idő után?
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7968 üzenetére
Ha tényleg 14,8V a vége, akkor télen még az sem gond egy CaCa akkunak, persze ne folytonosan legyen ennyi. Annyit megtehetsz, hogy sorba kötsz vele nyitóirányban egy 1N400x diódát. Ez is 1A-es, és 0,6V körül esik rajta kb.
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7975 üzenetére
Gondolom a kulcs most egyáltalán nem volt benne egyik alkalommal sem.
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
válasz tibcsiworld #7977 üzenetére
Amikor zuhan, meg kéne mérni, hogy van-e fogyasztás. Ha nincs, akkor az akku süti ki magát, pl. részleges cellazárlat. Ha van, akkor megkeresni, hogy melyik ágon és mi lehet...na az egy szép történet.
Üdv Inhouse
-
DigitXT
félisten
válasz tibcsiworld #8079 üzenetére
Ezt a részt nem igazán értem:
"elvileg azok a töltők a jobbak, amelyek az akkumulátor feszültségét tartják szem előtt és annak szabályozásával érik el a megfelelő töltöttségi szintet, nem pedig az elterjedtebb és olcsóbb szerkezetek, amelyek a töltőáramot tartják állandó szinten."
Nem CC->CV az összes töltő? -
embe
nagyúr
válasz tibcsiworld #8079 üzenetére
Ehhez a szulfátlanítóhoz nincs valakinek linkje?
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen